1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Achizitionare Audi TT Mk1 8N / Sfaturi diverse si recomandari

Discuție în 'Audi TT Mk1 (8N) (1998 - 2006)' creată de victor_borovina, 24 Iun 2007.

  1. octavian.stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2014
    Locație:
    Bucharest/ Romania
    Masina:
    Renault Clio, 1.5dci, 2008
    Buna seara tuturor! Incepand de astazi m-am alaturat si eu acestui forum. Ma gandesc destul de serios sa-mi schimb masina si daca tot am avut o slabiciune pentru modelul tt de cand ma stiu am zis ca acum e momentul sa-mi satisfac acest capriciu. Dupa ce am rasfoit site-ul Autovit.ro si cam tot ce tine de Romania am ajuns la concluzia ca mai bine ma duc in Germania (cam aceeasi bani, alta calitate). Am vazut ca pe la 7.000-8000e gasesc ceva decent. Avand 22 ani imi surade foarte tare ideea de roadster. Merg in mare parte singur cu masina, iar spatiul de depozitare pe care il are tt-ul roadster este suficient pentru mine plus ca de mic mi-am dorit o decapotabila. Motorul la care m-am gandit ar fi un 1.8t 180cp consider ca e suficient. Am citit tot ce s-a scris in sectiunea asta pagina cu pagina si in mare s-a vorbit de motorizari, cod motor, consum, tractiune si stabilitate. Sunt curios cum sta modelul roaster la capitolul izolatie fonica din cauza plafonului textil sau daca apar probleme ale mecanismului de rabatare a plafonului de-a lungul timpului sau daca sunt alte probleme pe care posesorii acestora ar putea sa mi le impartaseasca. Mentionez ca am 1.85 si 70kg deci din ce am inteles n-ar trebui sa-mi fac griji ca nu incap.
    E cineva din Bucuresti sau din imprejurimi care este binevoitor sa ne vedem la un suc/bere/cafea si cu ocazia asta sa pot arunca un ochi la masina si totodata sa ne cunoastem (din pacate nu am avut ocazia sa examinez un tt indeaproape pana acum si as vrea sa stiu in ce ma arunc) fac cinste! Multumesc anticipat!
     
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    S-a pus de multe ori intrebarea ce norma de poluare are motorul BAM 225cp fara nici un raspuns concret.
    Ieri am facut RAR-ul pt masina mea,un TT fabricat in octomrie 2001,cod motor BAM,226 CO2 si a iesit an 2002,Euro 3,tot 226 CO2 ca in actele originale.
    Am sa revin cat ma costa taxa de timbru verde.
     
  3. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    adibose colegul TTs se refera la faptul ca aici pe forum a fost o polemica privind faptul ca nu ar exista norma de poluare Euro 3 la motoarele cu benzina. El l-a asta facea referire. A avut dreptate pana la urma si motorul lui are norma de poluare Euro 3. Discutia despre norma de poluare a avut loc, intradevar, in topicul mentionat de tine.
     
  5. TibiB 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2015
    Locație:
    Breaza
    Masina:
    Audi TT 2000
    salutare si bine v-am gasit! sunt inebunit dupa Audit tt si vreau neaparat unul! dispun de vreo 5000 euro si inainte sa imi cumpar unul, model 2001-2003 cel mai probabil, as vrea sa stiu la ce ma pot astepta din partea lui. nu-s genul care sa forjeze masina, sa merg cu viteza sau o distrug prin toate gropile. sunt meticulos si am mare grija de ce-i al meu. am vazut ca in general au probleme la partea electrica. este cumva boala generala? in rest la piese nu mi-au parut foarte scumpe. AutoKarma are niste preturi super mici pentru diferite piese si consumabile. de luat audi tt, tot imi iau dar vreau sa stiu la ce ma pot astepta. de exemplu am o oferta pentru unul adus din spania de curand (in ianuarie).
     
  6. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    @TibiB ai consumat topicul asta?

    La ce probleme electrice te referi? la partea electrica de bord unde mai pica cate un ceas? sau la alt tip de probleme?
     
