1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. A4CAGBLove 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8, CAGB 136 CP, 2009
    Salut. Am un Audi A4 2009 Euro 5.Cod motor: CAGB.
    Tip transmisie: Manuala
    As vrea sa va explic totul. Pe acest tip de motor, vine kit de ambreiaj LUK sau SACHS. Am intervenit asupra kit-ului de ambreiaj si volant deoarece imi batea volantul la rece. Am zis sa schimb tot kit-ul intr-un service autorizat RAR. Am mers sa il schimb, l-am demontat si s-a constat ca kit-ul este Sachs. Zis si facut, am comandat kit-ul de la reprezentanta SACHS. (3.200 lei ). Am plecat cu masina fericit ca am schimbat kit-ul si nu mai am problema. Dupa 2 luni, am revenit la service deoarece in momentul in care solicitam ambreiajul in regim de mers in oras, se auzea un scartait cand calcam pedala de ambreiaj( Video nr.1). L-am trimis in garantie, așteptând 2 saptamani pentru raspuns. Cand a venit raspunsul, s-a constatat faptul ca montajul a fost facut greșit. Am primit alt kit de ambreiaj si am decis sa il schimb in alt service. Acum o saptamana am montat din nou kit-ul de ambreiaj, dar el are o abatere in momentul rotirii, nu este o miscare perfect plana,el se misca axial( Video nr.2). La a doua montare nu s-au folosit piesele de plastic pentru fixarea radiala si axiala. Se poate sa fie de acolo problema? La prima montare nu stiu daca s-au folosit deoarece nu am fost langa ei. Va multumesc! Va rog, nu mai pot de nervi deja. Am bagat dupa ce am schimbat kit-ul inca 1400 lei si nu s-a rezolvat. Daca are cineva o rezolvare...Momentan nu am mers cu masina sa nu se strice kitul.
     
    Ultima editare: 28 Oct 2019
  2. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Dupa prima montare, s-a mai auzit scartaitul din video 1 ? Acel sunet pare ca vine de la furca. Cele 3 piese reproiectate au fost schimbate si ele ?
     
  3. akim200 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 cod motor CAGA
    Salut,
    Pentru cei care vor sa schimbe pompa ambreiaj la A4 B8 eu am reusit sa o scot fara sa demontez ansamblul pedalier doar se scoate boltul care sustine axul de la pompa de ambreaj.
    Pentru colegi care vor sa faca aceasta operatiunie trebuie demontat ansamblul stergatoarelor, desfacut capacul si scos afara calculatorul motorului plus toate sigurantele mutate pentru a mari accesul (pompa se afla intre panoul cu calculator + sigurante si pompa de franare). Se scoate pompa de ambreiaj prin rasucire. Atasez si cateva poze.
     
    Horatius, lowlife și AndreiF92 apreciază asta.
  4. akim200 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 cod motor CAGA
    Salut ! referitor la volanta , exista cateva persoane in tara asta care sustin ca repara acest tip de volanta cu masa dubla a reparat / reconditionat cineva volanta ? cum au fost rezultatele ? merita incercat sau nu rezista ca una noua ?
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Ai sunat si ai intrebat? Si eu am gasit aceste informatii si cand sunam la ei ziceau ca nu mai repara. :):laugh:
     
  6. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Decat sa o repari si apoi sa ajungi tot la schimbat, mai bine o schimbi direct.
     
    smurff apreciază asta.
  7. akim200 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 2009 cod motor CAGA
    Salut ! da , repara costul este de 800 ron la uni si 1250 ron la celalti . ( ambii fac aceiasi operatie )
     
  8. vladsorin

    vladsorin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI CAHA Quattro, 2009
    Din cate am citit pe forum, nimeni nu recomanda repararea ei, intr-un fel cum ar zice domnu' Iohannis "face sens" ca mai bine mai scoti ceva din buzunar si iei una noua decat sa risti sa se strice mult mai repede!
     
  9. salexutz 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Golf V 1,9TDI (BKC)
    Schimbarea modulului de ambreiaj Luk, complet, pentru audi A4 B8 cu motor 2.0 tdi




    Volanta masa dubla Luk AUDI A4 B8 2.0 tdi Cutie automata CVT Multitronic




    Rulment presiune mecanic ambreiaj Sachs
    Audi A4 B8 2.0 tdi | 1.8 tfsi
    NU ESTE DEFECT !!!

     
    lowlife apreciază asta.
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Sunt curios daca exista vreun service in Romania care sa execute toate operatiunile astea prezentate mai sus referitor la schimbarea ambreiajului. :)
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, sunt si care fac chiar mai mult decat vezi in filmul atasat.
     
    lowlife apreciază asta.
  12. LIVACHE77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A4 2'0 TDI 2009
    salexutz referitor la ce ai aratat mai sus iti spun ca pentru siguranță este mai performant si mai bun Sachs profesional sau Luk profesional. Este un pic mai scumpă dar mai rezistentă. Volanta mea Sachs normal a ținut doar un an de zile

    Dar dacă desfăceai subansamblul pedala de ambreiaj nu era mai ușor decît să te chinui sa demontezi calculatorul motor cu siguranta si tot ce mai era pe acolo ? Nu știu, intreb. Dar îți mulțumesc pentru poze. Asta trebuie să schimb si eu la mine. Pompa nu are nimic dar senzorul nu mai functioneaza. La mine nu se mai decuplează frana de mana automat, doar manual. Pune mai multe detalii si poze dacă ai. Mulțumesc.

    Am si eu o problemă cu senzorul de ambreiaj. Nu mi se mai decuplează frana cand dau drumul la ambreiaj trebuie să o fac manual pentru ca nu se mai decuplează automat. Eroarea pe vcds este 03182 senzor G476
    Poate cineva sa ma ajute cu un sfat ?
     
  13. mircea miron 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2017
    Locație:
    alba
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2.0 tdi, 170 cp, quattro, 2009
    Salutare,
    Am schimbat kitul de ambreiaj (Luk) si mi s-a spus ca nuca culisanta de la cele 3 piese reproiectate nu a putut sa o monteze din cauza ca era mai lung surubul. Prin urmare mi s-a schimbat doar suportul rulmentului (furca). Masina are 181.000 km. Cineva a mai intampinat aceasta problema ?
    Multumesc, weekend fain.
     
  14. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Salut,
    As vrea sa stiu daca a montat vreo careva kitul ZMS Modul XTend de la Sachs si daca este totul ok.
    Vin cu acesta intrebare deoarece acest kit care cuprinde si volanta masa dubla costa pana in 600 euro. Mi se pare suspect de ieftin vazand ca daca cumperi separat volanta si kitul de disc cu placa de presiune costa in jur de 1100 euro. Am atasat un link cu kitul in cauza.

     
  15. AlexNfs

    AlexNfs 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2011
    Salut Kosmyn,
    Eu il am montat de 3 ani cred, mi-a patinat ambreiajul de la inceput. De exemplu: pe autostrada daca aveam 2000 de ture cu a 5-a si acceleram, se ducea turometrul in 2700 de turatii, patina, apoi tragea. Am fost la service si au zis ca e de la placa de presiune, are centrul acela foarte slab construit. In fine anul acesta si-a revenit :) Am facut aproximativ 40.000 km si se comporta volantul ok, doar daca merg mult in oras incepe sa trepideze la pornirea dupa loc. Eu nu as mai alege acest kit.
     
  16. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    Salut AlexNfs,
    Multumesc pentru raspuns.Imi pare rau sa aud ca ai avut asemenea probleme. Chiar imi parea suspect sa coste asa putin si sa ofere calitate...

    Numai bine!
     
  17. NonoGe

    NonoGe 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Locație:
    Săcele
    Masina:
    Audi A4 avant, 2,0 TDI, 2018, DEUA -Ex. A6, 3,0 TDI, BMK / A4 2,0 TDI, CAGA
    Salut Kosmyn. Eu am montat acelas kit cu mentiunea ca avea stantat Made in Germania, din 2015 fara nici o problema. Montajul a fost realizat de un mecanic Audi cu experienta si ca informare masina ruleaza mai mult in oras. Dar am inlocuit totul, piese reproiectate, rulmentul nou si dupa 5 ani masina ruleaza impecabil. Bafta la alegere.
     
    smurff apreciază asta.
  18. Kosmyn

    Kosmyn 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2017
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A4 Avant ,2.0 TDI CAGA , 2008,
    NonoGe multumesc pentru raspuns. Am sa il comand din Germania si am sa schimb tot restul cu originale Audi sperand sa nu am probleme.
    Mult noroc!
     
  19. Cismas David

    Cismas David 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 2009
    Sper că sunt la secțiunea potrivita, am probleme cu ambreajul la mașina, dețin un Audi A4 B8 2.0 TDI Avant GAGA 2009. Serie șasiu: WAUZZZ8K79A012948

    Am incercat sa schimb modulul de frana însă nu e aia problema.

    L-am pus pe tester și mi-a dat eroarea acesta din poza. Uunde pot găsi piesa respectiva, second-hand ?
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cum adica, cumperi o mizerie SH care este direct defecta ? Se cumpara piesa noua originala sau in cel mai rau caz una facuta de acelasi producator care o face pe cea originala. Asta inseamna ca intai demontezi si pe urma cumperi. Si de unde crezi ca o sa cumperi piese SH daca nu de la dezmembrari ca doar nu te duci la cofetarie. Din dezmembrari nu se cumpara piese pentru motor ci doar elemente de caroserie, interioare sau elemente pentru tinichigerie. Atat.
     
    Horatius apreciază asta.

Distribuie pagina asta