Am si eu o problema la audi TT din 2000, motor de 1.8 T de 255 cp soft schimbat quattro, care imi face capul sa imi explodeze. Becurile de ABS si ESP de pe bord mi se aprind din senin fara un motiv anume. Am fost la testere o gramada iar singura eroare care o da e de la un senzor de acceleratie longitudinal. Poate ma ajuta cineva cu o solutie. Multumesc
Azi am fost la reprezentanta Audi si mi-au gasit o eroare si anume senzor acceleratie laterala sau senzor ABS care costa 1.500 ron. NU stiu ce sa zic. Ei au spus ca senzorul asta detecteaza miscare si stabilitatea in curbe, dar nici ei nu au putut sa imi spuna sigur daca e defect asa ca mi-au sters eroarea si acum astept sa vad ce se intampla. Multumesc pentru raspunsuri, o sa incerc sa si curat senzoru ala.
Da stiu, dar pentru modelele dupa 2002. Cica asta e un senzor mai complicat din 2 parti si cum masina mea e din 2000 cica e 1.500 lei. .. Am factura de la reprezentanta Audi cu oferta pentru senzor care costa 1.430 lei.
Daca chiar e senzorul acela (eu stiam ca se numeste senzorul de ESP), atunci e real pretul. In jur de 400 euro auzisem si eu ca este. Bafta sa-l gasesti mai ieftin sau sa isi revina singur.
Problema senzor acceleratie laterala! Buna ! Am si eu o problema si sper sa gasesc rezolvare : Problema mea sta in felul urmator: Dimineata, -5 grade aprox, pornesc motorul , abs si esp aprinse. Sting, repornesc, problema persista ! Pun vagcom , longitudinal sensor implausible signal... Scot senzorul de acceleratie laterala,dupa ce am citit cateva forumuri aflu ca este o problema de cositorire a componentelor pe pcb...in timp din cauza cositorului putin se dezlipesc picioarele senzorului de pe placa .... Ziua 2- duc senzorul la munca (lucrez la o fabrica de electronice), il desfac bucati, il curat, recositoresc , era mai curat decat a iesit din fabrica , il pun la loc , surpriza - in loc de o valoare in stationare undeva la 0, el indica 12 ...(ECU probabil era informat ca eu sunt intr o continua acceleratie)... Ziua 3- Sun la dezmembrari (aflu ca senzorul este compatibil cu mai multe masini din grupul vag) , cumpar senzorul (100 lei impreuna cu alt senzor (de pe coloana volanului)), il pun, aceeasi problema... Ziua 4- testez alti 2 senzori si surpriza - ultimul senzor stinge luminile din bord....fac o proba cu baiatul de acolo , esp functional, abs functional....plec fericit Ziua 5- Plec de acasa , la un mom dat vreau sa fac o depasire - surpriza - dupa 3500 ture cand prinde cuplu mare , se aprind din nou becurile .... M am uitat in valorile vag si indica o valoare de 21 ...foarte mult ... Acum intrebarea mea este ....din ce cauza credeti ca nici unul din cei 4 senzori nu functioneaza ? Am auzit ca se poate face o readaptare la el insa nu stiu cum pot intra in posesia codului de login din VAGCOM ca sa pot face readaptarea ! Ma puteti ajuta ? http://www.clubaudi.ro/images/smilies/clubaudi/sos.gif
Salutare am si eu aceeasi problema cu esp si abs aprinsi in bord,am pus-o pe tester imi arata senzor longitudinal circuit failure,permanent.Am cumparat si zenzorul longitudinal si cel lateral,i-am schimbat astazi am pus-o pe tester si aceeasi problema.Am inebunit cand am vazut.Poate ma ajuta si pe mine cineva cu vreun sfat in privinta asta.Multumesc. ---------- Post added at 23:03 ---------- Previous post was at 23:02 ---------- am un audi tt din 2001, 1,8 quattro,165kw,225hp
Salut, am si eu aceeasi problema cu esp si abs aprinsi in bord. atata doar ca se mai sting, se mai aprind. Ma gandesc ca e un contact imperfect undeva. Aveti idee pe unde sa il caut?
aceeasi problema am avut si eu. erorile de mai jos imi apareau la scanare: Address 03: ABS Brakes Labels: 8N0-907-379-MK20-E.lbl Part No: 8N0 907 379 E Component: ESP 20 CAN V004 Coding: 18446 Shop #: WSC 01236 VCID: 3E75483F3AB883D15C3-4A9C 3 Faults Found 01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251) 57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent 01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492) 49-10 - No Communications - Intermittent problema era senzorul g251, localizat undeva prin spatele torpedoului. l-am trimis la cineva sa-l repare, a tinut cam 2-3 luni si acum iar se aprinde, doar esp momentan. cel mai indicat e varianta de nou, dar e cam scump.
Am si eu aceeasi problema. Cand am cumparat masina acum 2 ani se aprindea doar ESP. De cand i-am pus frane brembo a inceput sa se aprinda si ABS si ESP. Nu mereu. Intr-o zi la o scanare a dat eroare tulumba de la servofrana. Am incercat sa il repar asa cum sctrie pe forum cu relipirea contactelor (senzor G200) si nicio diferenta. Habar nu am ce sa mai fac. Momentan merg cu ea asa. Mai nasol e iarna.
Salut. Sunt noi pe grup dar deja in ultimii 7 ani sunt la al doilea tt 8n quattro 224 cp. Am o problema cu noua achiziție. Martor ESP si ABS sunt aprinsi. A rezolvat cineva problema asta dacă a avut-o? Si cum? Nu am chef sa bag bani in diferiti senzori in cazul in care ai mei ar fi ok. Multumesc anticipat
Se face diagnoza la un profesionist in electrica pentru ca altfel degeaba scrii pe forum. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta. Adica pentru diagnoza mergi electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai. Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema. Nu te duci la mecanic. Nu mecanicul face diagnoza ci electricianul care iti spune tie si mecanicului ce ai / are de facut. Un meserias bun nu este si una si alta. Mecanicul auto nu este si electrician auto ci doar mecanic auto iar electricianul auto este doar electrician auto care citeste si face diagnoza, reparatii electrice si tot ce tine doar de electrica si atat, fara mecanica.