1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Bogdan Geo

    Bogdan Geo 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0 TDI CAGA - MULTITRONIC, 2010
    Chiar voiam sa vin cu o completare @Horatius ca am venit cu ea acum 20 min pe -2 grade si apa statea undeva la 80, nu chiar pe 90. Dar nu pe 50 sau sub cum arata pe diagnoza inainte.
    Si tind sa cred ca e de inteles..clima.pe 23, incalzirea in scaune si motorul sta la 80+, eu zic ca totusi e o operatiune reusita si o recomand cu caldura si celorlalti colegi.
    Iar legat de nivelul de antigel, am.completat ieri dupa ce am schimbat termostatul undeva putin mai sus intre minim.si maxim. Am verificat nivelul acum seara tot cu motorul rece asa cum am.si completat si nivelul era tot acolo. Sper doar sa nu fie doar entuziasmul meu si o voi mai urmari zilele.viitoare. Daca in decurs de 3 4 zile (dupa ce isi face si aerisirea complet), nivelul va ramane tot acolo, pot spune ca mi am.luat o piatra mare de pe.suflet legat de garnitura de chiuloasa. O sa va tina curent.
    P.S. astazi nu am mai vazut pic de abur/fum la teava de esapament indiferent de conditiile de trafic sau temperatura de afara. Atasez o poza cu vasul cu nivelul dupa ce am verificat a doua zi.

    [​IMG]
     
    lowlife și Horatius apreciază asta.
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Termostatele nu influenteaza nivelul antigelului, decat daca pierzi pe langa ele.
    Deci, problema ta cu nivelul nu este din termostatele inlocuite.
     
  3. Bogdan Geo

    Bogdan Geo 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2019
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0 TDI CAGA - MULTITRONIC, 2010
    Era ud furtunul ce intra in cel de al doilea termostat.

    Sent from my SM-G955F using Tapatalk
     
  4. a1in11 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 Allroad Quattro,2.0 Tdi,170cp,2010
    Salut baieti!
    Am avut si eu probleme cu temperatura apei si am rezolvat, in sfarsit. Am citit forumul si am schimbat termostatul mic de 2 ori,termostatul mare de 3 ori,am schimbat sonda de temperatura si problema tot nu s-a rezolvat. Am continuat cercetarile si am descoperit ca la motorul meu, CAHA, am 1 termostat mare, 2 termostate mici si o supapa de retinere. Cele 2 termostate mici se afla:
    -unul pe returul de la de la racitorul de ulei;
    -unul pe returul de la racitorul de gaze;
    Supapa de sens se afla tot pe returul de la racitorul de gaze. Atasez si 2 poze, sper sa va fie de folos.
     
  5. ConstantinKMY

    ConstantinKMY 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 b8 1.8 tfsi 2009
    Am si eu o problema.Am 1.8 tfsi cdhb . In timpul mersului imi scade apa din vasul de expansiune de la maxim cam cu 3 degete sub nivelul minim . Motorul e refacut complet , deci garnitura de chiuloasa iese din calcul . Daca deschid busonul vasului de expansiune licidul revine in vas cu presiune . Nu pierde pe nicaieri dar nici nu imi baga caldura in interior pana nu turez motorul peste 1500rpm desi temperatura motorului e in permanenta la 90 de grade . A mai inalnit cineva problema asta ? Pompa de apa e ok auxiliara functioneaza ...
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Caloriferul l-ai verificat?
     
  7. Mada2000

    Mada2000 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2019
    Locație:
    Rastatt
    Masina:
    Audi A6 , C7 , 2.0 TDI ULTRA , 190 CP , CNHA ,
    Salut,
    Am un Audi A4 8K 2009 1.8 Tfsi (160 PS). Am schimbat 2 electrovalve de vacuum (am atasat si poza) si cu toate astea imi pierde in continuare antigel pe la căpăcel.
    Am observat ca atunci cand opresc motorul incepe sa picure. A mai avut cineva aceasta problema sau stie cineva de la ce poate fi ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Supapa respectiva functioneaza pe baza de aer/vacuum, nu are ce cauta antigel in ea.
    Sigur nu iti curge din alta parte fix pe acel capacel ?
     
    Mada2000 apreciază asta.
  9. Mada2000

    Mada2000 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2019
    Locație:
    Rastatt
    Masina:
    Audi A6 , C7 , 2.0 TDI ULTRA , 190 CP , CNHA ,
    Da fix din acel capacel curge. Am tinut electrovalva in mana si am vazut cum la oprirea motorului curge antigel
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In supapa intra un furtun care ajunge in actuatorul admisiei si alt furtun care ajunge in pompa de vacuum.

    Problema ta nu este ca pierde antigel pe la capacel, ci faptul ca ai antigel in sistemul de vacuum.
     
  11. Mada2000

    Mada2000 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2019
    Locație:
    Rastatt
    Masina:
    Audi A6 , C7 , 2.0 TDI ULTRA , 190 CP , CNHA ,
    Unul dintre furtune pleaca spre furtunul care intra in aeroterma.(printr-un teu)
    Problema este ca furtunasele mici sunt legate cu furtunasele mari prin care circula antigel. (asta se intampla la ambele Electrovalve)
    Revin maine cu poze, sa fiu mai explicit.
    Multumesc pentru timpul acordat si o seara placuta in continuare!
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inseamna ca pe 1.8TFSI este altfel, fata de ce stiam eu. Intre timp o sa ma uit si eu in ETKA sa ii scot traseul.
     
  13. Mada2000

    Mada2000 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2019
    Locație:
    Rastatt
    Masina:
    Audi A6 , C7 , 2.0 TDI ULTRA , 190 CP , CNHA ,
    Ok multumesc frumos!
    Maine revin si eu cu poze!
     
  14. Mada2000

    Mada2000 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2019
    Locație:
    Rastatt
    Masina:
    Audi A6 , C7 , 2.0 TDI ULTRA , 190 CP , CNHA ,
    Am revenit cu poze!
    Nu stiu cat se intelege, dar un furtun mic intra in furtunul gros care intra in chiuloasa iar al doilea furtun pleaca din Valva vacuum de pe conducta de la aeroterma. A mai pățit cineva așa?
     
  15. Emil V

    Emil V 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 Avant, 150 CP (DEUA), 2016
    La masina din profil, cum vreo 3 săptamani cand urcam pe la munte si acum 3 zile la drum drept, mi-a ajuns temperatura apei la 120, 130 grade (scădea creștea de la 90 la 120). Cand mi-a schimbat distributia mi-a zis ca de la pompa imi crestea temperatura, după ce am plecat din service (în 25 km) iar mi-a ajuns la 110 grade. Pompa auxiliar am schimbat o in februarie. Termostatele, ei zic că sunt bune.
    Am sunat la service si mi-au spus sa stau fără griji, ceea ce parca nu e normal. E normal, ati mai întâlnit asa ceva ? Multumesc.
     
  16. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Temperatura antigelului trebuie sa stea In bord pe 90 ,daca depaseste si ajunge la 110-130 e o problema
     
    Reviver apreciază asta.
  17. Emil V

    Emil V 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 Avant, 150 CP (DEUA), 2016
    Asta stiu si eu. La toate mașinile pe care le-am condus nu depășea temp lichiduluide racire peste 90 grade, indiferent cum conduceam (mai agresiv sau domol) sau ca eram la munte, ses, etc...
    Eu întrebam dacă v-ati confruntat cu aceasta problema si cate ar fi cauza posibilă ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La felul asta de intrebari, pe "ghiceala" nu o sa-ti raspunda nimeni pe forum. Sunt zeci de cauze.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  19. Emil V

    Emil V 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 Avant, 150 CP (DEUA), 2016
    Revin. Mi-a crescut temperatura la motor până la 120, 130 (variat fără o logica de la 90 la 120) cand urcam la munte acum 3 săptamani. Eram programat oricum la reprezentanta audi ieri pentru diverse operatiuni si le-am spus insistent înainte să verifice si problema cu temperatura pentru că acum 4 zile am pățit la fel pe drum drept (nu mai mergea nici AC-ul acum, probabil are vreo protecție la supraancalzire). M-au sunat ieri în timpul reparație și mi-au spus că temperatura ridicata este de la pompa, dar oricum se schimba. Mi-au făcut toate testele posibile (spusele lor, ca nu am stat lângă ei) si cand sa ajung acasă după 25 km aveam apa la 110 grade (drum drept). I-am sunat si m-a luat ca mașină e grea si cald afară. Dupa ce platisem 7.150 lei, mi-au cam venit dracii.
    Bineînțeles, sa o tin sub observație si sa ii sun sa ma duc iar pentru investigații. Am impresia ca e de la termostat dar vreau sa ma duc cu lectia invatata. De la ce credeti ca este acesta crestere de temperatura ? Multumesc si toate bune.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De la 10 cauze credem.
    Ce relevanta are sa stam sa dezbatem fiecare cauza ?
    Du-te si zi-le sa rezolve problema si sa lase vrajeala ca e cald afara si ca e normal.
    Poate fi un simplu senzor, cum poate fi electroventilatorul sau modulul acestuia defect, etc.
     

Distribuie pagina asta