1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa motorina din rezervor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de afy06, 20 Iun 2008.

  1. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    numai la quattro sunt doua compartimente,pompa din rezervor baga motorina,daca desfaci furtunul de inaintea filtrului,nu prea poti sa tii presat cu degetul-baga cu ceva presiune.
    Cel mai bine fai un test si acolo ai sa ai mai multe sanse.la mine cand a cazut pompa de inalta,sa oprit deodata(iti taie alimentarea),nu mai porneste oricat ai da la automat,inainte de asta nu a facut nici cea mai mica figura.succes
     
  2. Sandu_A6

    Sandu_A6 Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2009
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A6 3.0 224CP, Touareg 7P 3.0 240CP
    Si care a fost problema/solutia in final? Ai schimbat pompa de motorina? Eu am aceasi problema acuma, vineri mi s-a oprit motorul in timpul mersului(tocmai pornisem si am parcurs 50m) i-am dat la cheie dar nu a mai pornit. Inainte de asta mi-a aparut cam cu 5 zile inainte pe vag-com eroare la pompa de motorina(lower and upper limit reached of fuel pressure). Deduc ca e aceasi problema care ai avut-o tu. Daca ai inlocuit-o, poti sa imi zici cam cat te-a costat?
    Mersi
     
  3. GAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2009
    Locație:
    mangalia
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI V6
    inca nu am inlocuit nimic. Astept luni un electrician sa imi confirme ca nu e partea electrica si apoi schimb pompa de inalte. Pe tester imi spune eroarea nr 01442-misfire due to lack of fuel.
    stiu ce inseamna dar nu stiu cauza erorii. daca stie cineva ,il rog sa-mi dea un sfat.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Oct 2009
  4. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    nu da atatia bani pe pompa de inalte,chiar daca ea este de vina in cazul tau.verifica prima oara,desfacand conductele ce intra in capul injectoarelor,daca arunca motorina pe acolo,atunci sa duc partea electrica a pompei-calc.pompei,el se repara,sunt multi prin tara care fac asta,poti da un search pe net si ai sa vezi.reparatia stiu cai un jur de 200e.eu am schimbat pompa,nestiind de partea electronica ca este ea de vina si ma costat 1000e.vezi ce faci,nu te grabi.

    ptr. sandu a6-nu cred sa fie pompa,tu ai modelul nou si inca nu stiu sa cada pompa de inj. asa repede-fa un test si vezi cum sta treaba
     
  5. GAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2009
    Locație:
    mangalia
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI V6
    am desfacut conductele si dupa cum am mai precizat nu "spreiaza "motorina ci mai mult se "prelinge" ,picura.
     
  6. Sandu_A6

    Sandu_A6 Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2009
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A6 3.0 224CP, Touareg 7P 3.0 240CP
    Am rezolvat problema, merge din nou masina!
    Din fericire nu a fost pompa, doar siguranta de la pompa, am masurat curentul la bornele de la pompa si nu avea curent cand dadeam cheie, asa ca am dedus ca ar fi siguranta. Nu am depistat-o din prima pt ca era prescurtata denumirea la siguranta (DKP) de la pompa si nu am situ care e..
     
  7. GAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2009
    Locație:
    mangalia
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI V6
    imi poti spune si mie unde era situata siguranta aia ?
     
  8. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    La modelul cu mot.2,5, pompa din rezervor nu are rolul de a inpinge comb. la filtru, doar la modelul cu motor de 1,9.La primul pompa de injectie rotativa trage combustibilul din rezervor, pompa din rezervor doar aduna comb.in locasul sorbului, si intra in functie din momemtul in care dai la automat:readit:
     
  9. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    LXL -scoate tu furtunul dinaintea filtrului-turul,si vezi la ce presiune este inpinsa motorina din rezervor.hai sa nu mai vb asa daca nu stim cu certitudine.
     
  10. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    nu va certati - lx are dreptate - pana la facelift in 2002 pompa electrica din rezervor doar aduna motorina in vasul unde este imersat sorbul. Motorina care vine pe tur dupa ce pornesti motorul este impinsa practic de retur - rezervorul este inchis ermetic.
     
  11. GAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2009
    Locație:
    mangalia
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI V6
    baieti stie careva unde este situat releul de la pompa de motorina la a6 2.5 tdi v6, am inteles ca el ar putea fi problema.
     
