1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 1.8t Fwd

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lowlife, 1 Mai 2013.

  1. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ma batea si pe mine gandul sa-mi achizitionez acelasi model dar pentru A3 :) cum sunt ca material / fitting ?
     
  3. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Hai ca arata bine, asa, ca de vara ! :D
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    @Cosmin ZKG: cum sa fie, sunt ok :) par acelasi material cu mocheta, doar ca mai pufos. De venit vin la fix pe gaurile de centrare.

    @Chriss_Deejay: de vara ar fi jantele de pe englezoaica, dar trebuie refacute si costa ceva si cauciucurile.. :)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  5. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Esti pus pe cheltuiala :) Ar trebui sa te mai opresti ca sa nu ramai fara finantare la swap. :)

    Btw, am cumparat si eu aceleasi presuri: vara si iarna, numai ca le-am luat de la noi, evident mai scumpe - daca nu m ai anuntat ca mai comanzi :p.
     
  6. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Presurile sunt cumparate de 2 ani, din 2014. Ti-am spus sa intrebi la ahw-shop.de pt chestii originale. Acum cele de vara costa 85eur :(

    Cu swapul mai dureaza..
     
  7. Ogyo

    Ogyo Silver Member

    Înscris:
    6 Mai 2013
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4, B5, 1996 - 1.8i 125 cp - ADR
    Frumoasa masina ta, si frumoasa si aia de anglia :)) Da`mi mie rotile alea pe 18 de pe ea :D
    Bafta in continuare :D
     
  8. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    @Ogyo: rotile le tin eu daca dau bine pe masina mea. Voiam de ceva timp jante mai late (am 17" 7.5J), sper sa fie ok :)

    Au ajuns de la PSI Tuning, dealer ECS UK:
    - kitul de ambreiaj 240mm (volanta de otel ECSTuning single mass + ambreiaj OEM RS4 B5): ~3650lei http://www.psituning.com/product.ph...clutch_kit___stage_2___a4_b6_1_8t_2wd_quattro / https://www.ecstuning.com/Audi-B6_A4-FWD-1.8T/ES5489/
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    - buson scurgere ulei magnetic cu garnituri de cupru - ~70lei: http://www.psituning.com/product.php/19142/ecs_magnetic_sump_plug_with_10_copper_washers

    Si de la http://www.ls-cartec.de/, dealer IE (site-ul e varza, dar raspund la mail :)):
    - bielele IE pt boltz 19mm: ~2450lei
    [​IMG]
     
    andyzaharia, Chriss_Deejay și K U L apreciază asta.
  9. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Auleu !!! :D
    Si eu de cand ochesc un single mass kit ... :-)
    Sa inteleg ca urmeaza conversia la quattro sau este ongoing ? :D
    Turbina de 2.0 tfsi ? :):)

    Spor la treburi !
     
  10. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Welcome to the money pit :) ;viitorul arata bine :arco:
     
  11. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    @Chriss_Deejay: daca nu ai planuri f mari, nu cred ca e musai sa schimbi nici ambreiajul stock. Mie imi tine perfect ambreiajul stock la 200hp/335nm (schimbat de 5-10k km) cu portbagajul plin si 3 pasageri barbati in masina. O alta varianta ar fi cea expusa pe pagina anterioara de @arazvan2002 si pe care o foloseste un polonez.. dar n-am inteles cum. Eu am gasit review-uri f bune pt kitul ECS, era si safe sa zic asa, si ieftin. Revin cu impresii dupa ce il pun.
    Turbina va fi k04 de tfsi, am scris pe pagina anterioara. 300hp, 400nm si quattro ar trebui sa fie destul pt mers decent :) pt alergat visez la un e30 turbo in cativa ani.

    @TTs: si am tot zis ca nu fac asa ceva :) important acum e sa iasa bine.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  12. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Scoti mai mult din K04 TFSI,nu vad de ce sa te limitezi la 300cp; crossed fingers sa iasa treaba-treaba ;)
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Polonezul (gregor10.pl) mi-a zis asa: K04-064 on 1.3bar will deliver about 300HP and 360NM wide, on 1.55bar on hi rpm will deliver about 330HP.

    Pana una alta, am cantarit jantele mele si cele de pe donatoare:
    - jantele mele 17" 7.5J cu cauciucuri 235/45/17 Goodyear Asymm2 ~6.5-7mm: 22.8kg
    - jantele de pe donatoare 18" 8J cu cauciucuri 235/40/18 no name terfelite - 22.4kg :confused: chiar si cu cauciucuri noi mai serioase, nu cred ca o sa fie asa mare diferenta.. m-am hotarat sa pun 18" :)

    [​IMG]

    - variantele:

    [​IMG]

    [​IMG]

    O sa merg pe cele din prima poza, intrebarea este ce culoare sa le vopsesc? am vrut mereu jante albe, dar pe culoarea masinii si pe modelul acesta de jante cred ca ar arata aiurea :) ma gandesc sa raman pe culoarea OE.
    Pareri?

     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  14. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Pentru cele din prima poza votez si eu.
    Iar ca si culoare ... cred ca oem e cel mai bine in contrast cu masina. :-)

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  15. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Uhuuu ... dar cel de la Mishimoto nu face fata ?
    Si daca tot faci un upgrade de putere asa de mare ... nu ai luat in considerare si un Air2Water ? :-)

    PS: Ma bucur ca nu ai renuntat la proiect. :-)
     
  17. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    E ok, dar nu pot aranja bara de el. Nici grilele laterale nu incap :(
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Pai nu are cam aceleași dimensiuni cu asta doar ca mai puțin înalt? Dacă distanta dintre armatura și partea de sub ea fata de radiatorul de AC la bara S-line completa (nu doar fusta) atunci e aceeași problema. Tu parca ai doar fusta la bara normala.
    Era mai bun celalalt mai scurt, cu core de 450, ca e oricum arhisuficient.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am pus FMIC-ul de la polonezi (125e). E mai bine decat cu cel vechi, departe de perfect, dar mai bine. Se umfla puuutin bara din cauza ca sunt furtunurile groase, iar grilele laterale n-am cum sa le fixez fara sa risc sa cada. Voi incerca sa sudez teava direct pe in/out FMIC. Log n-am facut inca.

    Am luat o grila capota S4 mata (~80e) si am vopsit si cromul de pe grila de jos in negru mat.

    Am vopsit jantele de pe donatoare - n-a iesit deloc ce voiam eu, un gri stock lucios, cum sunt jantele OE de B8. Deocamdata raman asa.

    Sunt incantat insa de cauciucuri: 4x 235/40/18 GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 - 2436lei. Dot 2016, facute in Germania. Sunt mult, MULT mai confortabile decat Asymmetric 2, de parca am trecut de la 17" la 16", nu la 18" :) si aderenta e mai buna (poate si datorita jantelor 8J vs 7.5J dinainte), si franarea, si feelingul in curbe - nu gasesc absolut nimic la care sa stea mai prost decat ce am avut pana acum (pirelli, conti, asymmetric 2). Merita 100%.


    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

     
    Logitech, andyzaharia, Fallen și alți 2 apreciază asta.
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am renuntat pana la urma la volanul de B6 S-line, aka de autobuz :) am montat un volan de la inside de pe forum, 500e, imperecheat cu spira 12pini de B6. E mult mai mic in diametru, insa "pielea" e de o calitate foarte proasta, are textura de carton.

    Mufa airbagului a trebuit hăcuită de tot ca sa intre in spira de B6, dar a intrat. CRED ca pe spira de B7 este plug and play mufa din volan, dar trebuie schimbata mufa din spatele spirei, cu 4 pini - cost 30 lei.

    Volanele side to side:
    [​IMG]

    Un golfulet :)

    [​IMG]


    Volanul montat:

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

     
    Cosmin ZKG, Logitech, myrcya și alți 4 apreciază asta.

Distribuie pagina asta