1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Aer Conditionat - Climatronic la A6 C6 - discutii diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Cservice000, 17 Apr 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poftim: https://www.audiworld.com/forums/a4...n-34/wheres-air-flow-flap-motor-g113-2383255/

    mai precis: https://www.audiworld.com/forums/a6...n-7/air-flow-flap-position-motor-v71-2893085/

    Mai precis trebuie sa schimbi Flapsul - Motorasul - Voletul - Actuatorul V71 care are senzorul G113 in el.

    https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/15475/

    L-am gasit in fix 2 minute. Cred ca si tu l-ai fi putut localiza. Bafta

    Atentie: Imaginea este de la un alt model de Audi nu de la masina ta din profil dar sunt sigur ca este aceeasi si la masina ta.

    Flaps - Voleti - Actuatoare - Motorase sistem AC.jpg
     
  2. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Multumesc, am vazut si eu pe Google dar numai de A4 si cum clima nu e la fel, am zis sa intreb pe forum.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Eu cred ca sunt la fel. Si ce am atasat eu nu sunt doar link-uri pentru A4.
     
    marianu apreciază asta.
  4. Mark Mark 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2020
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2.0 2006 BRE
    Cine poate să îmi dea un răspuns dacă pe modelul meu există supapă de expansiune sau doar filtru ? Am fost pentru curățare instalație climă și mi-au spus că este posibil să fie doar filtru.

    Screenshot_20201016_181637_com.android.chrome.jpg
     
    Schatten05 apreciază asta.
  5. Dan.acer 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2020
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    a6 c6 4f 3.0 quattro
    Buna seara,
    Am modulul climatronic defect (A6 C6 3.0 TDI - masina din profil). Nu trimite comanda pentru ventilatoare iar partea stanga nu se pot selecta nici butoanele, nici functiile. Cand am achizitionat masina, vanzatorul mi-a dat si un alt modul care dupa cum spunea dumnealui ar trebui codat ... caci ultima litera din serie este diferita (atasez foto) .Credeti ca sunt compatibile si daca da unde as putea sa fac aceasta codare ? Multumesc
    Serie modul original 4F2 820 043 R iar serie modul nou 4F2 820 043 H
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    La reprezentanta.
     
  7. Dan.acer 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2020
    Locație:
    targoviste
    Masina:
    a6 c6 4f 3.0 quattro
    :cold: Mi e frica si sa ma gandesc ca trebuie sa ajung acolo.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  8. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Salutare,

    Am urmatoarele erori in urma scanarii cu VCDS:

    Wednesday,09,December,2020,19:18:40:04550
    VCDS Version: Release 15.7.0 Running on Windows 7 x64

    Address 08: Auto HVAC Labels: 4F0-910-043.lbl
    Control Module Part Number: 4F0 910 043 B HW: 4F1 820 043 AK
    Component and/or Version: KLIMABETAETIGUNGH30 0080
    Software Coding: 0524292
    Work Shop Code: WSC 02325 785 00200
    VCID: 1D25F9535DB13BEA1446979-8048
    2 Faults Found:

    00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
    002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100010
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 182
    Mileage: 254236 km
    Time Indication: 0
    Date: 2020.11.22
    Time: 15:56:16

    Freeze Frame:
    Temperature: 87.0°C

    00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor (G395)
    004 - No Signal/Communication
    Freeze Frame:
    Fault Status: 01100100
    Fault Priority: 3
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 146
    Mileage: 254497 km
    Time Indication: 0
    Date: 2020.12.06
    Time: 20:17:34

    Problema este urmatoarea: cum pornesc motorul, cum incepoe sa vajaie si ventilatorul de la clima, la viteza maxima, desi climatronicul este oprit.
    Banuiesc ca trebuie sa schimb pompa de apa si senzorul ala G395 ?

    Mersi
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine ti-a facut diagnoza era cofetar ? De ce va cumparati voi diagnoza aiurea-n tramvai daca nu stiti sa o folositi ?
    La electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Logic ca da. Asta pentru inceput. Urmatorul pas este sa faci ce ti-am scris mai sus pentru a reface diagnoza pentru ca sa vezi daca a ramas ceva de facut sau mai apar alte erori legate de clima = sistemul AC.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atasez schema electrica a mufei compresorului, in caz ca vreti sa o verificati.
     
  11. gr10mmc

    gr10mmc 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    audi A6, 2.0 / CAGB - 2010
    Salut,
    In final, cum ai rezolvat ? Aceeasi problema o am si eu. Zi faina sa ai.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  12. raul2662x 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 10.2008
    Salutare,
    Se poate schimba fulia de la compresorul de AC direct pe masina A6 C6, 2.0tdi BRE, masina din profil ? Am observat ca e spatiul cam mic si as avea doua sanse, ori sa demontez fata masinii, ori sa demontez compresorul. Chestia e ca as dori sa stiu daca pot face asta fara sa decuplez conductele din compresor sau sa ma apuc sa demontez toata fata pentru o simpla fulie.
    Adica as putea demonta compresorul din prinderile lui, iar apoi sa scot fulia si sa-l prind inapoi ?
     
    Schatten05 apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pui tot botul masinii in pozitia "service". Adica demontezi tragerul (fata masinii) de pe pozitie in pozitia "service". Sunt niste cale de fixare cu un surub interior ce se monteaza in locul de fixare al tragerului de sasiul masinii (adica in cele 4 suruburi) si care regleaza distanta tragerului pentru pozitia service.
    Acele cale nu permit deplaserea nefireasca si miscarea de pe pozitia initiala de reglaj a tragerului. Fara aceste cale se misca toata fata si se deregleaza bara fata, farurile, etc. Nu intreba cum arata si cum se folosesc aceste cale, pentru ca in cazul asta iti recomand sa mergi la un bun mecanic.
     
    Schatten05 și raul2662x apreciază asta.
  14. raul2662x 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 10.2008
    Am făcut astăzi operațiunea și nu a fost nevoie de demontat bara, tragger, etc. Operațiunea s-a făcut simplu cu compresorul demontat , lăsat unpic in jos (practic îl țineau conductele). A fost nevoie doar de demontat scutul și șuruburile de prindere ale compresorului si de o presa simpla de fulii (cea cu 3 prinderi pe laterale). Poate ajuta pe cineva.

    Am comandat fulia cu tot cu angrenaj, le-am montat astăzi dar am avut ghinionul sa mi se blocheze compresorul de tot și să-mi rupă din nou angrenajul din fulie, de aceasta data stricându-se doar filetul cuplajului elastic, acesta căzând in scut.
    Pe vechea fulie aveam alt tip, cel care se rupe efectiv și care rămâne prins de axul compresorului, de altfel o mare bătaie de cap. Codul fuliei noua cu tot cu acest cuplaj este Thermotec KTT040111. Mare atenție tuturor celor care pun aceasta fulie, înainte de a monta, sa demontați distantierul (șaiba) de pe filetul axului, altfel nu veți putea înfileta cuplajul.

    Așadar, v-as rămâne recunoscător dacă mi-ați putea spune ce tipuri de compresoare se potrivesc plug&play pe acest model. Citisem undeva de Sanden, Denso și Valeo, sper sa nu scriu vreo prostie, dar din păcate nu știu ce coduri sa caut.

    Am uitat sa menționez și cel mai important aspect, s-a făcut și verificarea instalației astăzi și totul este in regula, prin urmare ma vad nevoit sa îl cumpăr sh și din aceasta cauza căutam concret codurile lor, cât ăștia din dezmembrări nu știu , și am mai pățit cazuri de genul, comanzi și îți vine cu totul altceva!

    Investiția într-unul nou nu merita pentru că m-ar pune iar in investitii in radiator, filtru uscător și ce mai trebuie pentru acordarea garanției. N-au un an cele de pe mașina!
     
    Schatten05 apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Denso, Hella, NRF sau Nissens. Cumpara-l in baza VIN-ului.

    Daca ai span in instalatie, la acelasi lucru te obliga si un compresor SH (care nu stii cat te tine, majoritatea C6-lor din dezmembrari sunt 2005-2008, deci minim 13 ani).
     
  16. raul2662x 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 10.2008
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @raul2662x Ala este Polcar (brand polonez), nu este Denso.
    Cumpara si monteaza Denso DCP02040.
     
    raul2662x apreciază asta.
  18. raul2662x 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6, 2.0TDI, 10.2008
    Va salut din nou! :)
    La spusele colegului @audi66, caruia ii si multumesc pe aceasta cale pentru faptul ca mi-a raspuns foarte prompt celor scrise de mine, am cumparat Denso DCP02040. Am asteptat pana acum dupa el si mi-am dat seama ca mi-a venit cu totul o alta piesa, si anume Denso DCP 32045!
    Din cate am inteles acesta se potriveste pe unele modele de audi, dar in special se potriveste perfect pe toate Passat-urile 2.0, fiind defapt echivalent 7SEU17C, iar ca prinderi mi s-a specificat ca sunt identice, si intradevar chiar par identice...
    Acest 7SEU17C mi-a fost dat inclusiv de cei de la Denso, ca fiind potrivit pentru masina in cauza (si anume 2.0BRE, fiind model din luna 10.2008). Probabil inainte a mai fost schimbat compresorul, nu inteleg de ce eu aveam pe masina 6SEU14C din 2007, dar ma rog, nu asta este problema!

    Acum, problema mare este ca acest DCP32045 are fulia cu 10mm mai mare, in loc de 100, are 110! Intrebarea mea este, daca pot monta compresorul asta pe masina, schimband bineinteles cureaua de accesorii cu una mai mare (actual 1613mm ---> 1635mm)
    Ar fi in regula? Oricum nu mai vreau sa aud de 6SEU14C, efectiv simt ca cedez nervos cu piesa asta si nu cred ca mai am iar rabdarea necesara sa fac retur! :)
     
    Schatten05 apreciază asta.
  19. bx3m

    bx3m Gold Member

    Înscris:
    5 Mai 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 (CGQB), 2013
    O fulie mai mare nu ti-ar modifica si numarul de turatii al celorlalte componente ce se invart pe cureaua de accesorii? Mai mult ca sigur da, dar nu stiu ce influenta are...
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Il faci retur sau schimbi fulia cu cea care trebuie sa fie pe masina ta (se gaseste fulie compresor noua - cea cu ambreiaj - exact cum trebuie sa ai tu pe masina).
    Nu montezi alta curea pentru ca atunci cand trebuie curea noua se cauta conform seriei de sasiu si tu avand montat ceva aiurea si neconform vor fi mereu probleme. Ai fost la niste agarici care repara sisteme AC. Vai mama lor si aia la care ai fost si aia care ti-au livrat piesa asta neconforma. Nu mai face improvizatii.
    In loc sa cumperi conform seriei de sasiu ai cumparat aiurea' n tramvai. Asta patesti cand comanzi pe net si va meritati soarta in loc sa mergeti fizic la magazin de piese auto cu piesa care va trebuie in mana adica cea scoasa de pe masina.

    Uite compresorul de pe masina ta care este si pe masina mea din profil cu acelasi cod motor.

    Compresor AC A4 B7 -.jpg
     

Distribuie pagina asta