1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 Avant - All black

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de George Stoica, 20 Sep 2019.

  1. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Salut !
    Va prezint noua masina care are rolul de "daily" (cealalta, defapt masina proiect se regaseste > aici <) si de care am zis ca nu ma mai ating cu nimic dar dependenta nu ma lasa.

    In iunie cand am ramas fara B5 am decis sa vand cealalata masina pe care o aveam (Golf MK5) si sa imi cumpar tot un Audi, dupa ceva vreme am ajuns la A4 B8 avant (nu stiu de ce avant, asa mi-a venit pe moment).

    Masina la cumparare, dotarile se cam vad in poze, nimic special de mentionat. Motorul este 2.0 CAHA.

    IMG_6456.jpg IMG_6461.jpg 4aa2ca29-b8e6-4925-9c8c-134034bdd4e2.jpg 5d774295-047f-469a-afce-8c13bbbf2646.jpg 40b1c095-43dc-44ad-99fd-5ed40b5541f7.jpg 32d8923d-1084-4d48-a37a-1053f84cf322.jpg 8dff18da-0a50-452c-a1f3-adbfce54915e.jpg

    Din iunie pana acum bineinteles am facut distributia, revizia, am schimbat pompa de inalte si pompa de ulei cu axul chiar daca nu era deloc nevoie de ax pentru ca era ultima revizie si nu prezenta uzura (ultimele doua preventiv, masina avand 24xxxx km).


    Am schimbat becurile de la numar cu celele LED
     
    Ultima editare: 20 Sep 2019
    difu, P.Bogdan82, stefan550 și alți 9 apreciază asta.
  2. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Pentru ca forumul este limitat la 10 imagini/post continuam lista "upgrade-urilor" in post nou

    Volan tesit si nuca schimbator, le-am retapitat inainte sa le pun pe masina ca sa arate la fel, nuca deja exista.

    IMG_6877.jpg IMG_6876.jpg IMG_7023.jpg

    Franele de pe A6 4G 3.0, etrierii sablati si vopsiti, protectiile le-am luat noi si am decis sa le aplic vopsea pentru protectie si pentru faptul ca se vedea urat aluminiul acela :)

    IMG_7085.jpg IMG_7087.jpg IMG_7168.jpg IMG_7169.jpg IMG_7177.jpg
     
    Tundra Silviu, paul14, P.Bogdan82 și alți 8 apreciază asta.
  3. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Pentru ca forumul este limitat la 10 imagini/post continuam lista "upgrade-urilor" in post nou, ultimul ca sa ajungem la zi :)

    Polish faruri, folie de protectie self-healing si folie pe geamurile fata (50%)

    IMG_8514.jpg IMG_8513.jpg

    Update firmware si harti, mi-am facut un cadou cu splash screen :P
    IMG_8502.jpg IMG_8519.jpg

    Zilele trecute am reusit sa pun bara spate de facelift cu evacuarea dubla pentru ca imi place ca masina sa fie simetrica. Nu sunt pe deplin multumit de tips-uri dar mai dureaza putin pana vin altele mai mari.

    IMG_8986.jpg

    Si ultima modificare, pedalele de inox

    IMG_8692.jpg IMG_8991.jpg
     
    Ultima editare: 20 Sep 2019
    RazvanRXR, Tundra Silviu, P.Bogdan82 și alți 13 apreciază asta.
  4. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Frumos.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  6. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Dupa 6.000 km de cand am facut distributia am plecat in concediu si am sesizat ca temperatura a sarit de 90 grade.
    Cand am verificat vasul de lichid de racire era destul de gol (aproape la jumatate), am completat si l-am tinut sub observatie pana am ajuns acasa dupa care am mers la mecanic si surpriza ... pompa de apa a cedat si pierdeam antigel. :banghead: Pompa "veche" a fos marcat HEPU, de data asta am inlocuit cu OE.
     
    Danyelnr1 apreciază asta.
  7. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    :) si scaunele alea sunt asa de nesemnificative... :))

    Sa o folosesti sanatos in continuare!
    Ma bucur sa vad ca inca mai sunt oameni pasionati care isi pun ambrenta pe masinile lor!
     
    KrallBogdan și smurff apreciază asta.
  8. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Nu sunt nesemnificative, au cantarit 50% din decizia de achizitie :laugh: dar se vedeau deja in poze si nu avea rost sa le mentionez, de cand am vazut masina prima oara scaunele le vedeam in B5 :jump: Singura problema acum ramane pierderea subtila de antigel, dupa 1500 km pare ca undeva mai este o problema, cel mai sigur voi schimba garnitura pentru ca imi sta pe creier rau... acum sa vad si cand pentru ca sunt ceva cheltuieli si cu cealalta si cu atentie o mai pot tine asa o perioada.
     
  9. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Ne miscam greu cu doua dar mai aducem si aici ceva schimbari, cum se apropie sezonul rece am luat presurile de cauciuc (culmea, spatele nu este livrabil la magazinul local de piese asa ca am comandat online set complet). Si dupa doua saptamani de asteptat in sfarsit este gata ornamentul ceasurilor pe negru si am intregit aspectul.

    2227502C-5202-4654-B63E-DBD96731F33A.jpeg 56980B47-1521-4F33-8413-BF095883890B.jpeg D95E2AF0-FFF4-4BDA-A305-25DA662D5948.jpeg
     
    Ultima editare: 4 Noi 2019
    Tundra Silviu, stefan550, KrallBogdan și alți 7 apreciază asta.
  10. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Foarte frumos B8-ul!! ;):applaus:
    Multi km fara probleme iti doresc! :)
    +1 pentru presurile OEM.
     
  11. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Multumesc MRR, la fel si tie ! Astazi am reusit sa schimb rotile, pastrez 17" de pe B5 ca set de iarna si backup RAR :undwech: pentru B5. Imi convin mai mult ca au ET28 si 7.5J, vin putin mai inauntru si sper ca nu vor arunca toata sarea in afara la iarna :) Cu cauciucurile mai astept putin, le-am achizitionat dar parca-i prea cald afara pentru cauciucuri de iarna.

    IMG_9982.jpg IMG_9981.jpg IMG_9931.jpg IMG_9932.jpg
     
    Mocanu.adi, stefan550, KrallBogdan și alți 3 apreciază asta.
  12. Lucaciu Florin

    Lucaciu Florin 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 2.0TDI 190cp S-tronic
    Foarte frumoasa masina. :) Acum stiu dupa ce jante sa ma uit
     
  13. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    Foarte frumos B-ul, tot ce ai adus in plus pe el, e cu gust ! Imi place mult !
    Cum de nu ai pus etrieri de la Q5 FL, cei brembo cu 2 pistoane ?

    Spor !
     
  14. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Multumesc ! Nu am luat etrierele de Q5 pentru ca gasisem numai preturi exagerate si nu sunt cine stie ce diferente ca franare (matematic undeva la 10% intre ce avea masina si upgrade).
     
  15. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Dupa o luna de cand imi stau pe cap astazi am ajuns sa schimb bratele fata si bieletele, nu stiu de ce bucsile nu aratau imbatranite dar aparuse o bataie pe fata si cel mai rau un scartait la bumpere care ma deranja tare. Am ales sa merg pe Lemforder mai putin bratele mari de jos care sunt doar Febi. Urmeaza un drum mai lung in Austria dupa Craciun si mai sunt pregatiri de facut, saptamana viitoare revizie si ceruire completa pe sub. ✌
    BD6A2369-7F46-42EE-B69A-F899417187C8.jpeg 2AC22DAC-A883-4514-A2DE-8C8F33FA3B3F.jpeg 5E4E7688-DD27-48F9-8A46-7F0DFEC11D31.jpeg
     
    Ultima editare: 13 Dec 2019
    Tundra Silviu, KrallBogdan și cogdao apreciază asta.
  16. KrallBogdan

    KrallBogdan 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2014
    Locație:
    München
    Masina:
    Audi A4 B8 3.0 TDI v6 2014 automata
    Foarte frumos sa il stapanesti sanatos....
    Observ ca ai shadow-line ca si mine...acele piese negre pe interior sunt mortale...la a mea de cand am luato cele din interior cred ca sunt infoliate in carbon....oare dedesupt sa fie negre? As spera sa fie negre:p:anbet:.
    Super modificarile aduse....imi place cand gasesc oameni cu gusturi mai vad si eu ceva frumos si poate poate facem si noi hehe:sign_welcome:r:thrashi::thrashi:
     
    szergiu și George Stoica apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In primele poze se vede ca erau gri pe bord si mahon pe usi, dupa le-a facut piano black.
     
  18. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    @audi66 in afara de bord toate au fost piano black din fabrica iar de cel pe bord a fost vopsit ulterior.

    multumesc @KrallBogdan, asemenea !


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Deschisesem poza #6 din primul post si din cauza reflexiei am confundat cu mahon.
     
  20. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Ieri am fost la un drum putin mai lung pana la Odorheiul Secuiesc si din pacate am avut din nou probleme cu temperatura lichidului de racire, se pare ca-i mai serioasa decat credeam problema.

    Simtomele sunt urmatoarele:
    - Cateodata doar face presiune in vas incat nivelul este sub minim dar cand desfac capacul este la nivelul initial
    - Alte ori face presiune mare incat lichidul de racire este scos afara pe la preaplin (in mers sau la stationare daca desfac busonul)
    - Inainte sa urce temperatura, nu mai baga caldura
    - Nu miroase a gaze atunci cand desfac busonul de la vasul de racire
    - Nu sunt urme de amestec intre antigel si ulei, a fost si baia data jos pentru a verifica

    Inainte sa desfac chiulasa ma gandesc sa incerc toate componente care ar mai putea cumva cauza astfel de simptome, adica racitorul de gaze si pompa de apa auxiliara (secundara) sau cum ii spune exact, cea de pe furtune.
    Cand am luat masina, probabil am mai mentionat ca am schimbat ambele termostate cu unele noi OEM, am facut distributia dar pompa de apa a cedat si am inlocuit-o din nou

    Cei care au mai intalnit simptomele daca au orice idei de verificare, sunt binevenite :hi: Parca nu as vrea sa umblu in motor pana nu sunt 100% sigur ca de acolo este problema, posibil sa fie doar psihologic gandul acesta chiar daca stiu ca nu-i un capat de tara o planare (si inlocuit semeringuri de supara, poate supape in functie de stare, o distributie ca daca tot desfaci... nu trebuie doar sa o faci sa mearga si trebuie sa-i dai tot ce are nevoie). Am renuntat la ea pentru concediu, nu merita sa-mi fac probleme pentru ca am mers mai atent la ceasul de temperatura ca la drum :sorry:
     
    Ultima editare: 16 Dec 2019

Distribuie pagina asta