1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Apa in masina la A6 C6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de pgvomerta, 15 Feb 2010.

  1. pgvomerta 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 Tdi 2005
    Salut !

    Audi A6 3.0 Tdi 2005 Bucuresti . Acum 3-4 zile , exact inainte sa se topeasca zapada am incercat sa intru in parcare, pe la 2-3 noaptea, numai ca am ramas suspendat in zapada, adica se invarteau rotiile la propriu si eu eram afara si ma uitam la ele :). A doua zi am incercat de doua ori sa o scot de acolo, nu am reusit, zapada intre timp incepand sa se topeasca. pe la la ora 17 ziua am reusit sa ies cu ea, am plecat la un mic drum, in fine, masina a ramas la fratele meu si dupa doua zile, adica ieri m-am dus sa o iau inapoi. Cand m-am suit in ea, la pedala balta, adica daca dadeam cu palma sareau stropi de apa. Cand ma uit in spate la sofer, mai rau, avea aproape jumate de cm apa. Eu nu am mers toata iarna decat cu clima pe ECON, dar fratimeu a apasat auto si a intrat pe compresorul de clima. Acum, un mecanic mi-a zis la telefon ca s-au infundat niste gauri pentru scurgeri de condens...ma gandesc asta sa fie problema apei odata, sau ma mai gandesc ca si din motiv ca am lasat-o suspendata destul de mult in zapada (nu am scut). Am fost la sapalatorie sa imi traga apa, dar inutil tot ud e...si nu am fost nici la ceva specializat. Ideea e ca la frana mi se aude ca si cum as avea in spate, in dreptul banchetei sau a pragului un butoi cu apa, se aude la propriu cand franez. Cum fac sa o scot de acolo si care e motivul ? Ca acum nu e asa grav,dar incepe usurel sa prinda miros.

    Va multumesc !
     
  2. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    problema grava nu ar fi cum scoti apa ... problema ar fi ca daca ti`a afectat calculatorul de confort .. e cam najpha .. nu ai probleme cu inchiderea din cheie .. geamuri .... lumini interior... ?!

    usuca cat mai rpd posibil ...cu multe carpe .. cu aspirator de apa ... cu tot ce poti .. feon ... radiator .. reseu .. :p
     
  3. pgvomerta 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 Tdi 2005
    Naaaa, nimic , merge ca vioara tot :) , dar incepe mirosul de mucegai sa prinda putere
     
  4. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    fa bine si usuca bine tot .... nu stiu la c6 unde e calculatorul de confort dar la c5 este sub pedale sa spun asa .. sub captuseala .. exact unde stai cu picioarele .. daca a prinde apa .. e destul de scump un nou calculator de confort ..
     
    Schatten05 apreciază asta.
  5. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Nu este de la clima, asta este valabil vara, cind se infunda scurgerea de condens, dar iarna nu are ce sa condenseze.
    Mecanicul stie el ceva..
    La tine a intrat apa in masina.
    La modelul vechi, la C5, are scurgere sub baterie si pe laterale, acolo unde este grila aceea de plastic, sub parbriz.
    Scurgerile astea se infunda cu frunze uscate si praf si toata apa iti intra in masina si in ciuperca servo.
    Am crezut ca au remediat problema asta tipica la vechile modele, dar se pare ca nu.
    Ideea este ca trebuie sa dai ornamentele de prag jos, in spate si sa ridici mocheta, pe podeaua masinii ai sa gasesti doua dopuri(repet, in spate, la picioare), le scoti, lasi mocheta jos si mergi asa cu masina, alea sunt facute special pt.cazuri de-astea.
    Problema este ca fiind iarna si peste noapte fiind frig, apa ingheata, ca sa nu mai spun ca se va usca foarte greu.
    Tot ceea ce ti-am spus este valabil la vechiul model, dar imi este greu sa cred ca au schimbat ceva si la noul model.
    Sanatate multa.
    Luigi
     
    Schatten05 apreciază asta.
  6. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    alta solutie pt a scoate apa este sa te duci la o spalatorie unde au aspirator de ala cu care spala tapiseriile si sa ii rogi sa traga cat pot de bine apa.este un aspirator special pt a spala interiorul masinilor
     
  7. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Asta-i frectie la picior de lemn.
    Inseamna ca nu ai desfacut niciodata o mocheta, sa te uiti sub ea.
    Acolo este de-o palma grosime izolatie buretoasa, ptr.insonorizare.
    Cind apa balteste pe mocheta inseamna ca inauntru ai o galeata plina..:crying:
    Singura solutie este cea descrisa mai sus de mine, am trecut prin asa ceva si stiu ce spun.
    M-am interesat chiar acum, la modelul nou persista aceleasi probleme ca la toata gama veche de Vw si Audi.
    Intr-adevar, din cauza climei si a condensului poate sa-ti inghete scurgerea de sub masina si atunci toata apa este inauntru.
    Problema mare este daca ai cutie automata, pt. ca, calculatorul acesteia se afla pe podea si toata apa iti intra in el..:keule:
     
  8. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    l.u.v colegu a spus ca are apa pe partea stanga .. atat in fata cat si in spate .. daca scurgerile de sub baterie ar fi infundate ... apa ajungea pe la filtru de polen .. adica uneva sub torpedou .. adica pe partea dreapta ....
     
  9. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Colegul nu a spus ca are DOAR in stanga, ci ca acolo a controlat.Cel putin asa inteleg eu.
    Oricum, nu este relevant.
    In mod sigur are apa peste tot, sau daca nu inca, va avea, odata ce va pune masina in miscare, la frana apa pleaca inspre fata, apoi in dreapta si apoi in dreapta spate, sunt orificii de comunicare in podea intre fata/spate.
    Principiul vaselor comunicante..:sm4:
    Oricum, important este ca trebuie sa-si rezolve problema.
    Este foarte posibil sa fie de la clima, sa se fi infundat scurgerea condensului de sub masina, trebuie ridicata pe un elevator, trebuie ridicata mocheta in fata(dat jos torpedoul) si apoi ajuns la scurgerea din fata, pe centru(este ca o tavita, o palnie).
    De acolo se trage un furtun de gradinarit..:)sub masina..este mult de munca, dar rezultatul merita.
    Detalii la telefon, sunt multe de spus..
    Criza usoara la toti.
    Luigi
     
    Ultima editare: 15 Feb 2010
    Schatten05 apreciază asta.
  10. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    da intreadevar fata cu spatele comunica sunt o gramada de fire .. dar stanga cu dreapta nu prea cred ... decat sa urce apa pe langa schimbator .. frana de mana ... nu vreau sa fiu ironic .. dar la modelul meu in niciun caz nu are cum sa treaca dintr`o parte in alta ...
     
    Ultima editare: 15 Feb 2010
  11. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Ce-mi plac mie fazele astea..nu cred..banuiesc..cred ca..s-ar putea..aruncate pe masa intr-o discutie dar nesustinute de nimic!:blahblah1:
    Eu ti-am spus ca am desfacut mocheta si am vazut despre ce este vorba .
    Tu stii cum arata podeaua la masina ta?
    Sa te lamuresc..apa pleaca dintr-o parte in alta prin fata, pe la pedalier, pe sub bord.
    Daca ai curiozitatea sa te apleci sub bord, in fata ai sa vezi ca podeaua este dreapta pt.ca pasajul cardanului tine pina la scaune.
    Probabil ca pasajul asta te deruteaza pe tine..;)
    Modelul tau este un A6 comun, cum sunt cu zecile de mii, nu are nimic special MODELUL TAU..
    Inainte sa afirmi ceva documenteaza-te..altfel cazi de gaina si este pacat..
    Bafta
     
    Ultima editare: 15 Feb 2010
    Schatten05 apreciază asta.
  12. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    nu m`am aplecat niciodata sa ma uit .. spun doar ca am vzt masina pe dedesupt ... + ca am avut si eu probleme cu inundatia pe partea stanga .. 5 l solutie parbriz .. numai fata spate partea stanga .. nici macar un strop pe partea dreapta .. si tinut asa cam o sapt .. ca nu`mi dadusem seama ...
    eu doar am presupus ... dar daca tu ai cunostintele care le ai .. jos palaria ..

    imi pare rau ca m`am bagat si m`am " contrazis " ...
     
    Schatten05 apreciază asta.
  13. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Nu-i bai ca ai intervenit.
    Ma bucur ca ai inteles.
    Sa asteptam sa vedem ce ne spune colegul cu problema.
    Criza usoara la toti..
     
  14. pgvomerta 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 Tdi 2005
    Am lamurit-o . Am dus-o direct la Audi, au scos apa din ea, dar inca nu s-a uscat si era de la clima, cel putin asa au zis flacaii de acolo. Acum, ca tot am fost m-am agatat si de o clapte de evacuare + niste intinzatoare...s-a dus distractia la 36 mil, problema cu apa a costat 2 mil .
     
  15. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Asta cu apa inauntru este efectul.
    Important este sa rezolvi cauza..si aici nu cred ca cei de la Audi ti-au facut mare lucru..probabil ca vara te vei trezi iarasi cu apa in ea.
    Ai idee ce ti-au facut mai exact?
     
  16. pgvomerta 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 3.0 Tdi 2005
    O sa spun ce scrie pe foaie exact, in afara de alte parti mecanice care nu au legatura : brate stergator demontat si montat, grila stergator demontat si montat, curatat scurgeri. Cam astea par sa aiba ceva treaba, mai e ceva cu compartiment manusi demontat si montat. Am masina de 2 ani, nu a mai facut niciodata si cauza a fost dupa spusele lor ca s-au infundat scurgerile.
     
  17. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Da, inseamna ca ti-au dat jos torpedoul(comp.manusi) si ti-au desfundat scurgerea de la tavita de condens.
    Exact cum am banuit..
    Problema este rezolvata temporar, mai exact pina se va infunda din nou, din cauza prafului de la noi!
    Sunt convins ca vei mai avea probleme cu ea.
    Astea sunt masini pt.tari civilizate, fara praf, acea scurgere are o supapa fina de cauciuc cu taietura de un mm care impiedica impuritatile sa intre in habitaclu.
    Problema este ca la noi este praf mult mai mult decit au proiectat ei si acea fanta foarte subtire se infunda repede.
    In fine, urmareste-o si daca iti mai face suna-ma si iti explic eu ce trebuie facut sa nu mai ai probleme in veci..
    Criza usoara
     
    Schatten05 apreciază asta.
  18. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Prin decembrie am observat si eu ca mocheta de la sofer e uda rau, insa am pus pe seama faptului ca fiind zapada afara am luat-o pe picioare si asa mai departe. Ca solutie am luat presuri de cauciuc si gata am rezolvat problema.
    Insa masina mea a intrat in garaj la inceputul lui ianuarie si a iesit abia acum 2 zile. Citind discutiile voastre mi-am adus aminte si azi la 2 zile dupa ce am dat masina afara am bagat mana sa vad daca mai e ud, surpriza foarte ud, precizez ca udatura se prezinta doar la sofer nu si in zona din spate sau in dreapta.
    Rugamintea mea mai ales catre l.u.v care vad ca este foarte documentat in aceasta privinta poate isi mai face timp si ne spune cum rezolvam problema.
    Multumim anticipat si o seara buna.
     
  19. LevY

    LevY Gold Member

    Înscris:
    26 Dec 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A6 C5 Avant , 1.9 TDi , AVF , 131 Hp , CV 6+1
    chiar daca ai intrat tu cu MULTa zapada .. si sa udat din cauza zapezi .. oricum nu se usuca natural intr`o luna ...
     
  20. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Da, asa este, in cazul tau este vorba de apa deja scursa de la zapada si de condensul creat inauntru de la diferenta de temperatura dupa ce se incalzeste inauntru.
    Si la mine sunt mochetele umede pe sub covorasele de cauciuc din acest motiv.
    Acum nu ai ce-i face, dar cind da caldura scoate covorasele de cauciuc si lasa mocheta sa se usuce natural.
    Un tips:
    -Iarna, ca sa scapati de condens si de inghetul geamurilor pe dinauntru, peste noapte..dupa ce ati parcat masina opriti motorul si deschideti toate geamurile sa se faca tiraj de aer rece de afara!
    Nu trebuiesc decit 30 secunde..
    Se egalizeaza temperatura interioara cu cea exterioara si astfel scapati de probleme:dimineata geamurile sunt curate lacrima pe dinauntru si scapati si de condensul ala nenorocit care umezeste mochetele.
     

Distribuie pagina asta