1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfat cumparare AUDI A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de yotis, 24 Feb 2008.

  1. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    am inteles,deci nu gaesc la modelul asta 4fc6 motor de 2,5.si asta de 2, e cam mare si scump la taxe,casco,taxa de prima inmatriculare,nu prea ma incanta asta.o sa caut unul de 143hp de care ziceam eu,de treaba asta nu m-ai lamurit,stii ceva de aceste 2 tipuri de motor?si multumesc pt restul informatiilor
     
  2. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Pai primul e cel de care ti-am zis mai sus, 2.0 TDI 140 CP PD 320 Nm si care e un mic gurmand in ceea ce priveste uleiul, iar cel de-al doilea este 2.0 TDI 143 CP, 320 Nm, common-rail. Practic e alt tip de injectie, mai nou, mai silentios...si mai economic dpdv al combustibilului. Din pacate nu stiu in ce an a fost introdus acest tip de motor pe A6. Pe Passat de exemplu s-a introdus prin 2008, dar la A6 e posibil sa fi fost introdus mai devreme. Mai exista o varianta, 2.0 TDI de 170 CP dar, la fel, nu stiu sa-ti spun cand a fost introdus... Sau, dupa cum am zis si mai sus, poti opta pt un 2.0 TDI (indiferent daca e PD sau CR) si sa-l resoftezi si o sa ajungi la 170-180 CP...
     
  3. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...pe A6 nu s a pus motorul de 143 cp ,nu mai cauta degeaba:)
    Mergi pe un 2.7 tdi daca tot vrei putere 177cp poate sunt de ajuns.:)
     
  4. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Ca parere personala, mai bine iei un 2.0 si-l resoftezi decat sa iei un 2.7.

    2.7-le un motor greu, la care platesti taxe mai mari, iar ca putere cred ca un 140 CP resoftat in "bate".
     
  5. florinutzu16

    florinutzu16 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6 2.5 v6 quattro 2000; Alfa 147 hatchback
    nu din pacate nu dar sa ne ti si pe noi la curent cu achizitia facuta!!!bafta
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
  7. tony 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    Locație:
    BUC
    Masina:
    AUDI A4 1,9 TDI, 131 CP, 2003
    inca nelamurit...

    Eu sunt inca in mare dilema dupa tot ce a fost scris in topicul asta...
    Pana la urma care motor merita mai mult 2.0 sau 2.7 ??? As ruga mult sa raspunda cei care poseda aceste motoare si stiu despre ele si ''bunele'' si ''relele''. Mai exact ma intereseaza argumente multe, logice si reale despre tot ce inseamna aceste motoare pornind de la fiabilitatea in timp, consum real , taxe si intretinere.
    Mersi anticipat tuturor !
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste cu atentie tot acest topic: 2.0TDI fiabile sau nu si o sa gasesti raspunsuri cam la majoritatea intrebarilor tale.

    O zi buna
     
  9. tony 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    Locație:
    BUC
    Masina:
    AUDI A4 1,9 TDI, 131 CP, 2003
    Mersi mult si sa inteleg ca motorul de pe A4 este acelasi cu cel de pe A6, nu?
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Capacitatea cilindrica este aceeasi dar asemanarile cu A4 se opresc aici.

    Difera anumite componente mecanice, sistemul electric, dotarile interioare, etc.

    Din 2007 octombrie toate motoarele diesel care echipeaza A4 si A6 sunt common-rail. Pentru detalii ce inseamna common-rail :http://www.volkswagen.ro/despre_volkswagen/inovatii/motoare/sisteme_de_injec_ie/common_rail/

    Sfatul meu este sa cumperi 2.0 TDI common-rail 170 cp. Este suficient de puternic.

    Echiparile la Audi sunt urmatoarele in privinta dotarilor exact in aceasta ordine

    Attraction

    Ambition

    Ambiente.

    La fiecare din aceste echipari poti cere pachet S-line, pachet DTM, pachet Bussines Edition, Pachet Exclusiv in functie de cat te tine portofelul si de ce i-ti place.


    O seara buna
     
    Ultima editare: 6 Ian 2010
  11. tony 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2008
    Locație:
    BUC
    Masina:
    AUDI A4 1,9 TDI, 131 CP, 2003
    aha deci din 2007 a aparut un alt motor:think:...
    Ideea este ma intereseaza un motor cat de cat puternic ca sa traga monstruletul de A6 dar bineinteles care sa consume si decent si care sa nu aiba taxe nesimtite. In marele principiu, cam in toate topicele pe forum in legatura cu A6 se lauda mai mult sau mai putin subtil motorul de 3.0, totusi fiind acceptat si cel de 2.7 insa cel de 2.0 pe A6 nu prea e agreat...
    Oricum multumesc inca odat' si astept si orice alte pareri cu recunostinta!
     
  12. raulbzr 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2010
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    A4 B5 1.9TDI 1z 90 cp negru mat
    :)

    LA MULTI ANI !!! salut tuturor posesorilor de a6 de pe aici :) as dori si eu o mica consiliere de la niste specialisti daca se poate .... :)
    vreau sa-mi achizitionez un audi a6 din 1998,1999(depinde cum il gasesc in germania) cu motor TDI ...din cate am vazut pe siteurile din GER majoritatea (80%)au motor 2.5tdi 150(nu vreau quattro ci varianta simpla),cu cutie manuala,dar am vazut si cu motoare de 1.9tdi 110 CP
    As dori sa stiu:
    -costuri de intretinere (cat de mare e diferenta intre 1.9 si 2.5 tdi)
    -probleme mai mari ce intervin si aprox costul remedierii lor
    -consumul urban pentru aceasta masina(1.9tdi/2.5tdi fara quattro,manuala) precizez ca stau in Timisoara unde traficul nu e chiar bara la bara dar nici ca "in satul fara caini" :))
    -motorul de 1.9tdi 110cp nu este prea mic pentro o caroserie de 1.5tone ?
    Stiu ca taxa in romania este foarte mare la el dar nu ma intereseaza aspectul asta !!
    Astept pareri de la posesori ...ca sa marim grupul celor cu audi a6 :D
     
  13. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
  14. raulbzr 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2010
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    A4 B5 1.9TDI 1z 90 cp negru mat

    mersi pentru raspuns ....dar totusi sa ne axam pe audi a6 din 98,99 maxim 00 .si sa alegem dintre 1.9 si 2.5 deoarece de modelul facelift din 2001 cu motor 1.9 131cp nu sunt fonduri...astept raspunsuri :) :think:
     
  15. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    parerea mea e sa te axezi pe motorul de 1,9 tdi.consum mai mic,taxe mai mici.in plus motorul de 2,5 are niste probleme la axele cu came,tacheti(numai cele la care tipul motorului incepe cu "A")
    acum multi o sa spuna ca sunt prea lenese,ca trag o caroserie grea,ca omoara motorul...nimic nu e adevarat.oare asa prost e neamtul?
    un a4 din 2002 are 1500 kg + sau - 30 kg.la fel si passat-urile.un a6 are la fel.cate audi a4 si passat-uri cu motor de 101 cp nu sunt?ar insemna ca alea sunt praf....acum depinde de ce faci tu cu masina si de cati bani dispui la inmatriculare
     
  16. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Pai da, alea sunt praf! Nu e o probabilitate... Chiar crezi ca tot ce fac cei de la Audi e 100 % perfect? Au facut si modele submotorizate! Si eu sunt un fan Audi, dar recunosc cand acestia au si "momente de ratacire".

    Cel mai concludent exemplu cred ca este A4 B6 cu motor de 1.6 benzina.

    Legat de A6-le in discutie... ai putea sa-ti iei 1.9-le de 110 CP, care are 1365kg. Are o acceleratie de 12,3s de la 0 la 100 kmh, dar dintre variantele pe care le ai tu, adica acest 1.9 oarecum lenes si un 2.5 cu o probabilitate ridicata de a avea probleme, cred ca 1.9-le ar fi alegerea cea mai buna. Sau sa cauti un A6 de 2.5 si sa intrebi proprietarul daca a schimbat axele. Sunt multi care le-au schimbat deja, si daca gasesti una deja "rezolvata" s-ar putea sa te incante mai mult. Diferenta la asigurare nu e colosala intre 1.9 si 2.5, cu siguranta merita. Eu am avut si 1.9 si 2.5, intr-adevar, pe alte caroserii, dar sunt motoare ce se comporta total diferit. E mai placut 2.5-ul, si cel putin in cazul meu, consuma extrem de putin. Cam 8-9 in Bucuresti, iar la mers extraurban am avut un record de 3,7.
     
    Ultima editare: 10 Ian 2010
  17. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    nu cred nici pe departe ca tot ce fac cei de la audi sunt 100% perfect.
    dar acum sincer...cate masini de 101 cp ai vazut cu motorul facut praf din aceasta cauza?nu vreau sa intru in polemici cu nimeni...dar sa fim realisti daca ne permitem un motor mare asta nu inseamna ca celelate nu sunt bune de nimic.sunt de acord ca 2,5 tdi este mai bun decat 1,9 tdi(mai putin taxele care in curand o sa cresaca ca in afara...plus consumul).de 3,0 tdi nici nu se pune problema,dar cati si-l permit cu un consum mediu aproape dublu fata de 1,9 tdi?
    si inca ceva...oare nemtii astia asa prosti fac aceeasi greseala la fiecare generatie cu cate un motor subturat?care abia trage caroseria?1,9 la generatia 1998-2004 si 2,0 tdi la 2005-...?!?!?!?!
     
    Ultima editare: 11 Ian 2010
  18. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    scuze de intarziere

    multumesc lui "bestie' de informatii,daca ma mai poti lamuri care e treaba cu PD si CR ,sau care e diferenta,sau unde sa ma uit sa vad ca fel de motor e,am dat un search pe mibile.ro si nu am gasit decat 3 audi cu motor de 2000 diesel de 170hp (pentru anii care ma intereseaza) :una in romania din 2007 cu km putini la 21000 si 2 in germania din 11.2008 si 12.2008 model 2009 la 33 respectiv 34000 euro.acum ma intreb de ce sunt asa scumpe modelele astea?ca am studiat pozele interior si exterior si nu vad nicio diferenta,de ce sunt asa scumpe?comparativ cu cele de 2000 de 140hp sunt enorm de scumpe.poate cineva sa ma ajute cu un raspuns?multumesc,si oricum daca nu gasesc de 170 la un pret convenabil o sa iau de 140 si o sa o resoftez (imi asum riscurile care pot aparea in urma resoftarii daca o sa fie si sper ca nu)
     
  19. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    Probabil pentru ca nu au km dati inapoi;),si ,nu stiu daca ti s-a mai spus,dar la nemti conteaza nr de km(in functie de asta stabilesc pretul),si nu anul de fabricatie ca la noi!
     
  20. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    da ,asa e ,ca am vazut ca cele cu km putini sunt scumpe ,iar cele peste 200000km,la audi ca asta ma intereseaza sunt si 13000euro 2007-2008.si cam asta e,sa vad ce gasesc in germania ca o sa merg acolo,daca nu m-as uita si la un bmw520 sau un mercedes c200 tot 2007-2008 dar mai mult imi place audi si interiorul si exteriorul dar ma tot gandesc la motorul asta de 140 cai ca nu prea il lauda lumea,nu stiu cum o fi dupa resoftare,eu nu sunt vitezoman (decat daca am drum bun si nu sunt masini :) ) dar vrea sa ma ajute de depasiri la demaraje.
     

Distribuie pagina asta