1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B5 1.8T quattro

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de LKN, 30 Iun 2013.

  1. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Sunt Konig SK 5000, nu au nimic special, sunt doar un compromis bun intre confort si sustinere, probabil ca pe viitor, cand o sa slabesc inca 5-6kg, voi trece la ceva mai hardcore.
     
  2. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    De la ultima postare au fost si rele si bune. Prin bune inteleg ca dupa ce s-a fisurat galeria de evacuare am descoperit ca flansa de la turbina era mai mica decat cea de la galeria asa ca am portat-o; asta impreuna cu un update de sof a facut ca turbina sa faca full boost pana in 4000rpm si masina sa se simta mult mai sprintena. Ca sa inchid gurile unor prieteni care nu cunosc altceva decat turbine Garett si soft-uri REVO a urmat o tura de linii unde am scos constant 12,7 (prin costant intelegand doua ture pana m-am enervat si m-am saturat de stat la coada aiurea) cu 60 ft de 2.2 (erau 3 grade afara si R888-urile patinau mult la plecare) si viteza de iesire 181km/h. 12.7 nu e un timp extraordinar pentru masina asta dar avand in verdere 60ft-ul si faptul ca am mers in presiune de doar 1,6 fara flat shift eu zic ca e ok, in conditii decente de temperatura (sa poat scoate un 60ft de 1.9) cred ca ar fi un low 12, dar ce m-a incantat mult a fost viteza de iesire pe care nu o scoteau altii cu integrale mai usoare si motoare de peste 450 de cai (unele echipate cu soft Revo si turbine Garett :))).
    Ca de obicei la masina asta cu fiecare lucru bun vin 3-4 proaste si astea ar fi:
    1. modulul ABS a murit (nu mai vrea sa vada senzorul fata dreapata), dar am gasit unul ieftin si sper sa fie o rezolvare usoara;
    2. am spart IARASI cutia de viteze, de data asta in mers cand a incarcat turbina a cedat treapta a 4-a. Avand in vedere ca era a treia oara si mai aveam doua in garaj nici nu m-am enervat prea tare si m-am dus frumos la mester sa mai asambleze una :) - deja e finalizata si cred ca maine o montez.
    3. daca tot am dat cutia de viteze jos am zis sa verific si ambreiajul si bineinteles ca era uzat asa ca l-am trimis in Budapesta la Zorst Racing pentru schimbat pucurile si rectificat suprafetele de pe volanta si placa.
    4. cand am dat jos volanta am constatat ca si simeringul de la palier curge asa ca am comandat si un simering nou.
    Sper sa fie totul ok si sa pot incepe rodajul ambreiajului saptama asta.
    20161128_163826.jpg 20161128_170924.jpg
     
    TTs, drogas, Claudiu Ziros și alți 4 apreciază asta.
  3. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    La masina asta cutiile de viteze sunt consumabile...
     
    cristicrs apreciază asta.
  4. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Drogas, a tinut doi ani si peste 2000 de km, ceea ce e record pana acum. Sincer cand s-a spart am crezut ca a patinat ambreiajul si am fost usurat cand mi-am dat seama ca defapt e cutia pentru ca asta ma costa mai putin decat un ambreiaj (de exemplu asta m-a costat 400 de lei).
    Am montat cutia marti seara, totul a mers surprinzator de usor, asa ca m-a mancat in fund sa schimb si pompa de ABS. Totul a fost ok, eroarea a disparut, dar cand sa aierisesc si ultimul etreier (stanga fata) de nerabdare (era ora 22) am rupt aierisitorul. Mi-am bagat picioarele in ea, am scos-o de pe elevator, am trantit-o in parcare si de atunci nu m-am mai apropiat de ea. Poate imi vine cheful saptamana asta sa fac etrierul si sa ma apuc de rodaj la ambreiaj, intre timp am dus flat five-urile la indreptat si mai trebuie sa cumpar doua anvelope ca sa le folosesc ca si roti de iarna, desi nu prea ma atrage ideea.
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Banuiesc ca ai cutie in 5 trepte de tot le spargi?
     
