Dar eu nu am laudat nici generatia anterioara pentru talonul de 13, cum nu laud nicio generatie a niciunui model cu "mofturi" de offroad care ofera astfel de roti in mod obligatoriu. Sa fi lasat posibilitatea alegerii unor jante de ... 16 macar, cu niste anvelope cu talon mai inalt. E adevarat ca, la ce gabarit au ajuns vapoarele astea de A6, i-ar strica "usor" look-ul niste jante mici, insa a o face mai intai frumoasa inainte de a fi practica mi se pare o lipsa de logica elementara din partea fabricantului. Ca sa ma justific: frumoasa e pe afara, iar eu stau inauntru si oricum nu vad cum ii sta cu jantele cat roata carului. Inauntru, unde stau eu, nu ma simt bine nici datorita aspectului exterior pentru ca nu-l vad, nici din cauza confortului interior scazut cauzat de un talon mic (mic pt. offroad, ca de asta vorbesc). Vad insa cat de bine ii sta abia cand ies afara sa fac pana la vreun cauciuc forfecat intre janta si vreo piatra... Atunci insa, sunt deja ocupat cu injuratul si mai putin cu admiratul Altfel, pentru sosea, greu ii gasesti concurent. Eu i-as schimba numele in A6 onroad.
oricum e frumoasa masina si o gasesc ca fiind ideala ca masina unica de familie, pretul de nou insa e cam prea piperat, dar ce-i drept nu prea are concurent pe piata...mi-as lua-o oricand cu un diesel de peste 300cp, desi si 3.0T e un motor cu mare potential...dar pentru Europa diesel-ul ramane cel mai bun pentru bagat km multi
Este foarte tare si varianta diesel de 313cp care este mai rapida de la 0-100km/h decat cayenne s cu 400cp si motor benzina de 4,8. Detin deja un tank cu motor 3.7 benzina si stiu ce inseamna sa merge des la pompa dar nimic nu ma enerveaza mai mult decat faptul ca risipeste benzina aiurea. Noul A6 allroad cu motor de 313cp tdi cred ca este mai "eficient dinamics" decat concurenta .
Foarte plastic a prezentat boresque noul A6 Allroad. Ce nu imi place: -spatele de BMW caracteristic Audi o sa fie pentru mine spatele de A4B6. -lateralul de BMW -fata nu imi pare agresiva ''un ardei umplut'' ,ceva gen de A5 mi-ar fi placut sau o lucratura bine lucrata dupa A4B7. -consola foarte eleganta un allroad ar trebui sa fie ceva mai masiv ,mai inalt si anumite instrumente allroad un altimetru,busola ceva care sa ia ochiul -interiorul extrem de rafinat ,dus la extrem lipsa a ceva care sa te faca sa te gandesti la multe,zapada,drumuri mai proaste Ce imi place: -motorizarile tdi imi par super cel putin pe hartie ..sper sa apunc sa conduc si eu asa ceva . Imi doream sa existe A6 Allroad in format sedan sau ceva mai vechi combinatie sedan-allroad ca o viitoare achizitie in fine piticii din capul meu Masina pare a fi concepta pentru alt segment de clienti nu pentru '' o catarare'' pe un drum mai prost In materie de exterior in principal in partea frontala consider ca Q7,Q5,noul Touareg,noul Allroad isi pierd ceva din ce era caracteristic la Audi , o anumita forma acel "ceva" ce nu era altundeva ,parca vor sa atraga clienti de la BMW si Mercedes, uitand de vechii detinatori
Daca nu ma insel diametrul rotii este mai mare acum, deci balonul la un 17" este la fel ca la 16 la modelul anterior. In plus, dimensiunea minima pe care ti-o permite producatorul nu este doar o fita ci e dependenta de dimensiunea franelor / etrierilor. Nu cred ca ti-ar placea zgomotul unei jante de 16 care freaca etrierii )
nici macar la modelul anterior nu au fost jante de 16 iar acum nici nu poate fi vorba. de fapt, acum balonul la janta de 18 este mai mare ca balonul anterior de la janta de 17, cam asa stau lucrurile.
Nu mi-ar placea, Doamne fereste! Asta e si motivul pentru ziceam ca ar fi fost de dorit sa fi lasat chiar producatorul posibilitatea alegerii unor jante de 16 macar cu talon mai mare, nu sa-i pun eu cu de la mine putere. Am inteles ce spuneti voi, ca actualul balon e mai mare decat alte ... baloane, ale altor modele anterioare, insa eu analizam balonul jantei de 18 prin comparatie cu un balon necesar unei masini offroad si nu prin comparatie cu baloanele anterioare. Daca e mai mare, e mai bine, insa nu cred ca un talon de 129 mm e suficient de mare sa tropai cu el prin macadam. E totusi mai mult ca suficient pentru asfalt si asta e cel mai important; cine de o papornita de bani pe masina asta, oricum n-o s-o bage-n grohotis. O sa-si mai ia inca una modelul anterior pentru offroad
Allroad nu este un offroader veritabil (hell, nici macar q7 nu este un offroader veritabil ), ci o familiala sportiva cu ceva veleitati de offroad - in cazul asta trotuarele cu borduri inalte, nametii din fata blocului si asa ma departe - numai buna de luat copiii de la gradinita zilele astea . Daca optezi pentru dieselul de 3l / 313cp si 0-100km/h... in cat, 5,6s? - gandeste-te ce ar insemna un balon mare cand ai chef de o plimbarica in forta pe serpentine. Nu merge. Mi se pare o masina echilibrata adresata unei nise foarte specifice. Daca vrei roti mari, vaduri pana la mijlocul parbrizului si Trofeul Carpatilor nu Allroad e masina potrivita.
Vezi? Ajungi la concluzia mea. E masina ideala, dar pentru terenuri cizelate. Eu nu criticam masina in sine, intrucat in felul ei e ideala, insa pentru altceva decat ii spune numele. Eu cu numele nu reuseam sa-i potrivesc jantele. Gata, ultimul mesaj; observ ca posturile astea mi se contorizeaza la profil si nu vreau sa ajung vreun guru scriind la "Stiri".
http://www.youtube.com/watch?v=ZqByjHt0TSQ&feature=related si avant e tot un mancator de Porsche pe paine
Pai... de fapt nu, pentru ca se numeste All road (toate tipurile de DRUM) si nu All off road ) Deci denumirea e perfecta