1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 - 1.9 TDI Quattro - AVF 131 cp

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de waf, 27 Dec 2014.

  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Corect, doar ca e valabila doar pentru cei cu frane care s-au montat pe platforma B6/7. Inca nu stiu daca franele mele fata o sa-mi permita acel tip de jante.
    @Gabriel Popa : corect, unul din motivele pt care lovea cauciucul in bratele superioare era datorita anvelopei. Insa, si spita in sine imi atingea etrierul! :(
    Eu cred ca forma/design ul unei jante este foarte important in alegerea setup ului corect. Chiar daca pe acel comparator tu introduci J-ul si ET-ul, e foarte important si cum e desenata janta.
    Un alt exemplu: jantele anterioare pe care le-am avut,18'' cu 8J si ET 43 nu intrau daca nu puneam distantier de min 5mm. Pe cand, am vazut la baietii din State, ca cu aceleasi tip de frane, pe aceeasi platforma (B6) intrau fara probleme jantele DTM cu aceleasi specificatii, 8J ET43.
     
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Salut baieti!

    Gasesc si eu vreun coleg care are drum Suceava - Bucuresti (merge si Focsani) si care ma poate ajuta sa imi aduca un set de jante? Bineinteles contra cost...Daca e cineva, l-as ruga sa-mi lase un PM sau direct aici.

    Multumesc anticipat!
     
  3. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Ma poate ajuta cineva pt cateva ore cu 1-2 caucicuri cu dimensiunea 235 40 18? Doresc sa verific daca mi se potriveste un set de jante.
     
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu cand am facut probe am mers la o vulcanizare si baietii au montat ce dimensiuni am vrut eu, sh sau noi in functie de ce aveau pe stock.Am platit monta-demontat si o mica atentie.
    Ma gandesc ca este mai rapid pentru tine asa.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ultima editare: 17 Aug 2018
    waf apreciază asta.
  5. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Ce J ai la jante pana la urma? Te sfatuiesc sa pui 255/35 pe 18.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Ticticking apreciază asta.
  6. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    8.5j et29
    255 no way!
    Mi e teama ca si cu 235 o sa am probleme si o sa mi atinga. Sper sa nu fie asa, ca 225 nu e omologat si nu rezolv nimic :(
     
    DonDoneL apreciază asta.
  7. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Eu sunt oricand disponibil sa le testezi pe ale mele cu ET32.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    waf apreciază asta.
  8. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Multam' Gabi! Daca e cazul te stresez saptamana viitoare! :)
     
    Gabriel Popa apreciază asta.
  9. Gabriel Popa

    Gabriel Popa 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Apr 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C5, 2.7T Q, BES, 2003 / Audi A6 C5, 4.2 Q, ARS, 2000 / Audi A8 D2, 6.0 Q, AZC, 2002
    Eu cred ca singura problema la ET de 29 nu o sa fie ca ar atinge anvelopa in brate/fuzeta, ci ca o sa fie mult in afara caroseriei. Ce-i drept nu cunosc specificul B6.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Cu un setup standard, jantele cu et29 vin la linie, nu mi s-a parut a fi iesite in exterior. Exemplul cel mai elocvent fiind masina lui @Catalin_1987 .

    La mine frica o reprezinta faptul ca pe fata s-au schimbat putin datele problemei de cand am montat franele de porsche si discuri de frana de MB cu alte caracteristici.
    'Ochiometric' inainte si dupa noul setup de frane, mi s-a parut ca jantele sunt putin mai in interior (vorbesc despre acelasi tip de janta).
     
  11. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Asa ca de final de an, o sa fac un summary cu ce s-a mai facut la masina in ultima perioada:

    - Volanul de Audi A4 B8.5 tesit, combinatie de piele normala cu perforata, airbag single/one stage de pe A1 (ca sa nu mai stau cu emotii), badge de S line, comenzi functionale si ornament black glossy. Atat volanul cat si airbag ul au fost NOI, OEM, nu China, iar codarea si modificarea a fost facuta pana la cele mai mici detalii la un nivel foarte ridicat de catre colegul Alex, @B 26 VAM (un baiat extraordinar). Un retrofit foarte util datorita faptului ca pot folosi comenzile de pe volan si ca o intregire a aspectului interiorului unde navigatia era singura piesa care avea black glossy.

    - Definitivat incalzire bancheta spate (tot multumita lui Alex, @B 26 VAM care m-a ajutat cu piesele – plasele de incalzire) folosind cablajul de la kufatec (totul a fost p&p, insa manopera a lasat de dorit – desi am apelat la ‘guru’ al retrofiturilor, bineinteles dpdv financiar, calitate mai putin. Cine doreste detalii suplimentare sa ma contacteze, ma gandesc serios sa las si un feedback negativ in aria dedicata). Urmeaza sa fie tras cablajul pe unde a fost gandit de fabrica, am un pitic pe creier cand il stiu ca e tras aiurea.

    - Schimbat butonul pt aprinderea farurilor care era China cu unul NOU, OEM, foarte scump dar aia e. Cod: 8E0 941 531 B 5 PR

    - Inlocuit capacul de la bidonul vasului de spalat parbrizul cu cel “rotitza style”. Si cel ‘vechi’ era acelasi model, tot nou, doar ca a durat intact pe masina fix 10 min, l-am uitat deschis si capota l-a facut intr-un mare fel. Cod: 4M0 955 267

    - Schimbat ambele butoane pt inchiderea/deschiderea portierelor, NOI, OEM. Cod: 8E1962107 5PR / 8E2962108 5PR

    - Achizitionat buton avarie, NOU, OEM, urmeaza sa-l montez. Cod: 8E0 941 509 5PR

    - Schimbat furtunul/conducta de plastic de la racirea torpedoului cu unul NOU, OEM. Cel vechi avea una din urechi rupte de la montat/demontat torpedou si sufla putin pe la gulerul de fixare datorita faptului ca nu mai etansa bine. Cod: 8E1 816 311

    - Intr-unul din posturile anterioare mentionasem ca am schimbat switch urile care actionau geamurile cu cele cromate de A3 8P FL. Dupa cum bine stiti cele pt spate si pasager au venit la fix, insa cel al soferului avea 2 inconveniente: butonul pt blocare/deblocare geamuri spate avea alta forma + alt sistem de functionare care la B6 nu mergea iar forma butoanelor nu era alineata cu plasticul din jurul lor. Solutia a fost sa cumpar un switch NOU, OEM de B7, pe care am montat cover urile de la switch ul de A3. Daca acum butonul este 100% functional, din pacate linia butoanelor este in continuare mai joasa decat cea a plasticului. Aici o sa mai insist sa gasec o solutie. Cod: 8E0 959 851 D

    - Am mai cumparat un adaptor USB cu logo ul Audi care se integreaza mult mai bine cu interiorul si un cablu pt incarcarea telefonului din aceeasi gama.

    - S-a finalizat si prinderea perdelutelor spate respectand limitele specificate de producator.

    - Am schimbat ansamblul stergatoarelor cu unul de pe un Seat Exeo 2012 cu foarte putini km, ultima versiune revizuita , pe care inainte de montaj l-am gresat suplimentar si am montat garniturile de protectie. Cod: 8E1 955 023 E BVA

    - Inainte de drumul spre Spania am schimbat toate filtrele pe original si uleiul (din pacate pe original nu se mai fabrica Vapsoil si am mers pe Valvoline).

    - Ca sa evit problemele pe care le-am avut la primul drum spre Spania am decis sa intru in legalitate cu jantele, prin urmare am decis sa renunt la cele pe 19” si am trecut la 18” cu cauciucuri noi Pirelli 235 40 18. Aici trebuie sa recunosc ca daca nu era Catalin, probabil alt model de jante ar fi ajuns pe masina. Cel mai probabil urmeaza sa cumpar si a 5-a janta, cum am procedat si la setul pe care il am pt iarna.

    - Inainte de plecare am mai facut o sesiune de detailing, motiv pentru care am luat decizia sa investesc si sa-mi fac propriul ‘arsenal’ de produse si sa nu mai apelez la serviciile lor. Doar in cazurile in care se impune un proces amplu: polish, corectie, tratament cu ceramica..etc o sa mai duc masina la detailing.


    Din lista cu retrofituri mari pe viitor au ramas:

    - Webasto (inca mai vanez un 1.9tdi pt ca la 2.5 exista anumite diferente)
    - Parbriz incalzit + senzor ploaie (retrofit care o sa-l fac doar dupa ce se sparge parbrizul actual)
    - Activarea airbag urilor din bancheta
    - Trapa fotovoltaica
    - Telematik (varianta cu tel in cotiera si buton SOS in plafoniera).

    Maruntisurile nu le mai pun la socoteala pt ca in fiecare luna cumpar cate ceva. De exemplu la interior singurul buton care a ramas neschimbat este comanda pt incalzire bancheta care e pe lista de maruntisuri.

    Lucru cel mai imbucurator este ca masina ruleaza fara problema, pe strazi civilizate (preponderent doar pe autostrazi, cca 95%), are garaj acoperit atat acasa (cu doua locuri de parcare) cat si la birou (un loc unde e ferit de colegii neatenti), motorina doar de la Shell.

