1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa motorina din rezervor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de afy06, 20 Iun 2008.

  1. radu72ro

    radu72ro 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 TDI, AKN, 110KW, 2001
    Multumesc frumos tuturor celor care mi-au raspuns.. Masina este din 2001, model AKN (asa scrie in certificatul de inmatriculare). O sa reiau cautarile si sub bancheta si in portbagaj, cu toate ca nu am cautat doar o singura data. Bine ar fi sa descopar pompa si sa vad ce este cu ea. Dar mai intreb ceva: este posibil sa fie arsa daca nu o aud atunci cand pun contactul? Sau sa fie "intepenita" datorita depunerilor si astfel nici nu isi face treaba. Si daca este intepenita, nu cumva s-a ars intre timp tot incercand sa o pornesc?
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    daca scoti furtunul de tur ce intra in filtru si tragi cu gura, vine motorina ?
     
  3. radu72ro

    radu72ro 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 TDI, AKN, 110KW, 2001
    Pai initial asta am facut; vine motorina. Asta inseamna ca pompa este arsa si sorbul nu este infundat? Contraziceti-ma va rog!
     
  4. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    La modelul tau pompa din rezervor nu baga presiune catre fata doar ,,strange,, motorina din rezervor in sorb, am scris si mai sus chestia asta. Normal cand dai la automat ea trebuie sa se auda in rezervor dar nu trebuie sa bage motorina catre filtru pt ca modelul tau nu baga.

    Cata motorina ai acuma in rezervor ?
     
  5. radu72ro

    radu72ro 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 TDI, AKN, 110KW, 2001
    Dupa cum imi arata acul de pe bord, undeva spre jumatate. De alimentat am alimentat eu cu cel putin 15 litri in ideea sa fie cat mai multa cu toate ca nu intrase pe rezerva. Am citit despre povestea cu indicatorul de motorina care minte, dar presupunem ca nu ar mai fi avut nimic, nimic (motorina), desi repet nu intrase pe zona rosie, are cel putin 15 litri pusi de mine fara sa fi reusit de atunci sa o pornesc. As zice ca ceasul de bord arata cat de cat corect pentru ca am putut sa merg si pana mi s-a aprins martorul luminos, cu toate ca stiu ca nu este in regula. Sigur nu s-a intamplat de la o alimentare la alta, dar au fost si astfel de cazuri. Am inteles cum trebuie sa se comporte pompa de joasa din cate mi-ai scris in posturile anterioare. Nu am gasit-o inca, dar de auzit nu o aud deloc; am tinut si usa spate deschisa, poate, poate. Nimic.
     
  6. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Deci, daca vine motorina pe turul ce intra in filtru fa urmatoarele: cumpara o para de amorsare dinaia ca la logan (maxim 15 ron) si pune-o pe furtunul de tur ce intra in filtru, chiar inante de intrarea in filtru. Umple in prealabil pana sus filtru de motorina. Amorseaza cu para aia pana devine tare si dai la automat, normal ar trebui sa porneasca chiar daca ti dus pompa din rezervor si numai strange motorina in sorb. Pe tester ce eroare ai ?
     
  7. radu72ro

    radu72ro 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 TDI, AKN, 110KW, 2001
    Nu am pus inca testerul pe ea. Am vorbit cu un amic, dar care intre timp nu a mai venit...Trebuie sa gasesc pe altcineva. Spuneam ca am pus o pompa eletrica pe care o am la indemana, am tras cu ea, dar parca nu avea debit la inceput cand a ajuns motorina la capatul furtunului (am pus un furtun cu colier pe returul care iese din filtru iar la celalalt capat al furtunului pompa electrica care este tot de motorina de la un Mondeo MK3). Apoi a venit ceva mai bine, insa am observat bule de aer pe furtul de tur intre filtru si pompa de inalta (furtunul este transparent). Crezand ca nu am reusit sa aerisesc complet in ideea asta am desfacut pe rand la injectoarele in partea stanga, cum te uiti din fata masinii, care mi s-au parut mai accesibile. Nici gram nu am scos si apoi am renuntat ca sa nu omor iarasi bateria. Para despre care imi spui este manuala sa inteleg si odata amorsata nu mai prinde aer. Presupun ca trebuie sa desfac furtunul de retur de dupa filtru ca sa imi dau seama cat de tare vine, altfel nu fac nimic.
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    daca vrei suna-ma la 0744624098 si iti explic mai bine. Prima data ar trebui pus teterul ca sa vedem sa nu fie dusa partea electrica de la pompa de injectie din fata. Para face presiune mai mare.
     
  9. radu72ro

    radu72ro 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 TDI, AKN, 110KW, 2001
    Multumesc frumos pentru numar; acum sunt la serviciu (tura a doua), dar o sa il salvez in telefon si te sun zilele astea; poate intre timp gasesc si pe cineva cu tester si am si un cod de eroare despre care iti pot spune. Numarul meu este: 0723318848.
     
  10. alexx_b

    alexx_b 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5 TDI, 1999
    ai intampinat probleme la prima pornire dupa montarea pompei? si la mine a picat pompa, am reparat-o si nu vrea sa porneasca sub nici o forma!
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mai 2011
  11. cata.a6 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6, V6 2.5 TDI 110Kw AKN, 2001
    Am si eu aceasi problema masina s-a oprit in mers nu am curent la mufa de la pompa. Am pus si releu nou si tot nu o ia. Nu mai stiu ce sa ii fac...i-as da foc. Imi blestem ziua in care am zis hai sa vad cum e un A6. Imi e dor de 5-ar (6 ani fara o problema doar schimburi de consumabile). De cand am luat A6, numai probleme.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Sep 2011
  12. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Salut, sunt nou posesor a unui Allroad A6 C5 din 2001. Am patit la fel si eu, la prima linie alba de la indicator rezervor s-a oprit motorul desi are motorina in rezervor. Am montat o pompa electrica pe tur, sa trag motorina pana la filtru dar a iesit circa 2 L de motorina dupa care numai aer.
    Am desfacut capacul drept al rezervorului unde este pompa care strange motorina din mai multe locuri a rezervorului, intr-o oala in care este introdusa si sorbul de la tur. Daca pompa nu merge, oala cu sorbul are 2-3 L de motorina ,asta in pozitia in care rezervorul e sub jumate. Cand este plin oala se incarca singur, se infunda in motorina.
    Am facut o gaura in oala la fund (o pot astupa oricand ), fara sa gauresc rezervorul, o gaura de 6 mm. Acum oala se incarca chiar daca pompa e defecta (in cazul meu pompa este buna). Testez asa masina. Probleme eventual pot avea in offroad la inclinatii mari. Ce parere aveti ?
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Dec 2011
  13. alexx_b

    alexx_b 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A6 C5, 2,5 TDI, 1999
    A picat si la mine pompa prin vara, am incercat reparatii, degeaba. Am ajuns sa cumpar alta second. Totul a fost ok, s-a montat, a pornit din prima si a mers perfect...pana in iarna, cand au inceput problemele:

    A inceput sa porneasca foarte greu, ca si cand pompa pierde presiune si trebuie sa invarta ceva timp sa se produca presiune din nou. Dupa pornire motorul merge intr-un fel de protectie, ca si cand intra socul dar ceva mai extrem.
    Are un sunet infundat, nu se tureaza peste 2000 de ture si scoate foarte mult fum alb. Dupa ce o gadil la pedala cam 30 de secunde, isi revine, se tureaza, are sunet normal si NU mai scoate fum.
    Mentionez ca toate astea se intampla doar la prima pornire. Daca o opresc si o repornesc totul functioneaza normal.
    In mers este alta poveste: motorul nu merge rotund, si nu ma refer doar la sunet, ci si la tractiune. Cu cat este turatia mai mare cu atat e mai mare provocarea de a merge cu masina CONSTANT.
    Mentionez ca nu tot timpul merge prost, difera de la pornire la pornire, dar per total...merge mai des prost decat bine. Initial am crezut ca poate fi si ceva legat de injectoare, dar avand in vedere ca nu tot timpul merge prost, ma face sa cred ca este o problema electrica legata de pompa de injectie.
    Masina a fost pusa si la test. A dat o eroare la pompa 00550 si ceva de genul ca avansul este in parametrii dar cam mare (era in engleza). Ce parere aveti ?, credeti ca se poate rezolva problema mea cu un reglaj de avans ?

    L.E. si mi-a mai dat o eroare cu "needle lift sensor" ceva
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Dec 2011
  14. dany m 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A6 S-line 2000/2.5 TDI/AKN/205CP resoftat
    Dragule, nu te mai supara pe asa masina.... Eu am acelasi model si am rezolvat problema cel mai ieftin: cumperi 1 metru de furtun transparent pt. motorina (acelasi diametru cu cel vechi) si o pompa manuala de amorsare tip logan (max.30 ron). Le montezi inaintea filtrului de combustibil pe tur. Folosesti pompa de cateva ori pana se intareste (apare obligatoriu motorina pe furtun). Folosesti la inceput motorina de cea mai buna calitate peste cea existenta in rezervor...Garantat, dupa cateva amorsari manuale, nu vei mai ridica, capota pt asa ceva...
     
  15. blanos_audiA8

    blanos_audiA8 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    AUDI A8 2.5TDI
    Buna!
    Ma bag si eu in seama poate ajuta pe cineva cum am rezolvat eu aceasta problema.Eu am un A8 dar cu acelasi motor ca si posesorii de A6 cu 2.5 si intr-adevar pompa din rezervor la acest motor nu baga presiune pe furtunele de alimentare, ci doar aduna motorina din cele doua compartimente ale rezervorului, in sorbul din care-si trage singura motorina pompa din fata ce o distribuie mai departe spre injectoare.
    In vara lui 2010 am ramas si eu cu masina in fata portii:((mai norocos de atat nu se poate), cu un pic mai putin de jumatate de rezervor plin cu combustibil.Pur si simplu nu mai pornea.Primul lucru care l-am facut, a fost un test la care aveam o singura eroare: Misfire due to lack of fuel! aprindere ratata datorita lipsei combustibilului.
    Am ajuns in rezervor unde am scos toata industria aia afara din rezervor si am montat-o intr-o balie pentru a intelege cum functioneaza si atunci mi-am dat seama ca doar aduna motorina din rezervor.La mine cel putin pompa mergea dar nu baga nimic.De ce??Pentru simplul fapt ca avea rupti sau dizolvati(nu am reusit sa-mi dau seama nici acum) toti paletii la rotor, pompa se invartea cum ar veni, in gol
    Ce am facut???M-am dus la o cunostinta care are dezmembrari si l-am intrebat ce pompa de motorina se vinde cel mai prost???(M-am gandit eu ca daca se vinde cel mai prost la second hand asta trebuie sa insemne ca nu se strica, si am avut dreptate).
    Sincer sper sa-mi amintesc corect, cred ca am luat o pompa de pe un fiat dar nu mai stiu ce model.
    Avand in vedere faptul ca doar aduna motorina in sorb nu m-a interesat alt aspect.Am montat-o in locul celei originale, cu un pic de adaptare la papuci, si de atunci nu am mai avut niciodata probleme cu alimentarea.
    Sper sa va fie de folos si sa va rezolvati problemele cat mai usor, dar si cat mai ieftin!!!Nu aruncati cu banii pe chestii care nu sunt importante:idea:.Cost reparatie la mine???Doua zile de munca si 150ron cu tot cu drumuri!!:)
     
  16. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Buna idee ,am verificat totul in afara de asta,toate conductele ,pompa se invarte ,dar nu stiu daca are debit(urmeaza in weekend)
     
  17. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Salut blanos_audiA8,
    In weekend am desfacut bucati rezervorul, cu acelasi scop ca si tine. Da pompa baga motorina in rezervorul partea sofer si printr-un jet directionat pe o conducta de trei ori mai groasa revine o cantitate tripla in rezervorul pasager ,cel cu sorbul.
    Puteau sa monteze pompa direct in rezervor sofer, dar ma gandesc ca atunci o goleste repede si ar merge gol, iar racirea o are de la motorina.
    Pana aici totul e ok. Pompa mea nu baga cantitate, debitul lui e cam 1 litru pe minut, ce e foarte putin.
    Tu de unde ti-ai dat seama ca s-au dizolvat elicele din pompa, l-ai taiat in doua ? cel putin al meu e in carcasa metalica capsat ambele parti. Sau elicea e ceea ce se vede din partea cu filtrul ?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Feb 2012
  18. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
  19. Calin13 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A6, 2,5 TDI, 2001
    am avut si eu o problema asemanatoare, dupa 50 m de mers, mi s-a oprit masina in timpul mersului si nu a mai pornit nici cu slujbe. La test a dat eroare la pompa intermediara de motorina (cea din rezervor). Dupa ce a fost desfacuta, surpriza, un banal fir era iesit din papuc. Dupa montare, a pornit fara probleme !
     
  20. florin matei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    a6, 2.5TDI, 2001
    Dezamorsare circuit alimentare A6C5 2001, 2.5TDI, 150CP

    Salut domnilor,
    Acum vreo 2 luni, am facut revizia periodica (schimb de ulei, filtre de ulei si motorina, etc). Pana la acel moment masina mergea perfect. Dupa ce am adus-o din service, dupa trecerea noptii - nu a mai pornit. De atunci - un intreg chin. Manifestarile sunt urmatoarele: dupa trecerea unui timp (cateva ore), se dezamorseaza circuitul de alimentare - de fapt apar si niste bule de aer in zona vizibila a furtunului de tur. Ii dau cu pompa de amorsare, cu spray de pornire si dupa minute bune de dat la cheie pana la urma o ia....
    Mecanicii au incercat montarea unei supape unisens pe tur si aparent este mai bine - adica a pornit la sfert dupa cateva zile - cu conditia ca masina sa stea perfect orizontala. Daca este pe plan inclinat - cu "botul" inspre deal, iar se dezamorseaza. Mai nou, verdictul dat de mecanici este : pompa de motorina defecta. Stim cu totii cam ce implica asta (costuri de reparare/inlocuire)!. Dupa cunostintele mele insa, mie insa nu i se pare o explicatie logica pentru dezamorsarea circuitului. In plus, daca aceasta ar fi defecta, de ce nu se manifesta in timpul functionarii? Repet, dupa pornire (amorsare), merge ca inainte, fara probleme, indiferent de solicitare.

    Raman recunoscator pentru sfaturi,
    Florin
     

Distribuie pagina asta