1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 Avant - All black

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de George Stoica, 20 Sep 2019.

  1. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Clar primii pasi sunt legati de eliminarea posibilelor pierderi provenite de la piesele adiacente motorului. Asa cum ai zis, in primul rand racitorul de gaze recirculate. Acolo se intalnesc apa si gazele din evacuare.
    Pompa de recirculare doar sa piarda sau sa nu functioneze, dar in cazul nefunctionarii acesteia ar trebui ca interiorul masinii sa se incalzeasca mai greu la turatii mici ale motorului.

    Si in cazul meu am procedat asemanator, dar din pacate am ajuns la chiulasa. La verificare s-a dovedit a fi fisurata pe evacuarea cilindrului 2, motiv pentru care crestea presiunea in instalatie si pierdeam lichid in repaos dupa un drum mai lung.

    Lichidul nu era colorat diferit si nici nu avea un miros specific de gaze.
    Simptoma era ca la pornirea la rece dupa un drum lung, masina scotea mult abur cu miros de antigel pe evacuare. Era tocmai antigelul care se scurgea in evacuare dupa oprirea motorului prin acea fisura de care am povestit mai sus.
     
  2. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Multumesc pentru raspuns @rotitza, din pacate la pompa de recirculare (cu ocazia asta am invatat si cum se numeste exact) nu pot sa-mi dau seama exact daca pierde pentru ca atunci cand este scos afara lichidul se duce in zona aceea si stropeste pompa (asta ma vazut-o cu ochii mei pentru ca am curatat pompa inainte si am desfacut capacul de la vas dupa drum iar lichidul este aruncat fix pe acolo :keule: ). Prima si prima data incerc racitorul, am inteles ca se face bypass si luand in considerare intamplarea de ieri cred ca foarte repede imi pot da seama daca de acolo este problema.
     
  3. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Astazi am reusit sa schimb una din pompele de recirculare (cea din spate) si am anulat racitorul, am facut un drum mai lung (50km) si mers sportiv apa nu a mai urcat in bord iar pe tester a fost maxim 106 grade iar media de 93 grade. Ca si imbunatatire daca pot sa-i spun asa, am observat ca baga mult mai cald si nu mai face figurile de a baga rece.
    Parea ca nu face circuitul complet pentru ca furtunul de jos care intra in radiator era cu mult mai rece ca cel de sus iar pe cel care intra in vas doar picura cand era turata, dupa drum si-a dat drumul si ambele furtune erau la fel de fierbinti iar in vas curgea normal.
    Din vas pare ca a dat putin afara sau doar a aerisit, maine voi curata bine sub vas si stau cu ochii pe el.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    smurff și redlife apreciază asta.
  4. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Nu inteleg de ce in prima zi nu s-a mai ridicat temperatura la mergand sportiv dar ieri am patit-o din nou, cu racitorul anulat am facut si un test de CO2 in lichidul de racire care a confirmat prezenta gazelor in antigel. In mod normal solutia este albastra si isi schimba culoarea in galben, dupa 4 pompe la mine a fost verde ceea ce indica gaze dar nu in faza terminala pentru ca nu baga atat de multe/repede si cu asta cred ca am epuizat toate variantele incat sunt 100% sigur ca este garnitura de chiulasa, momentan o bag la adapost si ma voi ocupa de ea dupa concediu pentru ca nu are rost sa ma grabesc. Va ramane atunci sa ma decid daca fac chiulasa mea sau voi cumpara alta, am o problema psihica cu cotele de reparatie :sadlike:
     
  5. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Atentie, cota o da doar blocul motor!
    Daca nu alezezi blocul, pui cota garniturii ce o gasesti pe motor la desfacere.

    Este un mit si mai ales unul prost si pagubos, acela ca daca alezezi chiulasa trebuie sa cresti in grosimea garniturii.
    Grosimea garniturii este data de cat anume iese capul pistonului din bloc in punctul maxim.

    PS: sunt motoare VAG ce au din fabrica cota 3 ;)
     
    Vlad Fru, TalosCosmin și MRR apreciază asta.
  6. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Salut @rotitza, da m-am exprimat cumva gresit. Nu am de ce sa alezez din bloc, voi face test de presiune si planare. Si da, la modelul meu sunt 3 cote la garnitura 1.55mm, 1.63mm si 1.71mm.
     
  7. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Dupa ce a petrecut o vreme in parcarea subterana a venit vremea sa vedem ce este in motor, chiulasa a fost data jos, planata si inlocuite piese uzuale. Din fericire nu am avut parte de alte surprize pana acum (nu ca asta nu-i suficienta :lmfao:), iar daca tot este desfacuta am dus turbina si injectoarele la verificat. Daca o sa am timp poate ajung la ea inainte sa fie gata ca dau ceara pe sub, altfel o fac dupa ce iese dar era bine daca tot nu a vazut deloc sare in sezonul acesta.

    WhatsApp Image 2020-01-21 at 14.34.03.jpeg
     
    Butuc Marius, mirceacml, smurff și alți 2 apreciază asta.
  8. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Pentru ca vreau sa ma bucur in continuare de ea pentru un timp cat mai indelungat si sa nu am surprize in viitor am decis sa duc si blocul la masurat. Cu ocazia asta am zis ca il voi si segmenta, chiar daca aveam un consum de 400 ml/10000 km... cred ca m-a cam luat flama stand fara ea deja de 3 saptamani asa ca voi schimba si ambreiajul si volanta pentru ca cere si masina are ceva km, la fel si turbina este la reconditionat si voi mai face un schimb de ulei la cutie.

    Pe langa toate cele de mai sus avem:
    Garnitura chiulasa
    Prezoane chiulasa
    Curea distributie (ca doar ce am facut distributia si am mai schimbat pompa la patania Hepu)
    Schimb ulei si filtre
    Antigel
    Vas antigel cu capac
    Garnitura capac tacheti
    Simering ax came
    Simering arbore fata spate
    Garnitura termoflot
    Segmenti
    Cuzineti

    44D6ECBB-A1AA-4EBB-9CDA-AC08D87EE902.jpeg

    Dupa toata operatiunea care se va finaliza saptamana viitoare sper sa mai postez aici doar retrofit-uri si upgrade-uri :happy:
     
    Ultima editare: 31 Ian 2020
    Tundra Silviu, stefan550, smurff și alți 4 apreciază asta.
  9. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Felicitări pentru munca ce o depui la mașinile tale:beerchug:

    PS: chiar vrei sa le ,,restaurezi" pe toate?;):)
     
  10. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Multumesc @gabitza121 ! Prea putin munca mea din pacate, era ideal daca puteam face cu mana mea aceste lucruri la masini, nu sa le faca altcineva :(
    Nu am de gand sa le "restaurez" pe toate (la B5 da, asta-i telul), nu aveam de gand sa ma ating de aceasta dar am fost fortat de imprejurarile cu chiulasa :sob: Inainte sa ma apuc de B5 imi era frica doar de gandul unui motor desfacut dar am realizat ca orice se repara si orice se poate reface la un stadiu cat mai bun/nou iar costurile nu sunt de speriat.
    Nefiind o masina noua, are ceva km si facand parte din generatia de masini mult mai "de consum" (comparativ cu generatiile inainte de 2000) vreau doar sa ma asigur ca nu voi repara ceva si apoi va crapa altceva :racer:
     
    gabitza121 apreciază asta.
  11. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Am luat masinuta de la service si am reusit sa merg cu ea 500km la drum intins, mers cat mai lin fara bruscari si fara prea multe ture pentru rodaj. Saptamana aceasta trebuie sa fac schimbul de ulei din nou. Ca prime impresii masina pare mult mai silentioasa si in limita turelor cu care am mers imi place cum trage, pot sa ma declar multumit de ea si de lucrare. Dar cum nici o minune nu tine mai mult de trei zile, de joi seara cand am luat masina pana duminica m-am gandit sa nu merg cu ea la lucru sau pe distante scurte si am tinut-o in parcare dar duminica dimineata am gasit “bucuria” din poze.

    6A80865C-622B-4783-A1E5-75931326979A.jpeg 615AE692-4A3C-4FB6-8EA6-B7AD22B3FD94.jpeg E67F14E7-2D03-4CE0-A6E4-53B3E4FF3DDB.jpeg

    Autor necunoscut, bineinteles nu a lasat numar de telefon. Am studiat toate masinile din parcare fara rezultat asa ca va ramane sa mai investim ceva neplanificat in ea dar cand se mai incalzeste afara. O voi spala si sterge bine astazi ca sa vad exact paguba si sper sa nu aiba farul nimic, are folie pe el iar fisurat nu pare. Nu sunt rautacios dar sper sa isi faca treaba karma :asskicking:
     
    smurff apreciază asta.
  12. Paulll

    Paulll 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 / 2009 / 2.0 TDI / CAGA / Multitronic / Avant
    Pacat....nu sunt camere de filmare in parcare?
     
  13. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Tara in care traim si nesimtirea celor care circula in ea. Pacat.
    Posibil sa nu se mai vada asa tare dupa o curatare si un polish.
     
  14. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Nu, este o parcare destul de mica de bloc unde incap doar 10 masini.
    Ce sa facem @smurff, bine ca nu a dat mai rau :)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    Am pățit și eu ceva asemănptor în parcarea din fața blocului...în cazul meu nu a vrut sa recunoască, deși am identificat mașina cu transfer de vopsea de la mine pe ea. Dar deh, era masina de firmă și omul o ținea sus și tare că era atinsă de mai demult acolo...in fine.

    Îți recomand să freci bine acolo cu o cârpă îmbibată în WD-40, o să vezi că face minuni...
     
  16. vladsorin

    vladsorin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI CAHA Quattro, 2009
    Tot felul de incompetenti, am patit si eu in parcarea de la munca....
     
  17. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Multumesc de sfat @seba18, voi incerca dar pe bara si aripa este destul de adanc, nu scap fara vopsire si o voi face dar nu merita acum, mai merg cu ea asa cateva luni ca oricum vreau sa-i mai fac ceva upgrade-uri si mai am eleronul de vopsit.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  18. Sergio

    Sergio 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi a4 b8 2.0 TFSI
    Salut. Dacă a fost atins farul și sub folie poți schimba sticla. Sunt ok cele de pe Aliexpress și nu sunt scumpe. Eu am făcut operațiunea și sunt foarte mulțumit. Dacă ai nevoie de mastic, anunță-mă, ca mi-a rămas o grămadă. Ți-am mai văzut B5-ul mai demult pe De Mijloc, eu acolo stau, deci ne putem întâlni ușor.
     
  19. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Multumesc @Sergio, chiar apreciez gestul ! :hi:Maine dau folia jos de pe far si o sa vad in ce stare este, momentan am spalat-o ca sa vad exact cum arata. Trebuie vopsita, clar :(

    E929BCD1-20B1-4E14-8068-91683AD4E620.jpeg
     
  20. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Poti sa faci un polish pentru moment, in caz ca iti sta prea tare pe retina, si sa astepti lunile de vara cand o sa ai posibilitatea sa o revopsesti ! :icon_thumright:
     

Distribuie pagina asta