1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 2.0 TFSI S-Line

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de K U L, 7 Noi 2012.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Multumesc Catalin si Marius !
    Alex, ti-as recomanda sa iei manerele cu tot cu acel ghidaj de plexi, decuparea nu e simpla si ai nevoie de un maner deja taiat ca model. Spor
     
  2. Boner

    Boner 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2015
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A3 S-Line 1.4TFSI
    Ce masina superba!
     
  3. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Multumesc frumos, si tu ai un exemplar superb ;)
     
  4. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Ce parere ai de standul exelixis? Valorile sunt apropiate de cele de la BZ?
     
  5. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Of of , ce face facebook-ul asta....:blink:
    Pai de ce mai intrebi, ca e si graficul acolo? :p
     
  6. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    Pai nu mai stiu ce valori aveai la BZ..
     
  7. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    La BZ am avut 270hp cu 400Nm, la exelixis 280hp cu 400Nm. La BZ erau 35 grade in august si ventilatorul lor era cam primitiv, la exelixis erau pana in 10 grade si ventilatorul sufla din perete cu un volum impresionant. Nu stiu cat de mult conteaza insa astea au fost diferentele de temperatura si infrastructura. Si inca o chestie, standul de la BZ este pentru 4x2 si deci rotile din spate stau pe loc, apar niste erori de abs/esp in bord......poate e treaba cu scandalul VW si masina stie ca e testata si scoate mai putin. La exelixis e stand 4x4 si chiar daca testezi masina 4x2, rolele neactionate de masina ta se invart singure cu viteza celorlalte pentru a replica conditiile de drum, deci fara martori aprinsi in bord.
     
  8. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Mai Lucica, pai ce mai conteaza acum 10hp? :)

    Masina oricum e foarte "dotata"! Chiar o consider o putere foarte buna pentru un B8! Nu ai pus la calcul rotile pe 18 de iarna :)

    Sa ai spor in continuare!
     
  9. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Mersi, Mihai. Pai in vara lui 2014 la BZ tot pe 18" eram, tot cu 245/40.
    :arco:
     
  10. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Timpul a trecut dar degeaba nu am stat, intretinere+upgrade-uri ca de obicei :) :
    - schimbat conducta de servo pompa-->caseta pentru eliminarea vibratiilor in volan specifice masinilor cu servotronic din 2008-2009 (mersi andyzaharia !);
    - trecut la rotile de vara R19;
    - achizitionat butoanele de facelift de la reglajul scaunelor;
    - oglinda cu high beam assist de care am si uitat, desi e pe masina de vreo 6 luni;
    - in rest, 108.xxx km si toate bune :arco:

    Salutari

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Dobritan sorin, andyzaharia, Logitech și alți 3 apreciază asta.
  11. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Superba!
    Conducta ai luat cu R in coada? S-au eliminat vibratiile?
     
  12. Megatron Gold Member

    Înscris:
    25 Iun 2012
    Locație:
    Franţa / Zalău - Romania
    Masina:
    Audi
    Foarte bine arata!
     
  13. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Mersi, cogdao. Pentru tfsi trebuie cu DP in coada, cea cu R este pentru 2.0tdi. Vezi daca la 1.8 este ca la mine, dar eu cred ca da.

    Mersi, megatron ![emoji6]
     
  14. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    S-au dus vibratiile?
     
  15. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Normal, ai senzatia ca pluteste directia....si cu 255 gume, deja nu mai am ce sa ii cer.
     
  16. cosmin_sm

    cosmin_sm 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2014
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 TFSI 2013
    salut,la pozele astea spuneai sa ma uit sa vad cum stau pe masina ?
     
  17. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Nu, alea sunt rotile pe 18" ! Vezi postul 519.
     
  18. cosmin_sm

    cosmin_sm 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2014
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 TFSI 2013
    Acum m-am uitat pana in capat, le-am vazut. arata bine. Normal jantele astea sunt pt. audi A5 ?
    Si ale tale au exact aceleasi caracteristici, 9J cu ET 33 ? Vreau sa fiu sigur ca potrivesc, sa nu le iau aiurea. Multumesc din nou si scuze deranjul.
     
  19. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Sunt exact ca alea postate de tine in topicul de jante.
     
  20. cosmin_sm

    cosmin_sm 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2014
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 TFSI 2013
    ok,merci.mult.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta