1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

2011 Audi A7 3.0TFSI Quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de andrei91gl, 17 Noi 2020.

  1. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    Eu am avut pe S4 siliconul de la 034Motorsport, am fost multumit, nu am avut ce sa ii reprosez. Avand in vedere ca se discuta problema restrictiei de aer la clapeta de acceleratie, pot sugera o clapeta marita. Varianta 1, varianta 2, varianta 3. Din ce vad pe site la varianta 1 piesa ar fi compatibila pt S4/S5 insa cred ca merita sa-i contactezi ca sa iti iesi din pareri. Desi la varianta 2 se recomanda soft de la ei sunt convins ca daca mergi pe ceva custom tunerul se va descurca.
     
  2. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Multumesc de indrumare !
    Din pacate nu am mai postat , stand in casa 3 saptamani carantinat si iesind fix de sarbatori , nu am apucat sa fac nimic legat de admisie. Singurul upgrade pe care l-as vrea din partea admisiei ar fi sunetul.Sunt perfect multumit de cum merge acum masina si consider ca este suficient pentru A7.
    Dar intr-un final pot spune ca am rezolvat cu evacuarea si sunt in final multumit ! Pe langa galeriile de evacuare de la Mertop , am continuat cu downpipe-uri de 63mm , la care am montat catalizatoare aftermarket de la Pilot pentru a scapa de mirosul de noxe , lucru care s-a si intamplat , urmate de 2 intermediare cilindrice Magnaflow , o intermediara mare dreptunghiulara Milltek care a inlocuit-o pe cea din fabrica si finale Turboworks. Se aude gros , exact ce am vrut de la un V6.
    Foarte mare bataie de cap cu obtinerea unui sunet ok din partea lui 3.0TFSI , cei care m-au ajutat cu evacuarea ma injurau de fiecare data cand reveneam. Tocmai de aceea evacuarile profi pentru aceasta motorizare costa cat costa.
    Voi reveni cu un filmulet cu evacuarea pentru a lamuri.
    Un an nou mai bun tuturor !
     
    smurff și cogdao apreciază asta.
  3. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Sa inteleg ca si-a facut treaba bine intermediara Milltek?
     
  4. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Asa se pare . Ajutata de cele 2 Magnaflow probabil. Multumesc cu ocazia asta !
     
    cogdao apreciază asta.
  5. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Ma bucur ca a iesit cum ai vrut! Aveam si finale. :)
     
  6. jooopy1

    jooopy1 3rd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A7 3.0 tfsi
    Felicitări ! Faci progres mare cu mașina , cred ca o sa îți urmez rețeta la “” catalizatoare in line după downpipe “ am aceiași problema cu mirosul de gaze. Legat de ce ți- a menționat @stefan550 , pentru clapeta , mai ai și opțiunea numărul 4 , vine de la IaBED industry! ( versione de 74mm VDO , sau varianta de 82 mm Bosch , ambele vin plug and play fără a necesita adaptare de Soft ! ( eu am optat pentru 82mm ) care ma așteaptă cumințică sa ajung in țara pentru a o monta .
    PS : dacă te interesează heat exchanger , am fost 3 persoane care am cumpărat acum ceva timp , o persoana a renunța la idee și a vândut mașina .
     
    stefan550 apreciază asta.
  7. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Deocamdată o las asa cum e.Prioritatile sunt acum axate pe partea imobiliara.
    După cum am zis, la 3.0 tfsi e musai sa fie montate catalizatoare. Mirosul este prea puternic fără ele.
    Am schimbat și tipsurile și am cam terminat cu evacuarea.
    Ma tot uit după praguri s-line sau Rs7 pentru ca nu îmi place cum se îngustează caroseria jos spre praguri, ar trebui sa fie mai lățita.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te-ai gandit si la alt model de tips-uri ?
    Alea sunt cam ca “nuca-n perete” acolo.
     
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    sunt de aceeasi parere, tipsurile alea sunt din alt film :)
     
    stefan550 și dvr apreciază asta.
  10. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Deocamdata raman acolo , am vrut ceva mai mari decat stock si drepte la capete , sa nu mai aiba inclinare. Probabil va urma bara de facelift cu tipsurile trapezoidale incorporate si voi renunta la acestea :)
     
  11. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Nu am mai postat de ceva timp. Masina a intrat intr-o revizie capitala , dupa ce m-am hotarat sa mai tin masina cativa ani.
    Am facut in primul rand distributia , masina prezentand aleatoriu un zgomot la pornire dupa stationare indelungata.Numarul de 257k km m-a decis sa fac si pasul acesta , considerand suficient pentru distributia originala.
    Daca tot am dat motorul jos , am schimbat si tampoanele de la motor , toate rolele + intinzatorul de la accesorii . Am decis sa schimb si pompa de ulei preventiv + imbusul acela lung care angreneaza pompa. Nu mai am niciun zgomot la pornire acum.

    Totodata am curatat si uns toti senzorii de inaltime de la perne.Cel din dreapta fata era foarte intepenit.
    Si ca si ultim update , am montat noile jante , tot pe 20 , originale Audi 9J ET29 :)
     
    stefan550, arazvan2002, RazvanRXR și alți 9 apreciază asta.
  12. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Și totodată am cumpărat o fusta spate gen S7 + tipsuri. Acum spatele este gata :)
    De când am luat mașina, nu am reușit niciodată sa împerechez telefonul cu bluetoothul mașinii. Rămânea mereu blocat pe "Please wait". Problema s-a rezolvat cu ajutorul colegului benyclaudiu care m-a îndrumat în realizarea unui update de firmware + hărți, iar acum funcționează și BT.
    Urmatorul pas ar fi legat de un set de praguri mai evazate. Cele de Rs7 au un preț exagerat. A montat cineva pe A7 non facelift praguri de facelift?
     
    Ultima editare: 17 Iul 2021
  13. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Nu am mai postat de ceva timp. Intre timp am schimbat discuri si placute fata-spate , am montat praguri S-line si am cumparat si o bara spate S-line la care am adaugat difuzor original S7. Mai ramane bara fata de schimbat , as lua una de S7 dar nu gasesc nicaieri.
    Pana la urma cred ca voi opta pentru una gen RS7 dar nu imi plac deloc cele din comert de la noi care sunt o replica gen facelift RS7 adaptata pentru non-facelift. Probabil voi comanda una din Anglia , care are grila de non-facelift , exact cum am eu nevoie la masina.
    IMG_20211113_160415.jpg IMG_20211113_160541.jpg IMG_20211113_160709.jpg IMG_20211113_160811.jpg
     
    mihaicristian, stefan550, RazvanRXR și alți 2 apreciază asta.
  14. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Si a venit si bara fata tip RS7 non-facelift . Am comandat-o din Germania iar grila am luat-o din Anglia. Am vrut sa ramana emblema Audi , in Germania de unde am luat bara aveau doar fara emblema.
    Am colantat si ornamentele cromate de la geamuri si manere in negru lucios. Cred ca voi vopsi ornamentele argintii de la bara fata intr-un argintiu mai inchis precum cel de la jante sau de la difuzorul spate.
     
    jooopy1, Ionut Stancu, bubu182 și alți 3 apreciază asta.
  15. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Nu am mai postat de ceva timp . Masina merge perfect in continuare , fara niciun fel de problema. Am vopsit si ornamentele de la bara fata intr-o nuanta mai inchisa.
    Am definitivat si evacuarea , am montat inapoi catalizatoarele stock si am montat de la catalizatoare pana in spate o evacuare de Audi S8 Plus 605 CP. A venit aproape bolt on , doar la mijloc unde are colierele a trebuit sa scurtez cam 5 cm. Un amic electronist a reusit sa imi monteze o telecomanda + un releu pentru a putea controla clapetele din interiorul finalelor. Pot avea liniste sau zgomot dupa preferinta.
    Si intr-un final am gasit volan in 3 spite cu incalzire , la care am montat airbag imbracat in piele. Mai caut acum un schimbator de facelift in piele neagra . Din pacate nu am reusit sa gasesc volan maro ...
     
    AudiFannn, Mitiy și Oudi apreciază asta.
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Salut,
    La masina ta cu acel interior volanul NU a avut niciodata culoare maro ci o nuanta de culoare coniac. Exista profesionisti aici in tara care lucreza cu piele naturala cam pe orice nuanta si iti pot face volanul tau nuanta aceea de culoare coniac. Exista chiar si la tine in oras (cautam ceva, pe net, prin Galati si am dat de cineva care imbraca volane la tine in Galati adica aici: https://ro-ro.facebook.com/centruldevolane/) dar cel mai bine, sfatul meu, este sa trimiti volanul la Arad la Adi Desper. Are topic pentru prestari servicii aici la noi pe forum in aria prestari servicii. Bafta.
     
    MDU și asusx51r apreciază asta.
  17. andrei91gl

    andrei91gl 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Locație:
    Galați
    Masina:
    2012 Audi A4 Allroad CAGB / 2011 Audi A7 3.0TFSI CGWB
    Multumesc de sfat ! Stiam de ei dar nu am apelat niciodata.Voi trece sa adresez o intrebare. La Adi am trimis de multe ori volane si au iesit dar nu as incerca reimbracarea airbagului. Este original si in stare buna si nu as vrea sa dea impresia dupa ca si cum ar fi fost sarit si reimbracat . Singura modalitate pe care as accepta-o ar fi sa le vopsesc pe ambele , avantajul fiind ca airbagul e tot din piele si merge vopsit.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vopsitul elementelor interioare este o prostie si uita de asa ceva. Dupa un timp vei ramane cu vopsea pe maini si haine. Am verificat asa ceva cu zeci de ani in urma. Exista airbag orice culoare. Afli codul (cu putin ajutor la orice reprezentanta auto iti va spune codul la orice airbag si orice culoare airbag) si cumperi doar airbag culoarea respectiva.
     
    AudiFannn apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vopsitul elementelor interioare nu este o prostie, se pot vopsi foarte multe lucruri, profi si de durata.

    In schimb, in legatura cu vopsitul pielii sunt de acord.
    Daca nu o decolorezi tu, o vor decolara cei de la spalatoria unde speli masina.
    Se ia pigmentul chiar daca le stergi cu servetele umede.

    Mie personal mi s-a luat negrul de pe flapsurile laterale ale scaunului pe pantaloni portocalii dupa ce masina a stat in soare la 33-34°C (probabil 40°C sau peste, in masina), venind de la plaja si avand pantalonii usor umezi.

    Pentru showroom sau utilizare tip “bibelou” e ok, pentru o utilizare normala nu va fi ok.

    Acum depinde si cum folosesti masina si cum definesti “utilizarea normala”.
    Eu o folosesc in scopul pentru care a fost construita, ma duc la munte/mare, la cumparaturi, etc.
     
    AudiFannn și Peto apreciază asta.

Distribuie pagina asta