1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B5 - probleme - schimbare kit - ce cumparam - etc.

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de daniel_, 13 Ian 2009.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cilindru ambreiaj schimbat,nu este nevoie sa demontati cutie etc doar vasul de expansiune si eventual ridicata masina pe un crick pe roata din stanga,pozitia este dificila dar nu imposibila,posibil sa trebuiasca un al doilea operator pentru montarea piesei si ptr aerisirea sistemului.
    De mare ajutor este schema de la postul 598.
    Pentru alte detalii ma puteti contacta.
     
    Ultima editare: 29 Aug 2018
  2. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Salut ! A4 b5 din 98 (1.6 AHL ) are ambreiaj cu masa simpla sau dubla ?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Simpla, este motor benzina. Asta aflai daca rasfoiai si tu singur internetul asta nemariginit. Invatati sa va ajutati si singuri pentru niste lucruri simple.
     
  4. Adelin2042

    Adelin2042 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2017
    Locație:
    Rm. Vâlcea
    Masina:
    Audi A4 b5 Sedan, 1.6 AHL , 1999
    Am zis sa intreb aici oameni care chiar stiu, deoarece pe net gasesti fel si fel de raspunsuri. Am cautat pe un site de piese si am gasit si cu masa simpla si cu dubla, de aceea eram in dilema. Multumesc frumos, zi faina !
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Lucrurile sunt nitel mai complicate.
    Incepand cu codul motor: 060001 pe AHL s-a pus masa dubla. :) Succes.
     
    Ultima editare: 29 Aug 2018
  6. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    Salutare,
    Am si eu o problema, azi am vrut sa plec si eu cu masina dar surpriza, nu mai pot baga in viteza si pedala de ambreiaj e la podea, nu se ridica de acolo. Cand am schimbat ambreiajul acum 2000 km cei de la service mi-au zis ca am si pompa ambreiaj defecta pentru ca se ridica pana la jumatate cum trebuie si restul de cursa pana sus scapa , iar la apasare la fel , pana la jumate era zona moarta si apoi se simtea ca actioneaza pompa. Acum nu stiu ce sa fie: pompa de la pedala sau cea de pe cutie ? Aveti ceva idei ? sau la mine e doar o pompa ?
     
  7. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    Tocmai am gasit buba. E la pompa de ambreiaj, cea de la pedala, am burduful spart. Am desfacut-o din suruburi (mare chin) dar nu reusesc sa o scot din cauza conductei din spate. Aveti idee cum se desface acea conducta din pompa ? poza pompei e mai jos cu partea problema incercuita.Stima
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Schimba pompa de ambreiaj si montezi una noua marca Sachs ori Luck sau originala nu altceva. Ii ajunge pompei de pe masina ta atatia ani si apasari.

    Dupa cum intrebi nu prea te pricepi si te sfatuiesc sa mergi la un bun mecanic. Bafta.
     
  9. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    Am schimbat-o. Conducta respectiva trebuia desfacuta inainte de a demonta pompa, asa ca am strans suruburile la loc si am desfacut conducta pe la compartimentul motor. E cam greu pentru ca accesul se face prin spaatele tulumbei de frana si apoi totul a fost usor de demontat pompa
    Montat cea noua, pus conducta la loc, aerisirea, pe la receptor (cel de pe cutie) si voila merge ca noua.
    La mecanici nu fac decat ceea ce nu pot (adica sa imi trebuiasca elevator) in rest am facut cu mainile mele , de la schimbat chiulasa, facut distributie, schimbat supape, schimbat simeringuri supape, schimbat lant distributie si patina. Nu am incredere prea mare in "mecanicii" care ii avem.

    P.S.:

    Pompa am montat marca Sachs, tot asa aveam si pe masina si cred ca era originala ca are si cerculetele pe ea de la Audi, plus o stanta cu 1994
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe Audi am intalnit pistonase doar fabricate de Sachs si TRW. Deci, ai facut o alegere buna.
     
    AudiSport125 apreciază asta.
  11. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    De acolo cred ca vine si pretul nesimtit de la Unix 850 ron pentru o pompita.
    O intrebare as mai avea: cand am facut aerisirea am depistat ca la vasul de la lichidul de frana acel "stut" in care este baga furtunul de la pompa de ambreiaj este astupat din turnare, asa trebuie sa fie ?
     
  12. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    La autokarma, de exemplu, pompa Luk costa 532 lei. Ai variante mai accesibile ca Unix-ul și Bardi în București.
     
  13. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    unix e peste drum de mine :))) si cum am vrut ca azi sa o termin , asa ca nu am mai stat la discutii :)))
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu am vazut acel stut asa cum zici tu "astupat din turnare" la masinile cu cutie automata, unde nu e nevoie de lichid pentru ambreiaj.
    E lasat insa acolo stutul, iar daca folosesti vasul la o masina cu cutie manuala, tai frumos dopul si infingi furtunul cilindrului de ambreiaj in stut.
     
  15. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    Multam mult
     
  16. AlexZ

    AlexZ 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8T Quattro Facelift APU
    Salut! Am un a4 b5 1.8t quattro si mere bine doar ca apas pedala de ambreiaj... pana jos si cupleza sus de tot... anul trecut am schimbat volanta si ambreiajul am pus Luk ce avea si masina... cum fac sa cupleze mai jos ambreiajul? Se reglează? Sau este ceva stricat...?
     
  17. Audi a4b5 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2016
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi a4 1.9 2000
    O întrebare colegi: a montat cineva kit ambreiaj cu volanta dubla ceva variante mai ieftine ? Stiu că toată lumea recomanda Luk și Sachs dar nicăieri nu am găsit păreri despre alte variante.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pentru ca nu sunt altii care fac ambreiaje. Doar Valeo mai face ceva, cu masa simpla.
    Cumpara ce trebuie pentru masina ta nu umbla dupa chilipiruri ca mai mult vei pierde.
     
  19. MARIUS AUDI

    MARIUS AUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI AJM 210hp stge 3 2001 A4 B5 Avant 1.9 TDI AHU 160hp stge 2 1998
    Salut la toata lumea,
    Am cumparat recent un A4 B5 cod motor AJM. Masina e modificata total ca putere scoate 210 cp. Problema care o am vine de la volanta care a fost cu masa dubla, s-a stricat si fostul a considerat ca volanta nu are cum sa tina astfel de putere si a montat un kit de ambreaj cu masa simpla SH verificat la strung.
    Problema care apare este ca la plecare de pe loc apar trepidati = suturi daca se pleaca subturat 1.000 - 1.500 rpm (asta banuiesc ca este din cauza volantei)
    Si a 2-a problema la care nu gasesc raspums este ca dupa ce merg 10-15 km si se incalzeste, apare un zdranganit urat care dispare total cand apas pedala de ambreaj si repare treptat pe masura ce o eliberez. Multumesc.
     
  20. MARIUS AUDI

    MARIUS AUDI 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2016
    Locație:
    Valcea
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI AJM 210hp stge 3 2001 A4 B5 Avant 1.9 TDI AHU 160hp stge 2 1998
    Nu stie nimeni de la ce ar putea fi problema ?
     

Distribuie pagina asta