1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B8 Avant - All black

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de George Stoica, 20 Sep 2019.

  1. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Foarte frumoasa mașina , spor in continuare , buna alegere cu filtru suplimentar și eu folosesc și părere mea e ca numai pătrunde așa mult praf in interiorul mașini ..
     
    George Stoica apreciază asta.
  2. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    George era parcat B5 ul pe partea stanga cum mergi spre Bran ( pe strada din spatele Tohanului Nou si nu intelegeam cum ai bagat-o acolo.
    Daca erai din zona noastra eu sunt nascut la Zarnesti cu siguranta as mai fi vazut-o .
    B8 ul l-am vazut intr-o seara cand erai in spatele Arteonului si chiar ce coborasem de pe autostrada .

    Legat de spalatorie @Cosmin ZKG la noi e fara atingere , fara contact uman... mai ales acum in pandemie rog insistent colegii mei sa nu intre in sufletul omului si se cam respecta lucrul acesta

    @George Stoica superb interiorul tau , imi plac la nebunie scaunele cu alcantara . Bravo am cafeaua calda mereu , da-mi de stire
     
    George Stoica apreciază asta.
  3. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Dupa ce am pus camera pe masina si am facut calibrarea a fost totul in ordine. Ulterior la scanare am descoperit ca totusi apare o eroare ca nu este calibrata desi camera functioneaza iar liniile de ghidaj "ochiometric" arata cum trebuie.
    Din ce m-am documentat se poate scapa de eroare facand calibrarea cu pattern-ul RVC.
    rvc-clubaudi.jpg
    Pentru ca nu am gasit online pattern-ul am facut unul vectorial pentru cine are nevoie este atasat acestei postari, are dimensiunea 190x70cm. Voi reveni si cu un ghid de calibrare mai detaliat cand voi sta sa o fac.
     
    seba18, arazvan2002, rotitza și încă o persoană apreciază asta.
  4. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Long time, no see pe acest subiect.
    Avem un schimb de ulei si filtre pe care nu l-am postat la momentul respectiv pentru ca nu-l consider atat de important de mentionat, teoretic suntem numai pasionati si nu se pune problema schimburilor intarziate, eu le fac la 10000 dar pe acesta l-am facut la 8000 pentru ca in vara am fost in concediu in Austria si aveam de facut inca 3-4000 si nu am vrut sa depasesc pragul impus de mine.
    suntem la cateva sute de km de pragul de 300000.
    Sper sa mai am timp de modificari si la ea cat mai curand, pentru moment am trecut din nou la iarna si a primit o ceruire completa cu Meguiar's Carnauba Plus, operatiune efectuata de un prieten caruia ii multumesc.

    8b887b34-b76a-49c9-93ed-8f765e997c5b.jpg bee658b1-391c-43e5-9b87-80a71cfb00c0.jpg 2fdc0557-1581-46ef-b29f-00b9b0c7afec.jpg 7d0d26e5-1809-400b-b815-71c302ad5579.jpg
     
    rotitza, Oudi, paul14 și alți 7 apreciază asta.
  5. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Daca tot este luna cadourilor am inceput cu sertare pentru scaune, nu stiu cat de folositoare sunt dar pareau goale scaunele fara ele:)
    D44D3664-4282-45EA-9003-B0066DA8122D.jpeg 9811093D-1643-4CA1-8B2F-31506A505B09.jpeg 19CF21D5-531B-4142-8264-B49F22D41A4D.jpeg

    Montajul este foarte simplu si sunt destule tutoriale online incat nu merita detaliat, toata treaba dureaza 30 min fara graba si cu pauza de tigara. :drag:
     
    MRR, rotitza și AlexPTB apreciază asta.
  6. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    300000 a venit cu surprize permanente, inainte mai avea momente cand se mai aprindea check-ul puneam diagnoza si stergeam eroarea, mergeam cateva luni si mai aparea dar acum daca o sterg si pun contactul de doua ori (chiar si daca nu pornesc masina) ramane aprins in permanenta. Nu m-am oprit sa-i fac poza, doar am incetinit asa ca nu-i foarte clara.
    IMG_8996.JPG
    Cod:
    7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
    P2015 00 [032] - Implausible Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    
    Vestita problema cu clapetele/motorasul galeriei...
    Am comandat galeria completa cu motoras de la PMG Technik, care vine cu 5 ani garantie si teoretic are urmatoarele imbunatatiri:
    - Axul din otel cu diametru mai mare
    - Motorasul intarit
    - Claptele sunt din aluminiu cu ghidaj pe ax
    - Partea ce conecteaza clapetele de motoras din metal
    - Rulmentii din material cu teflon pentru a reduce frecarea

    64d5307f-46c1-4780-97b4-6ba7d3fa111e.jpg
    Am luat si o jucarie de limitare de pe olx dar cand am vazut-o nu stiu de ce nu mi-a oferit incredere.
    Costul galeriei cu motoras este de 140 Euro cu piesa veche la schimb, urmeaza sa fie schimbata saptamana aceasta, revin cu feedback.
     
    andyzaharia, nica_ro, rotitza și alți 2 apreciază asta.
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    F bun pretul mai ales daca e upgraded, una stock de tfsi era 300 euro acum ceva ani :) desi teoretic era revizuita si nu se mai strica, mhm.

    Sertarasele alea sunt bune sa suplineasca torpedoul minuscul :)
     
  8. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Gata si galeria, am scapat de elicopter. Acum speram sa fie o decizie buna in timp, nu se vedea nimic ciudat sau rupt pe galeria veche deci problema sigur era una mai finuta. Ca si simptome nu am observat nimic notabil, parca se opreste mai finut dar posibil sa fie doar in capul meu:sly:

    IMG_9230.JPG IMG_9233.JPG IMG_9234.JPG

    @lowlife sertarasele sincer nu sunt nici mari si nici practice, inca nu le-am gasit utilitatea, doar ca aspect intregesc scaunele :happy:
     
    Oudi, lowlife, rotitza și alți 2 apreciază asta.
  9. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Salutare,
    A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat. Masinuta merge bine, in schimb am avut de furca cu un pivot care incepuse sa faca urat, l-am schimbat cu un Lemforder si bratul mare (banana) cu Febi desi bratele le-am mai schimbat pe toate acum 2 ani.

    Am plecat in concediu la Wörthersee. Toate bune si frumoase pana am ajuns, cand a inceput sa scartaie :blink: dupa ce m-am intors, a trebuit sa-l pandesc cateva zile pentru ca la verificare nu scotea nici un zgomot iar cauciucul nu avea defecte. L-am schimbat din nou cu unul Meyle de data aceasta ... dar am avut ghinionul sa cedeze urechiusa fuzetei. In dezmembrari nu am reusit sa gasesc nimic la un pret mai decent asa ca am mers pe fuzeta noua... alti bani, alta distractie :nyah:

    DA3917B6-367F-4E1B-B5DA-0493E6BE0E53.jpeg 4A0F2674-1AAA-4EBF-B784-407DBC35C41C.jpeg 25959DD2-A52E-4838-BE7D-75BCE051CCA7.jpeg

    Au trecut 3 saptamani de atunci si vreo 1.000 km, pana acum totul in regula. Ca sa compensez amarul am luat cateva accesorii originale sa-mi ridic moralul :o:

    B27512AD-9EB9-422C-A868-9207C3B72E49.jpeg 55902A50-75EF-4F7D-8C8B-2699B78D15A5.jpeg 68D0D531-6593-4F60-A677-423DB1ACB889.jpeg
     
    Ultima editare: 20 Iun 2022
    paul14, rotitza, lowlife și alți 6 apreciază asta.
  10. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Ieri mi-am facut timp sa curat filtrul de aer ca a ajuns la scadenta si din prostie am ajuns sa curat putin si compartimentul motor, in special scurgerile care strang tot pamantul din lume.

    Nu am avut nici produse si nici cum sa o curat asa cum imi doream dar pentru prima tura de curatare merge. Am folosit un apc de la Lidl Motorsport, o perie, cateva lavete si 3 ore de lucru.

    Vreau sa comand ceva produse si sa fac o curatare mai amanuntita in viitorul apropiat. Cu ocazia asta am gasit si cablaje la care banda este coapta, cand refac compartimentul cum trebuie vreau sa ma ocup si de ele.

    Cam asa arata inainte:
    34DF8F47-9EA1-4E93-9F50-4CAE0AAEAF4B.jpeg BFB45420-8551-46B1-8984-4CE1D6562032.jpeg
    Acum este putin mai luminos dar tot are nevoie de o curatare cu abur si mai profi
    7072BC26-EA15-41F5-8C46-4D43FE0B9B76.jpeg 9BFD8E94-9990-456C-A38B-FECEE05140CD.jpeg 0DA5522D-FDCC-4956-B283-A1229BA61218.jpeg 65202AB7-79CC-4FA3-8255-6F430C5C16A0.jpeg F8F29496-39EB-4D85-B63E-581849751BCF.jpeg
     
    Ultima editare: 25 Iun 2022
    lowlife, redlife, MRR și alți 2 apreciază asta.
  11. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    Am reusit sa plecam si in al 2-lea concediu pe anul acesta cu B8-ul, de data asta am avut un drum de 4300 km avand ca destinatii Austria si Italia. Dupa drumul din mai, de la Worthersee cand am avut probleme cu pivotul nou care scartaia cred ca am ramas cu sechele si am reverificat totul inainte de plecare. Masina si-a facut treaba cum trebuie, chiar nu am stat cu gandul la ea. Ca si viteza medie am avut 102km/h si un consum de 6.3l/100km. In Italia nu am avut noroc de vreme asa de buna si am scurtat vizita cu 2 zile, ca sa compensam am fugit pana la Audi Museum Ingolstadt pentru ca imi doream de foarte multa vreme sa ajung. Merita fiecare secunda petrecuta acolo, fascinant! Drumuri bune!

    IMG_4247.jpg IMG_4338.jpg
     
    paul14, mirceacml, Oudi și alți 6 apreciază asta.
  12. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    A venit si momentul reviziei, pe langa ulei si filtre am schimbat rola de la alternator, rola intinzatoare rola de ghidaj, cureaua si suportii de motor. Suportii i-am schimbat pentru ca desi vizual nu pareau obositi, la pornire, cateodata se simtea un zguduit iar la accelerare pe loc masina facea un usor balans.

    Urmeaza in scurt timp si cel de la cutie, sa stiu ca am schimbat tot ce inseamna suport de cauciuc. Pe langa astea am mai constatat ca umezeste pe la capacul de la culbutori si pe la pompa servo. La pompa servo nu cred ca mai este alta varianta in afara de inlocuire.

    2EC12475-45DD-49AD-B9DB-16E837CE5372.jpeg
     
    Ultima editare: 13 Ian 2023
    rotitza, arazvan2002, Peto și alți 2 apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E cam dificil ca pompa sa piarda ulei.
    Curata bine zona si verifica furtunurile.
     
  14. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    A venit vremea rece, a inceput sa se simta si o pornire greoaie asa ca am schimbat in weekend bateria. Am mers tot pe OE, cea veche avea 14 ani (saptamana 41 din 2009). Treaba simpla, inlocuit si codat.

    IMG_3118.jpeg IMG_3114.jpeg IMG_3121.jpeg IMG_3126.jpeg

    Ca sa simt ca am mai facut un refresh am retapitat volanul de pe B5 si l-am schimbat cu cel de B8 si am pus nuca de Audi TT Mk3.

    IMG_3143.jpeg IMG_3144.jpeg
     
    Andu333, Tommi-KGT, smurff și alți 5 apreciază asta.
  15. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Arata foarte bine. Este originala ? Materialul pare mai bun decat chinezariile ce se gasesc pe net.
     
  16. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    @AndreiF92 da, este originala dar am trimis-o la retapitat pentru ca era cu piele normala si am vrut perforata.
     
    AndreiF92 apreciază asta.
  17. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Arată foarte bine !
    Acuma mă bate gândul să îmi pun și eu la B8 alt schimbător.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    AndreiF92 și DSF apreciază asta.

Distribuie pagina asta