1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Transmisia e sus pe mașină.
    Pentru că să meargă totul, trebuie așa :
    Distanțier cutie, cutie, suport cutie, ambreiaj, electromotor, mufă electromotor (diferă), timonerie, cardan, grup cu planetare spate. Planetarele față se potrivesc. De asemenea, mașina mea fiind 2002, citește viteza de pe cutie, ce e după 2003 citește viteza din abs. Soluția, pe care am pus-o în practică și la awx cu cutie in 6 trepte, tragi un fir din abs (din mufă de pe pompa) până în ceasuri. Ce fir, am uitat, sa vad daca mai găsesc de când i-am pus lui @Francisc98 cutia. In rest, totul se potrivește fără alte modificări. Recapitulam, pe 1.8t quattro avj am pus transmisie de 2.0tfsi b7 2005.

    Acum sa trecem și la un scurt feedback, până la benzinărie și înapoi că de mâine trecem la motor. Altă mâncare de pește... Timoneria este scurta, ușoară și foarte precisă, ambreiajul așa cum a fost făcut la Cristi Banu de la Ploiesti, cuplează de jos, am reușit să omor motorul de 2 ori, iar cuplajul este unul foarte ferm, am reușit să văd aprins esp-ul in momentul in care am schimbat treapta a doua, cu cauciucuri de vara ce-i drept, dar da, este altceva.

    De asemenea am schimbat și rulmentul de la arbore, era spart, și uleiul din toată transmisia.

    Edit. cred ca am gasit ceva, pin 33 din abs, la pin 5 din ceasuri.
     
    Ultima editare: 7 Dec 2021
    Siegfriedbrunnen, Chriss_Deejay și mirceacml apreciază asta.
  2. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Rezolvam si o problema mai veche. Injectoare de cod motor BAM

    WhatsApp Image 2021-12-14 at 12.59.40.jpeg
    WhatsApp Image 2021-12-14 at 12.59.43.jpeg
     
    Oudi, Chriss_Deejay și mirceacml apreciază asta.
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Te-ai dat cu noua cutie? cum e, cum merge motorul cu 1-2-3 prin oras? tu parca ai si soft.
    Iti merge CC-ul in treapta 6?
     
    DonDoneL apreciază asta.
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu am terminat. Pilotul nu merge că încă nu am viteza in bord. Dar am viteza gps pe navigatie, ce pot sa îți spun eu ca prinde 100 pe gps cu treapta a doua. Iar consumul a scăzut simțitor. Problemă e că nu am pedala de ambreiaj in regulă. Uneori e moale, daca o apăs de mai multe ori se întărește. Am schimbat cilindrul receptor, am pus nou, tot așa face, mai am sa fac pompita de sub pedala.. vremea asta rea îmi dă de furcă, oamenii nu prea sunt pricepuți, eu sunt legat la mâini și tot așa
     
    DincaMarius și lowlife apreciază asta.
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Sus cu injectoarele de s3, sus si cu softul si avem un rezultat de 235,5 cai si 367 nm. De asemenea avem un powerband foarte bun, de pe la 4000 ture pana 7000 mergem cu 200+.
    Recomand WRT Remap Ploiesti, softul a fost realizat custom, de la 0 iar rezultatele sunt foarte multumitoare.

    WhatsApp Image 2021-12-22 at 17.50.18.jpeg

    WhatsApp Image 2021-12-22 at 17.50.19.jpeg

    WhatsApp Image 2021-12-22 at 17.50.19(1).jpeg

    WhatsApp Image 2021-12-22 at 17.50.18(1).jpeg
     
    DincaMarius, Oudi, Peto și alți 7 apreciază asta.
  6. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Da… spre rușinea mea, abia acum am citit topicul tau, si l-am citit integral fara sa răsuflu. :) Mi-a facut o reala placere!
    Spun asta deoarece imi place nespus dedicarea ta si mai ales “incăpățânarea” de a face lucrurile asa cum ti le doresti!
    In acelasi timp nu am putut sa nu remarc sinceritatea si onestitatea de care dai dovada!

    Iti doresc sa ai mult spor pe mai departe!

    PS: oamenii fac masini, nu masinile pe oameni! :hi:
     
    iulian21, DonDoneL, 911turbo și încă o persoană apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Multumesc mult @rotitza !
    Momentan ma supara (ambreiajul), am o problema foarte dubioasa, daca merg cu masina normal, 1,2,3,4,5,6 6,5,4,3,2,1 6,3 etc, merge brici. Cum o las in decelerare, in orice viteza, nu vrea sa mai iasa usor din viteza si pedala de ambreiaj ramane pe la jumatate. Daca sunt pe viteza constanta sau accelerare, merge brici.

