1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Service auto - specializat AUDI

Discuție în 'Servicii din domeniul auto' creată de packard, 15 Noi 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    :))) Nu am putut sa ma abtin, pur si simplu m-a bufnit rasul cand ai comparat actuatorul turbo cu discurile de frana.
    Totusi, de ce ati trecut "inlocuit" cand de fapt a fost doar curatat?
    Din cate stiu e necesara interventia reprezentantei la montarea altui actuator, corecteaza-ma daca gresesc.
    Inca ceva, asa functioneaza piesele montate de voi, inca 1 an dupa expirarea garantiei ?
     
  2. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    @ Audi66

    Poate sa te bufneasca ce doresti tu chiar si plansul :)

    Comparatie era stict legata de cum reactioneaza un aliaj de metal neprotejat sau foarte putin protejat anticoroziv la mediul exterior. Sau ca sa ma fac mai usor inteles ce se intampla cu un fier cand il lasi afara.

    Actuatorul respectiv a fost inlocuit. Nu stiu ce din spusele mele te-a facut sa intelegi altceva.

    Pot sa te corectez pentru ca in functie de ce oameni lucreaza la masina ta e posibil sa fie nevoie de reprezentanta. In cazul colegului fiind vorba de un actuator vacuumatic fara senzor nu e nevoie decat de un om care stie ce are de facut si de un tester.

    Actuatorul respectiv sta langa turbina. Fluctuatiile de temperatura sunt foarte mari ceea ce inseamna ca o tratare anticorziva de suprafata (vopsire ca sa ma fac mai usor inteles) este aproape imposibila datorita dilatarii si contractiei materialului. Ca sa ma fac si mai bine si usor inteles cand e cald se face mai mare cand e frig se face mai mic. Aliajul din care e facut acel actuator avand in vedere ca nu urmeaza sa fie montat pe o racheta cosmica nu are in compozitia lui cine stie ce inhibitor de rugina sau metal rezistent. Este cel mult placat a exterior cu un metal rezistent la coroziune dar care cu timpul dispare datorita fenomenului mentionat anterior. Avand in vedere aceste aspecte nu e nimic anormal in piesa respectiva sa fie ruginita pe exterior cum probabil ca si masina in sine a ruginit in acesti 3 ani.

    Colegul s-a prezentat la un service care cand a mentionat ca masina nu trage mecanicul sau "mecanicul" de acolo i-a aratat un actuator ruginit pe exterior nu un actuator care nu merge. Acum actuatorul ala are actionare vacuumatica care e gestionata de o electrovalva denumita N75 care regleaza vacuumul primit de la pompa de vacumm. Si ma opresc aici pentru ca multi vede putini cunoaste :):))
     
  3. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    A 3-a oara in service la Marian. Un A4 B8 la revizie ,schimbat discuri de frana si placute de frana + PGT 207 schimbat oglinda vandalizata.
    Concluzia : Ca de obicei profesionalism la preturi decente. Recomand,personal tot la ei o sa apelez cand voi mai avea nevoie.
     
  4. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Salut Packard,

    Am senzorii de uncuiat (lock) faulty "short to ground" de la keyless. Merge sa intru, sa pornesc motor etc. nu merge sa uncui din amprenta.
    Reprezentanta vrea sa schimbe toate manerele, nu doar driver, si nu se pot schimba doar senzorii. E corect sau se poate face ceva mai eficient? (doar senzor?).
     
  5. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    @ Scorpiono

    nu prea inteleg ce vrei sa zici. suna-ne cel mai bine.
     
  6. alessandro 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A4,AFN 110 CP,1997
    Salut,ma intereseaza sa schimb la masina din semnatura bucsele de la puntea spate(cu presa ,fara a da puntea jos)..face-ti aceasta lucrare..daca DA imi spune-ti si un pret va rog..ms anticipat
     
    st3ditzu apreciază asta.
  7. Mihai_wdi

    Mihai_wdi Junior Member

    Înscris:
    13 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0 Quattro 2006
    Am fost la service la Marian cu un Audi a6 cu mari probleme pe partea de electrica(alternator ,improvizatii facute de un alt service la releu, electromotor fire intrerupte etc) Dupa 2 zile de asteptat am primit o masina care nu mai avea absolut nici o eroare!! Recomand tuturor acest service!
    O sa revin la ei in cateva zile pentru schimb ulei cutie + articulatii fata.
    Preturi omenesti si servicii de calitate!
     
  8. Slash_Adi 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2011, CAGA, 143 CP
    Salutare,
    Daca mai sus cineva se plangea de o interventie facuta acum 3 ani, vreau sa va impartasesc si eu experienta mea de acum 4 ani cu acest service. Masina un polo, cu trosnituri puternice pe la cutie. Am cautat sa gasesc ceva rapid...am dat intamplator de acest nume " la service". Am vb cu Marian, m am dus la ei ...ce sa vezi cutie crapata ...sparta ce zic eu crapata ( mai mergea saraca ). Am sunat la reprezentanta ... 2600 € ...buuuun. Marian mi a zis ca incearca sa imi faca el rost repede de la dezmembrari .. In 2 zile mi a adus cutia ...500€. Eram asa de curios sa vad cat ma tine .... " asta are combinatiile lui, cine stie ce vechitura mi a pus.. ( el mi a zis ca e de la un polo cu 5000 km dauna totala ). Inca mai am polo ... iar cutia nu mi a mai pus probleme) am uitat sa precizez ca polo avea vreo 30.000 km cand s a rupt ...acum are 110.000. Asa ca ...mersic Marian!
    Acum cu audelul vreau sa i schimb uleiul din cutie ( multitronic) Se poate un pret? Verificarea completa mai e gratis?

    Multam
     
  9. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Am ajuns la Marian ieri pentru o banala resetare km service,dar la o scanare a masinii au fost depistate 2 errori :una de senzor presiune diferentiala si vesnica problema cu egr-ul .Azi am scos masina din service, mi s-a inlocuit si calibrat senzorul iar clapeta de acceleratie si egr-ul au fost curatate( am avut noroc ca nu au trebuit schimbate). Cu toate ca este prima data cand am colaborat ,cu siguranta ma voi reintoarce pentru urmatoarea revizie.
     
  10. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    @ Slash

    Te asteptam cand vrei tu cu un telefon in prealabil.
     
  11. Tykazs 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 2.0TDI, 2014, 177PH SPORTBACK/ A3, 2.0TDI, 2004
    Buna seara. Recomadarile de pe aceasta sectiune de forum, ma determina sa apelez la dvs.
    Detin un audi a3, fabricatie 2004, motor bkd 2.0 tdi 140cai, 200.000 km (nu sunt sigur de km daca sunt reali sau nu). De ceva vreme am sesizat o crestere semnificativa de consum (peste 2 litri /100km fata de pana acum) si o scadere a puterii masinii. Cand am luat-o in decembrie, adusa din germania, se ducea usor in 210 km/h si mai aveam pedala dar mi-a fost frica sa continui, acum insa cu pedala la fund, nu trece de 190 km/h. Spun asta nu ca obisnuiesc sa merg asa cu ea, ci doar ca simptome.Nu sunt in domeniu insa parca si turbo intra mult mai tarziu (sau poate mi se pare). Masina nu scoate fum, deci s-ar elimina probleme date de injectoare sau turbo (parerea mea din ce am auzit pe la unii). Cu motoru pornit si capota deschisa sesizez si un sunet ca o scapare de aer - fasait insa nu pot fi sigur de asta, ar putea fi dat si de vreo curea. Nu am scurgeri de ulei si nici vreun martor aprins in bord.
    Spuneti-mi acum va rog, daca vin la dvs, cat m-ar costa (cu aproximatie) o analiza facuta in service-ul dvs doar sa imi spuneti ce are (ca aici e buba... nu stim ce are) ca sa stiu daca e urgent sa fac reparatia si la ce riscuri ma expun daca mai merg asa. Cineva spunea ca ar putea fi si de la turbina pe partea de admisie, altcineva ca poate fi vreun vacuum...
    Astept un raspuns de la dvs.
    Cu stima, Aurel Butnaru
    0754487533
     
  12. dinti

    dinti 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CAGA 143cp 2011
    Buna seara. Un pert pentru inlocuire filtru motorina la un A4 B8 143cp 2011(wauzzz8k3ba167552 ).
     
  13. nkusor

    nkusor 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F C6 - S-line - 2.0 TDI ( BLB ) 140 CP 2005
    Buna seara,

    Vreau sa fac distributia la un Audi A6 4F2 C6 din 2005, 2.0 CDI, BLB, si as vrea sa imi spuneti preturile cu dar si fara piesele dumneavoastra.

    Deasemenea as vrea sa sa stiu cat ma costa sa schimb toate filtrele, uleiul din cutie, uleiul de motor, si eventual lichidele de frana etc.

    Masina am cumparat-o de curand si vrerau sa o pun la punct asa cum trebuie.

    Multumesc,
     
  14. packard 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 1,9 TDI
    Pentru cereri de oferte va rog sa ne sunati pe 0747099009 sau sa ne dati un e-mail pe bucuresti@la-service.ro .

    Obligatoriu includeti si seria de sasiu a masinii.
     
  15. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    Schimb ulei filtre

    Saptamana trecuta am fost la " La Service " :D :) pentru o revizie cu schimb ulei si filtre si pot spune ca baietii sunt profi si ofera foarte multe explicatii utile si sfaturi practice. Mi a placut si de faptul ca s-a tinut cont si de cerinta clientului, in speta a mea si amorsarea a fost pe tester/VCDS/VAS , cu toate ca oricum span se produce indiferent de maniera de amorsare ( personal cred ca difera doar " cantitatea " produsa la "dat la automat" ) . La fel si de faptul ca uleiul era original stantat Castrol si pe capac . Din pacate pentru mine , o sa mai fac o vizita si pentru schimbul distributiei ( rola a scuipat vaselina- 155.000 km- desi vroiam initial sa o schimb in 2016 se pare ca nu mai tine atat :( )
    Sper sa nu se considere reclama , dar prima impresie a fost buna si sper sa fie la fel si in continuare . Just stay at the high level! :footy:
     
  16. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Inca un vot pozitiv pentru La-Service. Recomand cu incredere!
     
  17. Mepyy

    Mepyy 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 / 1.8 / 2000
    Salut.
    Poti sa imi spui si mie cat ma costa urmatoarele:

    1. Distributia la un A3 1.8 din 2000 125 CP + mana de lucru

    2. Placute si discuri fata/spate + mana dr lucru

    3. De verificat cutia de viteza daca totul este ok

    4. O verificare la tot ce tine de partea electrica (uneori noaptea cand am farurile aprinse intensitatea luminii scade si isi revine la normal)

    5. O verificare electromotor + curatare

    6. Curatat instalatie AC + incarcat cu freon.

    7. Si o alta problema nu stiu ce ar fi cand bag cheia in contact.. Dau prima cheie se aprinde bordu.. La a 2a cheie porneste motorul iar in secunda 2 se aude un cârâit un "scârțâit" pt 2 secunde si apoi totul este normal.. Sa vedem ce ar putea fi..


    Astept un raspuns. Am fost la 3 service.uri si nu am fost multumit de nimic din ce au facut. Si pe langa si preturi ridicate.
    Voi vad ca aveti multe pozitive.. Si poate putem colabora pt lista de mai sus ..(nu am pus filtrele dar si alea sunt de schimbat).

    Salut.
     
  18. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Am fost si eu "La service" cu problema de aici http://www.clubaudi.ro/threads/inst...e-antigel-probleme-si-rezolvari.21036/page-22 post #431. Problema am rezolvat-o in alta parte, de vina fiind senzorul G62.
    Experienta cu ei este urmatoarea: am lasat masina aproximativ 3 zile la ei, timp in care mi-a fost inlocuit termostatul si reparat ceva prin jurul lui deoarece inainte fusese montat prost si era o pierdere de antigel pe acolo. Tot ce este scris in postul din pagina atasata le-am spus si lor.
    Dupa ce au schimbat cele de mai sus, am vorbit cu domnul Marian, mi-a spus ca trebuie sa mai faca verificari, ca poate e pompa de apa etc etc.. Mi-a cerut sa mai las masina inca o zi, lucru cu care nu am fost de acord si i-am spus ca vin seara sa o iau. Nu mi-a cerut bani pentru piesele inlocuite si ce au reparat acolo, un gest interesant, motivand ca nu poate sa-mi ia bani daca nu mi-a reparat masina. Totusi, aici am o mica nemultumire, in opinia mea, cand lasi masina intr-un service si trebuie inlocuit ceva, cred ca e necesar un telefon "Domnule proprietar de masina, e necesar de schimbat piesa x, aveti o preferinta de producator sau piesa de origine ?".
    Rezolvarea problemei a fost una simpla si facuta in cateva minute. Cu testerul pus pe masina, verificat ce indica senzorul G62. Cand el iti indica 35 de grade si tu iei furtunele "la mana" si sunt fierbinti, cred ca mai este o piesa de inlocuit pana sa ajungi la pompa de apa sau altele.

    Intrebarea mea este, domnule Marian, in 3 zile cat a stat masina acolo, ce ati verificat la ea ?
     
  19. gabitzu_sell2

    gabitzu_sell2 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2010
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b7 1.9TDI 2008
    Montare partea electrica carlig remorcare la un audi a4 b7 1.9tdi ? Am modulul cu tot ce trebuie dar nu a reusit nimeni in Rm.valcea sa il monteze / codeze.
    Multumesc
     
  20. gabisan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    -
    Am ajuns si eu "La service" doar in urma a ceea ce am citit pe net, un pic sceptic dupa ce am gasit atatea laude la adresa lor si nu am fost deloc dezamagit ba chiar s-au confirmat toate aprecierile la adresa lor.
    Un service asa cum ar trebui sa fie majoritatea. Marian un om serios si de cuvant cum rar mai gasesti prin alte parti si intreaga echipa e de oameni cu bun simt si seriozitate.

    Nu intru in detalii tehnice pentru ca nu prea ma pricep, dar pentru o problema cu un AUDI, care in Germania a necesitat 1 an zile si 4-5 service-uri si tot nu s-a identificat problema, m-au rezolvat "La Service" in 2 saptamani si 2 vizite.

    Oricum cel mai mult am apreciat faptul ca ti se spune exact ce probleme sunt si cat costa iar estimarile de timp sunt respectate - ceea ce nu prea am gasit prin alte parti.
    Sper sa nu am nevoie prea curand dar cand e nevoie cu siguranta voi reveni.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta