1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B5 - Marcaje culori arcuri - modificari suspensie - probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 12 Sep 2007.

  1. Budeanu Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2018
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 b5 1,9 ajm
    Am inteles in capul amortizorului. Poti fi mai explicit, adica in jos? Sau poate in sens invers al acelor de cea s? Si daca ai batut invers acelor de ceas are filet ? Si in care zimti ai batut cu dalta in gaurelele alea rotunde din jurul tijei sau in alea patru urechiuse ?
     
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
  3. Budeanu Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2018
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 b5 1,9 ajm
    Adica in gaurele alea si nu batut in jos ci invers acelor de ceas ?
     
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Cum poti sa bati invers acelor de ceasornic? Pui darlta sau un dorn pe capul surubului si bati cu simt de raspundere
     
  5. Budeanu Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2018
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 b5 1,9 ajm
    Nu vreau sa fiu insistent, eu ieri am pus-o la loc pe masina si inainte de a desface din nou vreau sa vad daca am inteles. Capacul ala de fonta e bagat prin presare. Sub el sunt flanse de cauciuc. Daca eu il bat in jos pe unde scot flansele si cum revine la loc ? Sau tu ai batut in capul tijei ?
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Se bate in capul tijei. Cauciucul e prins de flansa si iese odara cu ea
     
  7. Budeanu Ionut 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2018
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4 b5 1,9 ajm
    Acum am inteles exact, merci.
     
  8. Bogdannebunu

    Bogdannebunu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi A4B7 2.0 tdi quattro BRD
    Salut.
    Sunt nou pe acest forum deoarece de curand am achizitionat un audi A4B5 din 98 si am o problema. Poate ati mai intalnit-o si ma puteti ajuta.
    De aproximativ o saptamana am schimbat tot ce tine de suspensie(arc spirala, amortizor, flansa cauciuc, rulment sarcina) dar cand am scos masina din service parca sta ca o racheta, fata e mult mai inalta decat spatele. Mecanicul a spus ca trebuie sa se aseze masina deoarece arcurile si amortizorul sunt noi. Sa fie adevarat sau a facut el gresit. Toate piesele au fost Comandata dupa talonul masinii.
     
  9. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    A venit vremea amortizoarele față. OE sunt Sachs, 8D0413031BE, iar ca variante echivalente am găsit Sachs, Monroe și Kayaba.
    Aș elimina Sachs, am văzut la destui prieteni cum au cedat după câteva luni și erau varianta Turcia. Să fie Monroe sau Kayaba?
     
  10. A(u)di

    A(u)di 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2012
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A4 B5,1.8 NA 20v,125CP,12/1999, Cod motor ARG , FWD
    Parerea mea Monroe
     
    paul14 apreciază asta.
  11. gtincu 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B5.5 Avant 1.9 TDI AJM 2000
    Masina mea a avut Sachs Sport OEM, apoi am pus Sachs Super Touring (cu stanta made in germany) pe care le-am folosit 70k doar in Romania si de 5k am Kayaba.
    Sachs-urile AM le-am inlocuit pentru ca am schimbat toata directia fata, nu aveau scurgeri. La un test asa la mana sunt destul de moi si nu prea mai revin; cam ca cele OEM care aveau 140k.
    Kayaba am ales din curiozitate, pana acum se comporta bine, par mai putin dure decat Sachs dar aderenta e la fel.
     
    paul14 apreciază asta.
  12. Aurel Stan 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 1,9tdi, 2000
    salut , eu am montat pe fata arcuri de A6 an 2000 tot la un audi a4 b5 avant( se potrivesc foarte bine ) , si am inaltat masina cu 10 cm . Acum ma gandesc ce sa cumpar pt spate , care a ramas cam jos .
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Cu 10 cm ?? :wtf:
     
  14. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Poate a prins varianta de drumuri grele pentru A6.. Cine știe.

    Iar ca variantă la întrebarea mea de mai sus, pe față am montat Kayaba Ultra SR. Tija este puțin mai lungă comparativ cu cele OE, dar s-a așezat la fel; 2 degete între aripă și anvelopă.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Felicitari pentru primul A4 Crossover. :laugh:
     
    coco_catalin apreciază asta.
  16. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    Salutare,
    Bara de rigidizare, unde si cum se monteaza ? Mi-am montat amortizoare sport reglabile pe inaltime si rigiditate. Mi-a venit si bara de rigidizare dar habar nu am unde sau cum vine intre amortizoare ca noi nu avem golul acela in caroserie la flanse. Am fost si la 2 service-uri iar mecanicii au dat din umeri dupa ce impreuna cu ei am incercat in fel si chip sa o aranjam pe pozitie. Astept un raspuns. Va multumesc
     
  17. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    nimeni nu a montat o astfel de bara?
     
  18. Silviu92 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2016
    Locație:
    Curtea de Argeș
    Masina:
    Audi A4 B5 1.6 ALZ 2001/ A4 B7 1.8T BFB 2006
    Ce arcuri sport recomandați pentru un A4 B5 1.6 cod motor ALZ din 2000. Am folosit arcuri sport marca FK pe amortizoare normale dar nu s-a lăsat aproape deloc fata de cele stock, la fel si cu cele de S-line de pe B6. Ma gândeam la o reglabila de la FK cu arcuri galbene.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eibach sau H&R.
     
  20. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    Eu o am avut-o pe asta http://www.piese-tuning.ro/suspensie-sport-reglabila-audi-a4-b5-evogwau02 (sper sa nu se considere reclama, nu am nici in clin nici in maneca cu ei) 3 ani si kit brate HD si nu am avut probleme cu ea doar ca am schimbat flansele odata cand am pus-o si inca o data acum 1 an (ce e drept cred ca am facut prostie ca am schimbat flansele originale ale masinii). Dar ca acum am vrut ceva si cu reglaj duritate si am schimbat-o.
    Acum am si bara de rigidizare dar habar nu am cum se monteaza.Te sfatuiesc sa iti cumperi si scuturi metalice
     

Distribuie pagina asta