1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. Cismas David

    Cismas David 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2020
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8 2009
    Ok, nu te supăra, sunt nou in domeniu. Ceream o recomandare, un ajutor, nu să mă certi. Mulțumesc.
     
  2. adi_maco

    adi_maco 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2012 , motor 2.0 TDI , CAHA 170 CP manuala
    salut,

    a mai schimbat cineva recent kit ul de volanta si ambreiaj + toate cele aferente ?
    vad diferite pareri legate de calitatea volantelor in functie de producator.
    m-ar ajuta parerea unuia care a schimbat in urma cu un an doi si daca produsul tine :)
    am mai schimbat la o alta masina si sincer nu am fost foarte multumit de calitatea lucrarii . de ce ? la orice fortare mai usoara a ambreiajului mirosea...chiar si sa urc o bordura unde se solicita un pic mai mult ambreiajul.
    Cei de la service mi-au spus ca e ceva normal pana se uzeaza putin. Evident ca nu halit explicatia lor puerila. Am avut doua masini noi pe mana...deci conform principiului lor ar fi trebuit sa miroasa si la cele noi :)) Evident ca e vorba de calitatea kit ului ales, insa alegerea nu e foarte vasta . Luk sau Sachs sau OEM care costa undeva in jurul sumei de 6000 lei.
    Pare ca pe original vine LUK pentru WAUZZZ8KXCA032991
    M-ar ajuta un sfat din partea voastra in luarea unei decizii.
    Multumesc.
     
    Ultima editare: 6 Mar 2021
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Referitor la decizii, trebuie sa cumperi ce ai pe masina dupa ce demontezi. Daca vrei sa cumperi inainte sa demontezi, cumperi original. Restul de intrebari: cat tine un ambreiaj, cine il fabrica, cat costa, etc., etc., sunt intrebari inutile pentru ca difera raspunsul din zeci de motive. Ai oricum 61 pagini in acest topic si alte sute de pagini pe forum, de citit fara sa intrebi nimic, pentru ca sa inveti.
     
    adi_maco apreciază asta.
  4. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Nu știu, și nu cred ca știe cineva care de diferența între luck, Sachs și OE, având în vedere ca pe original vin cu aceste doua mărci. Ce am citit pe forum e ca pui ce ai avut pe masina. Bineînțeles și volant și ambreiaj. De la același producător. Dacă nu ma înșel poți pune și cealaltă marca dacă schimbi complet. Din discuții reiese ca LUK e mai ok. 3300 volant și 1200 ambreiaj, din ce vad s-au mai ieftinit.
     
  5. Vasiuca

    Vasiuca 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2019
    Locație:
    Germania / Suceava
    Masina:
    Audi a 4 b8 K8 2000 caga
    Eu am schimbat ambreiajul anul trecut si a costat 2.000 de Euro cu tot cu manopera. Pe grupurile de profil de pe retelele de socializare, multi au ras de mine. Cand am vazut unele oferte, am ras si eu de mine, ulterior dupa ce s-au plans ca trebuie sa-l schimbe din nou, m-am lamurit. Eu am montat Sachs. Am acum 40.000 de km de la schimbare si nu am deocamdata probleme. Apropos, am si garantie.
     
    smurff și adi_maco apreciază asta.
  6. adi_maco

    adi_maco 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2017
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2012 , motor 2.0 TDI , CAHA 170 CP manuala
    @Horatius mie mi-au facut oferta si de 2.800-3.000 kit complet de la LUK. Exista de altfel si un kit preinstalat direct de producator. Il iei si il pui direct pe masina.

    @Vasiuca multumesc pentru raspuns.
     
    smurff apreciază asta.
  7. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Cred ca depinde de motorizare. La CGLC 177CP asta e prețul. 4500 roni.
     
  8. ovidiu.crc

    ovidiu.crc 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi 170cp CAHA
    Salutare,
    Eu am avut kit Sachs montat in 2015 care a inceput sa trepideze la plecarea de pe loc dupa 15.000 de km. L-am tinut cam 150.000 de km pentru ca invatasem cum sa plec. Acum 2 saptamani am montat kit complet marca LUK achizionat cu 2.600 lei + piesele reproiectate. Sa vedem cum e si cu LUK.
     
    AlexNfs apreciază asta.
  9. l3moN

    l3moN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI 150 CP 2014 CJCD
    Salutare.

    Avem aici persoane care au montat kit ambreiaj + volanta LUK pe masina care vine cu marca SACHS din fabrica ? O sa difere cumva cursa pedelei (momentul in care "prinde ambreiaju" se produce forfecarea), difera mult, credeti ca ar fi o problema daca fac acest schimb ? Mecanicu intr-adevar mi-a zis sa pun marca care o am pe masina, dar avand in vedere deja de la cata lume am auzit nu doar pe forum si in alte locuri ca au fost probleme cu cele de la SACHS dupa prea putini km, parca n-as arunca banii asa aiurea daca pot evita.

    Si diferenta de pret imi pune semne de intrebare, kit-ul cu volanta cu tot ii mai ieftin cu 500 lei fata de cel LUK.

    P.S.:

    Pentru cei curiosi, nu bate volanta, nu am zgomote, nu patineaza ambreiajul toate bune si frumoase mai putin plecarea de pe loc cand ii foarte cald afara si se incalzeste, trepideaza.
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Luk a fuzionat cu Sachs, deci e posibil ca in cutie Sachs sa gasesti Luk si invers. Eu ti-as recomanda Luk.
     
