1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 2.0 TFSI S-Line

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de K U L, 7 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Frumoase fotografii! Frumoasa masina! Ca doar o fi fotograful bun, dar si materialul imortalizat este de categorie superoara! :)

    Keep up the good work!!!

    :hi:
     
  2. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Foarte frumoasa!!!
     
  3. dreiutz

    dreiutz 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2014
    Locație:
    Luxemburg
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0 TDI DETA 2016
    Excelent arata! Bravo!
     
  4. Tudor.r

    Tudor.r 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2013
    Locație:
    Iași
    Masina:
    ... Loading
    Superb exemplar, super cadre ! Clar, placerea a fost de partea lui ! :)
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Foarte frumoase pozele!A purtat babetica fotograful?
     
  6. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Multumesc frumos, domnilor ! :salute:
    Placerea a fost de partea amandurora, din fericire fotograful nu a salivat deoarece nu prea le are cu masinile. De aceea, asta a fost prima lui sesiunea foto de acest gen, in rest e mai mult cu oamenii :).
     
  7. bzn_marius

    bzn_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4H, 3.0TDI, CMH, An2012
    Foarte frumoasa, bibelou de masina!
    Nu ii mai pui sigla pe spate??
     
  8. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Nice!!!
     
  9. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Pozele nu mai au nevoie de cuvinte. Spun totul....
     
  10. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Superbe pozele!!! Deosebit de frumoasa masina.
     
  11. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Multumesc, baieti !

    O sa pun inelele la loc, am vrut sa vad cum arata fara insa nu sunt convins ca e mai misto.....
     
  12. Alex_WeS

    Alex_WeS Silver Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    SQ5 - 3.0 BiTdi 313 HP (CGQB) - 2015
    Ai un bibelou un garaj. Superbă mașina! Consider că ar trebui să mergi cu ea la niște concursuri! O bijuterie!
     
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Mersi, Alex :)
    Ar fi frumos sa am timp de participat la evenimente insa acum este greu. Pentru "concursuri de frumusete" cred ca e nevoie de ceva mai mult. Ma bucur de ea in fiecare zi si asta ma multumeste momentan.
    :rockwoot:
     
  14. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    neah, nu am de ce sa comentez. Pozele nu arata cat de nice este masina! :)
    Dar, 180km/h in a 3-a la ~5k rpm .... urmatoare e pe benzina sigur la mine :P

    Toate bune dl. Kul :)
     
  15. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Sfarsitul de an a venit cu cateva upgrade-uri, unele de nevoie, altele de placere :).
    Dupa perioada de frig de luna trecuta am constatat din nou ca o broasca de usa refuza sa mai functioneze corect (s-a intamplat la fel anul trecut cu dreapta fata), si anume dreapta spate. Din cauza ei, nu se mai deschidea usa din exterior. Fiind si usa cu child lock activat, devenea o problema ca nu se mai putea deschide deloc, deci interventia pentru schimbarea broastei a fost obligatorie.
    Evident ca nu dupa mult timp a inceput si cea de stanga spate sa faca probleme, mai exact la incuierea automata la 15km/h centrala incuia usile, insa informatia de la acea broasca nu mai venea si deci la fiecare plecare se actiona incuierea usilor desi nu era nevoie, problema enervanta mai ales in oras. Aceasta problema a venit si cu o eroare pe acea usa :
    02115 - Locking Unit for Central Locking
    008 - Implausible Signal - Intermittent
    Schimbarea broastelor s-a facut cu noul cod cu C la coada, operatiune care a necesitat si inlocuirea mufelor si a pinilor deoarece acest nou cod are alta mufa. Cateva poze de la operatiune:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Daca tot am umblat pe acolo, am zis sa schimb si capacul de vizitare de la usa stanga spate in care se fixeaza antena de keyless cu modelul de capac dedicat pentru a gazdui antena. Cand am pus keyless nici nu am stiut de existenta acestui capac insa acum este totul ca la carte :

    [​IMG]

    Tot in ideea de a face un upgrade am reusit sa fac rost de un maner interior de pe masina de Anglia cu buton de incuiat/descuiat pentru a avea aceasta optiune si pe partea pasagerului, asa ca l-am montat si pe acesta :

    [​IMG]

    [​IMG]

    Un alt upgrade de efect a fost schimbarea ledurilor din manere cu altele de 5mm, ii multumesc inca o data pe aceasta cale lui Catalin1987 pentru furnizarea ledurilor. Daca tot am avut de umblat pentru alte chestii la 3 din 4 usi, am zis sa schimb si aceste leduri, evident a fost facuta modificarea si la usa soferului unde nu am avut de umblat la altceva :p .

    O poza cu lumina inainte de modificare:

    [​IMG]

    Si cateva poze cu lumina dupa modificare, inclusiv cu diferenta dintre ledul oem si cel de 5mm:

    [​IMG]

    [​IMG]

    In ultimul rand, am trecut si la lampi led numar originale, am ales sa confectionez adaptoare pentru mufe :

    [​IMG]

    [​IMG]

    Salutari si sa ne auzim cu bine in noul an !:arco:
     
    daddu87, Mio și rotitza apreciază asta.
  16. dirig.alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 S-line,2.0 TDi CAGC, 2010
    Salut,

    LED-ul de 5 mm a intrat in vechea "mufa" sau direct in fibra optica? Inreb asta pentru ca doresc sa fac si eu retrofitul asta si vreau sa stiu daca e necesar sa cumpar mufa + dioda + fibra optica sau iau doar led de 5mm + fibra optica.

    Multumesc anticipat
     
  17. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Salut,
    Intrebarea ta are legatura cu postul din topicul de coduri si preturi etka? Pentru ca acele benzi luminoase nu s-au montat pe B8. Eu aici am prezentat luminile din manerele interioare la care am schimbat ledurile cu unele mai puternice. Piesa cod 4D0919063A care reprezinta acel led mic original cu suport si mufa maro 4B0972623 au fost complet eliminate si inlocuite cu ledul de 5mm cu rezistenta de 1k ohm in serie si legate la cele 2 fire cu 12V.
    Tie iti trebuie manerele interioare pentru pachet de lumini care vin cu tot cu suportul de led, suport care disperseaza lumina, vezi poza atasata. In suportii aia se infig ledurile alea mici originale sau cele de 5mm, folosesti ce doresti. Cele de 5mm le-am lipit cu niste plastic lichid din pistol, poti gasi si alte metode sa le fixezi. Daca vrei ledurile originale cu mufa si vreo 10cm de fir imi spui si ti le pot da pe ale mele ca nu mai am ce face cu ele. Lumina insa la cele oem e slaba, degeaba le pui aproape.
     
  18. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Daca prin fibra optica te referi la ghidul de plexi din maner, da, ledul intra direct.Varianta simpla pentru a monta ledurile de 5mm este urmatoarea: se taie mufa, se lipeste ledul+rezistenta de 1k, se baga ledul in gaura ghidului.Pe corpul ledului trebuie pus un inel de tub termo pentru fixare.Varianta mai putin simpla: se cumpara mufa mama si se construieste un adaptor.
    Eu am montat ledurile astea pe 4-5 masini si toate functioneaza fara probleme de cativa ani.
    @Luci - arata super bine!
     
  19. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
  20. dirig.alexandru 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 S-line,2.0 TDi CAGC, 2010
    Salut,

    @K U L da intrebarea are legatura cu cea din celalat topic. Din ce am inteles codul piesei respective este folosit pe mai multe modele de masini, iar in cazul A4 B8 reprezinta fibra optica (ghidul de plexi din maner). Am vazut pe un forum din afara ca sunt doua variante pentru a face acest retrofit:
    1. cumpar manerele interioare (care contin deja acea fibra optica);
    2. cumpar doar fibra optica si ma apuc de taiat, frezat manerele existente.
    As incerca ultima varianta la unul din manere, iar daca iese bine voi continua si cu celelalte,

    @Catalin_1987 multumesc pentru raspuns.

    Sa aveti parte de un an plin de impliniri!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta