1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Arcuri si amortizoare la Audi A4 B5 - Marcaje culori arcuri - modificari suspensie - probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de click, 12 Sep 2007.

  1. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Cand am venit din Germania cu ea eram foarte incantat.In sfarsit gasisem masina perfecta si cu putin tuning,cand am intrat la noi...vai samar.Mai ales in Constanta unde-s sinele de tramvai nefolosite...ca de...Mazare a scos tramvaiele,cu sosele cu pietre cubice sarite si cratere pe unele locuri,ce sa mai zic?Ajunge!Chiar daca merg cu a3a la gropi zici ca e barca si freaca scutu,dar la limitatoare imi atinge sasiul.Am mai spus si sus,daca pun frana se lasa de bot si loveste.:(
     
  2. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Dupa parerea mea arcurile astea trebuie schimbate neaparat, practic ele amortizeaza socurile doar cu jumatate din spire, probabil au fost schimbate ca sa coboare garda la sol din diverse motive, dar pentru drumurile noastre ia-ti unele stock, eventual vorbeste cu colegul care ti-a oferit, si o sa vezi diferenta, altfel risti sa strici mult mai multe decat un scut, si implicit mult mai scump pentru buzunar!
     
  3. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Am nevoie doar de arcuri sau de toata suspensia?SI cam cu cat s-ar salta daca as pune arcuri stock?Multumesc!
     
  4. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
  5. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Frumoasa masinuta...chiar se vede diferenta intre a mea si a ta.Va trebui sa merg zilele astea pe la mecanic sa-l intreb de cateva chestii+ca mai am de schimbat si distributia,sa vad ce zice in legatura cu suspensiile mele.As dori o poza de jos cu botul masini daca se poate,vreau sa le compar mai bine!
     
    Ultima editare: 12 Ian 2010
  6. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Nu e atat de grav precum credeam . Incearca sa fii mai atent si nu o sa-ti mai atinga.
    La limitatoare cand rotile din fata sunt pe limitator accelereaza pentru a se ridica fata si treci fara probleme .


    Uite asa arata a mea cu jante pe 16" (205/55/r16) si treceam fara probleme peste orice fel de limitator. Cu grija, bineinteles.
     
  7. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    A ta e mai joasa ca a mea...si eu tot jenti de 16'' am si cauciucuri identice cu ale tale.Sa-ti explic cum e faza cu limitatorul.Inainte sa ajung la el incetinesc foarte mult,iar cand trec de el masina se balanseaza si loveste..cam asa e!!!Nu stiu daca ai inteles.
     
  8. Cristian S.

    Cristian S. Audi Expert

    Înscris:
    8 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Emy nu te supara,dar e chestie de soferie;)
    Tu franezi in groapa????
     
  9. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Din ce am vazut in poza suspensia pare normala, nu stiu daca nu ai cumva montati amortizori speciali cu cursa scurta, desi ma indoiesc, cred ca numai cu arcuri normale rezolvi problema!
     
    Ultima editare: 12 Ian 2010
  10. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Nici tu nu te supara Dle Cristi,dar nu franez in groapa...Am zis ca incetinesc inainte sa ajung la limitator.Dupa care ii dau usor cu viteza I.Iar cand trec de el se balanseaza si loveste.Prin asta vroiam sa specific ca arcurile sunt cam moi...
     
  11. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    probabil peste 5 cm, oricum destul ca sa nu mai atinga, spirele alea sunt lipite si ar trebui distantate, cam 15 mm fiecare!
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Arcuri si amortizoare schimbate si nu mai atinge.
    Balansul puternic este datorat in special amortizoarelor uzate.
    Succes.
     
  13. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    La mine pe fata nu cred ca se balanseaza nici un 1cm, pe spate o idee mai mult.
     
  14. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    A4 este o limuzina destul de sportiva cu suspensie constructiv tare, nu trebuie sa se balanseze aproape deloc, cum spunea tizul meu Iulian trebuiesc schimbate arcurile si amortizorii, balansul se datoreaza in special uzurii amortizorilor si apoi a arcurilor care s-au inmuiat si din cauza amortizorilor obositi, iar in cazul tau sunt si de o forma ciudata!
     
  15. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Greseala mea...am fost acuma si m-am uitat...Din 12cm pe care ii are pana la podea se lasa 3cm cu greu.
     
  16. myku

    myku 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2009
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4, 1.8, 125 CP . 1995 Automata
    nustiu daca zic bine dar oleaca logic luat ar fi , daca masina balanseaza inseamna ca amortizorele sunt praf iar masina e sustinuta de arcuri , si io am amortizoare sport si nu am atins nicaieri si incet si cu viteza NO Comment,
    P.S.: este o parere nustiu dak tre so iei in calcul dar io unu as fi gandit si la varianta asta de eram in locul tau ( amortizor curs )
     
  17. Bogdangogu

    Bogdangogu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2009
    Locație:
    Rm. Valcea
    Masina:
    VW Passat 2.0 TFSI - DSG
    de aceasi parere sunt si eu.. amortizoarele sunt praf.. si faza cu arucurile nus ce sa zic.. cel mai simplu mod de a testa amortizoarele apasa pe capota masini fai umpica balans.. normal dupa ce nu o mai apesi u.. si nu cred ca ar trebuii sa isi prea faca balans mai ales ca tu ai suspensie sport.. ar trebuii sa se opreasca imediat si ea.. probabil daia stau si arcurile asa presate.. amortizoarele tale nici nu mai pot sa tina greutatea masini..
     
  18. Pippo09

    Pippo09 Silver Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Locație:
    Tarnveni(Mures)
    Masina:
    ex:A4,1.9TDI,81kw AFN
    La mine cu arcuri semi sport daca apas pe careva parte la capota se lasa vre o 2-3 cm maxim si se ridica la loc,fara nici un balans
     
  19. cadyady 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A4, B5, Feb '96, 1.8, 220 mii km
    inaltare masina

    salutari tuturor

    si eu m-am batut de aceasi problema...pentru drumurile noastre masina este prea joasa...la mine problema era alta. la intrarea in garaj am o panta si in momentul in care ieseam din garaj cu fata masina dadea pe jos.pana la remediere am parcat invers si cu multa atentie si fara balans am reusit sa ies fara sa lovesc masina. bun, pana la urma am reparat panta (am turnat beton si am redus unghiul in asa fel incat sa nu dau pe jos)....am deraiat destul de la subiect, dar in urma parcarii si a altor cateva gropi, movile si ce dracu mai gasim pe drumurile tarii noastre dragi am ramas cu sechele...si cu multe injuraturi si pacate.....rezolvarea vine acuma:

    cand am schimbat primadata anvelopele am calculat in felul urmator:

    stock 195/65/15 inaltime talon = 126 mm
    inlocuit cu 205/65/15 inaltime talon = 134 mm

    deci am ridicat masina cu app 8 mm...poate nu-i mult dar macar psihic ma ajuta
     
  20. mihai_urotiorc

    mihai_urotiorc 4th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Dacia Logan MCV , 1.5dci,2007
    Salutare...am fost la Verificarea Tehnica si mi-au zis ca trebuie pe langa discuri+placute fata, burduful planetarei stanga de langa roata , un brat care vine de la suportul suspensiei dreapta fata , legatura flexibila metalica dintre catalizator si prima evacuare de la motor,mai trebuie sa-i schimb si ''protectiile de praf a telescoapelor''(altfel nu stiu sa-i zic) din partea spate,care intradevar imi sunt rupte.Le-am comandat de pe www.autoteile-meile.at,mi-au sosit si trebuie sa le schimb...Mi-am luat si o presa de arcuri ca sa-mi usurez munca:),problema e ca am cautat peste tot pe net cum as putea sa le schimb dar nu gasesc nicaieri cum sa dau telescoapele spate jos si cu ce chei?!? Asa ca va cer ajutorul!


    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta