1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Audi A4 B6 Avant 1.8T AVJ QUATTRO Stage 1 S4-Look

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de DonDoneL, 22 Mai 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Am spus pe cat posibil sa le pui pe cele oe (in cazul in care consideri tu ca sunt ok), nu prea am incredere in cele aftermarket. Eu mi le-am lasat pe cele vechi, nu erau in stare proasta si n-am probleme (inca). La fel procedeaza si inca vreo doi mecanici pe care-i stiu, le pun tot pe acelea de pe masina, daca sunt in stare buna. Nu s-au intamplat chestii, insa am vazut suruburi noi cu probleme, unul chiar si rupt (dar legat de cel rupt, poate nu a strans bine mecanicul si l-a forfecat iar la un soc acesta s-a rupt complet). Nu e cazul de meyle, era vorba de un kit mai ieftin. Pe scurt e vorba de calitate, dpmdv.
    Saptamana asta am ridicat-o pe elevator ca auzeam un zgomot pe spate dreapta la denivelari mici, n-am gasit nimic, posibil sa miste putin etrierul (trebuie sa il iau jos sa curat culisantele sa pun garnituri noi) si am verificat directia, totul e in regula.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  2. paul14

    paul14 Platinum Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Târgu Jiu / Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Cumpara un spray degripant bun (Berner, Loctite, Wurth, Foerch) si incepe sa dai pe suruburi/piulite cu cateva zile inainte de schimbare, in special pe cel de la bratele superioare. O sa-ti faca munca mai usoara.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Nu reusesc nici cum sa scot surubul de la bratele de sus, nici pe dreapta nici pe stanga, in 3 ore nu s-a miscat un mm.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  4. xstefan10

    xstefan10 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2012
    Locație:
    Târgu Jiu / București
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9 tdi AVF, 2003
    Dacă te-ai apucat singur nu vei reuși fără scule bune. Șurubul ăla iese doar daca se incalzeste fuzeta cu lampa oxiacetilenică (sau lampă simpla cu gaz dar va fi mai greu) și imediat după, încercat să-l miști doar cu pistol pneumatic dar sa nu fie dat pe maxim ...va pleca până la urma. Nu mai incerca cu chei fixe/inelare pentru că vei rotunji hexagonul și nici cu tubulara cu pistolul nu vei mai reusi. Bafta!
     
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Oameni minunati si masini pe masura!

    WhatsApp Image 2018-04-01 at 20.42.22.jpeg WhatsApp Image 2018-04-01 at 18.11.17.jpeg WhatsApp Image 2018-04-01 at 18.12.40.jpeg WhatsApp Image 2018-04-01 at 18.12.33.jpeg 29893639_1805287229773015_1010016685_o.jpg 29893231_1805287226439682_1219018264_o.jpg

    Ne-a cam luat vantul pe sus dar a fost o intalnire foarte reusita!
     
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    După o întâlnire corespunzătoare, merge si o mica ședință foto langa lanul de rapiţă și sus la Casa Seciu.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    DincaMarius, gavryus și z1daru apreciază asta.
  7. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Alta zi, alta distractie.
    Am schimbat toata articulatia fata, amortizoare, capete de bara si placutele de frână(trw).

    IMG-20180423-WA0010.jpeg IMG-20180423-WA0012.jpeg

    Intre timp, mi-am aruncat ochii pe la evacuari si am văzut ceva interesant. Finalele au in interior o valva si un fel de actuator ce pare vacumatic doar ca nu este legat nicaieri.
    received_415208902223810.jpeg

    Si din pacate si o problema, cauciucul rulmentului de la cardan e praf. Mare problema pe care nu stiu cum sa o abordez.

    received_415249732219727.jpeg
     
    DincaMarius și Chriss_Deejay apreciază asta.
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca citesti topicul dedicat din aria A4 B6 si aria A4 B5 o sa afli ce ai de facut la cardan.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    In mare parte nimic, altul.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se gaseste flansa AfterMarket dar tu faci cum crezi. Vezi ca unul SH poate este mai prost decat al tau si vezi ce cumperi si cum este echilibrat. Nu e de joaca cu un cardan, pentru ca ajungi de iti vinzi masina din cauza vibratiilor.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  11. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Oricum nu ramane asa, trebuie doar sa gasesc omul potrivit.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  12. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    DincaMarius, z1daru și paul14 apreciază asta.
  13. z1daru

    z1daru Silver Member

    Înscris:
    6 Ian 2018
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B6 - (AVF) 2004
    Unde dai si unde crapa, a? Hai ca rezolvi si asta si apoi nu mai ai 'dureri'. Spor!
     
    DonDoneL apreciază asta.
  14. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Tine-ne la curent, te rog :) problema asta o am si eu cu cardanul de pe o donatoare de anglia, era distrusa complet bucsa.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  15. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Am mai multe variante, inclusiv utilizarea unui burduf de planetara in locui acelei protectii de dupa rulment (piesa ambutisata). Vedem dupa ce demontez, momentan sunt optimist, cauciucul pare foarte teapan, abia il pot misca cu greu cu mana.
     
    DincaMarius apreciază asta.
  16. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Ar fi util si pt restul colegilor sa adaugi poze si informatii in topicul dedicat. Cu siguranta multi vor avea probleme avand in vedere ca se aduna km la masinile vechi.
     
    lowlife și DonDoneL apreciază asta.
  17. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Asta am in plan!
     
    DincaMarius, lowlife și waf apreciază asta.
  18. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Poze sincer n-am avut la ce sa fac.
    Unelte necesare: imbus teapan de 6, clicket mic teapan (in parte din fata, unde se prinde pe cutie, spatiul este destul de mic si nu incape in clicket mare), tubulara de 14, mai multe dalti (sau dalte nu stiu), mai multe leviere, capre, flex.

    Etape:
    1) se suspenda spatele masinii ( am folosit 2 capre https://www.emag.ro/kit-stand-einhell-bt-as-2000-kit-axle-stand-2-000-kg-2005326/pd/ECRVTBBBM/ , super bune si super ok ca si pret) , am blocat rotile fata si am pus sub rotile spate niste patarati de sigurata in caz ca ar ceda ceva, sa ramana totusi sus.
    2) se desface colierul de la evacuare, de dupa racordul flexibil, cu o tubulara de 14
    3) se scot, de pe suportii de cauciuc, cele 2 prinderi de la toba intermediara cu ajutorului unui levier
    4) se scot, de pe suportii de cauciuc, cele 2 prinderi de la tobele finale (fiecare are cate una, similare cu cele ale tobei intermediare).
    Pentru operatiunile 2,3,4 aveti nevoie de 2 sau 3 participanti. unul sub masina care sa desfaca colierul si cele 2 prinderi de la jumate plus inca 2 care sa tina de cele 2 tobe finale si eventual sa si desfaca prinderile.
    5) dupa ce se elimina evacuarea se desfac suruburile tip imbus cu ajutorul imbusului de 6. Aceste suruburi sunt in fata unde este prins cardanul de cutie si in spate unde este prins de grup. Pentru ca sa invartiti grupul, este necesar sa scoateti masina din viteza si sa eliberati si frana de mana. Masina nu a luat-o la vele in cazul meu. Am fost 2 persoane sub masina, unul a desfacut la cutie, unul la grup si o persoana a scos, respectiv bagat masina in viteza dupa fiecare rasucire (pentru siguranta)
    6) dupa ce au fost eliminate suruburile, parte de la cutie la mine s-a desprins de la sine insa partea de la grup nu si a fost necesara lovirea cu o dalta ascutita intre cele 2 componente, respectiv cardan si grup pentru ca se elibereze. Dupa ce am eliberat cele 2 parti, singurul lucru care mai tine cardanul este suportul central, cel pe care il inlocuim. Dupa ce am dat evacuarea jos, am scos suruburile de la suport deoarece tot acestea tineau si o protectie termina. Le-am scos, am scos protectia termica si am remontat suportul, urmand sa fie dat jos ultimul.
    7) se scoate cardanul de sub masina.
    8) urmeaza deambutisarea cardanului. se cauta o dalta mica si foarte ascutita si se incepe decapsularea. va recomand sa efectuati aceasta operatiune incet, precis si cel mai important la rand. Nu incercati sa loviti in locuri diferite pentru ca o sa strambati piesa si o sa fie foarte greu de reambutisat (cred).
    9) dupa ce ati reusit sa separati cele 2 bucati ( o sa reusiti sigur ) se cracaneaza cele 2 piese si se spala interiorul de vaselina. am folosit gazolina (aveam la indemana) si o pensula. Dupa ce se spala, se fac semne pe ax. Conteaza sa fie remperecheat in aceeasi pozitie. Recomand sa faceti semne si pe cele 2 piese ce au fost separate pentru ca o sa fie mai usor de recapsat.
    10) dupa ce au fost date semnele (este foarte important) , o sa observati o siguranta. La alte masini, ea se scoate, pana m-am prins ca la audi nu se scoate... au trecut cateva minute bune, deci, aceea siguranta se cracaneaza iar apoi se trage de cardan si iese. Foarte simplu.
    11) se urmareste scoaterea rulmentului. pentru aceasta operatiune, se taie cauciucul suportului de pe rulment pentru a lasa rulmentul liber. Acum exista mai multe variante, in functie de ce aveti dvs la indemana. Se foloseste o presa si se scoate rulmentul sau se taie. Noi ne avand presa, am taiat prima data camasa exterioara iar apoi si cea interioara. Nu am atins axul, am fost foarte atenti.
    12) dupa ce a fost eliminat rulmentul, pozitionam cardanul in picioare, de recomandat pe o suprafata de lemn si fixat(am folosit o menghina). Pentru presarea lui, am gasit o teava putin mai mare decat diametrul interior al rulmentului (acesta este de 30mm). Am pus un lemn in capatul tevii (unde urmeaza sa se loveasca cu ciocanul) si am inceput sa lovesc. A intrat destul de usor si are un opritor deci nu se poate introduce mai mult (se aude si un sunet specific de plin (se schimba felul in care se aud loviturile cand acesta a ajuns pe pozitia corecta)
    13) dupa introducerea rulmentului , trebuie sa punem tot ansamblul cardanic la loc. Astfel urmarim semnele si introducem axul inapoi, acesta intra usor si se capseaza cu ajutorul sigurantei(singur). Acum urmeaza un lucru mai de finete, reambutisarea cardanului (se recompleteaza cu vaselina pentru planetare). Aici recomand sa il apropriati prima data, apoi sa il reambutisati dar nu la rand cum a fost scos, deoarece o sa intre intr-o parte si o sa iasa in alta. Incercati sa loviti, diametral opus de fiecare data, pana se aproaprie la fel, uniform. Dupa aceasta "se da buza" rotund si asta este. Eu asa l-am facut si nu bate sau altceva. Merge foarte bine.
    14) se moneteaza totul la loc, in aceeasi ordine, aveti grija ca in capete (la cutie si la grup) sunt 2 garnituri, sa nu uitati sa le puneti la loc.

    Nu este imposibil, nici greu, doar ca eu nu am avut toate informatiile astea, eu am stat o gramada pana m-am prins de anumite chichite, cu siguranta, de ce nu iese din anumite locuri, acum voi le stiti si este mult mai simplu. Dureaza, dar nu e nimic imposibil de efectuat daca stii sa folosesti o dalta si un ciocan, si un flex :)). Stiu ca probabil voi fi criticat, ca de ce ai taiat rulmentul, ca puteai sa atingi axul si asa mai departe. Eu am reusit asa, functioneza impecabil, m-am bucurat de el 5 km ca pe urma mi-a picat o bobina si am mers 10 km pana acasa cam in 3 pistoane :( .
     
    Ultima editare: 12 Mai 2018
    rotitza, DincaMarius, arazvan2002 și alți 5 apreciază asta.
  19. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Gata si cu bobina si bujiile. Pe langa ca nu merge in 3 pistoane, masina merge si trage mult mai bine ca inainte, ca niciodata pot spune. Problema ca nu pleca uneori la prima cheie a disparut, acum imi fura cheia din mana. Super multumit. Atat bobina cat si bujiile BERU. Nu am dispus de atatia bani cat sa le schimb pe toate cu unele de tfsi dar sunt multumit. (36 lei bujia si bobina 126 lei, magazin local)
     
    DincaMarius apreciază asta.
  20. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    La urmatoarea care pica, gandeste-te la un set de tfsi SH - chiar si stock, nu R8 :))
     
    DonDoneL apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta