1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la A6 C6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de FanAudi2000, 12 Mar 2012.

  1. Adrian E. Kovacs 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 3.0 TDI, 2009
    blling si audi66

    Multumesc!
     
  2. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Caut si eu de ceva vreme o suspensie sport dar incerc cât se mult sa ma feresc de TA-Technix si as merge direct pe arcuri de calitate cu amortizoare reconditionate.
    Imi recomand cineva niste arcuri cu cel mai mare drop ?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    H&R - 40mm parca.

    Amortizoare reconditionate ? Pai un Sachs/KYB/Bilstein/Monroe e in jur de 200-250 ron. De ce ai pune reconditionate ?
     
  4. clubaudiro 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2017
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro automat 2007, motor ASB, cutie JML
    Cum pot afla ce cod de culori au arcurile S line punte fata pentru un A6 3.0 tdi sedan din 2007?
    Suspectez ca mi-au fost inlocuite arcurile in service fara stirea mea, acum am niste arcuri cu un cod galben galben gri si tin minte ca inainte erau altfel, aveau ceva albastru si mov parca.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ceri fisierul *.txt in topicul Vin Decoder, il bagi in ETKA sau rogi un coleg sa iti filtreze si afli culorile bulinelor de pe arcuri asa cum a iesit masina din fabrica.

    P.S Mov nu exista, doar gri, roz, verde, portocaliu, galben si albastru.
     
  6. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Imi poate explica cineva motivele pentru care arcurile de le touring quattro aceași motorizare nu se potrivesc pe sedan?
    Am pus arc lângă arc si nu vad diferenta.

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Posibil sa aibe alta clasa de greutate.
    Trebuiesc comparate codurile lor in ETKA.
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Avant mai pecis.
     
  9. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Ma ajuți te rog sa vedem exact care este diferenta si daca pot fi montate?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai da-mi codurile de culoare de pe ambele, ca eu nu le pot ghici in cafea.

    Parca vroiai arcuri cu cel mai mare drop, ti-am recomandat H&R, de ce nu ai luat asa ceva ?
    Fac pariu ca ai gasit vreo oferta la unele OE si acum te chinui sa afli daca le poti monta sau nu pe masina ta.
    Cam asa se intampla cand cumparati piese "dupa ureche" sau dupa sfaturile celor de pe Facebook (da, am vazut ca ai postat si acolo, parerile de acolo sunt de rasul lumii, crede-ma).
     
  11. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Am cumparat arcuri H&R, arcurile au fost montate tot pe un quattro dar Avant iar cel ce mi le-a vândut mi-a garantat ca sa potrivesc
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Bun, da codurile de pe ele. Dupa cum vezi difera.

    Sedan - 29200-2
    Avant - 29200-3
     
  13. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    29200-2VA(F)

    29200(r)
    H&R
    LA 91062

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, le poti monta linistit.
     
  15. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Uhuuu, sunt de sedan?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Glumesti, nu ?
     
  17. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Da :)) eram negru de supărare. Sper sa se potrivească 100% si sa am drop-ul dorit.
    Pe ce marca de telescoape sa merg?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti e cam lene observ sa citesti 9 pagini.
    Chiar in urma cu 2 pagini am facut o recomandare de amortizoare. Este cazul sa ne repetam ?
     
  19. Claudiu1978 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2016
    Locație:
    Spalding,Anglia
    Masina:
    Audi a6, 2,0 tdi, BRE, 140 cai, anul 2008, sedan
    Salut,
    Am urmatoarea speta. Locuiesc in strainatate si intr-o zi am observat ca arcul de pe spate stanga este rupt asa ca m-am gandit sa le schimb pe ambele dar ajungand la un service pentru o cotatie mi s-a spus ca nu trebuie schimbat decat cel rupt asa ca in final am comandat singur online un arc febi bilstein.
    L-am schimbat eu singur si mentionez ca ambele tampoane de la arc au fost pastrate fiind si intr-o stare perfecta. Dupa montare am observat ca pe partea unde nu s a schimbat arcul masina era mai lasata la inceput cu 1 cm si spoi s a stabilizat la 0.5 cm. Vazand asta am considerat ca ar trebui schimbat si celalalt arc asa ca am mai comandat unul, evident exact ca si primul. Urma sa vin in tara in concediu asa ca am ales sa-l schimb in tara. Cand l-am demontat am observat ca tampoanele au un pic de sant asa ca m am hotarat sa pun altele noi, le-am gasit pe original noi si am inlocuit arcul si tampoanele.
    Dupa inlocuire masina pe aceasta parte unde au fost inlocuite si tampoanele masina este mai joasa cu 1 cm si se pastreaza aceasta diferenta. Are cineva idee despre ce este vorba ?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cam asa se intampla cand cumperi piese dupa ureche si nu dupa VIN.
    Pe masina ta sunt mai multe tipuri de suspensie/arcuri.
     

Distribuie pagina asta