  7. TibiB 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2015
    Locație:
    Breaza
    Masina:
    Audi TT 2000
    da, la probleme cu ceasurile de pe bord ma refeream. am consultat aproape toate topicurile dar ma gandeam ca poate imi spune cineva daca e intr-adevar o masina buna, fiabila etc. ma intereseaza modelul de 180 cai. mi-ar fi placut si quattro dar cam ustura la consum. ca sa fiu mai explicit, gasesc un tt bun la maxim 5000euro?
     
  8. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Nu cred ca are rost sa te cramponezi la niste ceasuri de bord, nu o regula generala sa pice. Poti gasi un TT pana in 5k euro cu putin noroc chiar si in Germania, insa nu te astepta sa iei ceva sub 170.000 km
     
  9. TibiB 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2015
    Locație:
    Breaza
    Masina:
    Audi TT 2000
    nu ma astept in niciun caz sa gasesc sub 170k. nu il consider neaparat un impediment major. pana la urma e audi....sunt audi cu 500k ce merg perfect fiind intretinute cum trebuie. dealtfel, si eu am de gand sa o intretin pe "viitoarea". un distribuitor de uleiuri cu care si lucrez obisnuieste sa imi spuna ca la 300k abia si-a facut rodajul un audi
     
  10. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Cauta cu rabdare si atentie si vei gasi o masina buna. 5000 de euro cred ca este o suma suficienta pt o masina sanatoasa. succes
     
  11. Roland 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi B4 Cabrio 2.3 Mercedes CLK 200k
    Au trecut cateva luni bune de la postul meu, am ales un Mercedes CLK din 04 in care stau comfortabil....eu cel putin :D, dar nu m-am putut abtine si mi-am cumparat si un Audi, din pacate nu este TT-ul mult dorit (am avut ocazia acum 2 luni sa ma urc intr-unul si m-am bucurat ca v-am ascultat).
    Este vorba despre un B4 Cabriolet 2.3 benzina, dupa TT era favoritul meu. Va multumesc pentru sfat, a fost de folos. :D
     
  12. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    Poate ne prezinti si noua Cabrioletul pe pagina de prezentari! bafta
     
  13. cata50

    cata50 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Seat Leon 1P/Opel Astra G
    Salutare colegi, de ~ luna tot urmaresc ofertele cu TT-uri aflate la vanzare, iar zilele acestea mi-a sarit in ochi masina de mai jos:
    http://olx.ro/oferta/audi-tt-impecabil-180-cp-ID4eUde.html
    Intrebarea mea este daca a existat TT 8n cu norma euro 4, deoarece masina nu are taxa platita. Am citit topicul din link-ul aflat pe pagina anterioare, de unde a reiesit ca ar exista variante de euro 2 si euro 3.

    L.E. Masina se afla in tara din 2003.
     
    Ultima editare: 18 Sep 2015
  14. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Motoarele de 150 si 180cp incepand cu 2001 inclusiv sunt euro 4,pana in 2000 euro 2;cele de 225cp pana in 2000 sunt euro 2,din 2001 euro 3.
     
  15. cata50

    cata50 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Seat Leon 1P/Opel Astra G
    Multumesc frumos!
     
  16. Christina 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    TT
    Bună! Am și eu nevoie de un sfat. Vreau să achiziționez un TT <2005 cutie automata. Problema e că am tot auzit chestii negative despre cutiile automate la Audi, la modelele mai vechi. E adevărat? Mulțumesc.
     
  17. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Buna. Cand zici ca TT-ul 2000-2005 e o masina mai veche, suna ca si cum ar fi din preistorie. Nu e cazul, este o masina moderna. Apoi... cutiile automate nu sunt fabricate de Audi, de asta se ocupa doar cateva firme la nivel mondial (le numeri pe degetele de la o mana). Asta inseamna ca fiabilitatea cutiilor automate esta cam aceeasi la toate marcile de automobile, mai ales daca au aceeasi generatie de transmisie. De exemplu, cutia automata 09G de pe TT, care este facuta de japonezii de la Aisin, s-a folosit inclusiv pe Volkswagen Tiguan 2008 si mai nou. Deci nu este un model vechi. Mai mult decat atat, stiu cutie automata la un Audi A7 2012 care s-a defectat la 80.000 km. Deci nu conteaza atat vechimea masinii, cat modul de exploatare.

    O cutie de viteze automata este mai placuta la condus, insa se defecteaza mai repede decat una manuala. Daca o manuala duce si un milion de km, o automata poate rezista intre 100.000 si 350.000 de km (cum am spus, depinde foarte mult de modul de exploatare). Se poate repara inlocuind-o cu o cutie din dezmembrari (costa cam 1.000 de euro), se poate reconstrui (cam 2.000-2.500 de euro), sau se poate cumpara noua (in jur de 5.000 de euro).

    Strict sfat de achizitie: este doar o problema de BANI. Ai grija de la cine cumperi masina, si cat de mult a abuzat transmisia. Daca masina a fost a vreunui pusti care se credea la Formula 1, sunt sanse sa fie uzata cutia. Daca a avut mai multi proprietari, iara sunt sanse sa fie uzata. Cauta ceva cu cat mai putini fosti proprietari, care eventual sa fi fost femei. Apoi vezi cati kilometri a fost rulata - cu cat mai putini, cu atat mai bine. Si ultimul - fii pregatita sufleteste si financiar pentru inevitabil: cutia SE VA DEFECTA pana la urma. Daca alegi bine masina insa, e posibil sa nu se strice inainte sa te plictisesti de ea si s-o vinzi la randul tau.

    Precizez ca eu, in afara de TT, pe care il folosesc ocazional si la care am cutie manuala, intotdeauna prefer o cutie automata.

    09G.PNG
     
  18. Christina 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2016
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    TT
    victor_s Mulțumesc pentru răspuns. Am spus veche pentru că în prezent am un Saab din 2010. Ideea e că vreau să îau alta, și neapărat automată. Mă gândeam serios la TT dar nu vreau să am probleme cu ele.
     
  19. victor_s

    victor_s 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    80 B4 ABT + Allroad C5 AKE + TT 8N BAM + A4 B7 BRE
    Problemele cu siguranta apar. Nu are rost sa intram in detalii tehnice, dar o cutie automata se "consuma" cam la fel cum se consuma un disc de ambreiaj clasic. Si asta la orice masina, nu numai la TT. Tu le poti evita cu bani - cumparand o masina cu mai putini kilometri rulati, care evident e mai scumpa. Totusi nu este suficient doar atat, ar trebui sa stii si cine a condus masina respectiva. Daca a fost a vreunui boy-racer, care eventual a tinut-o numai in modul Sport, nu e o idee buna sa o cumperi. Din motivul asta cred eu ca e mai bine sa iei o masina condusa de o domnisoara/doamna - poate ca e putin zgariata pe ici, pe colo, dar mai putin probabil sa fi fost forjata. De fapt asta e problema cu TT-ul: masina este market-uita ca o masina sport, si atrage multi vitezomani. In schimb ea nu este construita ca o masina sport, dovada ca cutia de viteze automata este identica cu cea de pe VW Jetta.

    Daca tii cont de aceste doua aspecte, ar trebui sa iti mai dispara din frica. Dar chiar si asa, repet, fii pregatita sufleteste si financiar just in case.
     
    Christina apreciază asta.
  20. Ravnic Ciprian

    Ravnic Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi tt, 1.8 ajq, 2000
    am si eu o intrebare....desi sunt super multumit de TT-ul meu cu tractiune fata, 225 cp ( soft stage 1), ma intreb cum ar fi totusi un quattro de fabrica de 225 cp, daca sunt performante sesizabile intre ce am eu si un TT cu tractiune integrala. Chiar ma bate gandul sa imi cumpar un quattro dupa ce il vand p-asta ( tot roadster bineinteles, coupe-ul mi se pare o chestie dubioasa avand in vedere ca daca pui 2 iepuri in spate ai ocupat tot spatiul). Ramane intrebarea de baza: ce motorizare recomandati? APX- euro 2 din cate stiu eu,( corectati-ma daca gresesc) taxa inmatriculare 765 euro, sau BAM-euro 3, taxa inmatriculare dubla-1318 euro? Am auzit ca BAM-ul ar fi cel mai reusit motor de pe TT, in sensul de cel mai fiabil si rezistent, pistoane forjate si alte chestii heavy-duty. De APX nu stiu nimic , poate imi dati si mie cateva sfaturi sau pareri.
     

Distribuie pagina asta