1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Am rezolvat. Am pus inca un distanțier între cutie și motor și totul e perfect acum. Am cursa buna la pedala, prinde bine. Agilitatea este mult peste ce era înainte. Consumul asemenea. E o plăcere să poți să mergi cu 140-150 în liniște, fara prea multe turații, însă pilotul din cate am citit, e din cauza ecu. O sa vad daca pot face și asta, dar momentan adun km, că nu prea am mers cu ea din octombrie :))

    De asemenea, a venit și, ceva frumos.

    IMG-20220302-WA0018.jpeg

    Dar nu mă apuc de el că vreau sa fac și o serigrafie de rs4.
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dar totusi nu ai reusit sa iti dai seama de unde diferenta asta astfel incat sa atinga? Exista si un distantier de 11mm dar cred ca pe V-uri.
     
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu, am citit pe un forum american unde un tip a facut exact acelasi lucru, si la el a mers totul la fix. Singurul lucru care este posibil, sa zic, sa fie ambreiajul meu de diesel si de aici poate placa ceva mai inalta. Nu lucrez la dezmembrari si nu am cum sa pun doua kit-uri de ambreiaj unul langa altul, dar important este ca acum merge chiar si cu "romaneasca" asta. Singurul lucru de care imi pare oarecum rau este ca nu am dat vreo doua afturi de sudura sa tina sandvish acele doua inele, dar asta se poate face si ulterior pe elevator.
     
  4. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Va urma

    IMG-20220305-WA0027.jpg
    IMG-20220305-WA0029.jpg
    IMG-20220305-WA0030.jpg
     
    Oudi, gutza25, mirceacml și alți 3 apreciază asta.
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Încă nu e gata, stay close!

    P_20220316_172552.jpg
     
    Oudi, Hilfiger, lowlife și alți 9 apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Uite ca a venit si ziua cand le punem pe toate cap la cap. Totul a inceput anul trecut, cand am pus pe Ibiza MFD-ul. Am fost si sunt in continuare foarte multumit de acesta asa ca am achizitionat unul si pentru A4. Display-ul de pe a4, dupa 20 de ani, era si el obosit asa ca era cea mai buna varianta, din punctul meu de vedere. Dar, doar MFD? Parca era prea sec, iar cine imi urmareste topicul, stie ca in trecut gasisem o firma in Germania care face serigrafii, si voiam sa fac ceva gen RS4. Insa, am aflat ca exista un baiat un Bucuresti pe care l-am si cunoscut personal care a reusit sa imi faca visul realitate. Il gasiti pe facebook si instagram sub numele de DreyDesign. Sper sa nu se considere reclama, insa chiar sunt super multumit de ce a reusit sa faca din pozele trimise de mine. Asa ca dupa ce m-am vazut cu serigrafia, imi trimite prietenul meu bun Francisc o postare cu un volan. Parca il si vedeam pe masina asa ca multumita lui, acum este. Volanul este unul de B8, putin modificat in partea de jos, imbracat cu fibra de carbon si piele perforata. Nu este perfect, dar este facut de o persoana asa ca nu are cum sa fie. Mie unul imi place foarte mult atat ca feeling in mana, cat si ca aspect, chiar daca multi mi-au spus ca este prea SF pentru un A4 din 2002, alaturi de ceasuri il vad perfect. De asemenea, la ceasuri a fost nevoie sa fac cateva modificari si revigorari. Plasticul din spatele serigrafiei care are rolul sa izoleze si sa imprastie lumina ledurilor acolo unde trebuie, era galben precum o tastatura din anii 95. De aici si culoarea ledurilor usor galbuie. L-am vopsit cu vopsea acrilica alba, montat, si era o diferenta de nuanta, insa intensitatea era foarte slaba. Asa ca am trecut la treaba si am schimbat si ledurile. Daca la cadranele de viteza si turatie am reusit cu suflanta foarte usor, la cele de temperatura si combustibil acest lucru nu a fost posibil (am stricat motorasul de la combustibil, fiind foarte aproape de leduri, dar am avut un cluster de la @zamolxez de sacrificiu si am rezolvat imediat), asa ca pentru aceste doua cadrane, letcon-ul este unealta.

    Un singur lucru nu am reusit sa fac, si sunt putin dezamagit, dar cineva mi-a promis ca stie el cum si imi trimite. Deci, nu am reusit sa scot inelele ceasurilor, cele ce sunt in jurul tuturor cadranelor. Am vrut sa le fac negru lucrios asa cum sunt la rs4 insa nu am reusit sa le scot intregi (va aduceti aminte de cluster-ul de sacrificiu? e R.I.P saracul :( )

    Va atasez mai jos cateva poze din timpul montajului. Enjoy!


    1.jpeg 2.jpg 3.jpg 4.jpeg 5.jpg 6.jpeg 7.jpg 8.jpeg 9.jpeg 10.jpeg

    Vreau sa precizez ca nu sunt expert in nimic, mai ales in electronica, dar am reusit sa fac totul functional.
     
    Peto și mirceacml apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Al doilea rand de poze si o mica surpriza ca sa completam performanta acestei masini de 20 de ani. Viteza indicata pe MFD este identica cu cea GPS.

    12.jpeg 13.jpeg 14.jpeg
    15.jpeg

    21.jpeg

    19.jpeg

    20.jpeg
    17.jpeg
    18.jpeg
     
    Oudi, Ciprian.Mod, Chriss_Deejay și alți 10 apreciază asta.
  8. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    După 10 ani și peste 100.000 km, a mea pompa de benzină Bosch 044 a decedat. Chiar în statia de alimentare pentru combustibil, după alimentare :)

    Am căutat să cumpăr tot 044, însă nu se mai fabrică iar de la dubioși nu am vrut sa cumpăr. Aparent, Bosch a lansat o variantă "upgrade" pentru 044.
    Codul pentru pompa revizuită este 0 580 464 200 și după spusele Bosch, este cu vreo 10 la sută mai puternică. Problema a fost că la grosime nu este la fel cu 044, iar adaptările făcute pentru 044, nu mai erau valabile. Așa că am fost nevoit să improvizez un colier că sa nu "cada" in rezervor și să ii fac la strungar un ștuț pentru furtun deoarece au schimbat și filetul de ieșire de la M 12 cu pas 1.5 la M 10 cu pas 1, că de ce nu.. De functionat functioneaza la fel, nu mai bâzâie așa de tare dar "debitul" de benzină îl auzi cum curge prin conductă.
     
    Peto apreciază asta.
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Și cam acesta este potențialul, o plecare corectă, temperatură ambientală destul de favorabilă și asfalt uscat.

    P_20220402_202936.jpg
     
    Chriss_Deejay, dvr, 911turbo și încă o persoană apreciază asta.
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Foarte frumos arata ceasurile, ziua nu eram asa convins, dar noaptea rup :) turatiile arata bomba, 110 la 2800 :blush:
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    110 km/h la 2800 rpm in a 5-a, avem si a 6-a. :) E alta viata, am fost Ploiesti - Otopeni si retur cu 6.2 litri consum si am mers normal (80 km/h in localitati) si (110 km/h in afara) si un 100-200 (treapta a 4-a) sa vad cum se comporta pompa de benzina. Am verificat valorile lambda in mers, ca acum avem cu ce si fara VCDS.
     
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Momentan, am făcut fetele de uși. Am ales o variantă proprie de montaj, am montat bandourile, și am trasat pe langa ele cu marker. Dupa, cu cuter-ul am făcut o trecere, și în cantul format, am înfipt tubul de ghidaj pentru fibra optică. Rezultatul este unul foarte mulțumitor. Pot demonta oricând fetele de uși fara sa deranjez ambientale. Ele sunt rgb cu telecomanda și aplicație pe telefon (in cazul meu, direct pe navigație. :)

    P_20220412_131736.jpg

    P_20220412_213630.jpg

    IMG-20220412-WA0021.jpeg

    Urmează partea puțin mai "frumoasă", sa trag cablajul din uși până în bord unde o sa fie modulul de control alimentat de la luminile de poziție.

    P_20220412_191509.jpg

    P.S.:
    Având în vedere că le-am făcut proba pe zi, singurul loc în plină beznă din casă, ghici unde e ? Exact, in baie.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ziua cum se vede tubul ala langa ornament ?

    Am vazut si eu un C6 facut pe usi si plafoniera cu tub de genul, m-am gandit fix la anii 2000 cand lumea umbla cu ventilatorul lipit pe bord.

    Unor masini, le sta mai bine fara briz-briz-urile moderne.
     
    seba18 și DonDoneL apreciază asta.
  14. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Având în vedere că trimurile mele sunt de aluminiu, nu se vede. Plus că stins nu este niciodată, farurile mele sunt mereu aprinse cel puțin cu poziția.

    P_20220412_224959.jpg
     
    Ultima editare: 12 Apr 2022
  15. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Eu cand am avut, am legat la ledul ambiental din clapeta de deschiere a usii, la fiecare usa, fara sa trag fire sub bord, si controlam intensitatea din bord
     
    DonDoneL apreciază asta.
  16. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Pai tu aveai elwire, asta e pe baza de refracție luminoasă. Are un emițător cu led rgb la un cap, iar ledul este dus intr-o unitate de comandă. E puțin de munca dar se rezolvă, fata de ce SF-uri am făcut în trecut, asta e apa de ploaie.
     
    Chriss_Deejay și mirceacml apreciază asta.
  17. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    received_5224229607639153.jpeg

    Momentan caut capace spate pentru faruri bixenon (pentru că noi nu se maigăsesc).
     
    Ultima editare: 17 Apr 2022
    cipri29, Oudi, 911turbo și alți 4 apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Daca tot e la modă cu biciclete, am pus și eu mana pe un suport

    P_20220430_161655_1.jpg
     
    paul14, 911turbo, dvr și încă o persoană apreciază asta.
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Surprize surprize


    IMG-20220502-WA0006.jpg
     
    Chriss_Deejay, Oudi, Ciprian.Mod și alți 6 apreciază asta.
  20. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Ce tare!
    Le-ai frezat? :))
    Foarte faina ideea! :D
     
    911turbo și DonDoneL apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta