1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 - 1.9 TDI Quattro - AVF 131 cp

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de waf, 27 Dec 2014.

  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Multumesc mult baieti de sfaturi! Sper in acest week end sa le montez. Revin cu rezultatul :)
     
  2. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Urmeaza 2 zile de foc..sper sa iasa totul bine!
     
    Ultima editare: 28 Mai 2015
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Spor!
    Uite poza cu priza! ImageUploadedByTapatalk1432848062.814993.jpg
     
  4. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  5. Legend

    Legend 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B6,AVB,2002
    Frumos, am avazut asta pe un grup de pe fbk.
     
  6. danu dany

    danu dany 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    audi a4 1.9.2002
    faina masina;)
     
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    da, intr-adevar, e foarte frumos setup-ul, numai ca in RO nu prea merge :(
     
  8. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Avand in vedere ca pentru o perioada relativ mare voi fi departe de masina, prin urmare noutatile se vor lasa asteptate pana la toamna, am decis sa fac un review a modificarilor aduse in decursul ultimelor 15 luni de cand sunt in posesia masinii. O sa incerc sa mentionez codurile reperelor pe care le-am folosit, in ideea ca poate mai sunt colegi care doresc sa faca aceste modificari si deasemenea preturile pentru a avea o imagine highlevel asupra partii financiare implicate in aceste upgrade-uri.

    Primul lucru pe care l-am cumparat imediat cum am ajuns cu masina in tara a fost volanul de B7 RS4, care din punctul meu de vedere se incadreaza si se potriveste cel mai bine cu B6-le. Intr-adevar, cum era de asteptat, avand in vedere ca m-am grabit si n-am asteptat sa caut cele mai bune deal-uri, am platit un pret destul de mare pentru un produs SH: £550 luat de pe ebay.co.uk. Supararea mare pentru mine nu reprezinta pretul in sine, ci mai degraba "surpriza" neplacuta pe care am avut-o cand am vazut ca 2 din 4 butoane, prezinta zgarieturi. Sper sa gasesc cele 4 butoane separat ca sa le inlocuiesc, daca nu, poate voi face trecerea la modelele mai noi. Ramane sa mai studiem acest aspect.
    Bineinteles, ca acest retrofit sa fie 100% ca cel din fabrica, pe langa volan au mai fost cumparate si spira de volan, cea cu 12 pini cod 4E0 953 541 B, 300 ron, calculator coloana, cod 8E0 953 549 T 200€ ebay.de si mufa 4E0 972 133 a carui pret nu mi-l amintesc, dar nu cred ca e mai mult de 10€. Pentru acest retrofit, trebuie sa-i multumesc colegului Alex (B 26 VAM), super baiat care e un guru al modelului RS4 B7.

    A doua achizitie a constat in cumpararea cumpararea setului de oglinzi exterioare de S4 B6, varianta de aluminiu (NU cea de ABS care s-a montat ulterior pe S4 B7), reglabil si rabatabil electric + oglinzi electrocrom (varianta cu acel cheder pe marginea sticlelor). Pe langa acestea am mai cumparat si oglinda centrala, de culoare neagra, cu senzor de lumina, electrocrom si cu busola. M-a incantat foarte mult busola in momentul in care am vazut-o la un Q7. Ca sa fie pachetul complet, au mai fost cumparate si calculatoarele de usi astfel ca functia de rabatare sa functioneze precum si centrala electrica: 8E0 907 279 F (care a fost cumparata pentru a face functionabil functia de CH/LH). Pretul pentru tot acest pachet a fost initial $900. Ulterior, acest pret a crescut destul de mult, pe langa transport pe care l-am luat in considerare, am avut surpriza (omisesm acest aspect) ca aceasta tranzactie nu este o tranzactie intra-comunitara, ceea ce presupune plata TVA 24%, comision vamal si taxa vamala. Tragand linie la sfarsit nu a fost prea rentabila aceasta afacere, dar e o lectie pentru viitor. Tin sa precizez ca tot acest pachet l-am luat de la unul din colegii de pe audizine.com, multi dintre ei sunt baieti foarte de treaba.
    Din pachete codul oglinzii interioare nu-l mai gasesc (il aveam notat), dar va pot spune codurile capacelor oglinzilor exterioare varianta de aluminiu satinat (sincer, nu cred ca sunt de aluminiu deoarece sunt destul de grele, pare ceva mai apropiat de fonta ): 8E0857507A si 8E0857508A dreapta. Calculatoarele de usa : 8E1959801G stanga si 8E1959802G dreapta. Si ca sa fie treaba completa, oglinzile exterioare au mai primit o optiune si anume cea de puddle lights, si asta datorita colegului Mitzone – el a fost „capul rautatilor”. Super baiat, si ii multumesc pentru toate sfaturile utile pe care mi le-a dat. Desi Mihai m-a pus in „tema” ca acest retrofit nu este deloc ieftim, m-am incapatanat si am zis sa merg cu el pana la capat. Asa ca m-am apucat si am comandat piesele. Capacele de sub oglinda : 4F0 858 524 01C dreapta respectiv 4F0 858 523 01C stanga care au costat impreuna aprox 150 lei, ledurile : 4F0 949 133 respectiv dreapta 4F0 949 134 care au costat impreuna aprox 600 lei, mufele: 823 971 988 respectiv 810 971 989, cate 2 bucati din fiecare si cablaje 000 979 103 E respectiv 000 979 009, a caror pret a mai fost aprox 50 lei. Per total, acest retrofit ajunge in jurul sumei de 800 lei fara manopera. De retinut faptul ca mai exista un model de capace inferioare de oglinzi de la A6 facelift, care nu se potrivesc pe oglinzile de B6, prin urmare acestea trebuie evitate (ei bine, eu n-am facut-o, am luat de bun codurile mentionate de Rudi aka „mgbyte” in topicul lui): 4F0 858 523 B 01C si 4F0 858 524 B 01C .

    A treia investitie pe care am facut-o, trebuie sa recunosc o investitie destul de proasta, deoarce nici nu m-am mai obosit sa le montez pe masina a fost un set de faruri bixenon, OEM din Germania , de pe ebay.de. Farurile au venit complete iar pretul a fost de 550 €. Motivul pentru care nu le-am mai montat a fost acela ca partea superioara a oglinzilor era arsa (nu doar afumata) iar farurile mai necesitau si o polishare. M-am decis sa renunt la ele decat sa le reconditionez: polishare si alte lupe complete, deoarece nu eram sigur daca pe viitor nu o sa „ceara” alti bani: balast, becuri, motorase, cablaje..etc. Prin urmare, in momentul de fata „contemplez” pe ce varianta sa merg: OEM sau pe AM. Aici sunt putin nesigur daca cele AM se apropie de calitatea celor OEM. Am avut diverse discutii pe aceasta tema cu colegii de aici, dar inca sunt nehotarat. Ce ma face atat de nehotarat este faptul ca un prieten de al meu, care in 2010 a avut un mic incident cu al sau B6 a primit la vremea respectiva de la asigurator un proiector nou AM. Deoarece acesta era nou si diferenta fata de celalalt era destul de mare a hotarat sa-l schimbe si pe celalalt pe banii lui, cumparand unul OEM. „Surpriza”, dupa o anumita perioada de timp, cel AM s-a matuit fata de cel OEM, prin urmare se poate observa foarte clar diferenta dintre cele doua, care au fost montate la o distanta de aprox 2 saptamani. Asa ca, trebuie sa gasesc o varianta cat mai buna, dar in acelasi timp e foarte importanta si partea financiara (un far OEM e dublu la pret decat acelasi produs AM). Codurile pentru faruri sunt: 8E0941029T/8EO941030T

    to be continued...
     
  9. Mitzone

    Mitzone 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Tulcea / București
    Masina:
    A4 B7 , 3.0 TDI BKN ,2006
    Spor la modificari in continuare !!! si iti multumesc pentru cuvintele frumoase.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai facut ceva investitii, felicitari !

    Din pacate butoanele volanului nu vin decat impreuna cu ornamentul de aluminiu, la un pret pe masura, 1100 ron OE. Daca te intereseaza, are codul 8E0 419 689.

    In legatura cu farurile, ori cauti OEM SH dar in stare impecabila, ori cumpara noi.
    Aftermarket-urile lasa de dorit, din multe privinte nu doar ca se matuiesc, dar se aburesc, ciobesc, etc.
    Si ale mele devenisera destul de inestetice dupa cateva drumuri prin Europa, am ales sa le polishez si folie de protectie de la 3M dupa polish.
     
  11. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Cu aceasta ocazie chiar doresc sa aduc multumiri colegilor din aria "Coduri si Preturi diverse Piese conform ETKA pentru AUDI" : Nucu, audi66 si CB927MF (ordinea este pur si simplu aleatorie) care m-au ajutat neconditionat. Stiu ca am fost foarte activ si v-am stresat cu intrebari. Trebuie sa recunosc ca de multe ori aveam informatii eronate, iar voi m-ati ajutat sa nu comand gresit.
    Respectele mele baieti !
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    No problem. :thumbs-up:
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sa-ti fie se folos.
     
  14. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    @audi66: e foarte greu de gasit faruri SH in stare buna. Cred ca o sa merg pe cea de-a doua varianta, sa cumpar noi, numai ca si aici e o mare problema. Pretul pe OEM e dublu fata de pretul pe producator (Valeo, Hella sau Magnetti Marelli). Cred ca m-am exprimat grsit cand am spus AM, de fapt ma refeream pe producator. Din cate stiu, pe OEM vin cele Valeo, si cred ca pe varianta asta as merge, desi e un pic riscanta.
    As fi mers pe OEM, cu conditia sa fi avut macar becurile si droserele, dar si pe acestea trebuie sa le cumpar de noi, datorita faptului ca le-am "prajit" ca urmare a unui upgrade facut prost.
    E clar ca o sa pun folie pe ele din prima zi cum le-am cumparat.

    Imi poate spune cineva pe ce producatori sa merg pe partea de distributie (poate stie cineva cu ce producatori au contracte acum cei de la Audi), pt ca pe OEM nu stiu daca se justifica pretul, avand in vedere ca masina face max 10k km pe an si oricum la 4-5 ani urmeaza alta noua.

    Am nevoie asa:

    Set reparatii pt cureaua dintata cu rola de intindere: 038 198 119 A
    Pompa de apa cu garnitura: 03L 121 011 GX
    Curea multipla trapezoidala: 038 903 137 T
    Curea multipla trapezoidala compresorul lichidului racire: 038 260 849 A
    Elem. tensionator cu amortizor: 038 903 315 P
    Suport cu rola intinzatoare: 058 260 511
    Termostat: 044 121 113 **87C-102C
    Fulie alternatoare: 022 903 119D
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stopurile OEM stiu ca sunt Hella, deci ca iei OEM sau ca iei Hella, aceiasi calitate o primesti. La fel si cu farurile, daca OEM sunt Valeo, ia Valeo daca le-ai gasit la un pret bun.

    Curea pune Dayco (ei sunt acum prima echipare la mai multe marci auto) sau Gates, role iei Ruville (sunt ambalatori) si o sa primesti INA in cutie, intinzator Litens.
    Evita curelele Contitech, sunt facute in Romania si pe ambalaj scrie Made in Germany.
    Pompa de apa Hepu sau GK, ambele au paletii metalici. Termostatul pune-l OE, nu e chiar asa scump.
     
    Ultima editare: 25 Iul 2015
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Pompa de apa Termotech, are paleti metalici si eu o folosesc cu succes de 2 distributii. De Hepu m-am cam scarbit, nu mai e calitatea care era inainte.
    Curelele Dayco sunt mai proaste decat Gates sau Conti. Si nu sunt de acord, daca intrebi baietii la mai multe magazine (sau cine are prieteni la magazine de piese) ti se va recomanda Contitech mai mult decat Gates (care a suferit pe partea de calitate) sau Dayco (care a avut calitate inferioara totdeauna). Ca sunt producatori care echipeaza masinile noi cu curele Dayco, nu le face mai bune...ci inseamna ca acei producatori pun piese mai ieftine ca sa aibe un pret de productie mai mic. Si daca fac rabatul asta sunt convins ca nu numai la curele o fac.

