1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. bx3m

    bx3m Silver Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 (CAHA), 2011
    Aeroterma o verifici singur, ii dai pe manual si cresti turatia, vezi daca se tureaza.
     
  2. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    Aeroterma se tureaza creste turatie incontinuu de la 5-6-7-8-9-10-11-12 deci creste .
     
    Bocanici Adrian apreciază asta.
  3. Bocanici Adrian Banned

    Înscris:
    29 Iun 2020
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a6 , 3.0 tdi quattro 225 cai, 2006
    Salut,
    La masina mea un Audi A6 2006 3.0 tdi quattro, trebuie schimbat compresorul de clima. Problema este ca nu gasesc cu fulie de 130 mm ca si cel vechi care s-a stricat. Probabil as gasi direct la reprezentanta Audi dar cred ca este in jur de 1000 €uro. Credeti ca ar fi compatibil unul cu fulie de 100 mm ? Cand caut codul pe siteuri imi da cu fulie de 100 mm mai multe firme si imi scrie ca sunt compatibile cu referinta pe care o caut eu 4F0 260 805S. Multumesc.
     
    Lucian-Arad apreciază asta.
  4. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Bocanici Adrian, codul nou este 4F0260805AG si reprezinta un comprespor cu fulia de 100mm, pe care-l poti monta linistit.
     
    Bocanici Adrian apreciază asta.
  5. Bocanici Adrian Banned

    Înscris:
    29 Iun 2020
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a6 , 3.0 tdi quattro 225 cai, 2006
    Mersi pt raspuns. Deci sa inteleg ca dimensiunea fuliei nu influenteaza marimea curelei de accesorii? Nu ma pricep si nu inteleg cum ar putea fi schimbat chiar daca fulia este mai mica... Deci pot lua cu incredere orice compresor compatibil cu referinta 4F0 260 805 AG chiar daca fulia este de 100mm??
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Logic ca o influenteaza si iti trebuie alta curea. Mergi la mecanic si lasa intrebarile. Pentru ca tu dupa cum pui intrebarile iti da cu virgula anumite aspecte. Daca apare echivalenta in program ce mai intrebi ? Si iti spun eu ca o piesa SH este tot una SH si poate fi la fel chiar mai proasta decat ai tu. Se gasesc piese noi conform codului avut de tine. Compresorul nu este facut de Audi ci de un producator de piese. Cumperi unul nou AM facut de cei care produc compresoare. Cand te inscrii pe un forum nu incepi cu intrebarile ci incepi cu cititul pentru ca forumul asta nu are mesaje scrise degeaba. Asa ca pune "ochiul" si citeste integral acest topic si nu numai acest topic si lasa intrebarile.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Cine ti-a zis ca al tau compresor are fulia de 130mm si altul nu este compatibil ?
    Cumperi compresor sh/nou dupa codul OE sau evhivalenta Denso (acest brand fabrica si compresorul OE).
     
  8. Florinmiron 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 Avant 2011 2.0 tdi CAHA Multitronic
    Salutare!
    Am citit pe aici dar nu am gasit un raspuns la problema mea.
    Am observat ca la viteze ridicate (160 km/h) nu mai baga rece, afara fiind temperatura de 35 de grade Celsius. Ca sa incerc sa descriu mai bine problema cu cat viteza masinii creste cu atat aerul este din ce in ce mai putin rece, deja de pe la 120 km sa nu mai fie placut. Cred ca are de-aface cu turatia motorului. In oras la viteze mici aerul e rece, dar nu cum ar trebui, nici cu temperatura pe LO, ca la alte masini. Conducta de Ac de la motor e transpirata (nu inghetata), nu are nici o eroare pe VCDS si instalatia de AC este umpluta cu freon, nu pierde. Masina are AC cu afisaj.
    Aveti vreo idee? Sa fie fulia, compresorul?
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La mecanic si electrician profesionist care sa faca niste investigatii ai fost ? Ai verificat compresorul cu VCDS-ul si toata instalatia de AC in blocurile de masura cu VCDS-ul ? Ai verificat presiunile de lucru ale compresorului cu VCDS-ul, presiuni pentru instalatia de joasa si inalta ale sistemului AC ? Ai facut si verificat absolut tot ce este scris aici in topic si in toate celelalte topicuri, despre instalatia de AC, existente pe forum ?
    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.
    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  10. DRAGOS 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2015
    Locație:
    SATU MARE
    Masina:
    AUDI A 6, 3000 CC QUATRO 2009
    Unde sunt amplasate cele două filtre?
    Multumesc.
     
    Ultima editare: 7 Iul 2020 la 11:36

Distribuie pagina asta