1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pune una de CBBB de 170 HP care e plug play
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca ai deja oval port,si cred ca ai, ti-ar trebui turbina 03L253010F, dar te rog sa verifici. Amandoua au V-band pentr evacuare, deci mecanic cred ca e plug and play. Mai trebuie posibil alta garnitura de galerie, retur si tur de ulei.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  3. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    romy.b este plug $ play, dar este si BV43A :) care inteleg ca e mai putin performanta ca GTC1549VZ, mai ales la turatii joase acolo unde ma intereseaza in special.

    arazvan2002 multumesc pentru recomandare. Inteleg ca GTC1549VZ are mai multe variante constructive / coduri, in functie de forma galeriei (ovala sau rotunda) ?

    De circuitul de ulei auzisem si eu dar nu consider ca e ceva foarte complicat. Ma interesa daca sunt necesare modificari la actuator sau daca acesta trebuie re-calibrat/programat, inainte sa merg cu masina ? Asta in ideea ca modificarile mecanice se fac la un tuner, iar softul la altul pana la care sunt cel putin 10 km in varianta optimista, sau vreo 400 km in varianta pesimista :)
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    GTC1549VZ exista cu galerie pe motoarele transversale, pe codul ala de ti-am zis, si exista si pe motoarele de 177cp longitudinale fara galerie.
    Din ce stiu, e mai rapida la spool decat BV43A si daca e vorba sa faci upgrade si soft, merita sa faci direct la GTC1549VZ, chiar daca puterea e aceeasi, raspunsul e mai bun. Oricum BV43A e mai lenesa ca a ta.

    Daca iei piesele de la o masina dezmembrata, ia si conductele necesare pentru ulei.
    Daca faci upgrade, revino cu impresii.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    GeorgeTDI poti pune de CBBB dar calibrezi altfel raspunsul lui N75 din soft.
     
  6. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    Ce intercooler OEM se recomanda pentru motorul de 2.0 dus la 210-230 cp cu evacuare libera ? Cel de pe A3/GTD de 170 ? Sau cel de S3 sau de GTI/R ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultimul. Dar, nu stiu cum o sa-l adaptezi = bagi pe masina. Va trebui sa faci niste "tinichigerie".
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  8. Railex21

    Railex21 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b8, 2011, 2.0 tdi 170cp stage 1 la 200 cp
    Salut,
    Masina din semnatura a scos stok pe dyno 288 Nm si 122 cai si stiu ca motorul CAGC scoate mai mult decat declarat. De la ce se poate pierde putere ? Aveti idee de ce a scos doar atat pe dyno ?
     
    MRR apreciază asta.
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai impresia ca producatorul foloseste acelasi Dyno ca tunner-ul la care ai fost ?

    Fa 5 teste pe 5 Dyno si o sa ai 5 rezultate diferite.

    Dyno e influentat de X factori, discutati de nenumarate ori.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    CAGC are 120 cp. al tau scoate 122cp. asadar nu ai pierdere, ci chiar scoate 2 cp in plus. Doar nu te asteptai sa scoata caii lui CAGA... pentru asta se face alt soft.
     
    anarchy apreciază asta.
  11. AlinDuca1990

    AlinDuca1990 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2019
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi a4 2013 2.0 TDI 177 CP
    Salutare,
    Masina din profil, A4 B8 facelift 2013. As vrea sa fac un stage 1 dar cu DPF / EGR activ. Pe cine recomandati in Cluj ? La fosta masina am fost la bPro Remaps dar as incerca in alta parte. Va multumesc.
     
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    Mergi la oradea la autoperform ca e aproape. Recomand
     
    kng_bv, MRR și AlinDuca1990 apreciază asta.
  13. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    Acum ma pregatesc sa trec la actiune. In opinia voastra intercoolerul stock care vine pe motorul 2.0 TDI CR se descurca la o putere de aprox 220 cp ? Sau e nevoie de unul mai mare, cum e cel de pe S3 ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultimul este mai sigur in mai multe privinte.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  15. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    @GeorgeTDI Pentru un A3 cu aprox 220 CP nu este recomandat coolerul stock. Chiar si pentru un A4 220 cp ar fi un pic mult tinand cont ca la A4 este mai mare intercoolerul. Pentru un A3 iti recomand cel de S3 sau un RS3 dar este vorba de ceva modificari. Sau cea mai simpla solutie una Aftermarket. Concluzia nu risca cu un cooler stock la 220 cp. Si 200 cp este mult pentru un A3 dar daca este intr-o stare foarte buna te incadrezi chiar si asa la limita. Depinde ce picor bagi in acceleratie. Mergi pe ceva aftermaket, e mai simplu
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  16. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    Multumesc pt raspuns. In opinia voastra exista si dezavantaje la trecerea la intercoolerul de S3, cum ar fi un lag mai mare ?
     
  17. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    Aici un raspuns foarte sigur nu iti pot da. Si daca ar fi sau daca nu ar fi parerea mea lagul ar fi mai putin important fata de fiabilitate mai ales daca masina va fi un dailyuse.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    @GeorgeTDI niciodata dar absolut niciodata un intercooler nu are legatura cu LAG-ul turbinei. Lag-ul este dat de turbina adica de incarcarea dictata de soft si poate (dar foarte rar asta si doar la masinile cu peste 400 - 500 cp putere) de instalatia de vacuum. Cu asemenea intrebari pe langa faptul ca esti sufletul petrecerii esti si victima sigura pentru "tunerii" gasiti pe net. :) Eu zic sa incepi sa citesti internetul asta infinit despre ce inseamna o resoftare si ce modificari constructive ale motorului implica asta. Bafta, pentru ca ai mare nevoie.
     
  19. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Eu nu cred ca e asa mare nevoie de alt intercooler pentru 220 cp. A3 are intercooler mare, cat radiatorul de răcire, nu este unul mic sub far ca la A4. Cel de S3 difera fiindcă e tot din aluminiu, dar cel stock rezista foarte bine și la 220 cp ...dar sa fie făcuți corect si reali.

    20210111_165827.jpg
     
    GeorgeTDI, Ionut Stancu și rotitza apreciază asta.
  20. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    De-aia multi care isi pun IC mai mare se plang ca le creste timpul de raspuns la acceleratie si a doua intrebare in discutiile despre diferite modele (dupa temperaturi) este daca le creste lag-ul. Parerea ta ar putea sa aiba un sens de divertisment, daca ai avea o vaga idee la ce petreceri ma duc eu ;)

    Daca sunt colegi care au facut aceste modificari pe acest tip de motor (2.0 TDI CR), as aprecia daca ne-ar impartasi din experienta lor multumesc.
     

Distribuie pagina asta