Daca ai deja oval port,si cred ca ai, ti-ar trebui turbina 03L253010F, dar te rog sa verifici. Amandoua au V-band pentr evacuare, deci mecanic cred ca e plug and play. Mai trebuie posibil alta garnitura de galerie, retur si tur de ulei.
romy.b este plug $ play, dar este si BV43A care inteleg ca e mai putin performanta ca GTC1549VZ, mai ales la turatii joase acolo unde ma intereseaza in special. arazvan2002 multumesc pentru recomandare. Inteleg ca GTC1549VZ are mai multe variante constructive / coduri, in functie de forma galeriei (ovala sau rotunda) ? De circuitul de ulei auzisem si eu dar nu consider ca e ceva foarte complicat. Ma interesa daca sunt necesare modificari la actuator sau daca acesta trebuie re-calibrat/programat, inainte sa merg cu masina ? Asta in ideea ca modificarile mecanice se fac la un tuner, iar softul la altul pana la care sunt cel putin 10 km in varianta optimista, sau vreo 400 km in varianta pesimista
GTC1549VZ exista cu galerie pe motoarele transversale, pe codul ala de ti-am zis, si exista si pe motoarele de 177cp longitudinale fara galerie. Din ce stiu, e mai rapida la spool decat BV43A si daca e vorba sa faci upgrade si soft, merita sa faci direct la GTC1549VZ, chiar daca puterea e aceeasi, raspunsul e mai bun. Oricum BV43A e mai lenesa ca a ta. Daca iei piesele de la o masina dezmembrata, ia si conductele necesare pentru ulei. Daca faci upgrade, revino cu impresii.
Ce intercooler OEM se recomanda pentru motorul de 2.0 dus la 210-230 cp cu evacuare libera ? Cel de pe A3/GTD de 170 ? Sau cel de S3 sau de GTI/R ?
Salut, Masina din semnatura a scos stok pe dyno 288 Nm si 122 cai si stiu ca motorul CAGC scoate mai mult decat declarat. De la ce se poate pierde putere ? Aveti idee de ce a scos doar atat pe dyno ?
Ai impresia ca producatorul foloseste acelasi Dyno ca tunner-ul la care ai fost ? Fa 5 teste pe 5 Dyno si o sa ai 5 rezultate diferite. Dyno e influentat de X factori, discutati de nenumarate ori.
CAGC are 120 cp. al tau scoate 122cp. asadar nu ai pierdere, ci chiar scoate 2 cp in plus. Doar nu te asteptai sa scoata caii lui CAGA... pentru asta se face alt soft.
Salutare, Masina din profil, A4 B8 facelift 2013. As vrea sa fac un stage 1 dar cu DPF / EGR activ. Pe cine recomandati in Cluj ? La fosta masina am fost la bPro Remaps dar as incerca in alta parte. Va multumesc.
Acum ma pregatesc sa trec la actiune. In opinia voastra intercoolerul stock care vine pe motorul 2.0 TDI CR se descurca la o putere de aprox 220 cp ? Sau e nevoie de unul mai mare, cum e cel de pe S3 ?
@GeorgeTDI Pentru un A3 cu aprox 220 CP nu este recomandat coolerul stock. Chiar si pentru un A4 220 cp ar fi un pic mult tinand cont ca la A4 este mai mare intercoolerul. Pentru un A3 iti recomand cel de S3 sau un RS3 dar este vorba de ceva modificari. Sau cea mai simpla solutie una Aftermarket. Concluzia nu risca cu un cooler stock la 220 cp. Si 200 cp este mult pentru un A3 dar daca este intr-o stare foarte buna te incadrezi chiar si asa la limita. Depinde ce picor bagi in acceleratie. Mergi pe ceva aftermaket, e mai simplu
Multumesc pt raspuns. In opinia voastra exista si dezavantaje la trecerea la intercoolerul de S3, cum ar fi un lag mai mare ?
Aici un raspuns foarte sigur nu iti pot da. Si daca ar fi sau daca nu ar fi parerea mea lagul ar fi mai putin important fata de fiabilitate mai ales daca masina va fi un dailyuse.
@GeorgeTDI niciodata dar absolut niciodata un intercooler nu are legatura cu LAG-ul turbinei. Lag-ul este dat de turbina adica de incarcarea dictata de soft si poate (dar foarte rar asta si doar la masinile cu peste 400 - 500 cp putere) de instalatia de vacuum. Cu asemenea intrebari pe langa faptul ca esti sufletul petrecerii esti si victima sigura pentru "tunerii" gasiti pe net. Eu zic sa incepi sa citesti internetul asta infinit despre ce inseamna o resoftare si ce modificari constructive ale motorului implica asta. Bafta, pentru ca ai mare nevoie.
Eu nu cred ca e asa mare nevoie de alt intercooler pentru 220 cp. A3 are intercooler mare, cat radiatorul de răcire, nu este unul mic sub far ca la A4. Cel de S3 difera fiindcă e tot din aluminiu, dar cel stock rezista foarte bine și la 220 cp ...dar sa fie făcuți corect si reali.
De-aia multi care isi pun IC mai mare se plang ca le creste timpul de raspuns la acceleratie si a doua intrebare in discutiile despre diferite modele (dupa temperaturi) este daca le creste lag-ul. Parerea ta ar putea sa aiba un sens de divertisment, daca ai avea o vaga idee la ce petreceri ma duc eu Daca sunt colegi care au facut aceste modificari pe acest tip de motor (2.0 TDI CR), as aprecia daca ne-ar impartasi din experienta lor multumesc.