1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Resoftare / Tuning / Modificare motor 2.0 TDI - discutii diverse

Discuție în 'Motor' creată de bigarel, 8 Dec 2008.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Hix ai boost mai mare decat poate duce turbo si iesi din zona de eficienta a compresorului. Cu ce boost mergi ?
     
  2. Hix

    Hix 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Ineu
    Masina:
    Audi a4 b8.5, 2.0tdi CGLC 2015
    1.75 pe ceas constant, de la ~1600 pana pe capat
     
  3. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Prea mult boost. peste 1.7 face doar caldura. Daca loghezi masina o sa vezi ca ai 1050-1100 mg de aer maximum la 4000 rpm, desi teoretic ar trebui sa depaseasca 1300 la boost-ul respectiv
     
  4. Hix

    Hix 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Ineu
    Masina:
    Audi a4 b8.5, 2.0tdi CGLC 2015
    @kng_bv am sa refac softul dupa ce am sa fac turbina hibrid, sau daca puteti sa imi recomandati ceva bun pentru 230-240 de cp (atata am inteles ca e limitarea injectiei).
    Masina trebuia sa mearga mai bine intrucat cu soft la acelasi tert alta masina merge mult mai tare la viteza mare.
    Cred ca in sfarsit am rezolvat problema mecanica, sufla teribil intre galeria de evacuare si turbo, am pus garnitura (din fabrica nu are deloc) si acum e ok, pare ca trage mai liniar si nu “moare” dupa 3800 rpm , plus mai putin fum, spre deloc.
    Se vede in poza cum era afumata aproape toata suprafata dat mai tare spre bloc, unde nu se vede

    E7618E03-256B-4948-9522-749631FF8E60.png
     
  5. Hix

    Hix 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Ineu
    Masina:
    Audi a4 b8.5, 2.0tdi CGLC 2015
    Daca e mai putin aer la 4000rpm, nu ar trebui sa scada ceasul de boost?
     
  6. aysmen 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4
    Bună seara,
    Am citit aici ca unii din voi ați montat la un Audi A4 B8 cu motor CFFB 140 cp un turbo de CFGB 170 cp. Este vorba de unchiul meu care a cumpărat o turbina de un motor cod CFGB (codul din poza) dar se pare ca este o problema la conducta de tur de alimentare cu ulei. La CFFB vine din fata, iar la turbo cumpărat, conducta vine de langa conducta de retur, de jos din spatele motorului. Voi cei care ati montat turbo-ul acesta ce modificări ati făcut ?
     
  7. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Ideea e ca ii trebuie resoftare, altfel nu are rost sa puna acel turbo. Deci conducta e cea mai mica problema a lui.
     
  8. aysmen 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4
    Bineînțeles ca se va face resoftare dupa montaj, dar problema este acum cu, conductele de ulei.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema ta nu o rezolvi pe forum ci la un bun mecanic impreuna cu un bun strungar. Exista T-uri si alte conducte metalice speciale cu sens pentru a repozitiona traseul de ungere dar asta trebuie sa stie mecanicul fara sa ne intrebi pe noi. Pe urma ne arati poze si exemplifici cum ai rezolvat. Te asteptam cu raspunsul pentru ca altfel mesajul tau este fara sens si va fi sters.
     
  10. aysmen 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4
    Pare ca nu se uitase bine, conducta de ulei la cod motor CFFB montat pe Audi A4 B8 vine tot ca la cod motor CFGB. Deci, problema rezolvata.
    La Audi A4 B8 cod motor CBAB vine din fata. Poate ajuta alți useri mesajul meu.
     
  11. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Acum am vazut mesajul. NU. Cantitatea de aer este data de volum si densitate. Boost-ul iti spune doar cat "se opune" motorul.
    Poti avea 1200 mg aer cu 1.5 boost sau 1000 mg aer cu 1.5 boost in functie de turbina, temperatura aer in admisie si cat de restrictiv este motorul pe parte de admisie/evacuare.

    @aysmen CFFB si CFGB sunt coduri de motor de VW / Audi A3. Pe Audi A4 B8 ai CAG, CAH, CGL, CNH
     
  12. Hix

    Hix 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2018
    Locație:
    Ineu
    Masina:
    Audi a4 b8.5, 2.0tdi CGLC 2015
    Am montat turbina hibrid, aceeasi carcasa dar cu interior de GTC1756, masina se simte mai “usoara” trage mai bine in ture, dar tot da cu fum la 4000 rpm, nu mai face egt peste 900 dar undeva la 850 ajunge.
    Am gasit un “canal” pe obd eleven “torque reduction due to exhaust temperature” numarul inial e 1000 si cand ajunge la 800-850 grade incepe sa scada, da nu imi dau seama exact care e treaba. Urmeaza sa refac softarea ca e clar ca problema cea mai mare vine de acolo.
     
  13. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    1000 reprezinta 100% din cuplul maxim iar cand scade inseamna ca procent din cuplul maxim este folosit de ECU la calculul injectiei, din cauza cresterii temperaturii pe evacuare. Ar trebui refacut softul in sensul corect (adica calcul corect al AFR, boost si al curbei de avans la varf de sarcina) si nu păcălirii hărtii respective. Este putin anevoios, implica loguri si teste de drum (sau dyno) dar se poate face. Cresterea peste 900 grade celsius a temperaturii de evacuare este periculoasa pentru componentele sistemului de evacuare (turbina, senzori, catalizator, DPF, etc..) si ar trebui evitata.
     

Distribuie pagina asta