    Pana ii dau de cap la transmisie, am pregatit cateva lucruri:

    Ambientale RGB

    WhatsApp Image 2022-01-09 at 14.48.33(2).jpeg

    Si am dat comanda si de asa ceva, daca tot am pus cutie in 6 trepte. Nu este originala, dar pretul pentru una originala era mult prea mare, iar daca pielea o sa se deterioreze, am tapiter bun.

    WhatsApp Image 2022-01-09 at 14.48.33(1).jpeg

    WhatsApp Image 2022-01-09 at 14.48.33.jpeg

    Poate pana ajunge (ca vine cu barcuta cu vasle din China), reusesc sa aflu si ce are transmisia.

    O alta surpriza este consumul. Mers destul de sustinut intr-o urcare Ploiesti Campina am avut 8.4, si nu am mers sub 110. Inainte acelasi scenariu era cam pe la 11-12
     
  8. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Aceeași surpriza cu consumul l-am avut și eu cu cutia de facelift, pe autostrada la 140 acum. 2200 de turații in loc de aproape 2500. Exact nuca aia o caut și eu, dar OE, să facă pereche cu volanul.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nuca aia NU se poate monta la masinile voastre direct, fara alte interventii. Trebuie taiata tija/maneta in care intra nuca adica teava/maneta schimbatorului.
    Este deja discutat problema asta aici pe forum si am probat nuca aia originala (ca si cea de mai sus) la masina mea si trebuia taiata teava maneta pentru a fi la nivelul optim. Trebuia sa cititi sau sa intrebati inainte.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  10. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Pai știu, și tai din tija.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Da, știu că se taie
     
    DincaMarius apreciază asta.
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    received_631469704780380.jpeg

    Grafica este gata. Acum așteptam și acest colet
     
    smurff, rotitza, Oudi și alți 3 apreciază asta.
  13. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    A venit si nuca, si va spun sincer ca am ramas prost. Arata super bine, finisajele sunt de nota 10, iar materialele par foarte bune !

    WhatsApp Image 2022-02-08 at 11.52.34.jpeg WhatsApp Image 2022-02-08 at 11.52.33(3).jpeg WhatsApp Image 2022-02-08 at 11.52.33(2).jpeg WhatsApp Image 2022-02-08 at 11.52.33.jpeg
     
    rotitza, mirceacml și MRR apreciază asta.
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti pun eu dupa amiaza o poza sa vezi cum o sa arate dupa ceva timp.
    Eu am luat cu piele normala, nu perforata, care este inca impecabila.
    In schimb partea de aluminiu, zici ca a “coclit”.
     
    MRR și DonDoneL apreciază asta.
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Tot nu mă convinge să renunț la OE. Si din poze parca tot se vede că nu are finețea lucrului original. Nu știu să explic dar îți poți da seama fara să știi că nu e OE.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    A lui are pielea cam “sifonata”.

    Exista si vanzatori care au cu pielea fina ca si cea OE, indiferent daca iei varianta normala sau perforata.

    upload_2022-2-8_15-23-56.jpeg
     
    DonDoneL apreciază asta.
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Model diferit dar acelasi aluminiu chinezesc.
    Are in jur de 2 ani.
    L-am luat pe vremea cand costa 15€ (cu transport gratuit), cu tot cu manson.
    Calitatea pielei este ireprosabila, atat cea de pe nuca cat si mansonul arata ca in prima zi.

    upload_2022-2-8_17-29-14.jpeg

    upload_2022-2-8_17-35-34.jpeg
     
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu as vrea sa te contrazic, am văzut nuca cum ai tu la cineva și mi-a dat și mie impresia de cheap, doar că a lui părea mai mult vopsita cu un gri, ușor lucios, așa cum este și a ta, asta de am luat-o acum, pare satinată. Oricum, la cat de "scumpă" a fost, daca tine un an doi, tot e.bine, după poate o fac un piano black sau ceva custom a la donel :)
     
    mirceacml apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Initial era culoare mata, nu este vopsita, este aluminiu.
    Zilele astea comand alta, vreau sa iau perforata acum, doar sa am timp sa caut ca nu as vrea sa ajunga cu piele stil “sifonat”.
    Si vinilinul are o textura mai frumoasa.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Salut, ai rezolvat ceva? :)
     
    DonDoneL apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta