1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Anularea EGR-ului - benefic sau nu - cum procedam ?

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Vlad04NOZ, 21 Aug 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. grigo112

    grigo112 Bronze Member

    Înscris:
    3 Noi 2009
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    A6 C6, 2.0 TDI. BRF, Audi A4 B7, Avant, 2.0TDI, BRD
    dupa aproximativ 350 km, am conectat din nou EGR-ul si asta pentru ca in 20km de mers normal 80-100km, apa nu a ajuns la 90, dupa conectarea furtunului de vacum apa sta pe 90 in acelasi recim de mers, sincer in 350 km nu mi-am dat seama de nici cea mai mica schimbare cu sau fara EGR, doar cea cu temperatura antigelului
     
    Marin Luculescu apreciază asta.
  2. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    La fel am procedat si eu,am reactivat EGR-ul,cu toate ca am si incalzire auxiliara CGP,motorul se incalzea relativ greoi,plus ca era mult mai zgomotos,sau cel putin avea un sunet mai metalic decat de obicei.Din punctul meu de vedere consider ca atata timp cat acesta functioneaza corect si bine nu cred ca ar trebui anulat.Acuma asteptam pareri noi,pro sau contra.
     
  3. turbocip

    turbocip Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2009
    Locație:
    București / Voluntari
    Masina:
    Audi A4/8E 1.9TDI 185 CP
    Si eu te aprob! In cazuri extreme , sunt pentru anulare .
    Gen la masinile edc17 , unde un egr ajunge cu montaj cu tot la aproximativ 1800 ron
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.

    Deci, treaba e foarte simpla insa unii dintre voi o complicati inutil. Nu trebuie opturata conducta de la EGR si doar conducta de la N18. De ce? Pentru ca N18 (produce vacuum) ar trage mizerie si s-ar infunda.
    Si, da, asa cum am mai spus, dezactivarea egr-ului are ca efect negativ incalzirea mai greoaia a motorului la temperatura optima de functionare.


    Daca iti cunosti bine masina, ai fi observat ca cu EGR anulat (nu redus din VAG-COM) raspunsul la acceleratie e ceva mai bun iar pe termen lung, nu ai mai fi avut probleme cu infundarea egr si galerie de admisie - implicit nu mai trebuiau curatate in viitor niciodata.


     
    Ultima editare: 5 Ian 2015
  5. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ovidiu,eu sfatul colegului respectiv i l-am dat in ideea de a nu intra ceva mizerie in capsula EGR-ului,nu neaparat ca un sfat tehnic.Cum a procedat el la fel procedasem si eu,doar ca eu am infundat si furtunasul care intra in EGR cu un surbel strans cu un colier.
    Dupa anularea EGR-ului parca am simtit un pic mai fasneata masina,doar la inceput,pe urma m-am calmat.
    Dupa cum spuneai si tu Ovidiu cu ceva timp in urma,il curatam si 50k,km stam linistiti.
     
  6. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Eu l-am inlocuit in urma cu 3-4 luni cu unul Wahler(cel de pe masina, originalul era tot Wahler doar ca mai avea si sigla Audi)...ca si puncte in plus am observat ca motorul nu mai e asa de zgomotos la prima pornire, masina trage mai liniar la "rece" comparativ cu vechiul EGR (ma refer pana in 2000 de ture atat cat actioneaza EGR-ul)....dupa inlocuire este curat in acea zona, nu mai am pete de ulei(sau ce o fi:p)...daca rezista 100.000km acesta eu sunt multumit...desi probabil n-o sa mai tin masina atata timp:)
     
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Vlad, cat a costat noul EGR?
     
  8. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Salut Stefan ,

    daca bine imi aduc aminte 430-450 Ron....nu-mi mai aduc aminte exact deoarece am cumparat si bandourile inferioare pentru usile spate....piesele le-am comandat de pe forum de la Tucudean....de incredere recomand;)
     
  9. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Merci. In ce priveste Tucudean ne cunoastem, numai cu el colaborez de vreo 3 ani ;)
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Am verificat astazi capsula Egr incercand sa trag aer sa vad daca face vacuum dar nici vorba de asa ceva,se simte cum tragi aer incontinuu prin ea,asta teoretic inseamna ca membrana este sparta? Deci pierde presiune/vacuum pe acolo.
     
  11. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Cine imi poate spune ,garniturile alea pline cu ajutorul carora se anuleaza Egr-ul,ma refer la cele originale cu codurile 038 131 925 si 038 131 925 A,as vrea sa stiu care dintre ele vin in partea de sus,mai exact sub Egr si teava aia,si care trebuie jos?Am gasit sa le cumpar,dar as vrea doar una si nu stiu exac care si cum vin.
     
  12. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Gabi, şaibele alea oarbe aşa-zis originale, sunt un moft. Cu puţină îndemânare, le poţi confecţiona dintr-o bucată de tablă. Eu am făcut nenumărate, din resturi de profil zincat pentru rigips. Ţin o veşnicie.
     
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu am facut din aluminiu. Placuta de inmatriculare (numere rosii).
     
  14. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Stiu ca se pot confectiona,dar ce sa fac,moftul este moft,deja le-am comandat.
     
  15. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    De curios întreb, cat e o saiba din aia? Aia mai rotunda, cu burtă mai mare, vine sus parcă.
     
  16. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Saibele sunt 20 lei bucata,iar garnitura care vine intre Egr si galeria de admisie este 10 lei.Intr-adevar cea mai butucanoasa vine intre Egr si teava care aduce gazele ,iar cea mai lunguiata vine jos intre motor si teava respectiva.
     
  17. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dacă le iei pe ambele anulezi teava cu totul. Sau o păstrezi pentru aparente...
     
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Sa vad cum se aseaza saibele,probabil voi pastra teava.
     
  19. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Exista posibilitatea ca atunci cand membrana EGR-ului este sparta/fisurata,masina sa aiba ceva trepidatii la relanti,chiar daca acesta este anulat? Cand spun anulat ma refer la metoda cu saiba oarba dar furtunul de vacuum conectat la valva Egr-ului.
     
  20. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Foarte informative posturile #44, 74 si 80 ale lui Nelu Pătraşcu
    dar pana voi face modificarea am facut reducerea duty cycle la maxim din vagcom: pe canalul 3 am setat valoarea 33768 din 32768 obtinand o modificarea a valori EGR din 96% maxim la 63% maxim.
    Aerul masurat de MAF s-a schimbat de la 280 mg/str la 370 mg/str la requested si actual deci ECU ia in considerare modificarea si o aplica mapei de injectie, presupun :)

    Sunt curios daca si la voi, cei care ati procedat la fel obtineti o reducere identica sau diferita
    Desemeni sunt curios cat inseamna acel 96% gaz EGR din totalul intrat pe admisie.

    Sunt multumit de schimbare, primul lucru observat a fost ca am mai multa putere imediat ce schimb vitezele, mai ales cum schimb a 2-a iar timpul de rapuns usor imbunatatit la accelerare
     
    Ultima editare: 25 Mai 2015
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta