1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4-2002-160ps

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de orgonaskaroly, 14 Oct 2007.

  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Frumos,ce sa mai vb :) ;sper ca nu mai pui paravanturile alea la geamuri ;)

    Ti-ai prins capacele de la jate in surburi sa nu ti le fure? :)

    Cu intercoolerul,turbina,te-ai potolit? :)
     
  2. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Frumos Carol,imi place cum a iesit...
    Drum bun sa aveti;)
     
  3. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Foarte bine a iesit ;)
    Oricat de pretentios ar fi negrul asta, cand e masina curata arata super!
     
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Intradevar, frumos!

    Ce stopuri frumoase. :footy: Cum te impaci cu ele? Nu-ai asa ca arata altfel masina cu acestea fata de precedentele?
     
  5. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Da Mihai, evident sunt multumit, chiar ii ziceam si lui Ovi ca imi plac foarte mult, nici cele vechi nu mi-au displacut dar astea sunt peste. Am avut nevoie de rezistente pentru circuitul de la pozitii, pentru ca imi dadea eroare pe BC, in rest totul e ok.
    Da George, black is te best!
    Cornele...traim in Romania. Daca nu te uiti de aproape nici nu-ti dai seama ca sunt suruburi. Cat despre proiectul respectiv, am renuntat din mai multe motive, in primul rand pentru ca era obligatoriu un upgrade si la ambreiaj, poate si frane...si atatia bani nu mai bag, am alte prioritati, mai ales incepand cu acest an;)
    Am ras cand am citit de paravanturi, pai nu le mai am de vre-un an si jumatate:)))))
    Hai ca va pun doua poze si sa va intreb ce modificare se vede? Hai ca e foarte usor de observat....(Ovi pssst), si sa-mi ziceti daca va place.
     
    Ultima editare: 19 Feb 2013
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ioi,nici unul nu ne-am dat seama din prima :) ;ai facut exact ce vreau sa fac si eu :) ,chiar vb despre asta pe topicul meu.Bravo,e f fain ;)

    Succes cu prioritatea,aia e cea mai imp ;)

    Cum ai facut cu holdsurubul?ai dat gaura in janta?,ca vreau si eu :)
     
  7. nelutu_petrican

    nelutu_petrican Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Târgu Neamț / Gura Humorului
    Masina:
    A4 B6 QUATTRO 2.5TeDeI , cel mai PROST motor.. dupa BLB bineinteles :), si alta marca din 3 litere
    Era mai interesant daca faceai cateva poze din timpul realizarii modificarii, si eventual la urma cateva poze si cu spatele barei.
    Asa, doar la fata, se vede frumos, dar banui ca ii finista cu fibra si chit si e normal sa iasa bine.
    Mod-ul asta e util pentru cei care au optat pentru bara spate de S4 iar pe fata au ales fusta de Ultrasport, ca sa realizeze un totunitar pe masina, nu o bara din 2 bucati si una dintr-o bucata. Altfel, eu nu vad nicio utilitate, ba chiar ceva dezavantaje (atingi fusta si crapa chitu, nu poti schimba doar fusta separat fara sa revopsesti tot), iar de observat, nu stiu cine observa mai ales ca negrul nici nu te ajuta :)
    Bafta multa in continuare cu masina
     
    Ultima editare: 19 Feb 2013
  8. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Felicitari Karol, arata foarte bine!
    Ce ai facut cu farul care avea urechile rupte?Le-ai schimbat pe ambele, sau a ramas asa?Stopurile arata mult mai bine ca primele si sunt facute mult mai ok.
    Fusta fata arata bine si eu m-am tot gandit sa o fac asa.Mi-a fost frica de cum lucreaza materialul in timp, desi puteam sa o fac cu o rasina bi-componenta care se foloseste la reparat bari de plastic.Daca aveam fusta normala, sigur o faceam, tinand cont ca este ieftina.Fusta ai schimbat-o?
     
  9. Legend

    Legend 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B6,AVB,2002
    Foarte bine arata,o bara spate de S4 + evacuare si pe partea dreapta si e si e completa.
     
  10. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Cornel tin minte discutia de pe topicul tau si pe mine ma batea gandul de mult. Cu ocazia asta am zis ca incerc sa vad ce iasa, mai ales ca eram nevoit sa vopsesc fusta si bara integral. Fusta nu am schimbat-o, trebuia sa repar doar aripioara din partea stanga. Am avut noroc sa gasesc doar bara la 250 de roni.
    Procedeul a fost relativ simplu, in prima faza am prins fusta de bara pe cele doua laterale cu 2 suruburi (NU holzsuruburi) in interior pe fiecare parte, acum nu mai exista riscul sa sara fusta din bara, dupa care am largit cu flexul canalul dintre fusta si bara, astfel chitul are o aderenta pe o suprafata mai mare, ca in final sa pun o fasie de plasa din fibra de sticla finisata cu chit. Chitul folosit a fost cu fibra de sticla, mult mai rezistent ca si cel simplu. De finisat nu am mai avut nervi, asa ca finisajul a fost facut de catre baietii de la vopsitorie. O miscare desteapta a fost sa nu folosesc ochelari in timp ce "frezam" cu flexul si mi-a intrat o bucata de plastic in ochi, cat un varf de ac, dar suficient sa merg la urgenta a doua zi si sa vad dublu vre-o saptamana. Trecand peste asta eu zic ca este suficient de rezistent, mai ales ca dupa ce s-a intarit chitul cu tot cu plasa am tras destul de tare de fusta sa vad daca crapa sau daca se desprinde si nici urma de "leziuni", asa ca nici vorba sa crape la atingeri sau deformari mici gen aringeri de bordura. Mai expuse sunt aripioarele pe care le-am avut si inainte si au rezistat pana iarna asta cand un "Batman" a zburat in mine.
    Farurile evident ca nu le-am schimbat, inventiv cum sunt, am facut niste urechi din tabla de aluminiu, sunt mult mai rezistente ca si cele originale. Nu am vrut sa dau bani pe kitul de reparatii, mai ales ca si alea sunt tot din plastic.
    PS: da, am dat gaura de vre-o 10-15 mm in janta cu burghiu de 4 parca :p Cum janta este din aluminiu, cu putina forta surubul si-a taiat singur filetul in interiorul gaurii.;) Ca sa vezi ce maniac sunt iti spun ca si grilele de la proiectoarele de ceata sunt prinse cu cate un holzsurub mic printre grile, alea nu se observa, doar eu stiu unde sunt.
     
    Ultima editare: 21 Feb 2013
  11. george

    george Gold Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Iași
    Masina:
    [quattro] - A4 B8.5 2013 & Q5 8R 2017
    Macar a meritat sa vezi dublu pentru ca si rezultatul e pe masura :p Bine ca nu ai patit nimic mai grav ....
     
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Totul e bine cand se termina cu bine :) ;stai linistit,ca si eu mi-am prins toate grilele inferioare in holdsuruburi ca sa nu mi le fure(da,se practica si aici),cat si sa nu le pierd :)

    Urmeaza si la capacele de la jante(mersi de pont),ca vad ca sunt scumpe,un set e 60£.
     
  13. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Inca un rand:
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Prima si ultima poza sunt cele mai tari! ;)
    Ar trebui sa faci poze mai des!
     
  15. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Intradevar frumoase poze dar si masina este pe masura!
    Drumuri bune si linistite in continuare la volanul ei!
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si cateva poze de la mine:
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Ai faci si bara spate,sau nu-ti bati capul?
     
  18. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Mersi Mihai, si tie la fel.
    OOO, ce compliment de la un fotograf....merci!
    Cornele, mi-ai citit gandurile, cochetez cu idea, treaba e ca la fusta spate e mai riscant, in fata cum am mai spus sansele sa se deterioreze modificarea sunt foarte mici, partea aia nu prea este expusa la lovituri, dar in spate sta altfel treaba. Daca ne gandim doar la faptul ca in parcare poate sa te impinga unu mai tare, chiar daca vine pusa plasa si toate cele, tot mai mare este riscul. Sa vad, ma mai gandesc, daca o sa ma plictisesc foarte tare poate poate:)
    Saptamana viitoare schimb si numarul pe fata, e cam sifonat si nu l-am mai lipit, e prins doar cu suruburi.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2013
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu ma gandisem la pupatul in dos,credeam ca e mai riscant sa nu agati fusta fata in vreo bordura :)

    Btw,te plictisesti des :)
     
  20. 25DMG

    25DMG 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B6 - 1.9TDI AVF - 2004
    Faine pozele. Nu vinzi jantele? :P
     

Distribuie pagina asta