1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A3 8V Sportback 2.0 TDI Ambition

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de airden, 1 Mai 2020.

  1. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Apropos de temperatură...

    După un drum de circa 25 km, jumătate oraș jumătate Autobahn.

    20200512_175536.jpg

    Câteva sute de km până se rodează freacă mai mult și e normal să fie mai calde, eram doar curios la ce temperatură lucrează în mod normal. Afară cam 20°
     
  2. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    170440 km

    Partea din spate, no before and after, doar rezultatul final:

    20200516_165448.jpg 20200516_165452.jpg

    OBDeleven și-a făcut treaba perfect.
     
    mihaicristian, Caprita Emanuel și mirceacml apreciază asta.
  3. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Puțin peste 500 km cu noile frâne, până acum mulțumit de alegerea făcută.

    Temperatura a rămas între 50° si 60°, oraș și Autobahn.
    Cu prima ocazie verific temperatura și după un drum cu serpentine în stil mai sportiv.

    Mi se pare totuși că jantele se murdăresc (prea) repede, e drept că înainte nu am remarcat cât praf de frâne se aduna între spălări, dar acum voi urmări și tema asta... Știam că pentru mai puțin praf se recomandă plăcuțe ceramice dar de la Brembo nu am găsit.

    Și apropos de roți, am avut în ultimii ani câteva aventuri cu cauciucuri tăiate, atât aici cât și în țară... kit-ul de pene fiind complet inutil.

    IMG-20160817-WA0005.jpg

    După asemenea experiențe am început să car una dintre roțile din celălalt set (vara de iarna și invers) dar era incomod la schimbarea sezonului.
    De acum la nevoie (drumuri mai lungi) mașina va fi mai grea de spate cu câteva kg datorita unei roți de rezervă de A4 de 16 Zoll.

    20200523_114046.jpg

    Teoretic trebuie să se potrivească, în funcție de timp sper să îi pot face o probă.

    Mi-ar fi plăcut o roată de rezervă slim (notrad) dar la preț de bun simț se găsesc extrem de greu.

    Pe A4 B6 am avut așa ceva, îmi pare rău că nu mi-a trecut prin cap să o păstrez.

    Oare în țară la dezmembrări am șanse să găsesc una?
     
  4. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Găsești lejer în țară model slim, ori pe olx, ori in dezmembrări. Doar să probezi că-ți încape in portbagaj .
    Și a mea a venit cu kit de pană, dar după o experiență neplăcută acum 5 ani, am zis să iau o roată de rezervă după mine de fiecare dată când plec in concediu. Până sa o iau pe asta slim, umblam si eu cu roata de iarnă
     
    airden apreciază asta.
  5. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    @LucianP mersi pentru info, am căutat scurt pe olx și m-am speriat...

    E drept că de ceva vreme toate mașinile se livrează cu kit de pene și roțile astea slim au fost opționale dar totuși... 600-700 lei pt una sh mi se pare mult.

    Eu credeam că până în 100 Euro pentru o roată sh sau 150-160 una noua la Audi sunt prețuri nesimțite.

    Sau sunt mai multe modele și caut eu aiurea?

    Am înțeles că trebuie să încapă în portbagaj, în același timp observând ca specificațiile acestor roți slim diferă de la model la model.

    Clar 5x112 și 57,1 central dar offset-ul și restul dimensiunilor nu le știu.

    Original pe mașină am 225/45 R17, 7,5Jx17 ET51 și cele de iarnă de la 8P au ET56 și se potrivesc (le-aș scoate câțiva mm înspre exterior dar asta e altă poveste).
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Gasesti si la 250-300 lei.
    Daca nu ma insel ai nevoie de T125/80/R17.
     
    airden apreciază asta.
  7. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    @audi66 mersi, voi căuta dimensiunea respectivă.

    Ieri am actualizat hărțile MMI-ului cu singura versiune gratuită disponibilă pe myAudi, și anume 2017. Oricum nu folosesc navigația mașinii, eram doar curios care ar fi procedura.

    Instalarea de pe SD durat cam o ora, timp în care am putut constata în liniște nevoia unui mic upgrade la interior...

    20200525_130544.jpg

    Asftel că imediat după TÜV urmează un volan (nu vreau retro fit deci caut unul pe care să pot monta airbag-ul și comenzile de pe al meu, mi se pare cel mai comod) și un set de pedale.

    20200525_102825.jpg Screenshot_20200525-130343_eBay Kleinanzeigen.jpg
     
    LucianP și mirceacml apreciază asta.
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca alegi modelul acela, mai bine il modifici direct pe al tau. Alegi cum vrei sa il faci si iesi poate mai ieftin. Acela nu este prea reusit.
     
    airden apreciază asta.
  9. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Al meu modificat ar arata asa. Sau mai bine spus, al meu la schimb cu unul deja modificat (plus diferenta care nu e chiar de neglijat). Baza este aceeasi. Si iau tot de pe al meu.
    Poza este cu caracter informativ, nu va fi exact acela.

    Sunt destui care fac asta, cu siguranta gasesc unul reusit.
    Eventual complet cu piele perforata, cat mai aproape de original.

    Original 100% nu am gasit, e chestie de noroc pana la urma, si aici se cauta mult si se vand imediat ce apare anuntul. Ce sta mai mult online trece de 400 Euro.
     
    Ultima editare: 25 Mai 2020
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    O cauti pe asta care este pe 16 inch. Ai in poze coduri si toate datele necesare pentru achizitia exacta.
    Intra perfect in locul pentru roata de rezerva si ramane si loc pentru alte "acarete" de "aruncat" pe langa.

    Rezerva slim cod janta.jpg Rezerva slim ET-ul J-ul si H-ul.jpg Rezerva slim dimensiune anvelopa 16 inch.jpg
     
    airden apreciază asta.
  11. mirceacml

    mirceacml Platinum Member

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploiesti / Caransebes
    Masina:
    A3, 2.0 TDI BMM 175 cp 400 Nm RBN, 2007
    Pentru volan eu zic ca ieși mai ieftin și mai OEM dacă, cauți doar "colacul" tesit. De exemplu la colegul @inside . Il iei fără airbag și comenzi, ca le pui pe ale tale.
     
    airden apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @mirceacml daca iti raspunde. Eu deja am o oarecare indoiala in privinta comunicarii cu el. Comunica pana in momentul in care trebuie sa trimita ... apoi nu mai raspunde.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Bine ca nu ia banii si dupa nu mai raspunde. :)
     
  14. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro

    Dupa parerea mea mai bine astepti pana gasesti un volan tesit OE chiar daca vor dura mai mult cautarile, vei fi mai multumit la final Si la mine a durat mult pana am gasit volanul dorit dar cautam zi de zi si atunci cand l-am vazut am si contactat vanzatorul:) Exemplul dat de tine nu mi se pare deloc reusit, pare disproportionat si se vede de la o posta ca nu e de fabrica. Si e valabil pentru toate modelele transformate in modul acesta.
     
    airden apreciază asta.
  15. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    @Cristi mersi pentru info detaliate, acum stiu ce caut :o:

    Revenind la volan, criticile constructive sunt bine-venite.

    Deși mie nu mi se părea chiar așa nereușit, modelul este unul modificat masiv, îngroșat și de aceea probabil și efectul de disproporționare.

    Originalul va fi întotdeauna pe primul loc.

    Si daca la colegi de pe club pot sau nu pot apela, tot cu ebay-ul raman.
     
  16. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Comparativ

    20200525_203533.jpg
     
  17. turbo_diessel

    turbo_diessel Bronze Member

    Înscris:
    15 Mar 2013
    Locație:
    Belgia/Suceava
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 2.7 TDI CAND 163CP quattro
    Si nu ti se pare prea gros? Cel putin la baza, acolo este cel mai vizibil faptul ca nu e chiar asa cum ar trebui:).Nu am avut ocazia sa si tin unul in mana sa vad cat este de comfortabil...
     
    airden apreciază asta.
  18. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Clar se vede diferența. Nu cred ca l-aș pune pe mașină.

    Am avut acum vreo 10 ani pe o altă mașină un volan îmbrăcat foarte profesional de un băiat din Arad și tot așa, era o idee mai gros decât originalul. Îmi amintesc că era ok la condus.

    Cel original de sus cu tot cu airbag și comenzi l-am găsit cu 330 iar cel îmbrăcat ar fi 220 plus volanul meu vechi.

    Până la urmă e mai rentabil cel original.

    Și arată chiar bine după părerea mea. Pentru un SH

    Sunt curios in cât timp se vinde, eu plănuiam schimbarea undeva la începutul lunii iulie, deci mai studiez anunțurile.


    L.E. S-a vândut deja. 2 ore a stat pe net.
     
    Ultima editare: 26 Mai 2020
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Mama, ce descentrat este cel din a 2-a poza. :))
     
  20. airden

    airden 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    2015 A3 8V Sportback 2.0 TDI CRLB Ambition
    Trecem peste subiectul volan dupa ce am "pierdut" trei licitatii pentru ca m-am oprit la 250,-
    Cel mai ieftin dintre ele s-a vandut cu 270. Deci trebuie sa mai astepte.

    Ca noutate de moment, masina a trecut cu bine verificarea "TÜV", are bulina maro pana in iunie 2022.

    20200604_123500_final.jpg

    Si pentru ca ploua mi-am adus aminte ca trebuia dezactivata optiunea de stergere automata a lunetei cand sunt pornite stergatoarele de parbriz si este selectata treapta de marche-arriere, asa ca am pus un pic OBD-ul la treaba si am facut prima codare. Relativ simplu
     
    mirceacml, Oudi și Bogdan20cj apreciază asta.

Distribuie pagina asta