  12. zak2005

    zak2005 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2007
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A4 Avant 1.9 tdi 2003
    releul care il cauti comanda pompa din rezervor care nu are treaba cu amorsarea pompei de injectie. In cel mai fericit caz se dezamorseaza pompa de injectie si de aceea nu porneste. In cel mai rau e stricata pompa. Incearca sa pui o supapa unisens pe tur chiar inainte de filtru de motorina si apoi incearca sa o pornesti :
    - ai nevoie de o pompa de amorsare manuala sau electrica intercalata pe tur care sa impinga motorina spre pompa de injectie.
    - desfa conductele la injectoare si da la automat pana incepe sa curga bine motorina pe la ele
    - strange conductele si incearca sa o pornesti
    in timpul acestor manevre pompa de amorsare trebuie sa functioneze continuu.
    In ELSA ( programul intern vag ) este descrisa o manevra similara pentru amorsare ( diferenta fiind ca ei folosesc o pompa de vacum cuplata la returul din pompa de injectie )
    Bafta
     
  13. GAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2009
    Locație:
    mangalia
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI V6
    Pompa mea de motorina din rezervor nu face nici un zgomot cand pun contactul si nu se alimenteaza.Doar cand dau la automat se alimenteaza cu 12 v dar nu baga motorina pe conducta in filtru. Un baiat zicea mai sus pe forum ca difera pompele din rezervor de la modelul 2000 la 2002. de aceea as dori si eu daca are cineva idee unde e releul ca sa-l pot verifica si daca are cineva schema de la panoul de sigurante?
     
  14. GAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2009
    Locație:
    mangalia
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI V6
    scuze zak2005 tu erai cel care zicea de diferenta dintre cele 2 pompe.
     
  15. lxl

    lxl Gold Member

    Înscris:
    27 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi allroad 2002.2,5 TDI AKE,A2 2002. 1,4TDI AMF,A4 2017 2.0 DETA.A4 2.0 2017 deta,A4 2015,2.0,CNHA
    Scuze , intentia era de a ajuta un coleg.Cat despre certitudinea celor scrise,mi-am scris meseria (ocupatia) in profilul pers. si o fac de vreo 27 de ani:p
    Dupa cum ii spune si denumirea, este pompa de transfer, nu de alimentare
     
    Ultima editare: 27 Oct 2009
  16. Sandu_A6

    Sandu_A6 Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2009
    Locație:
    Tg. Mures
    Masina:
    A6 3.0 224CP, Touareg 7P 3.0 240CP
    Siguranta este in partea dreapta a bordului, cum deschizi masina, sunt 2 randuri de sigurante. Pe al 2-lea rand e prima siguranta, de 20A iar pe capac o poti gasi la Trager 2(randul 2) prima pozitie cu denumirea de EKP(prescurtarea pt pompa electronica de combustibil) de 20A.

    Pompa de combustibil este situata sub bancheta din spate, e un capac. Atentie, daca vrei sa o scoti sa ai rezervorul masinii pe jumate gol, daca nu ti se scurge combustibil pe acolo. Asta e amplasarea la A6 4F.
     
  17. a6vip96

    a6vip96 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi Q5 2015 190cp.audi a7 2013 245cp
    GAUDI ai rezolvat ceva cu pompa din rezervor? sunt curios pt ca exact asa mi se intimpla si mie nu aud deloc pompa sa porneasca,cind o leg pe direct merge .si eu suspectez releul .
     
  18. GAUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2009
    Locație:
    mangalia
    Masina:
    AUDI A6 2.5 TDI V6
    Pompa din rezervor porneste doar cand dai la automat, cand pui contactul nu face nimic si are rolul de a transporta motorina dintr-un compartiment in altul in rezervor,dupa cum au mai mentionat si alti baieti pe forum.Eu am pompa de injectie stricata si mai exact capul hidraulic din aceasta. Cred ca o vand asa cu pompa defecta. Daca o repar va anunt.
     
  19. amegus 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A6 1.9 2002 cod motor AWX + A4 2.5 TDI Quattro BDH
    pompa din rezervor la a6 1,9 compatibilitate

    salut.stie cineva daca se potriveste la un a6 2002.1,9 tdi(masina mea) o pompa de motorina din rezervor de la un a6 2,5 tdi quattro din 2000?Merci anticipat
     
  20. crysz 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2009
    Locație:
    suceava
    Masina:
    a4,2.5,akn,
    am patit si io

    Cceasi Problema .........pan Sa Dus Pompa De Injectie ..cauza????/ Sorbul Din Rezervor Era Biksit Si Nu Mai Putea Sa Se Alimenteze Pompa ...sa Suprasolicitat Si A Cazut Asa Ca Curata Sorbul Ca Sa Nu Se Duca Pompa De Injectie....si Probabilca N-o Sa Mai Ai Probleme Cu Acceleratya
     

Distribuie pagina asta