1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A5 - modificare/inlocuire cu unele sport - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de padugoool, 11 Aug 2015.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    A5-ul este mai rigid decat alte modele chiar si cu suspensie stock, nu ai ce ii face decat sa montezi jante pe 16".
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai suspensie standard nu ai ce sa-i faci , nu este alta mai confortabila decat asta.
    Ataseaza seria de caroserie sa vedem daca ai standard sau altceva.
    Iar despre roti...nu poti pune pe 16 ca arata ca o caruta. Vezi insa ce dimensiuni ai trecute in carte/talon/C.O.C
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ohoo, dar ce le poti pune. :)) Trebuie doar sa aibe grija la ET.
     
  4. STOIA

    STOIA 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A5 3.0 Quattro 2009
    Serie sasiu pentru masina mea. Multumesc.
     
  5. Sergiu888

    Sergiu888 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2019
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0 tdi 2010
    Salut,
    Problema asta o am si eu, am montat pe un A5 (cel din profil) arcuri H&R pe arcuri stock și acum am camberul prea mare pe față și o sa am probleme cu tocitul anvelopelor. Intrebarea mea este cum găsesc acele brațe reglabile de care zici tu sau dacă montez amortizoare S-line, rezolv problema ?
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Montezi amortizoare H&R nu amortizoare S-line. Invata faptul ca fiecare suspensie se imperecheaza cu arcuri si amortizoare in aceeasi configuratie adica suspensie sport cu arcuri sport, suspensie S-line cu arcuri pentru S-line, suspensie normala cu arcuri normale si asa mai departe. Suspensia H&R nu are nici o legatura cu suspensia S-line si implicit amortizoarele S-line nu au nici o legatura cu arcurile H&R. In general suspensia H&R este mai joasa fata de toate suspensiile montate din fabrica. S-a mai explicat asta pe forum de zeci de ori si ai toate informatiile de care ai nevoie la un click distanta pe internetul asta infinit.

    De exemplu citesti si inveti pe de rost acest articol: http://www.turbosfax.ro/stire.php?categorie=5&articol=27

    La orice magazin dedicat motorsport. Sunt cateva si in Romania dar le gasesti mai ales pe net in tari cu mai multa apa calda decat la noi si cu mai multa traditie in motorsport fata de tara noastra.
     
  7. Edwin Dobrescu

    Edwin Dobrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 Coupe (8T), 2.0 TDI - CNHA
    Salutare! As vrea acum in primavara sa fac cateva modificari la A5-ul meu. Are suspensie SPORT, insa as vrea sa-i pun arcuri de la Eibach sa o mai cobor putin (cele pe care le-am gasit o coboara cu 25mm), insa nu stiu daca va atinge in aripa fata/spate (jantele sunt de 18, 8.5j, et29 - anvelope 245/40/18) si nu stiu daca trebuie sa mai fac ceva modificari ulterior pentru a nu fi impactat unghiul de fuga. De asemenea, as vrea sa pun si niste distantiere si pe spate si pe fata, eventual daca ma puteti ajuta cu cateva sugestii pentru ce grosime sa aibe (ma gandeam la 15-20mm pe spate si 10mm pe fata) as fi recunoscator!
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Jante ET29 cu distantiere de 20mm va rezulta un ET9.
    Tu chiar nu ai citit nimic din topicul dedicat jantelor pentru modelul tau de masina, asa-i ?
     
  9. Edwin Dobrescu

    Edwin Dobrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 Coupe (8T), 2.0 TDI - CNHA
    N-am citit, e adevarul... asa ca te las sa ma certi :). O sa ma uit pe topicul de jante pentru distantiere, dar as aprecia sa-mi spui (daca stii) daca pot monta arcurile alea linistit pe suspensia sport. Mersi!
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Suspensie = arcuri + amortizoare.
    Da, poti monta arcuri Eibach pe amortizoare sport.

    P.S Iti atrageam atentia (nu te certam) la fel, chiar daca nu ma lasai.
    Acum ca ma lasi, sunt mai impacat.
     
    Edwin Dobrescu apreciază asta.
  11. Edwin Dobrescu

    Edwin Dobrescu 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 Coupe (8T), 2.0 TDI - CNHA
    Mersi frumos! Bineinteles, am zis-o intr-un spirit de gluma! Te salut!
     
  12. Sergiu888

    Sergiu888 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2019
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0 tdi 2010
    Poți pune fără probleme 12 sau 15 mm pe față și pe spate 20 mm. Referitor la unghiul de fugă nu cred că va fi afectat dar cred că dacă o cobori mai mult decât este acum o sa fie afectat unghiul de cădere. Problema asta o am si eu acum am coborât fața cu 5 cm dar amortizoarele mele sunt cele stock și am înțeles că ar merge montate niște brațe superioare reglabile și problema se remediază. La tine, dacă zici că ai amortizoare sport, nu știu dacă o să ai aceiași problemă dar dacă o întâmpini aș vrea să mă anunți.
     
    Edwin Dobrescu apreciază asta.

Distribuie pagina asta