1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de Aer Conditionat - Climatronic la Audi A4 B8 - modificare sistem AC

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de glumaretzuu, 3 Sep 2008.

  1. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Altul ... e mai ieftin :).
     
  2. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Stie cineva un Security Code pentru adaptări climatronic?
     
  3. ener2k 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI 190 CP (cod motor DETA) s-tronic 2017
    Stie cineva daca se pot monta grile de ventilatie pt locurile din spate la un A4 B8.5 fara astfel de grile? In locul grilelor este un buzunar/sertar. Si ce modificari mai trebuie facute pentru ca grilele sa fie functionale. Am clima simpla (o singura zona).

    Sent from my Huawei P10 using Tapatalk
     
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Da se pot monta. Se potrivesc si cele de pe B8 si cele de B8.5 care au climatronic pe trei zone, diferenta dintre cele doua constand in inelele cromate din jurul comenzilor prezente la grila de B8.5.
    118231054_3_644x461_grila-aer-spate-audi-a4-b8-2008-autoturisme.jpg grile-ventilatie-spate-audi-a4-b8-2013-8k0819203-0e2124dc1759095dff-0-0-0-0-0.jpg
    In stanga este grila de ventilatie spate pentru B8, iar in dreaota grila de ventilatie pentru B8.5.
    Pentru a face functionala grila citeste aici, incepand cu pustul 138. Eu am facut aceasta modificare: http://www.clubaudi.ro/threads/sist...4-b8-probleme-cauze-si-rezolvari.31528/page-7
     
    Ultima editare: 5 Noi 2017
    ener2k apreciază asta.
  5. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Nimeni nu stie? Nu cred....
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ce vrei sa adaptezi si-ti cere security ? Si eu am facut cateva adaptari pe modul dar nu mi-a cerut niciun cod . VCDS nu iti da ajutator ?
     
  7. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Am incercat sa intru odata acolo (am bagat security code 20113 si nu a mers)...cam din aceeasi perioda nu imi mai merge A/C-ul
     
  8. alexun 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4, B8, 2010, CAHA, 170 cp
    Salut
    dupa o scanare cu VCDS am gasit eroarea asta: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71).
    Am cautat pe forumuri despre acesta eroare si am inteles ca e o clapeta de la HVAC blocata din cauza motorasului care o actioneaza. Am tot cautat dar nu am gasit... unde e motoraul V71? Am inteles ca e undeva in spatele torpedoului dar nu am gasit nimic concret. A desfacut careva bordul ca sa ajunga la acest motoras? Ma gandesc ca poate s-a blocat din cauza prafului. Oare se poate curata cumva?
    Din punct de vedere al functionarii a HVAC ului nu am observat nici o anomalie.
    merci
    Later edit:
    Am gasit asta:
    "
    he code thrown is:

    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

    This seems to happen randomly on MkIVs and B5 Passats with climatronic. Apparently it's due to the flap sticking after recirculation mode is turned on.

    The Bentley Manual says this about it:

    Short circuit or open circuit in wiring or connectors to air flow flap motor -V71-

    - Check -V71- using function 08 Read measuring value block

    - Repair wiring and connectors using wiring diagram

    To fix this with Vag-Com:

    Log into vag-com, open module 08 (HVAC).

    Follow the adjustments ValveFloat outlined here, involving block 002.

    Allow vag-com to calibrate the flap, ticking should be gone.

    If that fails and you have to replace the physical motor:

    The part number is 1J1 907 511 A, costs around $120. Here's the Bentley blurb for it:

    - Remove glove box.

    - With screwdriver, carefully unclip air flow flap rod from lever.

    - Disconnect electrical connector.

    - Remove screw.

    The flap motor is connected to the evaporator housing portion of the heating and A/C unit. To prevent damage:

    - Lower flap motor and at the same time pull off fresh air/recirculating air flap shaft.

    Replacement flap motors are supplied in the "recirculating air" position. To ease the installation, first do the following:

    - Connect electrical connector to flap motor.

    - Switch on ignition.

    - Operate button for fresh air/recirculating air.

    When the center position has been reached:

    - Disconnect electrical connector from flap motor.

    - Insert flap motor in fresh air/recirculating air shaft.

    If the flap motor cannot be attached to the fresh air/recirculating air flap shaft, remove fresh air blower -V2-, and attach flap by hand.

    - Turn flap motor and tighten bolts.

    - Attach operating rod for air flow flap.

    - Initiate Basic setting, function 04, Climatronic, OBD.

    reproduced from VWVORTEX "
    Oare la B8 e la fel?
     
  9. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Sterge eroarea si vezi daca mai reapare.
     
  10. Alin Alina

    Alin Alina 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2017
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A4 2.0 TDI an 2009
    Nu stiu daca e locul sa intreb: climatronicul AC trebuie pornit neaparat iarna? Caldura primesc si cu el oprit si cu el pornit....
     
  11. NicolaeAudiA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4, 2.0 CAGB,2009
    Salut. De ceva timp pornesc dezaburirea, dar merge cam greu. Adica trebuie sa stau in jur de 10 minute sa se dezabureasca parbrizul. Stie cineva ce poate sa fie ? Cel putin dezaburirea din oglinzi porneste super greu.
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    AC pornit iarna te ajuta la dezaburirea mai rapida a geamurilor si ... da se recomanda ponirea lui si iarna.
     
    Ultima editare: 3 Dec 2017
  13. leinad

    leinad 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A4 AVANT , 2.0, 143 cp, CAGA, 2011
    Vă salut!
    Am găsit în topicul <Climă și are condiționat - discuții, probleme și rezolvări> următorul comentariu:
    Răspunsul primit a fost : E normal, stai liniștit !!!

    În cazul meu este vorba cam de același lucru, cu diferența că în locul butonului "econ" este vorba de butonul "AUTO".
    Nedumerirea mea este: compresorul de AC chiar funcționează (AUTO activat) în condițiile în care temperatura pentru interior este setată la 25 grade sau mai mult iar temperatura exterioară are valori foarte mici sau negative ?
    Dacă da, există posibilitatea efectuării anumitor setări cu VAG-COM pentru pornirea compresorului de AC (la folosirea modului AUTO) doar de la o anumită temperatură exterioară minimă ?

    Cu stima!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da la prima intrebare si Nu la ultima intrebare.
     
  15. leinad

    leinad 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2017
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A4 AVANT , 2.0, 143 cp, CAGA, 2011
    Ok. Multumesc!
     
  16. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Compresorul nu porneste ca sa faca aer rece permanent la temperaturi sub 5 grade C, are o protectie. In rest, pentru a obtine temperatura dorita trebuie cumva sa combine rece cu cald, aer rece dezumidificat doar compresorul il poate livra.
     
    Alin Alina și Iulian321 apreciază asta.
  17. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Salut,

    Cand sunt temperaturi destul de scazute afara si pun clima pe recirculare (cu AC-ul pornit) se aburesc geamurile laterale si parbrizul, dar daca dezactivez recircularea se dezaburesc imediat. Am schimbat filtrul de polen, dar fara efect. A mai intalnit cineva problema asta? Stiti vreo rezolvare?

    Multumesc!
     
  18. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Da, asa "face" toate. Iarna nu ii da pe recirculare ca ti se aburesc geamurile. Vara da-i ca sa nu traga numai aer cald de afara sa omori compresorul. Sau lasi pe autorecirculare si trage cum ii e lui mai bine.
     
    EuSebyU1 apreciază asta.
  19. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Eusebiu, prin "conditionare" aerul este racit si foarte important, dezumificat adica uscat. Asa cum ti-au spus colegii este normal sa ti se abureasca geamurile daca folosesti prea mult recircularea aerului fiindca umiditatea din aer condenseaza pe elementele pe reci adica pe geamuri.
     
    EuSebyU1 și Iulian321 apreciază asta.
  20. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    salut cum scot eroarea


    Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail!

    1 Fault Found:

    02095 - Component Protection Active
    000 - -
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100000
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 16
    Reset counter: 106
     

Distribuie pagina asta