1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Salutari! Am un a4 2014 2.0 tdi 136 cai si de ceva timp la rece se aude un carait parca daca stau la 1m-2 , daca ma apropii parca nu se aude chiar asa, ambreiajul nu patineaza deloc , insa de cand am luat masina de 10k km cand apas ambreiajul mai ales in treapta 1 smuceste , si in a2a si tot asa descrescator (asta daca las de tot acceleratia), daca mentin cumva putin acceleratia cand apas ambreiajul nu mai smuceste si ma intreb oare daca asa trebuie schimbate vitezele sau trebuie lasata acceleratia de tot si e o problema la masina mea. Si inca ceva, cand plec doar pentru prima oara de pe loc la rece se simte un agatat cu sunet metalic din acceleratie, in rest nu tremura la plecari de pe loc sau alte simptome, ambreiajul prinde jos..ma poate ajuta cineva cu o parere pana ajung in service? Oare o fii volanta?
     
    Ultima editare: 13 Iul 2019
  2. Alexandru Pelin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2019
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8,2.0 TDI, 2010
    Salutari! Tocmai ce am achizitionat un A4 2010 2.0 TDI 136 CP CAGB si de cand am verificat-o am stiut ca trebuie sa inlocuiesc volanta + kitul de ambreiaj. Am citit toate paginile din acest topic si nu prea am gasit raspunsuri in legatura cu aceasta motorizare. Am decis sa cumpar un kit de ambreiaj cu tot cu volanta de la autokarma, iar cei de acolo mi-au spus ca le apare ca as avea pe masina ba luk, ba sachs si sa demontez si dupa ce vad ce avea sa comand piesa noua. Intrebarea mea este daca cumpar un kit complet mai conteaza ce era inainte pe masina? Si daca este necesar sa inlocuiesc cele 3 piese mentionate prin acest topic?!

    Si daca ma poate ajuta cu niste coduri pt kitul de ambreiaj + volant, as fi foarte recunoscator. ( VIN: WAUZZZ8K8AA038768)
    Stima!
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Intai demontezi, apoi cumperi cum este acum pe masina. Poti cumpara ce vrei, dar mergi pe riscul tau. Au fost montate ambele kituri si de aceea nu stie nimeni cu exactitate ce ai acum.
     
  4. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    Alexandru Pelin. Nu are importanta ce ai avut pe masina si ce marca de kit ambreaj vrei sa cumperi. Am exact aceeasi motorizare ca si tine si acelasi an, de curand am schimbat si eu kitul de ambreaj si era cel original si anume SACHS. La tine ca este LUK sau SACHS nu are importanta si daca nu a fost deloc schimbat si este pentru prima data atunci cu siguranta ai SACHS. Cel mai important este sa alegi KIT complet aceeasi marca. VOLANTA, AMBREAJ, PLACA DE PRESIUNE, SI ROLA. Atentie unii fac prostia de exp cumpara volant, ambreaj si placa de la SACH sa zicem si ROLA de la LUK. Ai mare grija nu fa tampenia asta. Toate piesele sa fie complet cu suruburi de la SACHS. iti recomand
     
  5. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Poti cumpara oricare vrei Sachs sau Luk atata timp cat schimbi tot kit-ul. Din experienta proprie si a multor altora cu sachs, discul patineaza dupa 10k km, volanta bate, troncane, tremura etc., ti-as recomanda sa mergi pe luk. Cele 3 piese reproiectate se schimba obligatoriu.
     
  6. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Subscriu faptul ca Sachs-ul bate dupa 10k km si tremura la plecarea de pe loc. Cand am dat-o jos avea joc in toate partile Am pus Luk si am scapat de problema.
     
  7. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    Pentru cei care vb aiurea si mai spun din experienta proprie. Voi va auziti ce vb sau ati nimerit si voi 1-2 kituri de ambreaj sa fie cu o problema si gata SACHS bate patineaza troncane etc. oameni buni Fie LUK sau SACHS si de ce nu VALEO sunt cei mai mari brand-uri de ambreaje. Dar din fabrica majoritatea masinilor audi vin cu KIT SACHS. Asta nu inseamna ca de ai pus tu LUK gata ai scapat de problema. Ai nimerit un KIT bun. Dar ca si concluzie de vb din experienta proprie mai bine vb cu Service-uri auto ce tipuri de ambreaje lucreaza ei si de ce. Majoritate lucreaza cu SACHS pentru ca sunt recomandate si de AUDI deoarece vin instalate din fabrica cu asa ceva. Nu mai prostiti lumea ca din anumite motive nu stiu ce. pana la urma urmei orice KIT de ambreaj are garantie, si pe langa asta mai conteaza cum a fost montat si evident a fost piesele degresate? sunt mai multi factori ce trebuie tinut cont. Scrie in instructiuni. Stiu si eu pe cineva care a montat pe o masina KIT nou LUK si el nu l-a degresat deloc cu spray de frane de exp. Si dupa 1000 km patina ambreajul asta datorita faptului ca, piesele cand sunt fabricate sunt date cu un strat de ulei foarte subtire ca piesele la vanzare sa reziste sa nu rugineasca. Pentru a isi pastra proprietatile. Chiar si cuie cand cumperi sunt unsuroase. Deci va rog nu mai duceti lumea in eroare daca voi ati nimerit un KIT defect sau a fost montat necorespunzator. Iar legat de ce am specificat aceste surse vin direct de la REPREZENTANTA AUDI de aici din GERMANIA.
     
    MDU apreciază asta.
  8. Q12 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI Q5 2.0 TDI CNHA QUATTRO
    Salutare! Va solicit ajutorul in identificarea unei piese. Sunt posesorul unui Audi A4 quattro 2.0 tdi manual 190 cp (cod motor CNHA) cu 180000 km si m.am hotărât sa schimb ambreiajul si volanta. Am desfăcut, kitul de ambreiaj este Luk si l.am găsit in magazinele de profil, insa volanta (tot Luk) este imposibil de găsit, in afara de rețeaua Porsche unde se apropie de 7000 ron.Pe siteul Luk si ale magazinelor de profil nu am reusit sa găsesc decat varianta pt S -tronic iar preturile sunt decente, aprox 2000 ron, insa pentru cutie manuala absolut nimic. Codul volantei desfacute de pe masina este 0b2105266 AC. Mi s-a spus (din practica de service) ca ar fi compatibila volanta Luk de pe motorul 2.0 tdi de 177 cp,tot cutie manuala, dar nu am găsit nimic cert. Ma gandesc totusi ca un echivalent la Luk trebuie sa fie, doar nu s-au apucat Audi sa faca volante doar pt tipul asta de motor cu cutie manuala. Multumesc pentru ajutor!
     
  9. AudiChr.

    AudiChr. 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Negrești-Oaș
    Masina:
    Audi A4 B8 avant Sline, 2.0 TDI, 2009 cod motor CAGC.
    Salut,
    Încearcă SACHS. Eu am cutie manuală și am pus SACHS. Era defapt tot SACHS înainte. Dar nu cred ca ar fi vreo problemă.
     
  10. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    AudiChr, vorbești prostii.

    @Q12 Mașina (mai exact motorizarea) e prea noua și nu prea găsești piese aftermarket pentru ea, de aia nu e public codul pe LUK și nici LUK nu a pornit vânzarea aftermarket. Nu știu care sunt șansele sa se potrivească de la 177, dar nu ar fi exclus.

    E defecta volanta? Dacă nu, fa ceva cu kitul, ca se poate recondiționa, și îți vezi de treaba.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  11. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Vei gasi doar pe original, abia gasesti acum la motorul meu varianta aftermarket Luk, ce are un cost de 4000-5000 lei.
     
  12. Karolin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI 224CP ATB
    @Q12 iti recomand sa treci pe Sachs majoritatea masinilor Audi vin din fabrica cu Sachs. Vb din surse de aici de la Audi Germania. Intradevar Luk nu a dat inca drumul productiei aftermarket pe piata. Mergi linistit pe Sachs sunt si mai fiabile fata de Luk.
     
  13. Q12 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI Q5 2.0 TDI CNHA QUATTRO
    Multumesc pentru informații. Am incercat și la Sachs, kitul de ambreiaj se gaseste insa NU si volanta. Se pare ca Audi vor sa detina monopolul la aceste piese.M s.a confirmat ca aceeași problema este si la motoarele CNHC, CSUA si CSUB ( la cutiile manuale).
     
    Johnosy apreciază asta.
  14. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Și totuși, la 180000km ce probleme are volanta, bate?

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
  15. AudiChr.

    AudiChr. 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2016
    Locație:
    Negrești-Oaș
    Masina:
    Audi A4 B8 avant Sline, 2.0 TDI, 2009 cod motor CAGC.
    arazvan2002 nu am spus prostii. Mașina mea a venit din fabrica cu SACHS masa dublă. A început sa îmi bată volanta undeva pe la 190000 km. Și am schimbat tot kitul tot de la SACHS. Până in prezent se comporta bine. Acuma nu știu dacă pe mașinile mai noi decât a mea montează LUK sau tot SACHS.
     
  16. Q12 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI Q5 2.0 TDI CNHA QUATTRO
    Nu bate foarte tare, exista un zgomot si la oprirea motorului, dar ce este cel mai deranjant este ca patineaza intre a intaia si a doua si cum la noi se tot intalneste traficul de genul asta (Bucuresti, statiuni montane, litoral), vroiam sa schimb tot si sa stau liniștit (cel putin o perioada).Oricum, am convingerea ca exista pe aftermarket volanta care imi trebuie insa doar un insider Audi (sau Luk) poate stii. P.S. Este rara într-adevăr combinatia, dar ma bucur de ultimele clipe ale cutiei manuale; viitorul va fi oricum automat.
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Degeaba îți spune un insider care e codul LUK dacă nu e disponibil la comanda.
    La motorul asta am văzut ca piesa de care se prinde volanta e diferita fata de celelalte motoare 5. E la fel ca la motoarele pe benzina după 2008.
    Daca o ai pe a ta data jos la un service, comanda un ambreiaj complet de motor de 177 și compara volantele apoi vezi dacă volanta se pupa acolo pe piesa aia fiindcă ea întra pe un ghidaj. Diferența la motorul tău e ca volanta e posibil sa aibă și pendul, e diferita intern fata de celelalte. Vezi ssp despre motorul tău. Îl atașez mai târziu.

    Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
     
    Q12 apreciază asta.
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Va cumparati piese dupa ce demontati, nu inainte. Cine nu face asta isi bate joc de banii lui. Chiar daca trebuie sa cumparati piesa originala nu inteleg de ce va tot vaitati cat costa. Cand v-ati cumparat marca asta de masina nu v-ati gandit ca trebuie sa faceti si reparatii ? Va tot vaitati cat costa o piesa. Inseamna ca nu va permiteti marca asta de masina. Nu inteleg ce tot scrieti pe forum ca piesele sunt scumpe. Da, sunt scumpe si marca asta este scumpa la intretinere. Nu pentru a ne plange exista forumul ci despre cum rezolvam problema indiferent de costuri si "nu cu ieftineala".
     
  19. Fan-6

    Fan-6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2018
    Locație:
    Lincolnshire-UK
    Masina:
    Audi A4 B8-2014 1.8TFSI(170CP) S-LINE PLUS
    Mdaaa..in final am mers pe Kit.ul LuK.
     
  20. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    In caz ca nu stiai, kit-urile din fabrica au alta calitate fata de cele AM. Am schimbat 2 volant-uri, montate corespunzator -degresate de mana mea, si dupa 5000, respectiv 15k km au inceput sa bata si sa trepideze la plecarea de pe loc. Cand le-am dat jos aveau joc in toate partile.
    Am vb cu un mecanic de la Porsche si mi-a spus ca a schimbat la o masina 3 kit-uri(Sachs cu stanta OEM), pe garantie , cu aceleasi simptome : bataie in pedala, sunet metalic de volant, trepidat la plecarea de pe loc.
    De ce la B6 1.9 TDI au mers , in majoritatea cazurilor, cu LUK si nu au avut probleme (cunosc kit original cu 300k km) si la B7 pica in draci?
     

Distribuie pagina asta