1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 1.8T AVJ 110KW

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de BlackPanther, 12 Ian 2021.

  1. BlackPanther

    BlackPanther 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 2002
    Salut,
    De aproape 5 ani de zile am un Audi A4 B6 1.8T AVJ. De când am luat-o prima impresie a fost că e impecabilă.
    Cine a avut-o înainte am crezut ca a avut grijă de ea dar apoi ușor ușor mi-am cam schimbat impresia.
    Și următoarele vă las să le analizați voi dacă au fost de calitate sau nu.
    Am luat-o cu brațele față schimbate, toate capetele de planetară schimbate, plăcuțe de frână, discuri, filtre, ulei și distribuție.
    Astea au fost schimburile de mecanică care pentru mine au fost mai mult decât suficient, având în vedere că mă așteptam doar la un schimb de ulei și filtre poate.
    Și acum să încep din bară-n bară cum se zice.
    Faruri bixenon cu led ca de A5 (postez și poze să le vedeți).
    Suspensie sport reglabilă - nu știu ce marcă.
    Jante 2 originale 2 replica iar din ce am căutat parcă (dacă le cunoaște cineva să-mi spună) ar semăna cu cele de pe modelul RS6 generația C5 din 2002.
    Blow off valve, turbo recondiționat, navigație în mașină dar nu Android însă cu BT, lumini ambientale sub uși de tip perdea (nu logo-uri), led picioare și sub scaune, cotieră spate.
    Subwoofer în portbagaj cu stație de amplificare, sunet extraordinar în mașină (nu ca de profesionist dar o imbunatatire față de fabrică).
    Stopurile led cu fundal negru.
    Lip portbagaj slim.
    Geamuri colorate mov tentă negru închis (la soare mult se văd mov închis seara negru).
    De când a ajuns la mine după 3 ani și puțin am făcut următoarele deoarece a trebuit:

    Instalație electrică praf,
    senzori parcare
    stopuri
    faruri cu instalatia electrica faruri in bătaie de joc - nu toată dar s-a umblat la ele pentru montajul elementelor AM și erau cu întreruperi, date cu scotch, cu bandă, înnadite etc
    refacere ca în fabrică cu cleme de prindere pentru stopuri, faruri și bloc lumini originale.
    Demontat lumini interior (erau albastre, iar am găsit fire înnadite cu sau fără bandă) prevenire incendiu.
    Schimbat brațe față, suspensia sport No-Name și trecere pe modelul Monroe Sport și arcuri sport EibachProKit cu flanșe, burdufe și rulmenți Lemförder.
    Schimbat toți suporții motor și cutie Meyle.
    Schimbat toți senzorii de la motor apă, senzor arbore cotit și arbore cu came, temperatură etc.
    Furtunașe vacuum, furtune turbo, curățat clapetă că era ok, schimbat pompă de benzină că puneam mereu 35 Litri de benzină dimineața și mergeam pe rezervă noaptea în Centru Vechi și nu am vrut să ascult că aia 35 Litri sunt rezerva la 1.8T.
    Demontat subwoofer și amplificator că erau oricum prea vechi și ocupau efectiv 50% și între timp nu mai functiona doar unul în mașină, a mai apărut și altcineva și cu multe bagaje mereu...
    Schimbat distribuție completă Contitech toate curelele, absolut toate rolele să fiu sigur că nu e una corodată sau dusă și să strice cureaua.
    Schimbat corp termostat cu antigel și refăcut revizia totală (ulei, filtre, discuri față-spate, plăcuțe față-spate).
    Antigel odată cu termostatul
    Baterie de 90Ah VartaBlack.
    Schmbat absolut toate becurile de pe mașină cu unele noi (fază scurtă am trecut pe Osram NightBraker și cele de fază lungă sunt Bosch)
    Poziție pe leduri.
    Trecere faruri de la cele originale la cele Depo cu insertie neagră, eu nu am nicio problemă cu aburirea, am avut dar nu știu ce le-am făcut că am încercat multe și nu se mai aburesc așa că nu știu ce variantă a mers dar a mers.
    Schimbat folie la Llumar cu cel mai negru posibil.
    Schimbat grila față model RS tip fagure - e doar părerea mea că vine mai bine decât cea S-Line de fabrică.
    Schimbat semnalizare aripă de fabrică cu model fumuriu.
    Montat Pirelli P-Zero 225/40/R18 față și 245/40/R18 spate.
    Jante originale de iarnă pe 16-205/55/R16 Continental WinterContact TS860 91T.
    Schimbat pompă de ABS și toți senzorii de ABS.
    Schimbat toate bobine cu NGK.
    Schimbat toate bujiile cu NGK.
    Toate acestea au fost schimbate din vara trecută 2020 până în iarna asta 2020 înainte de sărbători până când am constatat că după ce am pornit motorul că mă grăbeam să ajung până în centru mi s-a aprins martorul de la antigel.
    Am zis e eroare nu are cum, la 2-3 zile ridic mereu capota să mai pun lichid de spălat parbriz, să o mai șterg la motor, mai verific uleiul, verific constant garnitura de culbutori pentru că am observat că se tot duce la câteva mii de km, aproape de 7000 km trebuie s-o cam schimb pentru că apoi scapă ulei sau curge pe turbo și miroase a încins rău.
    Am decis să nu mai verific în seara aia după cum am spus mă grăbeam și am zis ca e eroare de la senzor am schimbat în vară antigel mereu la locul unde o parchez nu am scurgeri deci e ok.
    Am mers, și după o oră-o oră jumate de fâțâială prin București, către casă dau să intru într-o depășire dau a 3-a trece de 4000 de ture și aud o bubuitură. Ochii direct către apă văd 90, zic că e turbo dar mașina mai mergea însă mai mult de 3000 nu se mai tura.
    Am ajuns acasă pentru că nu aveam efectiv unde să opresc în trafic absolut nicăieri și am constatat în parcare că mașina mâncase tot antigelul din vas.
    În baia de ulei nu am găsit nimic contaminat iar pierderi pe jos nu sunt. A doua zi motorul a pornit din prima cheie dar tinut puțin mai lungă cheia.
    Acum m-am fixat să dezmembrez tot motorul și să-l fac cu piese originale sau eventual să fac / aduc o imbunatarie.

    Atașez poze mai jos cu ea.

    20200907_190742-01.jpeg 20200823_143350-01.jpeg 20200823_143335-01.jpeg

    20200808_144512-01-02.jpeg
     
    smurff, FelineQuattro, mihaicristian și alți 4 apreciază asta.

Distribuie pagina asta