1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Brațele sunt de b7, nu le-am pus eu, asa au fost de la fostul proprietar. Pe parbriz nu am dat cu ceva de vreo 2 ani.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  2. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Iti recomand Aquapel, se pot face 2 parbrize de B6 cu un tubulet. Tine bine vreo 3 luni, poate 4-6 daca nu il speli OCD.
     
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cam asa tine si rainshield de la prox
     
    DincaMarius și Chriss_Deejay apreciază asta.
  4. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Foarte faina treaba! :D
    Daca-mi spui și mie unde ai găsit oglinda, vin cu o lada de bere.
    Am spart pământul prin Ro și am găsit doar cu senzor de ploaie ... iar preturile de 150++e de pe ebay mi se par mult prea piperate pentru un moft ...
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Eu am luat-o de la un local, parerea mea personala este ca nu merita sa cauti piese la cunoscatori, pentru ca este o masina veche pe care o gasesti si cu 4000 lei cu volan pe stanga, numa' buna de dezmembrat.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Ce naiba faci cu ciocanul cand montezi plafonul? Daca trebuie sa intre fortat vreun stalp sau chiar plafonul inseamna ca materialul e in exces. Nu va iesi ca de fabrica deoarece pe laterale stalpii au materialul brut, fara burete, doar cu adeziv (tocmai pentru o imbinare cat mai buna).

    Am folosit Aquapel, e bun, tine aproximativ binisor in zona in care actioneaza stergatoarele, iar pe extremele parbrizului a dus in jur de 9-12 luni.
    Nu aplicati pe oglinzile laterale, nu va avea un efect grozav precum are pe parbriz.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Te invit sa il inspectezi cand vrei tu, daca ii găsești defect, eu iti fac un pavilion gratuit.
    Am lucrat împreună cu tatal meu la pavilion si nu a vrut să înțeleagă ca pentru gauri trebuie să le faci cu lamă încinsa, el a vrut sa traga materialul spre interior, si uite ca din cauza asta nu intra parasolarul asa de ușor, am pus unul, la al doilea eram transpirat si mi-a alunecat mana pe coada ciocanului si buf :)
    Cat despre stalpi și îmbinări, dacă nu stii ca este îmbrăcat, nu iti dai seama. Cand spun ca este perfect, chiar este, nu ma laud pe burta goala ca altii.

    Cam așa arată, pentru curioși.

    IMG_20210731_191210.jpg IMG_20210731_191216.jpg IMG_20210731_191236.jpg IMG_20210731_191251.jpg IMG_20210731_191330.jpg IMG_20210731_191353.jpg IMG_20210731_191400.jpg
     
    rotitza, Oudi, AlexPTB și alți 11 apreciază asta.
  8. George Stoica

    George Stoica Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8T AWT 2001 | Audi A4 B8, 2.0 CAHA 2010
    O treaba excelenta cu plafonul, sincer am facut pentru B7 plafonul la un renumit domn care asta face in Brasov iar imbinarea dintre plafon si stalpi nu era atat de ok ca a ta, m-am gandit la momentul acela ca pe stalpi are buretele prea gros si din cauza asta nu a iesit cum trebuie. Felicitari pentru rezultat si munca depusa!
     
    lowlife și DonDoneL apreciază asta.
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Mulțumesc pentru aprecieri @George Stoica .
    În viață am învățat un lucru, daca vrei, se poate. In Romania in ultimii ani au apărut foarte multi "meseriasi" care prestează servicii de foarte slabă calitate, dar problema nu este la ei, pentru că dacă nu ar avea clienți, ar dispărea, sau si-ar schimba felul in care lucrează. Dar atâta timp cât există oameni care se mulțumesc cu putin si cu defecte, ajungem sa plătim si mai mult pentru cineva care se laudă că prestează un serviciu mai bine ca x.
     
    DincaMarius, rotitza, lowlife și alți 2 apreciază asta.
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    @DonDoneL pai da mai multe detalii, te rog. "Gaurile" adica decupajele pt manere si parasolar, da? si cum adica cu lama incinsa - cutit incins? :)
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Simplu. Cand vrei sa tai, incalzesti cutter-ul = lama pentru ca nu lasa urme = scame si fire atarnand plus ca se taie mai repede si mai uniform. Asta e un secret din batrani iar cei care nu au facut din astea, la prima experienta, le iese cu material atarnand/franjuri/ciucurei. :)
     
    lowlife și DonDoneL apreciază asta.
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Grija mare, daca ai cuter din plastic, e posibil sa se topească din cauza lamei ce se încălzește. Sunt tot felul de trucuri. Pentru gaurele rotunde unii fac cu tigarea, poti sa faci si cu letcom daca ai un varf plat, sunt mai multe variante.
     
    DincaMarius și lowlife apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Cat timp Audi așteaptă programarea pentru distributie (a venit timpul iar, de data asta facem si lanțul), am zis sa fac ceva pe la rinichi (Seat Ibiza). Acum probabil o sa zica toata lumea, dar de ce nu l-ai montat pe Audi, ei bine o sa montez si pe Audi :))

    IMG_20211021_125211.jpg

    Am schimbat ledurile din roșu rupe ochii in alb rece dar nu orbitor cum pun toti, am ales leduri cu o intensitate ca cele de pe Audi.

    received_346320690618851.jpeg

    Totodată vreau sa ma declar foarte multumit de noua jucarie. Pentru 250 lei mi-a facut munca foarte ușoară.

    received_415393873363770.jpeg

    Munca nu este asa de complicată pe cat este de migălit. Sunt destul de multe fire de lipit, lucruri de decupat, indepartat, probat si iar probat dar rezultatul se vede mai jos. Este unul intermediar, am schimbat ledurile, am inversar polarizarea lcd-urilor ca sa fie fundal inchis si scris rosu iar acum ma gandesc la ceva piano black pentru carcasă. Acele nu sunt calibrate.

    IMG_20211023_232751_525_edit_128261970046053.jpg

    Ultima poza este ceva mai veche, dar am vrut sa va arat miniatura masinii.

    IMG_20211022_184344.jpg
     
    DincaMarius, Oudi, Chriss_Deejay și alți 5 apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Salutare tuturor, va urez tuturor sarbatori fericite alaturi de cei dragi si clipe de neuitat.
    Acum, sa trecem la fiare. Suparat de prea mult timp, de rapoartele foarte dubioase ale cutiei de pe aceasta masina, o cutie in 5 trepte, scurta, am tot cochetat de-a lungul timpului, spre un upgrade, sa pun altceva, sa scap de acele ture foarte multe dupa 100km/h, sa castig ceva si la consum. Unii au ales varianta care se gaseste cel mai usor, anume o cutie de 2.5 tdi, dar au regretat deoarece era enorm de lunga (la rapoarte) chiar si pentru masini pompate de peste 200 cp. O alta varianta, mult mai pretabila pentru un motor pe benzina, era cea de 1.9 tdi cod motor AVF Quattro, o cutie mai scurta pe diesel, dar totusi, foarte ok pentru un motor pe benzina cu ceva putere. Insa, ne-am ales cu un 2.0 TFSI quattro de A4 B7.

    Am cumparat tot kit-ul de transmisie de la colegul nostru zamolxez, lucru pentru care vreau sa ii multumesc foarte mult. Ambreiaj, electromotor, cutie, cardan, grup, planetare, timonerie, distantier cutie si cam asta e reteta.

    Pentru ambreiaj, am ales sa nu cumpar unul nou, deoarece cele noi sunt mai mult, universale sa spun asa. Un ambreiaj nou, LUK, pentru 2.0 tdi sa spunem, este acelasi si pentru cea mai slaba varianta de putere, dar si pentru cea mai pompata, adica 170 cp 4x4. In schimb, de nou, original, cel putin placa de presiune, difera, ca si duritate, mai ales de la tractiune fata, la Quattro. Asa ca, ambreiajul a fost reconditionat la Ploiesti, planeitate placa + volant, disc de ambreiaj cu kevlar, rulment de presiune nou, si suruburi noi.

    De transplant urmeaza sa ma apuc maine si odata cu el, schimbare distributie, atat cea pe curea, cat si cea pe lant.
    Revin cu detalii, ca de obicei.
     
    DincaMarius, Chriss_Deejay, lowlife și alți 4 apreciază asta.
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Perioada cutiilor :)))))
    Apuca-te si tu de marti, de sarbatori de obicei se rup suruburi cand iti e lumea mai draga. :)
     
    DonDoneL apreciază asta.
  16. rex

    rex 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2020
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B5 (1999) 2.8 V6 (193cp) quattro
    Felicitari pentru ce ai facut, pana acum :) (pentru ca nu vad sa te opresti in curand), cu masina!
    Look-ul exterior cu bara inferioara de S-Line si pragurile si bara spate de S4 aratat exceptional! Cred ca e cea mai reusita combinatie...
    In legatura cu interiorul, daca la inceput ai pus niste poze cu ornamentele vopsite albastru (nu neaparat pe gustul meu), apoi ai pus poze cu ornamente de carbon... Cum e, acum interiorul?

    Bafta la montajul cutiei!
     
    DonDoneL apreciază asta.
  17. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    mirceacml daca făceam eu operația, da, dar asta mă depășește din păcate.

    rex interiorul este Recaro de S4 B7 negru, plafon albastru culoarea blugilor, fetele de uși și planșa de bord albastre de fabrica iar tot ce este plastic este vopsit in aceași nuanță cu planșa de bord, un albastru asemănător cu cel de la plafon, iar toate trimurile și scrumierele sunt din aluminiu brushed.
     
    DincaMarius, mirceacml și flav94 apreciază asta.
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Foarte tare, de cand asteptam pe cineva sa paveze drumul si la noi :) din ce am citit pe audizine, se puteau pastra ambreiajul de 1.8T si electromotorul. Si diferentialul spate ar trebui teoretic sa poata fi pastrat de pe AVJ pt ca are acelasi raport; practic, o fi mai lung sau scurt fizic.

    Multa bafta si eu unul te rog sa dai cat mai multe detalii :)
     
    DonDoneL apreciază asta.
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Diferențialul meu spate pierdea pe la planetară stânga, cardanul meu începuse să aibă joc la îmbinare. Plus că planetarele astea de tfsi, sunt mai robuste, șuruburile sunt mai groase, totul pare mai închegat. Pe ziua de azi am terminat cu puntea spate, acum a rămas practic, că o operațiune de schimb de ambreiaj.
     
    DincaMarius și mirceacml apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mai devreme sau mai tarziu, toate pierd pe la O-ring-urile flanselor unde se prind planetarele.
    Este o problema comuna, mai ales la masini de 10+ ani.
     
    DonDoneL apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta