1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A5, mașina potrivită mie !

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de AudiFannn, 18 Ian 2020.

  1. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Totusi nu e vreo nava spatiala. Asa patiti cand mergeti la "nea caisa" la service
     
  2. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Va salut domnilor,
    Sa ma rezum la 3-4 idei simple. Da, ceva s-a întâmplat, atunci când s-a schimbat pompa de apa. Mecanicul e pasionat, dar probabil sau mai mult ca sigur, nu schimbase niciodată o pompa de 1.8 TFSI si probabil de aceea mașina consuma ulei iar acum consuma 2-3 litri la 5-6.000 km.

    Și acum ideile principale domnilor pentru ca sa aveți ce învață, din păcate, din greșelile mele:

    1. Pompa de apa la CJEB ÎNAINTE sa se strice da eroare pe tester. Ea când cedează, motorul se supraîncălzește, costa 1.700 lei OE (adică INNA.

    2. PCV-ul, se schimba între 50-90.000 km depinde de fiecare pasionat

    M-am dus la un mecanic la Valcea care mi-a pus PCV “original” Vaico, adica și-a bătut joc in ultimul hal de mine si am avut si ghinionul de mi s-a spart și furtunul de apa care traversează chiulasa spre turbo, mi l-am cârpit iar acasă aveam motorul plin de antigel. Cu alte cuvinte PCV original este / exista DOAR marca “Hengst”.

    3. Distribuția când m-am uitat la ea la 228.000 km arată ca noua, (adică nu era întins rau lanțul iar patinele nu aveau zgârieturi) dar e bine de schimbat intinzatorul. Din ce mi-a zis mecanicul, lantul are 3 revizuiri și e bine sa-l montezi pe ultimul.

    Am schimbat azi PCV-ul, am montat marca Hengst. Sa văd dacă mai consuma mașina ulei.
     
  3. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Update, după 500 km nivelul uleiului arătat de MMIeste neschimbat. Urmează sa-l urmăresc îndeaproape , tind sa cred ca asta era cauza si mașina mânca ulei. Pana sa schimb PCV-ul dupa doar 500 km, nivelul uleiului se schimba, dar sa vedem, urmaresc in continuare. Sper sa revină la cum era inițial adică 1 litru la 7-8.000 km, sper sa arate bine și in MMI. Am urmat procedura cum scrie in carte.
    In alta ordine de idei, o sa pun doua poze cu PCV-urile. Primul este Vaico care NU are arcul acela in interior și supapa aia portocalie este turnată împreuna cu piesa și nu se mișcă deloc. A doua este cu piesa originala de pe mașina. Poate cineva care știe mai bine ma poate lumina, dacă are sau nu vreun rol arcul ala. Mulțumesc.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Audifan ma vad nevoit sa intervin si asta nu este in regula si nici nu imi face placere.

    In primul rand acest forum nu este un forum pentru rafuieli personale. Daca tu nu esti in stare sa iti repari masina si nu esti in stare sa iti selectionezi mecanicii este doar vina ta si atat nu a celor care incearca sa te ajute (sa iti repare masina) si doar tu esti responsabil si vinovat pentru incompetenta altora. Adica iti iei masina de la acel mecanic care nu este in stare sa te ajute cu reparatiile.

    In al doilea rand ai transformat acest topic intr-o bataie de joc la adresa acestei comunitati si la adresa celor care urmaresc acest forum. Iti explic si de ce iti spun asta cu toate ca ar fi strebuit sa iti sterg toate mesajele direct si fara explicatii (unele le-am sters din cauza scandalului pornit de tine) mai ales prin perspectiva modului cum iti expui in scris ideiile si cuvintele si mai ales tinand cod ca te-am avertizat in particular sa ai mare grija cum scrii mesaje pe forum.

    Aici pe acest topic si in aceasta arie ne prezentam masinile, ce modificari le aducem adica modificarile pe care le facem la masina, scriem rezolvarile problemelor care le-am avut cu masina si cam atat.

    Nu mai intrebati in aceste topicuri de prezentare cum rezolvati probleme tehnice sau alte probleme care le aveti cu masina.

    Nu mai scrieti/puneti, in aceste topicuri de prezentare, intrebari despre probleme tehnice sau puneti alte intrebari despre probleme care le aveti cu masina ci scrieti doar cum ati rezolvat acele probleme si atat.

    Va rog eu sa intelegeti ceva si am mai repetat: nu citesc aceste topicuri toate persoanele indreptatite si in masura sa va dea sfaturi cu privire la problemele tehnice ale masinii.
    In plus, este mult mai important ca in eventualitatea unor probleme si implict a rezolvarilor existente este foarte indicat sa scrieti in topicurile dedicate fiecarei probleme tehnice in parte.

    In plus nu transformam acest topic in arie tehnica sub nici o forma. Deci, pe viitor, despre probleme tehnice sau ce retrofituri vrei sa faci / vreti sa faceti si cum sa le faci / faceti te adresezi / va adresati in topicurile dedicate din ariile dedicate problemelor care le ai / aveti. Multumesc pentru intelegere.

    Cu asta am incheiat discutia despre problemele care le ai la masina. Pentru fiecare problema care o ai exista topic dedicat unde citesti si pe urma scrii.

    Fara replici la acest mesaj pentru ca altfel iei o pauza. O zi buna.
     
    Bogdan20cj, AudiFannn și lowlife apreciază asta.
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    @AudiFann iti spun o chestie pe care sa o tii minte. Vaico nu cumpara nici lichid de parbriz, ca poate e lichid de frana. Daca scriai de la inceput ca ai pus orice piesa de la ei, chiar si un surub, acolo iti spuneam din prima sa umbli. Eu am luat niste banale brate de stergatoare si nu aveau nici o treaba, le-am dat la gunoi imediat. Sunt o marca de mizerie si fac niste mizerii de piese.
    Din ce stiu eu, PCV e o piesa f important la TFSI si unul care nu functioneaza corect, afecteaza mult motorul, deci probabil pe acolo era si buba cu uleiul.
     
    Bogdan20cj și AudiFannn apreciază asta.
  6. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salut, ideea a fost ca am fost mințit, nici eu nu știam care e treaba cu piesa, pana când nu m am uitat la pcv ul vechi, și era altceva adică “hengst”, dacă citești puțin mai sus o sa vezi ca am fost practic fraierit, da, acum mașina nu mai consuma ulei așa mult, adică mi a consumat o liniuța in 1000 de km. Mers super sportiv. Țin la mașina mea și ii schimb piesele importante numai OEM. Din păcate mașina a avut ghinionul sa între pe mâini greșite, dar de acum încolo, ma voi informa de 10 ori chiar dacă am încredere in mecanicul actual. Sper ca motorul sa nu fi avut de suferit grav, eu mergând cu pcv ul ala infect aproape 6k. De asta am și scris aici, sa nu mai pățească și altcineva ce am pățit eu.
     
    Bogdan20cj și arazvan2002 apreciază asta.
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intr-adevar, PCV-ul OE pentru mai multe coduri motor este facut de Hengst.
     
    AudiFannn apreciază asta.
  8. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Va salut,
    A trecut ceva timp de când am postat ultima data. Mașina a parcurs aproximativ 10.000 de km cu un consum de ulei 1 Litru. I-au fost schimbate plăcute de frâna, fata-spate TRW, iar acum împlinind 10.000 km ulei, filtre, uleiul LM, filtre Mahle/Mann. Urmează un retrofit pe care mi l-am dorit încă din momentul cumpărării mașinii și anume fac trecerea de la Audi Concert la MMI 3G Plus. Am luat piesele, urmează sa le montez după sărbători.
     
    smurff, Alex_WeS și cogdao apreciază asta.
  9. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Parca vad fosta mea masina
    Spor la montat!
     
    AudiFannn apreciază asta.
  10. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Mulțumesc. Sa fiu sincer am citit de vreo 3 ori topicul dedicat mașinii tale (fostei) mașini, A5-ul, și m-am inspirat puțin, in felul asta te respect și văd ca odată ce ii aduci îmbunătățiri incantarea e mare, mai ales ca eu inca nu m-am plictisit de mașina. O sa le monteze Paul Kupas de la CT chiar dacă e mai departe. E o operațiune migăloasă iar la final din ce am înțeles vag, trebuie făcut CP și împerecheate toate piesele, cablat, eu neavând fibra, adică știi bine pentru ca ai trecut prin asta.
     
    cogdao apreciază asta.
  11. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Da, stiu prea bine ce bataie de cap a fost
    Paul va face treaba buna, o sa vezi.
     
    smurff și AudiFannn apreciază asta.
  12. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Și in urma cu ceva timp am realizat și acest retrofit. Merita din plin. Mulțumesc Paul Kupas cu montaj, Antonescu Daniel cu piesele si Miklos Imre.
     

Distribuie pagina asta