    Farurile bixenon de Valeo vin doar OE. Nu exista Valeo fara sigla Audi sau mai stiu eu ce ca sa coste mai putin (cum se intampla cu Lemforder la brate directie). Asadar ai de ales intre original sau... original. Din cunostintele mele nu exista faruri bi-xenon B6 pe producator.
     
  17. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Uite, "de aia" de multe ori prefer sa merg pe OEM decat pe producator, pentru ca nu stiu ce sa aleg. Tot am citit diferite pareri pe net, si nu ma pot hotari ce sa cumpar pt distributie din toata lista de mai sus, ma refer daca sa iau OEM sau producator (iar daca iau pe producator, atunci pe care sa-l aleg? ).

    Ovidiu, te contrazic referitor la faruri. Uite, daca iau pe OEM pretul este undeva la 3200 ron, si vine pe Valeo (mi-a confirmat cel de la PBN) iar daca iau direct pe producator, in speta Valeo mi-e frica sa nu sufere la calitate. Uite link, sper sa nu se considere reclama, intre timp a fost si vandut farul, cu far Valeo fara sigla audi. Stiu ca e de pe un alt forum, dar sunt de pe te si net-ul e fff prost si nu pot atasa poze.

    http://vwforum.ro/topic/115394-set-...a-fata-audi-a4-b6-pedala-acceleratie-audi-a6/

    Asa cum ziceam, in urma cu cateva posturi ca am vazut la un amic, o problema asemanatoare, numai ca la proiectoare. A avut un mic incidenr iar firma de asigurari i-a schimbat proiectorul pe producator (Al - Magnetti Marelli) iar el l-a schimbat pe cel de pe partea cealalta (ca sa nu existe diferente intre ele) si si-a luat OEM. Dupa ceva timp, au inceput sa se observe diferentele intre ele. Asta e frica mea...
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Valeo e Valeo. Eu nu cred ca farul ala de Audi nu avea sigla sau cod OE de Audi.
    Nu a inventat PBN-ul gaura la covrig. Si apoi nu te inteleg de ce comanzi de la PBN, doar nu se fabrica in spatele receptiei. Sunt oameni pe forum care bat preturile la PBN, de ce ai vrea sa comanzi la hotii aia nu stiu ?! Si, la tine nu se aplica diferentele, pentru ca tu cumperi ambele faruriri din acelasi loc, in acelasi moment.
    Cat despre distributie, nu stii ce sa cumperi pentru ca nu vrei sa te bazezi pe experientele altora. Eu stiu ce sa cumpar, si mi-e foarte usor, ma bazez pe ultimele 2 alegeri pentru distributie, si cum nu au fost probleme voi face exact aceleasi alegeri.
    Link-ul nu merge.
     
  19. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut,

    eu am făcut schimbul distributiei de ~2000km,lafel si eu eram in dilema daca sa merg pe OEM sau pe producător..in cele din urma am ales sa merg pe producător si nu din cauza banilor,diferenta era nesemnificativa.
    Am ales pompa de apa Hepu(are paleți metalici),kit-ul Conti iar rolele Ina...oricum in cutie rolă întinzatoare vine Litens.Pana in momentul de fata totul merge impecabil,pot spune ca am făcut alegerea buna.
    Despre faruri ți-am explicat in postul #148 cum sta treaba,daca vrei si te pot ajuta cu mai multe INFO îți pot lasă nr. meu de tel si discutam .

    Bafta
     
  20. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salu.
    Uite o diferenta intre far original Valeo si Valeo pus ulterior.
    Cel de pe stanga este cel din fabrica 02.04.2001 si are Valeo inscriptionat in colt jos. Cel de pe dreapta este pus in 2006 si nu are inscriptia de pe fata.
    Au cam acelasi grad de uzura.
    Poate te ajuta cu ceva in alegerea pe care o ai de facut :). Eu zic ca se tine bine si cel cumparat ulterior.
     

Distribuie pagina asta