    Singurul inconvenient ar fi ca este Euro 3 si deja incep problemele cu restrictiile. Fapt ce m-a determinat sa incep sa caut si altceva.

    In speranta ca nu v-am plicitisit, las si cateva poze si speram ca ne vedem/auzi si la anul cu sanatate, bucurii si multe discutii despre masini!

    La multi ani si un an nou cat mai bun pt fiecare!
     
    paul14, Audiquattro6, stefan550 și alți 12 apreciază asta.
  12. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Continuarea...
     
    paul14, Audiquattro6, stefan550 și alți 12 apreciază asta.
  13. Lucian189

    Lucian189 Bronze Member

    Înscris:
    3 Ian 2011
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    BMW 335d
    Ba e frumoasa..
    Iti dau 5000 pe ea ..
     
  14. bzn_marius

    bzn_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4H, 3.0TDI, CMH, An2012
    Mașina este foarte norocoasa ca a ajuns pe mâna ta este o mașina foarte frumoasa care are parte de o întreținere exemplara.
    Legat de trapa fotovoltaica, eu nu cred ca merita, am avut pe Passat și ma enerva foarte tare ca nu puteam sa privesc prin ea...
    La mulți ani!
     
  15. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    :) e prea mult! Alineaza-ta si tu cu pretul pietei :p

    Si eu sunt norocos ca o am, nu m-a lasat niciodata la greu si pt asta ii sunt recunoscator.
    Asa e, nu e deloc utila. Mai multe personae mi-au spus ca ar fi un downgrade. Eu as schimba-o doar din prisma ventilatiei pe timpul verii si sa mai bifez o optiune.
    Daca reusesc sa montez webasto, am inteles ca include si ventilatia si n-as mai avea nevoie de trapa fotovoltaica. Vedem...
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daniel, nu iti trebuie siroco pentru ventilatie.
    Ai avut navigatie mica pe masina? Ma refer la bns 4.2.
     
  17. bzn_marius

    bzn_marius 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 4H, 3.0TDI, CMH, An2012
    Totusi nu cred ca merita ventilatia auxiliara daca nu functioneaza fara sa iti consume bateria.
     
  18. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Trapa fotovoltaica...
     
  19. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Ovidiu, pentru ventilatie am inteles ca ar fi doua variante:
    - trapa folovoltaica;
    - incalzire stationara care pare ca are si optiunea de ventilatie (informatia o am de la un coleg care a avut un B6 cu incalzirea stationara de fabrica).

    Nope, am avut RNS D.
    Marius, chiar nu stiu cum functioneaza. Poate ai tu mai multe informatii legat de subiectul asta avand in vedere ca ai sistemul pe masina. Trapa ta e folovoltaica? Eu din cate am mai citit, la trapa fotovoltaica nu se foloseste bateria, insa la ventilatia pe baza incalzirii stationare, tind sa cred ca foloseste bateria (nu cred ca porneste si unitatea, adica sa arda motorina).

    Nucu, asa cum am zis si mai sus, din informatiile mele ventilatie pot sa ai si folosind incalzirea auxiliara (sper ca informatia sa fie corecta).
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Daniel, hai sa simplificam.
    Ventilatia stationara poate fi activata ca optiune cu un vcds in instrumente si hvac. Dar, ca sa o comanzi/programezi iti trebuie un buton si vreo 10 fire intre el si ceasurile de bord. Apoi poti comanda ventilatia cand sa porneasca si pentru cat timp exact ca la siroco.
    De retinut ca la oprirea motorului trebuie sa lasi climatronicul pornit pe cate liniute vrei sa sa porneasca programat (nu merge pe Auto) precum si setarea de temperatura (chiar daca el nu porneste compresorul, e ideal sa fie pe temperatura joasa din motive lesne de inteles) si la final de preferat ca masina sa fie parcata la umbra. Si nu in ultimul rand retine ca atat aeroterma cat si comanda climei merg integral pe baterie.

    Fata de trapa fotovoltaica unde totul e pe curentul produs de trapa - aici e un fenomen pe care l-am observat la masini cu trapa fotovoltaica si nu il inteleg: de ce o masina care sta in soare ventileaza aer mai rece decat una fara trapa fotovoltaica care sta in umbra, avand in vedere ca in ambele cazuri compresorul de clima e oprit.


    Concluzie: pentru ventilatie nu ai nevoie nici de siroco, nici de trapa fotovoltaica ci de acel buton.
    Dar ideal ar fi ca ventilatia sa fie alimentata de trapa, nu de baterie.
     
    gabitza121 și waf apreciază asta.

Distribuie pagina asta