1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectia - Caseta - Pompa servo si Lichid servo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de nookie, 27 Apr 2010.

  1. robbert 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2008
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    Audi A6 sedan 2002 FL, 1,9TDI AVF M6+1
    Nu este bine pt pompa sa o folosesti fara ulei in instalatie. metoda folosita de mine a fost sa ridic fata pe cric, scos furtune tur si retur si rotit volanul max stanga dreapta cu motorul oprit, la final am bagat si aer sub presiume si tot asa cu rotit stanga dreapta cu motorul oprit. cu aceasta metoda am reusit sa scot tot deoarece la recompletare mi-au intrat aprox 800ml inapoi.
     
  2. corsa_2013

    corsa_2013 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    A6, 2.5 Tdi, 150 CP, AFB, 1999
    Multumesc pentru sfaturi, am ridicat masina pe cric, am putut sa scot decat furtunul mai subtire, pentru ca celalalt avea o clema mai speciala, cu motorul oprit am invartit de cateva ori de roti, pana a curs lichidul. Am completat cu noul ulei cam 750 ml. Sper sa fie de ajuns. Am inteles ca in total este un 1 L.
    O seara buna.
     
  3. meMihai1994 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2014
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 AYM, 2002, 6+1
    Buna seara. In seara asta am facut o plimbare pana la Leroy Merlin Iasi, si pompa de servo facea un zgomot mai urat, fata de cel dinainte(un huruit) , ajuns in parcare , am simtit ca serva , ba mergea , ba nu. M-am rugat macar sa ajung asaca, un drum de 3 km max , dar pe drum , nu mai aveam servodirectie deloc. Ajuns in parcare, m-am chinuit sa parchez masina , iar cand am coborat am vazut ulei...am ridicat capota , si se pare ca tot uleiul mi.a fost aruncat pe la capac. Am deschis capacul , iar pe fundul lui se mai vedea o spuma maronie...in timp ce parcam masina, cand mai prindea putin ulei pompa, simteam ca inca mai merge...este cineva din Iasi , care ma poate ajuta? Daca ii pun ulei, e posibil ca mi.l arunce iar pe tot afara?
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Poti incerca ,dar eu cred ca pompa ta are o problema.
     
  5. meMihai1994 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2014
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 AYM, 2002, 6+1
    Dar e posibil sa imi arunce deodata uleiul afara? sa ramana borcanul gol?...am observat ca nu face galagie , atunci cand nu prinde ulei
     
  6. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Sal! Am un a6 C5 de 2500cc. Fab 2003.După aproximativ 20 km,se aude un uruit/bâzâit și crește pe măsură ce accelerez.Opresc motorul,ridic capota și mă uit in borcanul de la servo,sa vad daca mai am ulei,când desfac capacul,constat că vasul este plin de spuma,aștept să se ducă spumă și verific nivelul uleiului și constat că uleiul este la nivel maxim. Pornesc iar motorul și merg la drum,după alte 20 km se întâmplă la fel,așa de fiecare data ( volanul răspunde normal pe timpul bazaitului) .Am fost la un mecanic și mi a recomandat sa i pun ulei ATF! Acuma nu stiu daca e bine sa i pun alt ulei,decât cel original,adică G004. Menționez că acum 4 luni am schimbat uleiul și am curățat vasul. Care să fie problema ???
     
    mare_hotz apreciază asta.
  7. marian_milea

    marian_milea 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,C6,2.0tfsi 2010
    Defect la pompa pare sa fie

    Trimis de pe al meu GT-I9195 folosind Tapatalk
     
  8. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Știe cineva,pe original,ce producător de pompa se afla pe mașină ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  10. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Știe cineva,ce pompa este calitativă ? Multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca te referi la caseta de directie nu sunt decat 3 producatori. TRW, ZF si mai rar ca si echipare pe audi marca Koyo si toate sunt la fel de calitative. Alegerea iti apartine.

    Daca te referi la pompa pentru servodirectie alege doar intre TRW sau ZF.
     
  12. TESS_ 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Aici a6 ,2500cc an 2003
    Mulțumesc pentru răspunsuri. Miercuri sunt programat la service sa schimb pompa. Dar mai am o nelămurire: de ce îmi arunca uleiul, pe sus, pe la busonul vasului?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din "N" motive: pompa, furtune, sistem blocat, infundat, etc., etc. ..
     
    mare_hotz apreciază asta.
  14. raduchiriac 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2017
    Locație:
    norvegia
    Masina:
    A6 C5, 1.9 TDI, 1997
    Am un A6 C5 97, 1,9 TDI. Mie imi zumzaia (caseta) cand intorceam volanul cat de putin. M-a uitat la rezervorul de servo si aveam lichidul sub nivel. Am completat la nivel si tottul a revenit in parametrii. Aveam si un scartait, dar mai degraba parea ca il face volanul. Oricum a disparut si acesta. Precizez ca masina face drumuri zilnice pe niste coclauri pe unde directia suspensiile si arcurile sunt solicitate la maxim. In prima zi de "traseu dur" a mai facut zgomot. probabil masina aceasta la vechiul proprietar facea doar drumuri de casa-servici si numai pe asfalt.
    Spor!
     
  15. Joldea Cosmin

    Joldea Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2016
    Locație:
    Franta Paris
    Masina:
    Audi A6 C5 2.5 tdi 150 cp AFB 1999
    Buna ziua
    Am un A6(4B C5) 2.5 tdi din 99.
    Nu cu mult timp in urma am avut problema "zgomotoasa" cu pompa de servo.Inclusiv la relanti si in specia la cea mai usoara miscare a volanului facea un huruit destul de puternic.Am deschis capota si la fel,uleiul din rezervor a dat afara,am completat pe moment insa pana acasa am pierdut tot uleiul.
    Furtunul de retur cred (cel subtire),avea colierul slabit,cel de jos langa radiator pe unde si curgea.L'am schimbat,am scapat de scurgeri,insa pompa a continuat sa faca acel zgomot si in plus in vas aveam spuma.Am fost la un pas sa comand alta pompa,insa am gasit aici pe forum "o idee" despre curatarea sitei din rezervor.
    Cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei.
    Pentru mine a fost mai dificil deoarece nu am reusit sa scot filtrul afara din rezorvor ci doar din locasul lui.L'am curatat cum am putut,pus furtune la loc,aerisire instalatie servo si din acel moment merge perfect.Nici un zgomot la pompa si lichidul din vas e curat tot timpul fara bule sau spuma.
    Poate pe cineva ajuta "patania" asta pe viitor.Cu ocazia asta va multumesc si eu,datorita voua am facut asta :)
     
  16. Pepi dan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 an 2001 2.5 tdi v6 cod AKE
    Va salut.Vin si eu cu o problema tot cu servodirectia,detin un audi a6 an 2001 motorizare 2.5 tdi v6 180 cp,si am urmatoarele probleme.De curand am schimbat caseta de directie pentru ca imi curgea pe la un semering pe partea stanga si punand alta,bineinteles second hand a aparut o problema dimineata cand o pornesc cu rotile virate drept si i au dreapta de volan merge normal dar cand dau sa i au stanga nu merge de parca nu ar avea servo,dar dupa sa zic 2 minute isi revine parca ar fi tir si astept sa faaca aer...si in viraje mai bruste se aude pentru foart putin timp ceva ca si cum ar freca ceva.va rog sa ma ajutati cu un sfat daca stiti careva ce sa fie de vine caseta s au pompa servo.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mecanicul care ti-a schimbat caseta de directie, a schimbat si lichidul de servo ? Daca a lasat pompa goala, de acolo si problema ta.
    Desfa capacul vasului si vezi daca lichidul este la nivel sau daca a facut spuma.
    Ideal ar fi sa verifici si cureaua + role + intinzator accesorii, daca totul este ok te indrepti catre inlocuirea pompei de servodirectie.
     
  18. Lapadat

    Lapadat 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2017
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A6 quatro, motor 2.5,din 2000
    Buna ziua,
    Am un A6 C5 din 2000 motor 2,5,de vreo saptamana imi merge putin mai greu volanul cand virez dreapta (parca se agata in anumite puncte),pe stanga merge perfect.
    Am fost la mecanic sa schimb lichidul de la servo si mi-a zis ca am probleme cu caseta de directie .
    Se poate vedea asta fara sa o demonteze?
    Nu ar putea fii alta cauza?
    Va multumesc anticipat pt raspuns.
     
  19. tagavrila 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI 1998
    Sal, stie cineva cum se schimba lichidul de servo si daca acelasi lichid deserveste si ambreiajul la Audi A6 C5 110 kw din 1998?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lichiul ce "deserveste" ambreiajului este lichidul de frana.
    Cum se schimba lichidul de servo, cu pompa sau "manual".
     

Distribuie pagina asta