  11. Claudiu Oras 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2020
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4 B8
    Salutare,
    In momentul când vreau să depășesc, când îi dau “talpă” (în vitezele 4, 5, 6) turometrul crește brusc și ulterior revine la normal.
    Am înțeles că s-ar putea să fie placa de presiune a ambreiajului. Se poate să fie altă piesă problema ? Ce sugerați ? Mulțumesc anticipat
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti patineaza ambreiajul.

    Cumpara un kit nou in baza VIN-ului si inlocuieste-l.
     
  13. l3moN

    l3moN 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2012
    Locație:
    Bihor
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 TDI 150 CP 2014 CJCD
    Salut,
    Se pare ca sunt fericitul castigator in a fi bagat in ceata complet cu ansamblul asta volanta-ambreiaj.
    Am nevoie de putin ajutor daca ii dispus cineva cu ETKA sau ceva soft sa vedem ce producatori va apar la ansamblu ambreiaj-volanta pentru seria de sasiu: WAUZZZ8K3EA155244
    S-a facut comanda la kit complet cu volanta LUK, supriza a fost ca in cutie pe volanta sa fie gravat SACHS iar pe kit de ambreiaj LUK. Nu mai stiu ce sa cred acuma, merge montat volanta de un fel iar discul, placa, rulment de alt fel ?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Da, atat timp cat ai demontat de pe masina si sunt piesele comandate conform seriei de sasiu si sunt identice cu cele demontate de pe masina. Nu mai cereti coduri aiurea si inutil. Cereti degeaba. Codurile le aflati la magazin cand comandati piesele pentru ca piesele NU se comanda pe internet ci fizic la magazin.

    In plus cauti singur aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codul.
     
    l3moN apreciază asta.
  15. Peto

    Peto Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2019
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8
    Va salut,
    Mă poate ajuta cineva cu un cod pentru simeringul din cutie, cel incercuit ? Nu il găsesc in ETKA. Se pare ca îmi curge ulei pe lângă. L-a inlocuit cineva cu cutia montata pe masina sau trebuie sa o demontez ?
    Masina este, cea din profil, un Audi A4 B8 2009 2.0 tdi cod motor CAGA serie sasiu: WAUZZZ8KX9A158194 ce are cutie in 6 trepte.
    S a rezolvat l am găsit
    https://www.neoriginal.ru/spares/audi/0B4409399C
     
    Ultima editare: 17 Noi 2021
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai mult ca sigur trebuie demontata cutia de pe masina pentru a schimba acel simering. Nu exista sa nu il gasesti in ETKA daca ai fiserul TXT si se decodeaza masina ta in ETKA pe baza fiserului TXT.

    Pana iti raspunde cineva, care are acces la ETKA, cauti aici pe forum unde exista programe pentru aflat codurile de piese pentru marca Audi si nu numai.
    Adica sa citesti aici: http://www.clubaudi.ro/threads/elsa-etka-tecdoc-si-alte-programe-de-piese-on-line.31407/ mai precis sa cauti in acest program: https://audi.7zap.com/en/rdw/ si/sau aici: http://www.oemepc.com/audi si/sau aici: https://www.ilcats.ru/audi/?function=getModels&market=RDW&language=en asta pentru ca sa afli singur codul.
     
  17. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut,
    La masina din profil un Audi A4 B8 an 2008, uneori mă trezesc la plecările de pe loc că îmi trepidează (smucește) foarte tare mașina, mă zdruncina efectiv în mașină de parcă ar da sa se oprească motorul. Nu face tot timpul dar și când o apuca face rău. Am ambreiaj + volant schimbate (marca Luk, am schimbat și piesele intermediare), am și suporții motor plus cutie noi. Mă puteți ajuta va rog, poate a mai întâlnit cineva acesta problema și a rezolvat-o ? Mulțumesc frumos. ☺️
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acum cat timp le-ai schimbat ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    DragosM90 daca sunt schimbate recent NU acum ani de zile sau peste 50.000 km nu stie nimeni de unde provine problema. Sunt 3 cauze:
    - montaj defectuos fara respectarea unor proceduri de montaj, curatare a locului unde se monteaza piesele, verificare cu SDV-uri speciale a pieselor, etc., etc. ...
    - piese cu defect si
    - ambele variante luate impreuna
     
  20. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Ambreiajul e schimbat acum aproximativ 2 ani și are în jur de 30000km , dar acum 2 luni am schimbat furca și piesele intermediare că începuse să scârțâie când apăsăm ambreiajul (service-ul unde am schimbat atunci ambreiajul mi-a zis că a schimbat furca și piesele intermediare dar se pare că nu au făcut-o ) și acum am schimbat aceste piese la un mecanic ce între timp mi-a devenit și prieten , deci a dat jos ambreiajul și volant-ul și arătau că noi și mi-a zis că se prezintă foarte bine.
    Suporții motor sunt schimbati și ei acum aproximativ 20000km (lemforder și aveau stanța audi șlefuită).

    Deci nu știu ce să mai fac , că al dracu daca face când merg cu ea la mecanic tot timpul când mă programează sa merg cu ea , nu face ...
     

Distribuie pagina asta