Acum cand vin acasa,am sa merg cu tatal meu sa-l ajut sa-si cumpere un Sharan;sunt curios sa vad ce gasesc prin targuri...
Iti zic eu: masini forjate cate vrei, 90% cu urme de lovituri carpite, multe cu km dati inapoi... rar vezi ceva sa te atraga. Romanul nu stie ingriji o masina, la concluzia asta am ajuns.
Lasa ca o sa patesc ca tine,o sa li sa lungeasca fata cand o sa ma vada cu laptopul dupa mine...Cand o sa incep,aia e defect,aia e strcat,aia nu merge,etc,o sa ma plateasca sa plec de langa masina
sal eu am luat a4 din germania cu 68 k km din 2002 si acum am 95000 ieri am schimbat uleiul a treia oara,folosesc longlife ca asa avea in cartea service trecut.de unde am luat masina mai avea un a3 cu aripa schimbata din acelasi an de fabricatie (2002) cu 14.000 de km.cand cautam intr-un internet cafe un hotel unde sa stam un roaman a ridicat capul de la una din mese si a intrat in vorba cu noi care conversam ba de una ba de alta.din vcorba in vorba cu el am aflata ca pe langa ce lucreaza mai se ocupa si cu vanatul de masini ieftine pe care le aduc in tara niste prieteni de-ai lui la comanda.si ne-a povestit ca la nu mai stiu ce marca de masina dupa 5000 de km un pensionar a busit-o(radiator,grila,bara,aripa faruri ) si a vandut-o asa .arabii unui parc auto au cumaprat-o au reparat-o dar asta dupa 2-3 ani si au pus-o la vanzare.dupa 3 ani nimeni nu vroia masina ca cica ar avea hibe ascunse si au foat nevoiti sa-i dea km inainte..nu stiu cum dar asa mi-a zis ala si nu avea de ce sa ma minta zic eu.parerea mea e sa intri pe automobile.de sa vezi la an fabricatie,dotari similare ce pretri sunt acolo mai adaugi taxa,drumu comisionu lu ala de merge cu tine cam 500 de euro(adica dus cu masina lui,taxe,rovignete,mancare etc) daca nu te pricepi tu si faci comparatie cu ce ti se cere tie pe masina.acu diferenta de pret poate fi 1000 de euro plus,minus..depinde de ala care o vinde si cata nevoie are de bani.diferente prea mari de pret in minus sunt dubioase.
Audi Daca Vrei O Parere Ne Putem Intalni Si Ti Arat Cum Merge Un A6 Dar Motor De 2.5 Si Km Ce Zice Ca Are E Vrajeala.de Ce A Bagat Atatia Bani Si L Vinde?s A Plictisit Dupa Ce A Cheltuit Banii?
salut poti sa imi yici si mie cum pot sa repar plasticele de pe manere usilor din fata? am un A6 din 2001 si chiar ca s-a razuit vopseaua cauciucata; arata foarte nasol si in rest masina e super intretinuta!
eminence,imi pare rau sa aud ca esti dezamagit de calitatea materialelor folosite la a6,dar mai bine ai pune problema altfel si anume,fostul proprietar a fost putin mai neglijent sau mai apucat sa-i zic asa,pentru ca acest model nu a avut deloc un pret "usor" cand sa lansat si nu oricine si-o putea permite.acum daca ai luato in timpurile astea nu ai la ce sa te astepti mai mult la acest capitol.am vazut c5 din 2004,varza la interior(butoane climatronic,semnalizare,geamuri elect,blocare usi)sterse la maxim.a mea este din 2000,are 190.000 iar la interior este de invidiat,tinand cont ca are cativa anisori buni,dar in alta ordine de idei proprietaru este singuru raspunzator de inesteticul masinii.iar la!!tablarie moale!!! te contrazic total,am avut un mic accident unde am fost nevoit sa schimb doar aripa,capota,portierele ramanand fara cea mai mica deplasare,intradevar sa crapat fuzeta si indoit 2 brate.AIRBAG VOLAN SI PASAGER SARITE.sau chinuit mecanicii foarte mult sa faca aripa,dar nu le-a esit neam(au incercat si cu argon si la cald),deci tin sa precizez ca chiar la tablarie sta bine.nu cred ca la modelu din 2002 1.9 al tau sa se foloseasca alt tip de tabla decat la mine.daca o luai acum cel putin 5 ani,aveai cu totul alta parere.eu unul is foarte multumit.salut
Posturile respective le-am scris inainte sa imi iau masina. A mea e intr-adevar ingrijita, dar am vazut prin tara o multime ce aratau ca dupa razboi. Ma bucur ca am gasit una intretinuta, mi-ar fi sarit in ochi sa am peste tot numai zgarieturi si plasticuri exfoliate. Sunt curios dupa un an cum va arata interiorul, o sa am grija maxima de el
vopseaua cauciucata de pe manerele de portiere si scrumuiere se jupeste mai ales vara cand masina sta in soare,devine mai sensibila iar daca mai da si de un utilizator mai fortos si ceva inele pe degete atunci sigur raman amprente ale acestora.
Salutare! Am un buton (dezaburirea de pe luneta) care se exfoliaza si ma enerveaza de mor...Ai idee ce vopsea pot folosi?Sau unde gasesc un buton?Dezmembrari poate? Multumesc anticipat!
Daca si la A6 astea noi e problema asta... un mare minus pt Audi. Daca gasesti in dezmembrari go for it, cu vopsele nu o sa ajungi la aspectul original in veci.
nu e problema, deacum a devenit un 'bonus' din partea audi aceasta exfoliere a interiorului dar noi, posesorii, care stim despre ce-i vorba, ne purtam 'cu manusi', evitam sa facem interiorul la spalatorie, si scapam cu vopseaua intreaga
faza aia cum ca daca o masina 2002-2003 nu are cel putin 200k km sa nu o cumperi ca e teapa e o aberatie.a6-le meu e din 2000 shi are 200k km sigur(deci diferentza de 3 ani adik 20-30k km cel putin)depinde si de proprietar.eu stiu pe cineva care are un opel de 3 ani si are 9k km pe bune(singurul proprietar merge zilnic vreo 3-4 km pana la metrou sau ceva de genu') deci cel mai sigur(nu 100%) e sa mergi al reprezentanta sau la un service bun si sai faci o diagnoza.asta nu inseamna k nu ar fi romania plina de excroci.Bafta la alegere(fiti atenti)!!!
Sfat achizitionare A6(A4) 2.5 tdi Bine v-am gasit. Am nevoie de ajutorul vostru, deoarece nu stiu prea multe legate de marca audi si de motorizarile folosite de grupul VAG si aici interveniti voi (teoretic. sper ca si practic ) Am gasit o masina cu urmatoarele "specificatii" : Marca/Model : audi A4 Caroserie/numar usi :avant,4+1 Kilometraj : 190000 An de fabricaţie : 2003 Motor (cilindree, carburant, norma poluare) : 2500 cm,diesel,E3 Consum (urban/extraurban/mediu in L/100km) : Nivel de echipare : S-line.full Detalii nivel de echipare/dotări : navigatie mare,xenon,pilot aut,comp de bord,aux heating,senzori parcare etc In afara de numarul de kilometri, care e oarecum mare, care nu e neaparat o mare problema, deoarece am inteles ca motoarele diesel de la VAG sunt trainice, ca sa ma exprim asa, si in afara de faptul ca dotarile sunt pe placul meu (un mare plus faptul ca nu are piele si nici tiptronic) as vrea sa stiu de la voi in primul rand daca se merita sa cumpar o astfel de masina. Din mai multe puncte de vedere, desigur. 1. Motorul este fiabil ? daca da, in cazul in care se strica, pretul la piese este considerabil mai mare decat la, sa zicem, 1.9 TDI ? Dar in ceea ce priveste costul consumabilelor (pe langa ulei, filtre, includem aici si distributia, volanta, kit ambreiaj, etc) 2. In cazul in care raspunsurile la intrebarile de mai sus sunt pe placul meu (si sper sa fie), si ma decid sa o cumpar, la ce lucruri ar trebui sa ma uit / sa ascult cu mare atentie ? Sau in cazul in care o duc la diagnosticare ce lucruri ar trebui sa cer ? (compresie, injectoare, senzori, posibile erori ?) 3. La acest model (a4) cu acest motor (2.5 tdi - 160 CP) ce fel de probleme apar de obicei si cat sunt de costisitoare ? (aproximativ). Daca se poate, daca aveti timp si chef, as dori niste raspunsuri cat mai detaliate. In caz ca cineva din timisoara are o astfel de masina si ar fi dispus sa iasa la o bere cu mine (unde sa fie supus unui interogatoriu exhaustiv) ar fi chiar si mai bine. Multumesc anticipat, un potential viitor membru clubaudi.ro
1. Ce cod are motorul? Daca incepe cu A, uita de el. Peste putini km o sa fii nevoie sa umbli la axele cu came si alte prostii. Daca incepe cu B (ex BDG, desi nu cred la 2003), este un motor ok, au fost remediate problemele si nu prea o sa bagi bani in motorul propriuzis. 2. este un topic vast cu astfel de sfaturi, si muulte altele auxiliare. in principiu nu e cu nimic altfel decat la oricare alta masina 3. idem 1
Salut. Daca este motorul de 163 cp poti sa il iei linistit. O sa te tina mult daca nu a fost abuzata masina. Vezi daca mai are scuturile pe dedesubt, daca pica ceva ulei, etc. La celelalte modele de 150 -179 cp au fost ceva probleme cu axele cu came. Si eu am trecut prin asta si pot sa-ti spun ca este costisitor dat fiind faptul ca ai 4 axe cu came si 24 din fiecare, pastile, tacheti, etc. Plus manopera. Apoi vezi daca ai ceva istoric in ceea ce priveste distributia. Sa te atepti la 20-30 mil, chiar si mai mult. Oricum, un motor de 2.5 o sa-ti aduca mult mai multe satisfactii decat unul de 1.9. Sper ca cele de mai sus sa te ajute.