1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

AC sau Climatronic la A3 8L - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de hitche, 7 Sep 2008.

  1. Geamby Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Branesti Ilfov
    Masina:
    Audi A3 8L
    Salut. Am un Audi A3 DIN ANUL 1999. Masina nu este prevazuta din fabrica cu CLIMA. Mar interesa daca cineva stie cum se monteaza sau daca monteaza cineva si ce costuri necesita. Astept raspunsurile si parerile voastre.
     
  2. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Stie cineva daca pot accesa acest meniu ?

    Am clima lafel , masina este din 2001.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si tu de ce nu incerci ?
     
  4. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Da, poti! E chiar asa greu sa incerci? Nu se strica nimic.
     
  5. ianculets

    ianculets 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2017
    Locație:
    Buzau/Ploiesti
    Masina:
    A6 C6 3.0TDi Avant /A̶4̶ ̶B̶8̶ / A̶3̶ ̶8̶L̶
    Exact,din frica sa nu se strice.
    De cand am luat masina am tot schimbat chestii la ea,ma asteptam sa schimb dar totusi....
     
  6. americanugr 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Locație:
    Gura Râului
    Masina:
    audi 80 b3 1.6 benzina 1991
    Salutare, la un a3 8l1 motor 1.6sr, compresorul de clima nu vrea sa porneasca. Freonul verificat, releul de comanda inlocuit, testat cu vcds - fara erori, motorul se tureaza la actionarea butonului cu steluta de pe panou si cam atat. Compresorul porneste alimentat direct. Are cineva vreo idee???
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine ti-a facut diagnoza nu se pricepe. Mergi la un baiat destept nu la unul care nu stie sa umble cu VCDS-ul.
     
    americanugr apreciază asta.
  8. americanugr 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Locație:
    Gura Râului
    Masina:
    audi 80 b3 1.6 benzina 1991
    Ai dreptate, testul l-am facut eu si nu ma prea pricep, ai putea sa i-mi spui unde sau dupa ce sa ma uit mai exact? Mersi.
     
  9. learn_to_forghive29

    learn_to_forghive29 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 66kw,ALH 90 cp) 1999 5 usi
    La mine s-a ars bobina de la compresor. Ea nu e scumpa dar am inteles ca daca demontez compresorul ma costa pana la 1000 de lei sa pun iar freon si montare!

    Incearc sa te duci la un baiat care se ocupa special cu freon si iti vei da seama cu exactitate care ar fi problema.
     
  10. Ene Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A3 8l,2001, 1.6 avu
    Salut. La un a3 2001, 1.6 avu,(are clima) : aeroterma merge doar când are chef, mai exact pe bara de pe unitatea de clima pătrățele urca și scad într una. Ce poate fi de vina, aeroterma sau unitatea de clima? Sau vreo problema electrica
     
  11. Stancu Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    Ilfov
    Masina:
    Audi A3 '99 1.9 tdi 110hp
    Salut baieti,
    Am achizitionat de curand un A3 8L 1.9 tdian 1999 si am ceva probleme cu caldura, nu baga decat foarte putin pe sus si in rest rece
    Am verificat, curatat calorifer si nu a iesit nimic din el complet curat, schimbat antigel, termostat, apa sta la 90 toate furtunele calde inclusiv cele ce intra in calorifer.
    Am verificat motorasele de la clima si surpiza a fost cand am tras de tija care regleaza cald-rece sa imi cada din cutia aerotermei. Din disperare ca vine si frigul am demontat jumatatea inferioara a bordului si am reusit sa repar reglajul dar surpriza, baga un pic de caldura pe sus. Nu stiu daca, conteaza dar am observat ca mai scapa cate o bucatica de burete din cand in cand pe gurile de ventilatie.
    Acum va intreb: cei care ati mai trecut prin asta, mai exista si alta clapeta de reglaj in afara de cea din dreapta jos (in stanga pasagerului). Sper sa ma fi facut inteles. Multumesc.
     
  12. s3fu0ra5ului

    s3fu0ra5ului 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2015
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A3 1.9TDI, 2000 motor ALH
    Salutare la toata lumea. De ceva vreme, climatronicul sufla bucatele de bureti, care am cam inteles eu de ce, dar astazi am luat o mare groapa si acum cand pornesc climatronicul si apas butonul sa arunce aerul doar la parbriz, in grila aceea, se aude ca si cum ar flutura o punga batuta de vant si cu cat e mai tare ventilatorul si sunetul se accentueaza. O idee cineva ? Mai exista si altceva prin maruntaiele climatronicului, in afara de buretii aia, vreun fel de filtru ceva finut de hartie si sa se fi smuls ajungand aproape de grila aceea si acum sa-l fluture clima ? Multumesc anticipat pentru orice raspuns si drumuri bune
     
  13. Florian58

    Florian58 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 , 2.0 tdi CBAB , 2009
    Salutare ,

    Detin audi a3 8l , 1.6 avu , 2001 și întâmpin următoarea problema cu compresorul de la AC :

    Momentan sa explic puțin din simptome :

    - pe la începuturile lui pana sa pice scotea unele huruieli care se intensificau când acceleram .
    - freon a avut pana sa pice pentru ca bagă rece de trozneau gleznele

    Acum sa revenim la problema :

    - când a picat mașina erea la relanti și motorul sa oprit brusc
    - dacă in timp ce motorul este pornit cuplez aerul conditionat îmi oprește motorul imediat
    - din ce am observat cred ca este blocat și oprește cureaua de accesori urmand apoi sa se oprească motorul
    - in momentul de fata am scos mufa de la compresor sa nu apăs accidental pe clima și sa fac o boacănă mai mare in mers .

    Aștept părerile voastre cu ce ar putea fi și eventual rezolvarea problemei .

    Mulțumesc !
     
  14. bgdn 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2018
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    a3 8l 1.6 2001
    Salut,

    Am aceeași problema. A3 8L 1.6 (AVU) 2001 Climatronic.

    -Freon verificat
    -releu termocupla înlocuit (cel de sub baterie)
    -siguranțe toate ok
    -testat vcds fără erori
    -ECU verificat și e brici
    -cablaj verificat de la panoul de comanda din habitaclu pana la compresor și nu sunt probleme la fire
    - compresor pornește alimentat direct dar nu primește comanda (curent) când e mufat.
    - senzori presiune instalație ac ok
    -panou comanda habitaclu ok
    -ventilatorul mic de clima de pe termocupla pornește doar alimentat direct

    Pornesc A/C dar nu pornește compresorul și nici ventilatorul mic de pe termocupla.

    Menționez ca releul termocupla l-am schimbat cu unul nou dar aftermarket nu original. L-am luat pe cod.

    Toate verificările și testele au fost făcute de doua ori la 2 service-uri autorizate distincte.

    De 2 ani încerc sa remediez problema și nu reușesc sa-i dau de capăt.

    Ai reușit ceva? Dacă puteți ajuta cu un sfat e binevenit.

    Merci!
     
  15. gigi70moldo

    gigi70moldo 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP / A3 2002 1.9 TDI ASZ Stage 1 170hp(remap+exhaust)
    La mine la A3 la fel nu pornea din cauza unei sigurante/releu de e pusa pe baterie deoarece nu pornea ventilatorul -> nu pornea clima.
     
  16. capricosti

    capricosti 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A3, 1,6-75kw, 2001
    Am vazut intr-o postare mai veche o poza cu releul pt ventilator unde la cod apare litera K.(poza de mai jos)
    Pe releleul care il am eu pe masina la cod (acelasi cod) apare litera L. Fiecare are aceleasi inscriptionari, acelasi numar de pini. Difera codul SHO, pe al meu este 89 8971 000 si lipseste bulina alba din dreapta jos. Stie cineva daca sunt compatibile ? E posibil sa fie diferenta pt cazul Climatronic sau AC ?

    [​IMG]
     

Distribuie pagina asta