1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pune una de CBBB de 170 HP care e plug play
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Daca ai deja oval port,si cred ca ai, ti-ar trebui turbina 03L253010F, dar te rog sa verifici. Amandoua au V-band pentr evacuare, deci mecanic cred ca e plug and play. Mai trebuie posibil alta garnitura de galerie, retur si tur de ulei.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  3. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    romy.b este plug $ play, dar este si BV43A :) care inteleg ca e mai putin performanta ca GTC1549VZ, mai ales la turatii joase acolo unde ma intereseaza in special.

    arazvan2002 multumesc pentru recomandare. Inteleg ca GTC1549VZ are mai multe variante constructive / coduri, in functie de forma galeriei (ovala sau rotunda) ?

    De circuitul de ulei auzisem si eu dar nu consider ca e ceva foarte complicat. Ma interesa daca sunt necesare modificari la actuator sau daca acesta trebuie re-calibrat/programat, inainte sa merg cu masina ? Asta in ideea ca modificarile mecanice se fac la un tuner, iar softul la altul pana la care sunt cel putin 10 km in varianta optimista, sau vreo 400 km in varianta pesimista :)
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    Bucuresti/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    GTC1549VZ exista cu galerie pe motoarele transversale, pe codul ala de ti-am zis, si exista si pe motoarele de 177cp longitudinale fara galerie.
    Din ce stiu, e mai rapida la spool decat BV43A si daca e vorba sa faci upgrade si soft, merita sa faci direct la GTC1549VZ, chiar daca puterea e aceeasi, raspunsul e mai bun. Oricum BV43A e mai lenesa ca a ta.

    Daca iei piesele de la o masina dezmembrata, ia si conductele necesare pentru ulei.
    Daca faci upgrade, revino cu impresii.
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Radauti/Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    GeorgeTDI poti pune de CBBB dar calibrezi altfel raspunsul lui N75 din soft.
     
  6. GeorgeTDI 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2020
    Locație:
    RO
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2011
    Ce intercooler OEM se recomanda pentru motorul de 2.0 dus la 210-230 cp cu evacuare libera ? Cel de pe A3/GTD de 170 ? Sau cel de S3 sau de GTI/R ?
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultimul. Dar, nu stiu cum o sa-l adaptezi = bagi pe masina. Va trebui sa faci niste "tinichigerie".
     
    GeorgeTDI apreciază asta.
  8. Railex21

    Railex21 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a4 b8, 2.0 tdi 120 cp stage 1 173 cp, 2011
    Salut,
    Masina din semnatura a scos stok pe dyno 288 Nm si 122 cai si stiu ca motorul CAGC scoate mai mult decat declarat. De la ce se poate pierde putere ? Aveti idee de ce a scos doar atat pe dyno ?
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Ai impresia ca producatorul foloseste acelasi Dyno ca tunner-ul la care ai fost ?

    Fa 5 teste pe 5 Dyno si o sa ai 5 rezultate diferite.

    Dyno e influentat de X factori, discutati de nenumarate ori.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    CAGC are 120 cp. al tau scoate 122cp. asadar nu ai pierdere, ci chiar scoate 2 cp in plus. Doar nu te asteptai sa scoata caii lui CAGA... pentru asta se face alt soft.
     
    anarchy apreciază asta.

Distribuie pagina asta