1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu sunt cireșe, dar pentru mine valorează ceva

    IMG_20200531_114539.jpg
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa mine e un must-have. Majoritatea masinilor dupa 2009 le au si chiar intineresc mult aspectul cluster-ului (bineinteles, cu un FIS color).
     
    DonDoneL apreciază asta.
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Operațiunea ambreiaj de diesel pe benzină este un succes.

    Am montat kit ambreiaj de 1.9 awx (5 trepte, 228mm), plus disc batut kevlar pe 1.8t avj quattro. Kitul este sh original (din experiența multora, placile si volant-urile, fie ele noi, fie ele tot luk, sunt slabe. Al meu kit luk achiziționat de la epiesa, adică de la autototal pentru cine cunoaște, a ținut fix 18.000.) Placa a fost planata, volantul era impecabil, a fost planat si el, iar discul a fost batut cu kevlar, grosimea fiind calculată pentru a scoate tot untul din placa. Nu am avut suruburile de prinde ale volantului, iar cele de avj, nu merg, au mers unele de 2.5tdi (de awx, nu am gasit). Cele de 2.5/awx sunt mai lungi si au cap tubulara 17 si in mijloc M. Ambreiajul tine chiar undeva in partea de jos a cursei (cel nou pus anterior , nu tinea asa de jos, e mult mai confortabil), masina intra perfect in toate vitezele, iar din 3 accelerări de la 2500 ture, pare sa tina foarte ferm. Rulmentul este SKF pentru awx, nu avj (nu mai am încredere in LUK).

    Deci cine vrea sa schimbe ambreiaj la avj, bfb, fie fata sau quattro, puneți de awx, sh daca gasiti unul bun, si refacut.
     
    DincaMarius și lowlife apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    LUK nu fabrica rulmenti. Rulmentii lor sunt SKF si/sau INA, dupa caz.
     
  5. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Am facut si eu treaba asta Vineri, pe un B7 BFB. Kit ambreiaj 3 piese de AWX si volantul original de BFB pt ca era in stare foarte buna. Momentan nu am tras de masina, astept sa se rodeze putin.

    P.S: arata foarte bine masina, felicitari. Ce presiune turbo ai acum? Esti cu turbo stock din ce-mi amintesc parca.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Turbina de bex. Face un overboost de o secunda in 17 psi si după sta in 15 psi (adica 1bar). Volantul meu era praf, dupa doar 18.000. Are joc rotativ imens si are si "axial". Ce am observat, rulmentul de awx, are suprafata cu care apasa pe soarele placii, metalică, iar cel de avj (1.8t) era din cauciuc sau ceva de genul. Pentru cei mai documentați, placa de awx, sh, are 880 kg forță. O sa merg si cu cea de avj sa o măsor, doar comparativ.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  7. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Lumineaza ma si pe mine: ce au in plus acele de mai sus fata de cele normale de B6 ?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Inele cromate la marginea bazei de prindere.
     
    waf apreciază asta.
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Intr-un final am reușit să reglez cât de cât suspensia. Mai pe scurt, asa cum se vede din poze, masina era mult prea înaltă de bot, fata de spate. Stiu ca platforma 8e are desenate diferit arcadele de la aripi ( fata cu spate) dar la mine era simțitor peste limita de fata.

    Masina are suspensie 1be, pe fata am pus 1bv (3 dungi verzi si una albastră, in loc de 2 verzi si una albastră).

    Atașez o poză pe un beton drept.
    IMG_20200608_235411.jpg

    Ma gandesc si la franele de pe fata, am facut rost de etriere de 320mm (b7 3.0) si legat de culoare ma gândesc la cea de focus rs. Astept si alte pareri.

    maxresdefault.jpg
     
  10. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Nu se observa deloc, tot încape pumnul din ce vad între roata și aripa. Pe când pe spate, cred a doar degetul.
    Cred ca albastrul ala deschis ( ca de biserica) se va vedea urat cand se pune praf de placute pe el... mai bine griul de Audi ceramic.
     
  11. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    De ce sa folosești o nuanță de la Ford când ai Nogaro Blue ?!

    E15E0493-4EE9-4940-8B50-26808DBE66E9.png
     
    mhozoc și DonDoneL apreciază asta.
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Fata e normal sa stea mai sus decat spatele, si asa e nose heavy.

    Pt frane eu as merge pe argintiu stock.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Acum stă normal. Arcadele aripilor sunt desenate diferit (fata cu spatele), iar măsurat la prag, la limita anterioară si posterioară, masina este la fel de înaltă. Pe lângă coborârea cu 1cm, am câștigat si ceva fermitate, nu ceva astronomic, dar simțitor.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  14. t_qua77ro Banned

    Înscris:
    29 Dec 2011
    Locație:
    1
    Masina:
    2
    Eu in continuare cred ca la tine virgula la suspensie e pe puntea spate, nu pe fata. Un arc rupt, alt tip de arcuri. Cel putin poza postata nu o avantajeaza deloc.
    Si daca te uiti atent pe o poza din lateral, mie mi se pare ca plasticul pragului coboara mai mult ca forma efectiva inspre spate decat in partea din fata.
    20200505_163058.jpg

    PS: Sa pui frane si pe spate, pereche cu fata, o sa fii placut surprins de diferenta. Eu am circulat vreo doua saptamani doar cu puntea fata de 320mm pana am avut timp si de spate si am sesizat.
     
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Au venit si ledurile mult așteptate, leduri ce le-am instalat in locul becurilor clasice de pozitie. Spre surprinderea mea, becurile nu dau eroare (nu scria nicaieri in descriere că sunt cu can-bus).

    received_4564584293567158.jpeg
    IMG_20200615_164654.jpg

    Lumina este de culoare alba, un alb pur, nu cu tenta albăstruie (spre 5500k) si cel mai mult mi-a placut aspectul de neon (nu au acele smd-uri urate puse pe o placa).

    received_266256511103028.jpeg

    Cateva poze pe farurile mele murdare :))
    IMG_20200615_165748.jpg
    IMG_20200615_165744.jpg

    Link cu produsul
    https://a.aliexpress.com/_d8yFnEq
     
    DincaMarius, Francisc98 și Chriss_Deejay apreciază asta.
  16. mhozoc

    mhozoc 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4-2.0 ALT-2002;80-2.0 16V;A4 B7 1.8T 2008
    Felicitari pentru munca depusa ! Foarte frumoasa !
     
    DonDoneL apreciază asta.
  17. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    esti norocos ca ai primit marfa de pe ali..
    eu stau de 2 luni jumate dupa ceva asemanator :-)
     
    DincaMarius și DonDoneL apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Depinde ce metoda de transport alegi. Eu aleg mereu china post chiar dacă mă costă ceva in plus, ai tracking number care funcționează și pe site-ul postei române. Personal comand din china de când era dolarul 3 lei si ceva, acum vin ceva mai repede si de pierdut colete, am pierdut doar 3,4. Dar, cum am spus, china post sau post.nl unde se poate.
     
    F33lings apreciază asta.
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Eu cred ca un singur pachet am pierdut, in sensul ca n-a ajuns. Iar altul l-au trimis zdrentele de la posta inapoi.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  20. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Incepem cu "înălțimea"
    Achiziționat înălțătoare spate pentru drumuri grele. Urmează să le montez. Teoretic ridica spatele și coboară botul puțin, adică așa cum trebuie.

    received_572910113411495.jpeg
    received_586725448649325.jpeg
    received_269285484286474.jpeg

    Sunt din plastic dur, comandate pe original.

    Al doilea lucru de care ma ma ocup, semnalul radio. Pana acum, inexistent deoarece nu am avut cum sa conectez antena. Am cautat un adaptor cu tot cu amplificator in el, nu am găsit, asa ca ca am luat un adaptor ce se potrivea cu amplificatorul acesta pe care il aveam prin casă si de care am fost mulțumit.

    IMG_20200625_095154.jpg IMG_20200625_095204.jpg

    Revin cu pareri după ce le urc pe toate pe masina.
     
    DincaMarius, Chriss_Deejay și Francisc98 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta