1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot si Trepidatii motor la A6 C5 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de marius78, 9 Mar 2008.

  1. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Ce mai tura vura!Face-ti un test pe un banc BOSCH la amortizoare ,bucse brate,sistem de frana.Costuri maxim 50 lei.Ve-ti sti tot.
     
  2. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Eu nu simt in pedala doar aud intre 45-50 si am observat ca acum si intre 100 si 120. Este un suntet foarte slab adica eu care tot o conduc il aud altii cu care am fost si i-am intrebat nu au auzit toti. Problema e ca in momentul in care aduc "doctorul" si dau o tura cu el a naibii, merge brici. Din cate am mai intrebat intr-o parte in alta ar putea fi un rulment din cutia de viteze da nu stiu sincer cine ar putea controla si sa spuna daca e asta sau nu. Daca nu reusesc sa aflu si ii ceva si clar ii ceva, cand moare de tot piesa sau ce o fi fost poate o sa stie si mecanicii astia ce problema este de de fapt. Am schimbat si rulment da degeaba, bani aruncati.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2015
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    chestia de care zici tu este posibil sa fie flansa unui amortizor,cand e rece afara nu zice nimic in schimb cand e mai cald se aude din ce in ce mai bine, vorbesc in cazul meu aia a fost pina la urma, se mai simtea cand parcam uneori si cand schimbam directia de mers mai brusc la viteze mici.
     
  4. Ciup

    Ciup 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2.0 TDI 136CP CAGB 2010
    Salutare, in niste posturi anterioare spuneam ca am trepidatii mari la plecare de pe loc. Intre timp am facut schimbul de ambreiaj+ volanta si tot ce mai presupune a fi schimbat acolo, rulment, semering volanta, piston hidraulic.
    Dupa acest schimb ceva trepidatii inca se mai simteau asa ca am facut si schimbul de suporti de motor , cei 2 hidraulici si suportul mic si moale din fata care e mai degraba un burete intarit si tamponul de la cutie.
    Mai tin sa mentionez ca unul din capetele de planetare este nou schimbat. De unde mai pot veni trepidatiile alea la plecare de pe loc ? In afara de motor subturat caci nu e cazul , stiu sa recunosc trepidatiile unui motor subturat.
    Imi fac capatul trepidatiile astea :)
     
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    etrieri frana blocati,joc mare in flasele de amortizor,joc in brate , planetare,supoti cutie viteze,
     
  6. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Salut, am o problema la care nu reusesc sa ii dau de capat. In a 4-a si in a 5-a la ~1800-2000 rpm la accelerari mai sanatoase masina trepideaza putin, are o usoara pierdere de putere, apoi isi revine la turatii mai mari. Se comporta identic la cald sau rece. Mecanicul a crezut ca e din transmisie, a schimbat planetare, cutie de viteze, fara rezultat. A desfacut motorul, a verificat vibrochenul, e in cote normale. Ambreiajul si volanta sunt noi. Injectoarele au corectii in parametri normali. Personal, tind sa cred ca e din turbo, sau ceva de la alimentare, nu stiu... Masina e C5 2002 AWX.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Hmmm...ciudat simptom, mai ales la cate ai verificat/schimbat. N-ai facut si un log in mers sa vezi cum e cu usoara pierderea de presiune?
    Sa vezi si parametrii in sarcina a componentelor implicate, senzori, electrovalve, etc.
     
  8. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Foarte ciudat... Am facut si log in mers, totul pare perfect, de-asta si mecanicul a incercat mai multe si pe partea de transmisie. Intre timp a mai verificat si axul cu came, a pus alt turbo, n-a gasit nimic.
    EGR e anulat, alti senzori nu stiu ce sa verific...
    O sa incerce si cu alt ambreiaj si volanta (desi dupa cum am spus astea sunt noi).
     
  9. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Ia du-te si scrie din nou harta de ardere si vedem dupa. Cel mai bine o vezi pe dyno, ai un tip foarte bun in asa ceva la Iasi.
     
  10. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Nu inteleg la ce te referi... Softul sa-l rescriu?

    Problema persista, am schimbat garnituri la injectoare si curatat injectoare, schimbat cutia de viteze, planetarele cu totul, verificat turbo, ambreiajul si volanta, s-a verificat si axa cu came, uzura e in limite normale. Am dus-o in doua service-uri diferite (din care unul e Bosch, unde s-a uitat la injectoare). Toti imi zic ca e o problema ciudata, ca nu se poate rezolva decat prin eliminare, practic trebuie sa schimb rand pe rand toate piesele din masina si poate vreodata o sa ajung si la sursa problemei. :sadlike:
     
  11. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Rescrisa mapa de ardere conform VIN
     
  12. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Sorry dar nu inteleg la ce te referi, cine ar putea sa faca asa ceva, ce presupune, daca e in Cluj cineva care sa se priceapa la asa ceva...
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Orice tunner care resofteaza masini poate face asa ceva.
     
  14. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Salut baieti.
    Spunetimi si mie daca stiti daca face figuri volanta sau amberiajul masina trepideaza si daca o accelerezi pe loc sau dc o lasi la relanti?
    Am problema asta, un trepidat.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Volantul iti da trepidatii neregulate la relanti, posibil si in turatie, preluarea socurilor de la motor nu se mai face cum trebuie.
    Ambreiajul il simti daca e dus la plecari/accelerari in forta, patineaza.
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  16. paul.alexandru

    paul.alexandru 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 - 1.9 TDI (AVF) 130 CP An:2004
    Multumesc domnule!
    La plecare prinde sus de tot si masina trepideaza si in relati si daca dau sa plec de pe loc si o accelerez la 1200-1400 tot trepideaza.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, e foarte posibil sa trebuiasca schimbat tot kitul, set ambreiaj si volant.
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verifica si suportii motor/cutie.
    Injectoarele in ce stare sunt ?
     
  19. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Ai nevoie de set ambreiaj (volant, disc, placa, rulment) iti recomand set facut de baietii de la Odorheiul Secuiesc "ATIX", nu-i fac reclama dar ce iasa din mainile lor ramai interzis.
    Cand un ambreiaj hidraulic prinde sus si sau se apasa greu pedala dar ai frane bune cu toate ca-i hidraulic = hasta la vista ambreiaj
    Daca motorul suna rotund pe ralanti si in mers dar trepideaza = ambreiaj defect, asta se lasa si cu un zgomot ciudat
    Cand se apasa greu pedala si nu ai frana = mai ai ambreiaj, dar ai probleme cu hidraulica si sau vacuum (pompa frana, tandem, circuite vacuum)
     
    paul.alexandru apreciază asta.
  20. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ambreiajul meu se apasa relativ greu si debreiaza sus de cand am masina (2014 si respectiv 148000km parcusi), nu bate,nu vibreaza, nu patineaza ,nu miroase....asadar faza cu ambreiajul sus cam pica.
     

Distribuie pagina asta