  6. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Da sunt in 5 trepte.
     
  7. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Ati avut voi pe mana o perioada un s4 nu ai pus mana pe cutie cardan si grupu spate?banuiesc ca ar fi plug & play si ai cutie in 6 rapoarte de s4 care ar rezista ceva mai mult decat astealalte.zic si eu.poate gresesc...
     
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Din cate stiu,atat pe motoarele longitudinale cat si pe cele transversale cutiile in 5 trepte nu prea tin,ar trebui sa gasesti o solutie pt 6 trepte.
     
  9. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Claudiu, la B5 non facelift nimic nu e plug an play (inclusiv cutiile in 5 trepte intre ele), pentru swap am nevoie de cutie, diferential, cardan, planetare, timonerie, punte fata si un alt ambreiaj, ceea ce ma duce la vreo 2000 de euro. S4-ule ala albastru avea peste 250000 de mile, cat de buna crezi ca era cutia aia?
    TTs ai dreptate dar la transversala e alta treaba, acolo diferentialul si planetarele sunt praf dar la longitudinale sunt mai decente, prin SUA unii care se dau cu 450-500 de cai fara mari probleme (probabil au mai mult bun simt), ce le ucide in generaI sunt schimbarile violente de trepete (de exemplu ultimele doua cutii a murit pentru ca schimbam treptele cu gazul jos dar mie nu-mi mai functiona NLS-ul), intr-adevar 01E de S4 e mult mai rezistenta dar crapa si aia (am o cunostinta cu b5 quattro care are probleme si cu alea) si acolo costa muuuult mai mult decat cei 400 de lei care ii dau eu odata la doi ani. O sa vad, daca cade vreun pont sau incep sa cada mai repede de 1000-1500 de km ma reorientez, DEOCAMDATA nu le consider o problema mare.
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Am inteles,succes!
     
  11. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Am inteles,multumesc de lamurire.aia cu fiabilitatea cutiei ramane atunci la alegerea ta daca merita toata distractia aia o cutie la 2 ani (si eu sunt de parere ca merita),atata timp cat o sa mai gasesti cutii de 1.8t quattro.spor in continuare!!!
     
  12. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Claudiu s-ar putea sa fi gasit o alternativa mult mai usor de gasit si mai ieftina.
     
  13. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Ceva de diesel sau?de pe 2.5 quattro.si ramane diferentialu existent cu planetare?
     
  14. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Poti lua 01e 6 tr,si eventual sa reconditionezi daca crezi ca nu e ok..
    Cea de diesel tine,dar depinde de tine daca te impaci cu rapoartele..
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Una scurta ca a mea de pe 1.9 131 quattro ar fi potrivita, fiind cea mai scurtă de quattro diesel.
    Si ma gândesc sa o vand.
    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  16. Andry

    Andry 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2015
    Locație:
    SB/BV
    Masina:
    Allroad 2.5TDI V6 BAU 2004
    Razvan cât de scurta este a ta la rapoarte, mai exact? Poti sa-mi dai exemple de rpm/kmh in diferite trepte?
    Cred ca cea montata pe Allroad este cea mai scurta, indiferent daca e benzina sau diesel.
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Am grupurile 37/9 si in a 6a la 2900 rpm am vreo 140km/h pr bord.

    Uite câteva raporte ale treptelor
    Tr 5 27/37


    Tr 6Sp 24/41


    Tr4 28/30


    input 8/18
    Cutia e FYT





    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  18. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    S-a cumparat una bucata b5 quattro, 1.9 ATJ cu cutie 01E EHW in stare generala de "cotet" dar cu motor si cutie in stare foarte buna de functionare. A se ghici ce-o sa se intample cu ea!
     
    TTs, MariusSCM și arazvan2002 apreciază asta.
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Transplant cutie ?:)
     
  20. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Ala e primul pas. Daca o sa am destula "hodina" o sa fac ceva sa intram in teritoriu BMW-urilor :)
     
    Gabi_KGT și TTs apreciază asta.

Distribuie pagina asta