1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 8P Sportback 2.0 TDI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de Alexio, 8 Mai 2021.

  1. LucianP

    LucianP Bronze Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A3 2.0TDI 2006 BMM Quattro
    Dacă nu mergi tu cu miezul luat de tine, și să stai lângă om să vezi că-l montează acolo, n-ai de unde știi...Eu am recondiționat-o acum 4 ani pe a mea și de atunci a mers brici, atunci când au făcut-o mi-au zis că au folosit miez original :meeting:
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are relevanta timpul, ci numarul de km.
     
  3. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Boon. am schimbat egr-ul, am curatat si DPF-ul si am curatat si turbina. spre norocul meu turbo-ul n-a avut nevoie de reconditionare, ci doar de o curatare. cost total? undeva la 2700 de lei. am parcus deja vreo 500 de km iar masina merge brici. nici o eroare in bord momentan si sper nici sa nu apara prea curand :))). am trecut si la jantele de vara. si acum si o intrebare la voi: cum pot aduce din nou la viata tips-urile?
     
  4. Andi Man

    Andi Man 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2016
    Locație:
    Suedia
    Masina:
    A4 B8 Avant, 2.0 TDI 110 KW (CJCD), NYM, 2014
    Pentru reconditionarea tipsurilor, eu am avut rezultate bune cu cola si folie de aluminiu.
    Faci folia ca un burete, o uzi cu cola si spor la frecat.
     
  5. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Salutare,
    Astazi de dimineata cand am incercat sa pornesc masina s-a oprit imediat, actiune urmata de aprinderea senzorului de bujii incandescente care palpaind intermitent. Am mai incercat odata, la fel mi-a facut. Dupa ce am facut diagnoza, am identificat urmatoarele erori:

    1 Fault Found:

    4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
    P0016 00 [109] - Incorrect Correlation
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: - km
    Date: 2022.05.15
    Time: 08:51:53
    Engine RPM: 962.50 /min
    Normed load value: 14.1 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 32 °C
    Intake air temperature: 20 °C
    Ambient air pressure: 1010 mbar
    Voltage terminal 30: 12.080 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Engine start: start synchronization: EPM_MODE_VERIFY
    Engine start: start synchronization-Test_Program_Epm st Op Mode State t UBYTE: 33

    Intr-adevar, azinoapte in drum spre casa, pe o distanta de aproape 40 de km, am gonit masina si am avut si o secventa scurta unde am atins o viteza cam mare. Maine urmeaza sa sun mecanicul sa vedem ce si cum.
    Drumuri bune si fara probleme.
     
  6. Alexio 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Apr 2021
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A3 8P
    Hello,
    Nu am mai scris de ceva vreme. Intre timp, am rezolvat problema ce tinea de eroarea de mai sus. Problema a fost cureaua de accesorii/transmisie/auxiliare, care s-a facut fasii si a intrat la una din rolele de la distributie. Astfel ca a trebuit sa schimb pana la urma distributia. Am schimbat de asemenea si electrovalva de la compresorul de clima deoarece nu baga destul aer rece in habitaclu, chiar daca am completat cu freon in instalatie. De asemenea, astazi am schimbat si filtrele si uleiul, deci pot zice ca masina este pregatita pentru un drum mai lung pe drumurile patriei noastre. :)
     

Distribuie pagina asta