1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ABS la A4 B5 - Senzori sau Unitatea - reglare - inlocuire - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de turbina5, 27 Mar 2009.

  1. ybbb92

    ybbb92 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 bpw 2007 sedan, audi a4 b8 2.0 cagc 2009
    Adelin2042
    O sa incerc si varianta ta sa bag mufa in alt modul sa vedem daca dispare martorul din bord.

    TalosCosmin

    Bine profesore nu este erroare, este atentionare sau este cum vrei tu sa ii spui dar nu ar trebui sa iti dea ceva pe diagnoza ? Iti apare in bord si pe diagnoza nimic ?
     
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    @ybbb92 Deja începi să "sari calu'", la fiecare mesaj comentezi sfaturile colegilor.

    Dacă ți-ai citi manualul mașinii ai fi aflat că mesajele afișate cu galben sunt de atenționare și nu e obligatoriu să fie afișate pe diagnoză. Altfel spus, când ți se aprinde martorul de rezervor gol, vrei să-ți apară și pe diagnoză?
     
  3. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Salutare,
    dupa erorile ABS/ESP din bord, am facut o scanare si am urmatoarea eroare. Trebuie schimbat senzorul G85? Prima data a aparut in iarna, la drum lung, fara vreun motiv anume; a disparut pentru cateva luni, acum a reaparut si nu mai dispare. Multumesc.

    Address 03: ABS Brakes Labels: 8D0-907-389.lbl
    Control Module Part Number: 8D0 907 389 D
    Component and/or Version: ABS/ESP front D56
    Software Coding: 04255
    Work Shop Code: WSC 06435
    1 Fault Found:
    00778 - Steering Angle Sensor (G85)
    37-00 - Faulty

    LE Initial am postat gresit pe topicul de A4B8, unde am primit raspuns ca trebuie schimbat senzorul G85, fara alte amanunte. Ma puteti ajuta cu ceva informatii despre schimbarea acestui senzor? Multumesc.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Partea asta spune foarte clar, ca e defecta.
    Mai mult, faptul ca apare si dispare singura intareste concluzia.
    Schimbarea inseamna inlocuirea spiralei volan (in care e acel G85) si calibrarea acestuia cu VCDS.
     
    Gosmo apreciază asta.
  5. Gosmo

    Gosmo 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI(AJM) - Avant/2001
    Este procedura normala cand se schimba volanul? Sau trebuie sa fiu atent la ceva cand schimb acest senzor?

    Editare ulterioara: Banuiesc ca video-ul atasat raspunde la intrebari.

     
    Ultima editare: 24 Iun 2019
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu stiu ce intelegi tu prin procedura normala de schimbat volanul insa sunt gata sa pariez ca avem gandiri diferite in ce priveste acest normal.
    In principiu trebuie sa fi atent sa:
    - iti demontezi gandindu-te cum sa iti usurezi munca la montaj.
    - de preferabil sa nu pui contactul (sau sa ai cheia in contact) dupa ce ai demontat airbagul (eu de exemplu nu incurajez deconectarea bateriei)
    - sa te asiguri ca pui piesele asa cum au fost
    - spirala "noua" sa fie centrata.
     
    ianculets și Gosmo apreciază asta.
  7. stefytm 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi A4B5 1.6 adp 1996
    Salut! Mă poate ajuta cineva sa rezolv aceasta problema? Îmi întra abs la frânare la viteze mici și în bord apare eroarea de abs cu galben și semnul exclamării cu rosu dar doar după 90-100 km pe ora... Când nu am aprins in bord ma dispera ca la orice frânare ușoară întra abs ul.
     
  8. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Verifica cu testerul la ce roata este desincronizat senzorul. S-a mai dezbatut problema aceasta, doar trebuie sa citesti topicul.
     
  9. Margelatu_Andrey 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 B5 1.9 AJM 200/ A4 B8 Allroad 2.0 CAHA
    Bună seara, am și eu o problemă cu pompa abs , curge , am pierderi de lichid de frână. Pompa funcționează dar curge pe undeva pe dedesubt. Pompa originală are codul "3B0 614 111".
    Am cumpărat și montat o pompă "8E061411 AH"
    Acuma îmi rămâne martorul de la ABS în bord.
    Trebuie neapărat să caut același cod sau se poate face ceva cu VCDS-ul ?
    Mulțumesc!
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    In locul pompei 3B0 614 111 poti folosi doar 8E0 614 111 AQ.

    upload_2020-3-5_19-35-9.png
     
  11. Margelatu_Andrey 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2011
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 B5 1.9 AJM 200/ A4 B8 Allroad 2.0 CAHA
    Mersi. O să caut pompă cu codurile respective.
     
  12. kabirash25 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2014
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A4 B5, 1.6 benzina, 1997
    Salut. Am schimbat discuri și plăcuțe la service. După câteva zile etrierul stg rămânea blocat, l-am schimbat și de atunci am mers la vreo 3 service pt că nu reușesc să scap de urm problema: abs și semn exclamare ❗ in cerc aprinse într-una.S-a șters eroarea din vag, după o zi a apărut iar. S-a dar jos senzorul abs roata stg , curățat și gresat, frezat, testat pus înapoi, a mers o zi. A doua zi iar a apărut in bord aceleași semne abs și semnul ❗. Ziua nu mă deranjează, dar seara la condus clipesc într-una. Abs ține când frânez brusc. Ceva idei?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da. Sa mergi la un profesionist in electrica care stie sa iti spuna si cum sa repari. Etrierul schimbat era nou ? De ce nu mentionezi asta inainte sa te intrebam noi ? De ce nu ai schimbat si coroana cititorului ABS si /sau daca ai facut asta de ce nu ai mentionat asta ? De ce nu ai verificat cablajul, integral, al sistemului ABS cu probleme, din roata respectiva ? De ce nu ai schimbat senzorul cu unul nou si original de preferat sau in cel mai rau caz cu unul nou marca Bosch ? Schimba mecanicul si nu mai face tu diagnoza cu o mizerie clona chinezeasca.
    Si nu in ultimul rand: la masinile astea fabricate de peste 25 ani crezi ca era cazul sa pui intrebari in loc sa rezolvi singur problema care era foarte simpla de rezolvat de catre un electrician competent impreuna cu un mecanic competent sau chiar si de tine daca citeai ceva inainte (aici pe forum si pe tot internetul asta nemarginit), sa intrebi ?
     
  14. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ai schimbat discuri si placute si etrierul ramane blocat. Ce treaba are senzorul? Senzorul nu e pe disc si nici nu citeste canelurile pe disc. Cum se defecteaza un senzor care e bun la intrare in service si dupa ce schimbi discuri si placute e defect? Intreaba-ti mecanicul... sunt foarte curios cum isi explica el defectarea senzorului.

    Pai mie mi se pare ca senzorul e foarte bun, eroarea e pentru ca celelalte 3 roti citesc o viteza si spate stanga citeste intermitent, alta viteza din cauza ca se blocheaza.
    Nu ai ce umbla la senzor, ci la ceea ce ai spus initial ca e problema: etrierul.
    Etrier care din nou, pana sa schimbi discurile si placutele, banuiesc ca nu se bloca. Oare cum a scos mecanicul ala etrierul?
     

Distribuie pagina asta