1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A3 TDI clubsport quattro

Discuție în 'Stiri Audi' creată de kellu, 20 Mai 2008.

  1. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    eu nici nu am citit tot ca ma doare capul de la CRT-ul meu :)
     
  2. Goose

    Goose 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A3 8L 1.9 TDI
    Am postat si eu tot ce am gasit despre el...
     
  3. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    he he !
    era momentul pt un diesel adevarat de 2 litri.
    diferenta este ca acest motor are doua turbine fata de una cat are un motor normal diesel de 2 litri si cu siguranta ambreiajul este mult mai mare pt a face fata puterii . motorul audi are 224 cp si 450 NM, un motor super dopat.

    acest motor vine ca raspuns pt dieselul bmw de 2 litri cu 204 cp si 400 NM intre 2000 si 2250 ture si pt dieselul mercedes de 2.2 litri cu 204 cp si 500 nm intre 1600 si 1800 ture.

    va mai urma un alt diesel de 2litri cu 204 cp si 400 NM , cifre identice cu cele ale motorului bmw.

    ideea este ca audi statea cel mai rau la motoarele in 4 cilindri diesel.

    ce ma enerveaza este faptul ca cele doua motoare diesel se suprapun oarecum cu motoarele de 2.7 si 3.0tdi de 6 cilindri si din cate am observat si la concurenta exista posibilitatea ca sub capota masinilor in care incape un V6 sa ramana motoarele clasice v6 iar sub capota masinilor mai mici sa se puna acesti monstri de 2 litri. exista posibilitatea ca motoarele de 2 litri de peste 200 cp sa fie puse doar pe A3 si pe modelele ulterioare A2 si A1.

    daca ne uitam la BMW, motorul de 2 litri si 204 cp este doar pe seria 1 iar motorul de 197 cp si 6 cilindri este pus pe seria 3 si 5.

    mercedes , a renuntat sa mai puna motorul 280 cdi pe clasa C cu toate ca masina are peste un an vechime si deci daca ar fi vrut sa o faca ar fi facut-o pana acum. motorul de 2.2 litri si 204 cp de la mercedes va fi pus si pe clasa C si nu se va calca pe bataturi cu 280 cdi.

    si ca sa ma dau rotund un pic , eu am mentionat in alte circumstante pe forum de aparitia cestui motor inca de acum juma de an.
     
    Ultima editare: 23 Mai 2008
  4. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    deci concluzia e ca mai bine o masina mica, cu motor mai mic dar mai puternic ;) E cam ciudat sa ai ditamai V6-le, iar un 4 Linie sa fie la fel de puternic sau chiar peste :rolleyes:
     
  5. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Se vorbea mai sus de puterea care au reusit sa o scoata cei de la Bmw si cei de la Mercedes din motoarele lor in 4 cilindri pe motorina... Este laudabil ca a aratat si Audi ca poate sa se bata cu ei, dar totusi, din cate am inteles de mai sus, acelea erau motoare ce echipau masinile lor "de serie" in timp ceea ce a scos Audi este cel putin momentan doar pe modelul din poze. Nu echipeaza nici o masina de serie. :(
     
  6. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    asta e, suntem putin in urma, dar ne revenim in forta :yes:
     
  7. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    totul incepe cu un concept ce este lansat pe piata.

    nici nu incape dubiu ca acest 2.0tdi de 224 cp sa nu poata fi pus pe modelele de rand. ar fi o greseala de neconceput mai ales ca cei de la concurenta au asa ceva ce circul pe strazi in masini de rand.
    nu cred ca acel motor sa fie unul exclusivist doar pt un model al unei masini.
     

Distribuie pagina asta